Γεια σας παλληκάρια...μια ερώτηση... Το compact 316 1800 2003 τι λαδια περνει στο σασμαν κ στο διαφορικο;;;
Printable View
Γεια σας παλληκάρια...μια ερώτηση... Το compact 316 1800 2003 τι λαδια περνει στο σασμαν κ στο διαφορικο;;;
στο διαφορικο βαλβολινες 75w-90 εκτος αν εχεις μπλοκε...τοτε 75w-140
για το σασμαν λογικα atf (automatic transmission fluid), μη σε παραξενευει που ειναι χειροκινητο, εμενα το δικο μου ε36 που ειναι χειροκινητο παιρνει atf ιδια με αυτα του υδραυλικου τιμονιου, αλλα τσεκαρισε το σιγουρα ,γιατι ισως να παιρνει και mtf(manual transmisssion fluid)...λογικα θα το γραφει πανω με καποιο ταμπελακι.
Μακαρι να ισχυε...η διαφορα στο σασμαν ειναι τεραστια..ειδικα στα κρυα πρωινα...στο ελευθερο διαφορικο δε θα καταλαβει κανεις διαφορα προφανως, αλλα και εκει μονο καλο κανει η αλλαγη στις βαλβολινες
Ουτε στο δικο μου εχει ταπα αλλα θελω να τα αλλαξω...Συνημμένο Αρχείο 45116
Είστε σίγουροι? Πρέπει να υπάρχει μια τάπα κάπου https://www.bimmerfest.com/threads/d...change.926598/
Απο εκεί γίνεται η αποστράγγιση και μετά ξανά η πλήρωση.
Επίσης για λάδια κιβωτίου και διαφορικού επιλέξτε τα ΟΕΜ της BMW thumb
Και στο δικό μου Ε46 316 του 2004,που φοράει διαφορικό με το μικρό καβούκι , δεν έχει. Και οι βαλβολίνες ήταν longlife όπως στα υπόλοιπα.
Παιδιά τα περισσότερα 4κυλινδρα e46 δεν έχουν τάπα εκκένωσης. Βγάζεις τα λάδια με την ρουφήχτρα που έχουν
τα συνεργεία. Αφήνει μέσα μισό φλυντζάνι. Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις για τα long life...Εγώ κάθε 40-50χιλ κάνω
αλλαγή σε σαζμάν-διαφορικό μόνο με γνήσια BMW και αυτό προτείνω και σε σας.
οι αντιπροσωπειες ουτε να ακουσουν θελουν για αυτες τις 2 εργασιες.longlife και καλα..τα εξειδικευμενα λενε οτι στην ακρη του διαφορικου εχει μια ταπα πληρωσης ..απο αυτην ρουφανε το περισοτερο και ξαναβαζουν μεσα το νεο υγρο διαφορικου.δεν υπαρχει αλλος τροπος,λιγο παντα μενει μεσα...και εμενα δεν εχει οπως και φιλου μου ε90.και πρεπει να αλλαξω σε λιγο γιατι πατησα τα 100.000..σασμαν εχω αλλαξει ηδη,λεω να αλλαζω καθε 2 χρονια δλδ για μενα καθε περιπου 20-30.000 χιλ.
τωρα για λαδια σασμαν προτεινουν OEM και τα redline και τα motul,castrol ,ενω διαφορικου λενε για ΟΕΜ ΜΟΝΟ.
Καλημέρα . Έχω μια ερώτηση θέλω να αλλάξω λάδια σασμάν και έχω το πορτοκαλί ταμπελακι στην φωτογραφία. Αναζήτησα με τον κωδικό που γράφει στο ίντερνετ και είδα Dexron-VI.
Ερώτηση θέλω να βάλω redline και Dexron-VI είναι το redline D6 ATF. Να βάλω αυτό η το D4 ATF. Ρωτάω γιατί το D6 δεν γράφει πουθενά ότι κάνει για χειροκίνητο απλά γράφει ότι κάνει Dexron-VI που το D4 δεν το γράφει .
Πολύ μπέρδεμα.....
Συνημμένο Αρχείο 45200
https://www.1addicts.com/forums/show....php?t=1208743 ;)
Παράθεση:
D4 is a little heavier than D6, so probably a little better in warm climates
Παράθεση:
I am in a pretty warm climate but I've used MTL and D4 and I think I like the thicker MTL better. With the thinner D4 the transmission doesn't seem as smooth. Both work fine, however.
I mention this because I think the same may be true for D4 versus D6 in a cold climate. D6 will feel a bit more mechanical and shift better before the transmission warms up. D4 will feel a bit smoother but be a little stiff before the transmission warms up. Depends a bit on what you like.