Καλημέρα σε όλη την παρέα θα ήθελα την συμβουλή σας
Σε BWM 116 diesel του 2017 με 85000 χιλιόμετρα Ποιο καθαριστικό μπορώ να βάλω μέσα στο τεπόζιτο ώστε να βοηθήσω το σύστημα καύσης να καθαρίσει όσο γίνεται καλύτερα ευχαριστώ !!:original::original:
Printable View
Καλημέρα σε όλη την παρέα θα ήθελα την συμβουλή σας
Σε BWM 116 diesel του 2017 με 85000 χιλιόμετρα Ποιο καθαριστικό μπορώ να βάλω μέσα στο τεπόζιτο ώστε να βοηθήσω το σύστημα καύσης να καθαρίσει όσο γίνεται καλύτερα ευχαριστώ !!:original::original:
Αν εννοείς να καθαρίσουν μπεκ και -ίσως- πιστόνια, τότε οποιοδήποτε ΚΑΛΟ γενικό καθαριστικό για diesel σου κάνει, προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει 1-2 φορές το STP Ultra 5-1 που κάνει τα πάντα όλα.
Αν εννοείς να καθαρίσουν εισαγωγή και βαλβίδες, αυτό δεν μπορεί να γίνει με πρόσθετο στο ντεπόζιτο, θέλει είτε ψεκαστικό καθαριστικό στην εισαγωγή (εγώ χρησιμοποιώ το Liqui-Moly), είτε blasting (πολύ δύσκολο σε diesel) είτε άνοιγμα και κανονικό καθάρισμα (το οποίο εγώ έκανα στα 75Κ χλμ). Σημείωση ότι τα ψεκαστικά καθαριστικά δεν κάνουν δουλειά αν έχουν δημιουργηθεί deposits, οπότε είναι περισσότερο για συντήρηση π.χ. σε κάθε service για να μην δημιουργηθούν deposits.
OK σε ευχαριστώ πρωτίστως για το άμεσο της απάντησης
Δηλαδή το stp το ρίχνεις στο τεπόζιτο Φούλαρισμένο και φεύγεις ταξίδι
Πρακτικά ναι, δεν θέλει κάποια προετοιμασία ή ειδικό τρόπο οδήγησης ή κάτι άλλο, απλά να μπει σε γεμάτο ντεπόζιτο.
το σημαντικο ειναι να περιεχει το χημικο στοιχειο polyether amine (PEA) technology.
αυτο που προτειναν το περιεχει
οπως και ο αντιπαλος του το Techron Concentrate Plus
Techron Concentrate Plus is a premium performance gasoline fuel system cleaner. Formulated with Chevron's advanced polyether amine (PEA) technology, it offers complete fuel system treatment in gasoline passenger cars, vans and light trucks.αυτο ειναι και το καθαριστικο που πουλαει η μαμα σε δικια της συσκευασια στις αντιπροσωπειες.
Ευχαριστώ πολύ !!!:thumbsup:
Ωραίο το STP! έχω δοκιμάσει και το kit της Wynn's και μου φάνηκε καλό επισης!
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...eanerkit-1.jpg
Ο μηχανικός μου μου συνέστησε ένα προϊόν της liqui moly
Pro line γράφει
Του έχω εμπιστοσύνη και το έριξα τώρα θα δούμε τι θα γίνει
Προσπαθώ να ανεβάσω φωτογραφία αλλά δεν τα καταφέρνω
Υπάρχουν καμιά 20αρια στη σειρά Proline :D, ποιο συγκεκριμένα ? Βρέστο στο skroutz και βάλε το link
Αφού λες "το έριξα" τότε είναι πρόσθετο στο ντεπόζιτο, άρα δεν είναι τα καθαριστικά εισαγωγής, οπότε λογικά θα είναι το γενικό καθαριστικό diesel που βάζω και εγώ
Όταν είχα το 320d, έριξα μέσα στο τεπόζιτο ένα τέτοιο:
LIQUI MOLY 5139 System Care Diesel 250 ml
Και ψέκασα μέσα στην εισαγωγή (χωρίς το φίλτρο αέρα) ένα τέτοιο
Liqui Moly 5168 Pro-Line Intake System Cleaner Diesel 400 ml
Ενώ ταυτόχρονα ένας φίλος κρατούσε τις στροφές στις 3000. Το αποτέλεσμα ήταν με ίδιες συνθήκες να έχω τελική 224 από 221 πριν.
https://www.liqui-moly.com/en/us/dij...PAcABVIP#22076
https://www.liqui-moly.com/en/pro-li...741.html#21281
σορυ που θα σε απαγοητευσω αλλα παρολο που αναγραφει στο τεχνικο φυλλαδιο οτι περιεχει PEA , στο φυλλαδιο ασφαλειας δεν φαινεται να περιεχει.
ειναι γνωστη η εταιρεια για το παραπλανητικο μαρκετινγκ που εχει.η εταιρεια αυτη οπως πολλες αλλες χρησιμοποιει naptha ενα πιο φθηνο και οχι τοσο αποτελεσματικο
χημικο που το χρησιμοποιουν πολλες εταιρειες.
παραθετω ενα πινακα με τα χημικα που εχουν την μεγαλυτερη συγκεντρωση PEA :
Συνημμένο Αρχείο 46787
και εδω τα 3 χημικα που εχουν σημασια οταν αγοραζετε ενα τετοιο προιον
Συνημμένο Αρχείο 46788
νικητης ειναι το https://www.redlineoil.com/si-1-comp...system-cleaner
η μεθοδος που ακολουθησε ο πετρος ειναι η καλυτερη,οπως παντα ειναι πολυ μπροστα :original:
αλλα επρεπε να βαλεις ενα απο αυτα που ποσταρα σαν καλυτερα προιοντα.
τελος εαν βαζετε 100αρα καλη βενζινη δεν χρειαζεται να χρησιμοποιησετε κανενα τετοιο προσθετο-καθαριστικο.οι καλες βενζινες
περιεχουν αρκετο PEA μαιζ με αλλες χημικες ουσιες καθαριστικες .
η 100αρα που μετρηθηκε να εχει την μεγαλυτερη περιεκτικοτητα σε PEA ειναι η shell. φυσικα ειναι και η πιο ακριβη.
εγω βαζω της ελιν , στον βενζινα που παω εχω εμπιστοσυνη, το τσεκαρα και απο αλλους,ελπιζω η εταιρεια να βγαζει και καλη 100αρα.
και ας ελπισω οτι περιεχει και αυτη καλα καθαριστικα.
το ιδιο ειναι ,λυπαμαι που στο λεω αλλα ουτε αυτα εχουν το χημικο που χρειαζεσαι..σου δωσαμε τοσες επιλογες που εχουν το υλικο.επρεπε να ξαναμπεις να ρωτησεις γιαυτο που σου ειπε ο μηχανικος σου.
ελπιζω να κανει δουλεια με τα χημικα που εχει.
Ένα δίκιο το έχεις δυστυχώς ήτανε της τελευταίας στιγμής και έπρεπε να το ρίξω για να φύγει ταξίδι το αμάξι νόμιζα ότι έκανα το σωστό την επόμενη φορά θα είμαι πιο διαβασμένος
Μην αγχώνεσαι, δεν έγινε τίποτα, απλά το συγκεκριμένο δεν θα κάνει (υπόθεση είναι αυτό βέβαια) τόσο καλή δουλειά όσο τα υπόλοιπα (Rediline, STP κλπ). Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, σε ένα επόμενο φουλάρισμα βρες και βάλε ένα από αυτά ;)
Επειδή έχεις diesel, βάζε που και που "καλό" πετρέλαιο από BP ή Shell, αν και έχω ακούσει αντίστοιχα καλές μαρτυρίες για το καλό ΕΚΟ και το Avin. Γενικά αν κάνεις χιλιόμετρα, ένα γέμισμα το μήνα με καλό πετρέλαιο θα βελτιώσει αρκετά τη λειτουργία του μοτέρ. Εγώ προσωπικά δεν βάζω ποτέ κάτι άλλο εκτός αυτών, και γιατί έχω δει από πρώτο χέρι τις επιπτώσεις από κακό καύσιμο.
Επίσης να ξαναπώ σε όλους: τα ψεκαστικά καθαριστικά είναι για συντήρηση, δεν καθαρίζουν εισαγωγή-βαλβίδες αν έχουν επικαθήσεις. Εγώ ψεκάζω το LiquiMoly σε κάθε service (ήτοι 1 φορά το χρόνο) για συντήρηση, και βάζω ένα γενικό καθαριστικό στο ντεπόζιτο κάθε ~5Κ χλμ (βάζω το STP Ultra όπως έγραψα). Όταν έρθει η ώρα για σοβαρή δουλειά, και επειδή το blasting είναι δύσκολο (επειδή δεν υπάρχουν τρύπες για μπουζί), τότε κάνουμε κανονικό άνοιγμα και καθαρισμό, κάθε 50-60Κ χλμ. Οι διαφορές που έχω δει πριν και μετά, σε βενζίνη και πετρέλαιο, είναι δραματικές.