καλω ολους τους Μ3 Ε36 ακιδες να μου πουν γνωμες για αυτο το αμαξι Μ3 Ε36 τι να κοιταξω για να παει ετσι οπως πρεπει! τι ρυθμισει να κοιταξω εαν ειναι σωστη, τα παντα!
Printable View
καλω ολους τους Μ3 Ε36 ακιδες να μου πουν γνωμες για αυτο το αμαξι Μ3 Ε36 τι να κοιταξω για να παει ετσι οπως πρεπει! τι ρυθμισει να κοιταξω εαν ειναι σωστη, τα παντα!
AΙσθητήρας μέτρησης μάζας αέρα θερμού φιλμ, το γνωστό MAF. Η αλλαγή του κάνει μεγάλη διαφορά στην απόκριση του κινητήρα, τόσο στις χαμηλές όσο και στο σανίδωμα. Το εάν θέλει αλλαγή το MAF σου φαίνεται από το voltage που μετράει το dme του αυτοκινήτου σου. Γενικά εάν δεν το έχεις αλλάξει ποτέ και παρατηρείς κομπιάσματα ή μειωμένη απόκριση τότε άλλαξέ το! Στο αμάξι σου είναι το part: 13621403123 και κάνει 313$ από pelicanparts.com
εννοεις το λουφτ για να καταλαβω!δηλαδη γυρω στα 350 ευρ μαζι με μεταφορικα? μου κολλαει το ρελαντι στις 1000 με 1000 κατι....κ ζεστο που ειναι...δεν ξερω εαν ειναι συμπτωματα αυτα για αλλαγη λουφτ...κ καμια φορα στην 2 ταχ οταν πατας γκαζι κανει κατι μπερδεματα αλλα σπανια οχι συνεχεια την ωρα που ανεβαζει...στις αλλες ταχυτητες δεν το κανει...αμα το παρω απο εδω θα ειναι πιο ακριβα λες ε?
καθαρισμο στα μπεκ εχεις κανει ποτε?και ρυθμιση βαλβιδων,απ οσο ξερω πρεπει να ρυθμιζονται καθε 25000-30000 χμ στα m3.απλα πραγματακια που αν τα κανεις η διαφορα θα ειναι αισθητη στο αυτοκινητο thumb
το εχω 3 χρονια κ δεν εχω κανει ρυθμισει βαλβιδες δεν μου το ειπε κ κανενας βασικα κανενας μιχανικος που το ειχα παει....ουτε μπεκ!για τις βαλβιδες ειναι ακριβη αυτη η δουλεια?
Τσέκαρε τα μπερδέματα που σου κάνει, γιατί είναι συμπτώματα ΜΑΦ που τα 'φτύνει'. Το είχα πάθει εγώ στο δικό μου Ε34 Μ5 και το αμάξι δεν πήγαινε βήμα.
Για τις βαλβίδες θα σου πρότεινα να το πας σε έμπειρο άνθρωπο. Εϊναι λεπτοδουλίτσα. Αν θες σου δίνω τηλ/νο με ΡΜ.
Πιστεύω το MAF εδώ θα είναι πιο ακριβό, τουλάχιστον εγώ για το 46άρι το πήρα 100 ευρώ φθηνότερα από pelican σε σχέση με Ελλάδα.
Η ρύθμιση βαλβίδων πρέπει να γίνεται κάθε 50,000km. Κατ εμέ δύο πράγματα που θα αλλάξουν ριζικά τη συμπεριφορά και ποιότητα λειτουργίας του s50 είναι μετρητής αέρα και πολλαπλασιαστές εάν δεν έχεις αλλάξει ποτέ. Καλά μεταχειρισμένο MAF εννοείται ΟΧΙ΄, δεν έχει νόημα τότε η αλλαγή....
οποτε παμε για ρυθμισμα βαλβιδων μαλλον γιαυτο δεν παει το αμαξακι μου οπως επρεπε ε.....
βαλβιδες μονο σε ανθρωπο που ξερει και εχει τα εργαλεια
εχω ακουσει τρομακτικες ιστοριες απο τετοιες ρυθμισεις.
λοιπον το αμαξι που πατησα κ ημασταν κοπιες ηταν το Μ3 Ε30 EVO 233 αλογα μαμα το αμαξι ειναι λογικο που πηγαιναμε μαζι?η κατι δεν παει καλα σε μενα?
γνωμη μου ειναι να το πας σε μια εξουσιοδοτημενη αντιπροσωπεια bmw για ελεγχο και ας πληρωσεις κατι παραπανω!!τουλαχιστον θα τα δωσεις 1 φορα.....(στο λεω γιατι ειμαι παθων..)
Για κοιτα και το Vanos.Eκει πονανε 100% τα 36αρια Μ.Συνηθωs αν τα χει παιξει αλλοτε δουλευει και αλλοτε δεν.Κανε ενα ευκολο τσεκαρισμα μονη σου,θα σου πω πωs.
Aνοιγειs διακοπτη πρωτη σκαλα να αναψουν τα λαμπακια στο καντραν και πηγαινειs να "ακουσειs" το Vanos.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.Εαν ακουγεται κατι σαν κροταλισμα διακεκομενο η συνεχομενο τοτε το Vanos εχει παρει δρομο.Δοκιμασε το αυτο αρκετεs φορεs (εννοω διακοπτη και ακουσμα),γιατι εαν εχει παρει δρομο αλλοτε δεν θα ακουγεται τιποτα και αλλοτε θα κροταλιζει.Και εαν αποφασισειs να το παs σε γιατρο θα σου πω με Π.μ αν και νομιζω εχει κανει καποιεs προσφορεs εδω στα μελη του φορουμ.
παντως εγω που ρωτησα εναν απο τους μιχανικους μου που εχουμε το ιδιο αμαξι αλλα σε καμπριο κ ειναι γνωστης απο Ε30 γιατι ειχε πιο παλια..μου ειπε οτι ετσι πρεπει να πηγαινω γιατι εχουμε μικρες διαφορες εμεις τα 36αρια με τα 30αρια......αυτος ειχε το Ε30 το 2,5 κ ειχε ανοιξει με 321 κ ηταν μονο μια ροδα διαφορα....θελει να πει οτι εχουμε μικρες διαφορες....
Bρε Κωνσταντινα,με τι ρευμα θα δουλεψουν οι 2 ηλεκτροβαλβιδεs που εχει το Vanos? Aπο καπου πρεπει να παρουν ρευμα,και οταν γυρισειs πρωτη σκαλα τον διακοπτη απλα παιρνουν ρευμα οι ηλεκτροβαλβιδεs.Kαι οταν λειτουργει το μοτερ τοτε το Vanos κανει μεταβλητο χρονισμο εκκεντροφορων.
μολης το εκανα αυτο με το διακοπτη κ το βανους!!!!!δεν ακουγεται απολυτως τιποτε!καλο η κακο?????
αρα δουλευει το βανος!!!το ελαφροσα κιολας θα βαλω κ με περισσοτερα οκτανια κ θα ξανα ανοιξω να δουμε!
O s50 πρέπει να δουλεύει πριόνι και με 95άρα, ουσιαστικά με 100άρα ένα μοτέρ που δουλεύει σωστά δεν εμφανίζει αισθητή βελτίωση σε τίποτα. Βάλτον στο gt1 να δεις μήπως δεν παέι κατι καλά γιατί με εικασίες δεν βγάζουμε τίποτα!
ναι πρεπει να το βαλω κ σε διαγνωστικο μολις βρω χρονο θα το βαλω!
Κωνσταντινα κατσε γιατι εχασα την μπαλα τωρα.Δουλευει σωστα το μοτερ,η΄επειδη πηγαινατε κοπιεs με το e30 νομιζειs οτι δεν δουλευει σωστα το μοτερ?
Η γνωμη μου: ΕΑΝ δεν δουλευει σωστα το μοτερ εκει ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ και οχι ποιοs πατησε ποιον.Και κατι αλλο που ειδα. Αν φοραs προγραμμα παντα 100ρα.Παντα.
προγραμα δεν φοραω ειναι ΄μαμα΄ το αμαξι! γιατι οι μισοι μου λενε οτι επρεπε να του ριξω ενα αμαξι κ αλλοι μου λενε ειναι σωστη η διαφορα μεταξυ μας!μετα τις τριτες κοφτες τον περασα!
εγω πιστευω παντως πως το ξεκινησα αρκετα καλα ....ουτε με πολλα πατηλικια αλλα ουτε κ πολυ αργα....οπως ξεκινησε κ το παλικαρι ξεκινησα εγω!!
αυτο που λεει ο Θωμας αν βαλω καποια στιγμη απλη και δε μιλαμε για 95 απλα μας πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες κατι στο 92-93 μιλαμε τοτε μερικες φορες στα χαμηλα χτυπαει πυρακια!!!
αλλα με την 100και καλα... τιποτα!