Νεο ρεκορ γκινες απο την Bugatti.....:shok:
https://img203.imageshack.us/img203/5620/imagedbc.jpg
https://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=152956&cid=12
:rally::rally::rally:
Printable View
Νεο ρεκορ γκινες απο την Bugatti.....:shok:
https://img203.imageshack.us/img203/5620/imagedbc.jpg
https://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=152956&cid=12
:rally::rally::rally:
τα νούμερα αυτά έπιασε το συγκεκριμένο μοντέλο, όμως αυτά που προορίζονται για την παραγωγή θα έχουν ηλεκτρονικό κόφτη τα 415 χλμ./ώρα για λόγους… ασφαλείας αλλά και λόγω ελαστικών που σε αυτές τις ταχύτητες μπορούν πολύ εύκολα να σκάσουν και να συμβεί το μοιραίο.
ρε τι λενε αυτοι τωρα?????δηλαδη στα 415 χλμ/ωρα δεν ειναι επικυνδινο?????τα 435 τους πειραξαν?????
και τα λαστιχα στα 415 ειναι κρυα.....στα 435 ζεστενονται!!!!!!!!!!!!
Η μαγκια ειναι να πιανεις 400 χλμ με καταναλωση 3 λιτρα.
εκει να τους παραδεχτω, στα υπολοιπα νταξει, ευκολα βγαζεις οτι θες οταν δεν εχεις περιορισμο στο κοστος.
Που είναι ο 850 CSI να πατήσουνε?????
Από τα εντυπωσιακά στοιχεία της ειδικής αυτής Veyron είναι η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα που είναι κοντά στα 2,2 δευτερόλεπτα, η ροπή των 1.250 Nm (!), αλλά και οι πλευρικές δυνάμεις των 1,4 G . . .
Πέρα από τα κτηνώδη νούμερα, κάτι άλλο καινοτόμο έχουμε;
στην επόμενη έκδοση θα έχει και ηλεκτροκινητήρες υποβοήθησης στα μουαγιέ και θα βγάζει 1500 άλογα και 0-100 σε 1.7" thumb ...μπορεί να βγάζει και φτερά....
Να το κάνω τι? ....έχουν ξεφύγει εντελώς. Πάλι καλά που υπάρχουν και οι Άραβες και πουλάνε κανα κομμάτι....
Ναι...Ρεκόρ κατανάλωσης για να πιάσει και να διατηρήσει τα 400+km/h -> 50Lt/100
στο veyron υπαρχει και ενα οργανο που σου δειχνει ποση ιπποδυναμη χρησημοποιεις.
σε ταχυτητες ανω των 330- χιλιομετρων την ωρα χρειαζονται απιστευτες ιπποδυναμεις ωστε να μπορεσεις να νικησεις τους νομους της φυσικης και να εξαληψεις οπισθελκουσες.αλλωστε λεει οτι μεχρι τα 350 η veyron χρησιμοποιεις φυρω στους 370 ιππους.οι υπολοιποι 650 και χρησιμοποιουνται για να πιασει τα 400.......
αλλωστε με τιμη 1.600.000 ....ποιος θα την παρει?????
αυτος που σκεφτεται τη καταναλωση και σβηνει το αμαξι στη κατηφορα???
Αυτο με full speed σε 12 λεπτα αδειαζει το ντεποζιτο. Η καταναλωση του ειναι εξωφρενικη. Τα 1.4 g τουλαχιστον αν μιλαμε για πλευρικα τα πιανουν και αλλα αυτοκινητα.
Τωρα σιγουρα δεν μπορω να το παρω και μπορει να μη μου αρεσει γι αυτο, αλλα θα προτιμουσα μια sl65 AMG μιας και καπου αναφερθηκαν ζητηματα ροπης. 102 κιλα περιορισμενη γιατι το αρχικο νουμερο των 120 ηταν εξωπραγματικο. Κοιτα να δεις... Και μετα το σηκωνουν για πλακα σε κατι εξωφρενικες ιπποδυναμεις. Συνολικα το θεωρω πιο τιμια επιλογη. Αν μπορει να το θεσει κανεις ετσι.
Βεβαια ουτε αυτο μπορω να το παρω.
Κουβεντα να γινεται.
παιδια εχει βγει καλο αυτο?
γιατι δεν βλεπω να κυκλοφορανε και πολλα!!!!!!
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Με γεμάτο ρεζερβουάρ, απο την στιγμή που θα σανιδώσεις το γκάζι και μείνεις ετσι (έστω ότι βρήκες τέοιο δρόμο), θέλει 12 ή 13 λεπτά να αδειάσει.
Πως λέμε greenpeace όχημα. Κάτι τέτοιο...
ποτε δεν το συμπαθησα, ποτε δεν το λαχταρησα, ποτε δεν με κα β λωσε αυρο το αμαξι.
καπου το εχω ξαναπει νομιζω, ειναι σαν να εχεις μια τσουτσου 50 ποντους και να λες κοιτατε μαγκες μια ψλαρα που εχω!
να τη χαιρεσαι ρε μαγκα, αμα βρεις τρυπα να τη βαλεις ελα και πες μας.
ενταξει, αν εισαι υπερπλουσιος να εχεις ΚΑΙ ενα τετοιο, δεν κανει κακο, αλλα σοβαρα τωρα, αν σας ελεγε καποιος τσακα ενα εξακοσια να παρεις αμαξι και μονο αμαξι.
θα το παιρνατε;
Παράθεση:
καπου το εχω ξαναπει νομιζω, ειναι σαν να εχεις μια τσουτσου 50 ποντους και να λες κοιτατε μαγκες μια ψλαρα που εχω!
Προσόν ικανό για να κάνεις καριέρα στην βιομηχανία του πορνό. Τίποτα άλλο
:worthy:Παράθεση:
να τη χαιρεσαι ρε μαγκα, αμα βρεις τρυπα να τη βαλεις ελα και πες μας.
Παράθεση:
αλλα σοβαρα τωρα, αν σας ελεγε καποιος τσακα ενα εξακοσια να παρεις αμαξι και μονο αμαξι. θα το παιρνατε;
Οχι !
Ναι αλλα που θα το παρκαρες εξω απο το Μανιφικο? :D
Ενα Harrier Jump Jet δηλαδη! Καλή επιλογή!
https://www.bb.ustc.edu.cn/ocw/NR/rd...hp_harrier.jpg
Μεταχειρισμενο, με λιγα χιλιομετρα? Κοιτα, αν θες απο τα πρωτα μοντελα της δεκαετιας του '60, οι τιμες ειναι ιδιατερα χαμηλες λογω τεκμηριου :D
Εδω στη Λεμεσο έχουμε μια σε μαυρο-κοκκινο.
Δεν τον εχω δει ποτε τον ιδιοκτητη να πηγαινει παραπάνω απο 60 χιλιομετρα. Ουτε ενα "πατα" σε κανα φαναρι δεν τον εχω δει να κανει, και τον εχω πετυχει πολλές φορές.
Ετσι μου ερχετε την επομενη φορα που θα των πετυχω, να αρχισω τα μπατιλικια να θυμηθεί πως απολαμβάνουν αμαξι.
Εχουμε και carrera GT. Αυτος της δινει και καταλαβαίνει. Και από ήχο σκέτη κ-----λα.
Ισως γιατι ηταν πρώην κάτοχος Μ3:original:
Στο ebay το παίρνεις και με 20.000USD το harrier...
https://www.tgdaily.com/trendwatch-f...ebay-for-20000
xaaxxaxaxaxaxaxaxaxaxaax!!!!!!!:D:D:D:D:D
θυμαμαι χαρ/κα στο top speed για το συγκεκριμενο αμαξι ειχαν πει οτι θελει ανα περιπου 15 λεπτα γεμισμα βενζινη!!!!
Και μετα λετε τα ///Μ ρουφιχτρες...Τσιγκουνιδες!
snoopy,για να φτασεις σε σημειο να δωσεις 1.600.000 μαλλον υπερπλουσιος εισαι.
ειδαλως δεν γινεται να αποκτησεις τετοιο αυτοκινητο.μαζευοντας 100 ευρω το μηνα..............
ομως ειναι ενα αυτοκινητο που σε συγκριτικο περιοδικου (με dvd)το εκθειαζαν.
παραλληλα δε,ο αργος μεισον του top gear,οταν το σανιδωσε εμεινε καταπληκτος απο την αποδοση και το στησιμο του.
Ρε παιδιά, όταν μιλάμε για ένα τέτοιο κτήνος, ποιον μπορεί να ενδιαφέρει η κατανάλωση??
Δηλαδή οι τουρμποκινητήρες της bmw που θα έχουν ιπποδύναμη περίπου 600 άλογα, αναλογικά θα καίνε λιγότερο?
Και στην τελική, σε ποιο δρόμο στον πλανήτη μπορεί κανείς να κινηθεί για 10 λεπτά με 400+ χλμ ώστε να τον νοιάζει αν αδειάζει ή όχι το ρεζερβουάρ?
Μου φαίνεται ότι σκεφτόμαστε με πρακτική λογική για αυτοκίνητα που δεν προορίζονται για απλούς θνητούς.
Η veyron είναι ό,τι πιο γρήγορο μπορεί να αγοράσει κανείς με 4 τροχούς (δε μιλάω για ειδικές κατασκευές), χωρίς να είναι αποκλειστικά αυτοκίνητο πίστας και αυτό δεν παύει να είναι ένα μεγάλο επίτευγμα.
O παππούς έως τα 0-αρκετά του έριξε στα ώτα.
https://www.youtube.com/watch?v=JdVZU96gkDM
Το πρόβλημα με το Veyron είναι πως, περισσότερο απο τις υπόλοιπες εταιρίες του group, μου θυμίζει volkswagen
Εγώ θυμάμαι ακόμα εκείνη την απίστευτη εκπομπή του top gear οπου πήρε τηλέφωνο ο μάγκας απο τη bugatti μια εγγλέζικη ασφαλιστική εταιρεία για να ρωτήσει αν το ασφαλίζουν, και η αποστομωτική απάντηση της/του υπαλλήλου:
Veyron; τι είναι αυτό, Rover; :th_Laie_67-1:
Και φυσικά ΔΕΝ το ασφάλιζαν :whistle:
Παιδια για να γινω πιο ξεκαθαρος.
Δεν κουβεντιαζω για την καταναλωση απο θεμα κοστους, σαφως οταν παιρνεις τετοιες κατασκευες δεν σε απασχολει το κοστος.
Η αντιρρηση μου ειναι πως δεν ειναι τεχνολογικα τοσο εξελιγμενο οσο το διαφημιζουν.
Με 4.500.000 ισως και να υπαρξει και κατι που να πιανει τα 600 χιλιομετρα.
Θα εντυπωσιαστω οταν πιασει 400 χιλιομετρα ενα αυτοκινητο που θα καιει 10 λιτρα στα 100 θα ζυγιζει 1500 κιλα και δεν θα χρειαζεται 6 pentium για να παει ευθεια.
Οταν ειχε βγει η 959 ηταν ενα τεχνολογικο παντρεμα της καθημερινης πραγματικοτητας σε ενα πακετο.
ενας μποξερ κινητηρας, τετρακινηση, αεροδυναμικη, ενα αποτελεσμα με πραγματα απο το ραφι.
Ακομα και σημερα αφηνει πισω της το μεσο ορο της κατηγοριας και παραλληλα εδειξε το δρομο για το πως ειναι φτιαγμενα τα σωστα αυτοκινητα.
Η veyron εκτος απο το οτι ειναι ενας δεινοσαυρος που πιανει τα 400 και για να το κανει αυτο θελει 1000 αλογα, τι τεχνολογικη καινοτομια εχει φερει στον χωρο της αυτοκινησης;
αν λοιπον το εκανε με 3 λιτρα, θα ελεγα Ουαου σουπερ
αν το εκανε απο 1000 κυβικα θα ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο
αν ο περιφημος w κινητηρας της ηταν ας πουμε αεροψυκτος θα ειχα χαζεψει
αλλα τιποτα απο ολα αυτα δεν ισχυει.
Πιο πολυ με εχει εντυπωσιασει το Actros της μερσεντες που ειναι φορτηγο, παρα το μπουγκατο-κτηνος.
Παιδια για να γινω πιο ξεκαθαρος.
Δεν κουβεντιαζω για την καταναλωση απο θεμα κοστους, σαφως οταν παιρνεις τετοιες κατασκευες δεν σε απασχολει το κοστος.
Η αντιρρηση μου ειναι πως δεν ειναι τεχνολογικα τοσο εξελιγμενο οσο το διαφημιζουν.
Με 4.500.000 ισως και να υπαρξει και κατι που να πιανει τα 600 χιλιομετρα.
Θα εντυπωσιαστω οταν πιασει 400 χιλιομετρα ενα αυτοκινητο που θα καιει 10 λιτρα στα 100 θα ζυγιζει 1500 κιλα και δεν θα χρειαζεται 6 pentium για να παει ευθεια.
Οταν ειχε βγει η 959 ηταν ενα τεχνολογικο παντρεμα της καθημερινης πραγματικοτητας σε ενα πακετο.
ενας μποξερ κινητηρας, τετρακινηση, αεροδυναμικη, ενα αποτελεσμα με πραγματα απο το ραφι.
Ακομα και σημερα αφηνει πισω της το μεσο ορο της κατηγοριας και παραλληλα εδειξε το δρομο για το πως ειναι φτιαγμενα τα σωστα αυτοκινητα.
Η veyron εκτος απο το οτι ειναι ενας δεινοσαυρος που πιανει τα 400 και για να το κανει αυτο θελει 1000 αλογα, τι τεχνολογικη καινοτομια εχει φερει στον χωρο της αυτοκινησης;
αν λοιπον το εκανε με 3 λιτρα, θα ελεγα Ουαου σουπερ
αν το εκανε απο 1000 κυβικα θα ειχα μεινει με το στομα ανοιχτο
αν ο περιφημος w κινητηρας της ηταν ας πουμε αεροψυκτος θα ειχα χαζεψει
αλλα τιποτα απο ολα αυτα δεν ισχυει.
Πιο πολυ με εχει εντυπωσιασει το Actros της μερσεντες που ειναι φορτηγο, παρα το μπουγκατο-κτηνος.
σωστος ο σινουπι.
Αντε βρε ειναι τωρα εποχες να κυκλοφορεις με ανασφαλιστο οχημα...
:th_Laie_67-1:
Θα συμφωνησω και εγω με τον snoopy,περαν της ικανοποιησης της ματαιοδοξιας καποιων εμιροσειχηδων και λοιπων που ειναι στη λιστα του fortune, δεν εχει καμια μα καμια πρακτικη αξια,ουτε εχει να δωσει κατι στην αυτοκινηση και στην ιστορια που την ακολουθει.
Γιατι το αλλο κουφο,χαζο?!Περιοριστη ταχυτητας για τα κομματια που θα βγουν στην παραγωγη στα 415χλμ:shok:!!!
Μην τον βαζεις καθολου ρε αδερφε...
Εισαι υποχρεωμενος να τον βαλεις για λογους ασφαλειας?!Δεν νομιζω,γιατι διαφορετικα θα τον εβαζες αρκετα πιο χαμηλα!!!
Αλλα αμα τον βαλεις πιο χαμηλα,ο αλλος που θα πληρωσει για να εχει κατι παρα πολυ ιδιαιτερο,θα δωσει τελικα τσαμπα λεφτα αφου στον δρομο τελικα θα παιζει με τα συνηθισμενα supercars κ ας εχει 1.200 αλογα...
Επομενως τον βαζεις στα 415χλμ για να μπορει ο αλλος να "δει" αυτο το νουμερο και να εχει πισω του ολους τους αλλους...
Κ σε ποιο κανονικο δρομο θα το "δει" αυτο το νουμερο?!Εεεε?!
Με τετοια ταχυτητα δεν κινδυνευει?!
Τι να το κανεις να το εχεις αμα δεν μπορεις να δεις,ζησεις τι πραγματικα κανει αυτο το αμαξι?!Οφθαλμολουτρο 1.600.000μ ευρω?!Ελεος!!!
Ενταξει ρε φιλε μπορεις να μην το πας εντελως στα ορια του!!!
Ε τοτε παιρνω ενα αλλο πιο φθηνο supercar με τετοιες επιδοσεις που δεν θα εχει μεγαλη διαφορα αφου κ με το bugatti δεν θα πηγαινω "τεζα"!!!
Συμπερασμα,οποιος μπορει κ θελει να το παρει αυτο το αμαξι,το βαζει σε γκαραζ-μουσειο,ετσι για να διαφερει απο τους αλλους...
Τιποτα αλλο!
Και ειδικά όταν με τα ίδια λεφτά μπορείς να έχεις στο γκαράζ μια ferrari, μια lambo, μια Aston martin, μια Μ6, μια 911 και 2-3 ακόμα για καθημερινή χρήση...λέμε τώρα...