Ας κάνω την αρχή.
Μπάξαμε σωληνάκια φρένων Goodridge... :original:
Συνημμένο Αρχείο 44975
Printable View
Ας κάνω την αρχή.
Μπάξαμε σωληνάκια φρένων Goodridge... :original:
Συνημμένο Αρχείο 44975
michaelp900
ναι για εμπρος, τα πισω εχουν ακομα...
https://www.dcperformance.co.uk/chea...bc-brakes.html
Στην καθημερινή χρήση δεν υπάρχει κάποια αισθητή διαφορά, σε διαδρομές όμως που απαιτείται αυξημένη χρήση φρένου σίγουρα υπάρχει καλύτερη αίσθηση και αποτελεσματικότητα.
Τα λαστιχένια σωληνάκια του εργοστασίου στην παρατεταμένη χρήση με την άνοδο της θερμοκρασίας των υγρών φρένων διογκώνονται, με ότι αυτό συνεπάγεται...
Η φθηνότερη και με καλύτερο value for money αναβάθμιση των φρένων!
Σωληνακια, υγρά και τακάκια είναι ουσιαστικά ότι χρειάζεται κάποιος που "πιέζει" τα φρένα του. Απλά τα σωληνακια είναι το φθηνότερο.
εγω θα ρωτησω κατι αλλο...
Γιατι μπλε????:innocent:
τα motul ποσο συχνα θελουν ,ανα χρονο ας πουμε? ενω τα αλλα ανα 2?
ανα 2 ετη ειναι και τα αλλα συμφωνα με τις οδηγιες..απλα το ρωτησα επειδη ο αλεξ ανεφερε οτι ειναι υδροφιλο και θελει πιο συντομη αλλαγη..
Συνημμένο Αρχείο 44977
Συνημμένο Αρχείο 44978
Performance Short shift και knob + performance hand brake
Τέλεια! Τα έχω σε αυτόματο και τα τρία
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...e48d49e6-1.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πολύ ωραία. Άλλο "πράγμα"...
Μεγεια σου Άλεξ , είμαι σίγουρος ότι έχεις βρει και τακάκια με μπλε λαμαρινάκι :whistle:
Όσον αφορά τα υγρά είχα διαβάσει ένα αναλυτικότατο άρθρο στο POWER για τα φρένα και είχα καταλήξει ότι για εμάς τους "χαζούς" το ιδανικό είναι το DOT 5.1
Για να 'έχει κυκλοφορία' και αυτό το νήμα, παραθέτω τις τελευταίες προσθήκες στο 36άρι.
Είχα διαρροή από τις φούσκες της κρεμαγιέρας (σκίστηκαν οι δόλιες και έδειξε πως την κοπανάει το atf, λερώνοντας το έδαφος και το πάτωμα του αμαξιού).
Αποφάσισα να τη βγάλω και να την πάω για επισκευή. Μπόσικα στο τιμόνι δεν είχα, οπότε απλή στεγανοποίηση χρειαζόταν.
Σούζα λοιπόν και λύσιμο.
Συνημμένο Αρχείο 45023
Συνημμένο Αρχείο 45024
'Επεσε καθάρισμα μέχρι να την παραλάβω. Όλα καθαρά τώρα, χωρίς λαδίλες/μάκες κλπ.
Συνημμένο Αρχείο 45025
Συνημμένο Αρχείο 45026
Με την ευκαιρία, έγινε αλλαγή και στα ακρόμπαρα (ήταν φθαρμένες/σκισμένες οι φούσκες, χωρίς να έχει κενά το μπαλάκι).
Συνημμένο Αρχείο 45027
Ακολούθησε προφανώς ευθυγράμμιση.
Διαφορά ιδιαίτερη στο δρόμο δεν είδα, πλην της λίγο πιο σφιχτής αίσθησης σε επαρχιακό δρόμο.
Ξέρω όμως ότι για τα επόμενα χρόνια θα έχω ήσυχο το κεφάλι μου (από αυτό τουλάχιστον :winkcool:).
Χρόνια επίσης τρωγόμουν για την τοποθέτηση lpg, για διάφορους λόγους. Κυριότερος η απώλεια χώρου, κωψοκώλικος γαρ...
Πλέον μπορώ να το γεμίζω και τρώγοντας... φασολάδα! :hystericalbs1::th_Laie_67-1:
Συνημμένο Αρχείο 45028
Συνημμένο Αρχείο 45029
Για να 'εξισορροπήσω' την απώλεια χώρου, πήρα σβάρνα τα παλιατζίδικα για κοτσαδόρο. Βουαλά:
Συνημμένο Αρχείο 45031
Συνημμένο Αρχείο 45030
Λόγω των ημερών, είμαι στην αναμονή για την άδεια ρυμούλκησης.
Έπεται αλλαγή μαρκουτσιών φρένων και αμορτισέρ/ελατήρια. Ρίχνω το διαβασματάκι μου εδώ μέσα περί αυτού, ακόμα δεν έχω καταλήξει... :think:
Μπράβο παιδιά μπάξτε πράμα! Μαρκούτσια εννοείται μεταλλικά έτσι?
Ο κοτσαδόρος που πατάει τον προφυλακτήρα δεν έμπαινε αλλιώς? Χαλάει όλο τον κώλο :think:
Και γω θελω να βαλω υψηλης στα φρενα...δεν ξερω τι γινεται στα compact αλλα στο κουπε που εχω εγω ειναι 6 κομματια και οχι 4..προσοχη γιατι οσοι βαζουν 4 κανουν την κατασταση χειροτερη αφου ολο το μπαλονιασμα που αρχικα διαιρουταν σε 6 σωληνακια, καταληγει στο τελος να συσσωρευεται στα 2 απο τα 4 σωληνακια του πισω αξονα.
Αν βρεις κατι καλο απο ποιοτητα/τιμη αν θες στειλτο εδω να το δουμε. Η αλλη επιλογη ειναι να πας σε μαρκουτσα να στα φτιαξει αυτος.
Περι των μαρκουτσιων, απλα αντικαταστασης θα μπουν. Ειναι ηδη αγορασμενα, χρονο να τα τοποθετησω θελω. Εντος των ημερων φανταζομαι θα τα βαλω.
Ενα αλλο θεματακι δημιουργηθηκε, αλλα δεν ειναι για αυτο το thread. Με την εγκατασταση του αεριου, αλλαξα και μεσαια τριβη γιατι εκανε θορυβο (σχετικα καινουργια ηταν, αλλα μου πηρε νερα σε καποια απο τις γερες βροχες), χωρις ομως να εχει καποιο αλλο συμπτωμα. Μετα την αλλαγη, με 2α κυριως, σε ενα φασμα στροφων τρεμει (δεν κανει ιδιοπεριστροφη μονο ο αξονας). Οσο πιο πολυ το φορτιο στην επιταχυνση, τοσο πιο πολυ 'κοπαναει'.
Το μαστορι μου ειπε οτι σημαδευτηκαν ταπαντα κ επανατοποθετηθηκαν. Τα κατεβασε παλι κατω, μπροστα μου, τα ξαναεβαλε και το αποτελεσμα ειναι να επιδεινωθει το τρεμουλο και να ακουγεται και ενα τσιριχτο.
Ο μαστορας λεει για αλλαγη αξονα.
Εγω κραταω μια πισινη.... Θα παω για επιβεβαιωση.
Μπάξαμε αυτοκινητάκια :D :rockz:
Συνημμένο Αρχείο 45051
Ας Εγκαινιάσω και εγώ αυτό το thread :D
Μπάξαμε και εμείς εχθές λοιπόν μετά από πολύμηνη αναμονή.
Το αυτοκίνητο (Ε90 316i) χρειαζόταν αναρτήσεις έχοντας αισίως φτάσει τα 135Κ με τις μαμά,
ενώ είναι εξοπλισμένο με τα πακέτα Dynamic+Advantage που συνεπάγεται sport ανάρτηση άρα ήδη λίγο χαμηλωμένο.
Μετά απο πολύ ψάξιμο,
και λόγω περιορισμένου budget κατέληξα στις HR Cup-Kit Comfort-Suspensions με κωδικό 40187-1
https://www.h-r.com/en/cup-kit/
http://web1.carparts-cat.com/default...5107004&12=130
Πιθανολογώ ότι μπορεί να είναι συνεργασία της HR με την KONI, αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Την έχουν φορέσει αρκετοί Αμερικάνοι στην sport εκδοχή της, κάτι που όμως δέν ήθελα, γιατί έχει drop 50mm-25mm
εν' αντιθέσει με την Comfort όπου το drop είναι αποδεκτό για τα δικά μου δεδομένα 35mm-20mm.
Πρώτες εντυπώσεις:
*Δεν καταλαβαίνω μεγάλη διαφορά στο ύψος του αυτοκινήτου, σίγουρα υπάρχει αλλα δεν είναι εξωπραγματική
(όχι δεν μέτρησα πρίν-μετά), όμως ο θόλος του Ε90 είναι τεράστιος και δεν θα το γλυτώσω το έξοδο της 18αρας mpack :D :D :D
*Αρκετά μαλακή και επιτέλους το αυτοκίνητο αποσβένει, όμως θα το ήθελα λίγο ποιο σφιχτό ιδιαίτερα σε ανοιχτές καμπές,
μάλλον θα πρέπει να κάνω μια λίγο διαφορετική ευθυγράμμιση.
Τώρα σχετικά με το αν θα αντέξουν,
και πώς θα συμπεριφέρονται στην πορεία, μάλλον θα πρέπει να επανέλθω.
Σίγουρα οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές.
Ευκαιρίας δοθείσης λοιπόν, αλλάχτηκαν και αρκετά πραγματάκια όπως
*Top Mount εμπρός
*Top & Bottom mounts πίσω
*Ακρόμπαρα
*Μπαράκια Ζαμφόρ
*Bump Stop
*Ψαλίδια εμπρός
(είχα προμηθευτεί ήδη συνεμπλόκ, αλλά τα ψαλίδια ήταν πολύ καταπονημένα οπότε αλλάχτηκαν και αυτά).
Νομίζω πώς θα κάνω αρκετό καιρό να ασχοληθώ με το θέμα ανάρτηση :D
Καλημέρα Μιχάλη,
Ήταν καθαρά θέμα κόστους,
τα μαμα ήταν αρκετα ποιο ακριβά απο τα ~471€ που κόστισε το πακέτο της HR (Αμορτισέρ κ Ελατήρια)
Όσο για τα ελατήρια,
Όχι δεν χρειάζοταν αλλαγή, και ίσως εάν επέλεγα καποιο αλλο αμορτισερ να συνεργάζονταν.
Όμως με την συγκεκριμένη λύση όταν με το καλό θα ξαναχρειαστώ αμορτισέρ,
θα έχω ήδη τα ελατήρια χαμηλώματος όποτε θα μου έιναι ποιο βατή μια αλλαγή σε Bilstein B8 πχ
Μεγειες για όλες τις βελτιώσεις.
Πας σιγουρα για 18αρες να γεμίσουν θολοι..
Μεγεια σου Ηλία! Έκανες ολοκληρωμένη δουλειά μπράβο. Όπως βλέπω όντως καμια σχέση το 90 με το 46 στην ανάρτηση. Έχει λογική 5αρας το 90. Μια χαρά χαμήλωσε. Από εκεί και πιο κάτω τελειώνουν τα + και αρχίζουν τα - ... Αν θες να αντιμετωπίσεις την κλίση ίσως ένα σετ αντιστρεπτικες από μεγαλύτερο 90αρι;; Δεν ξέρω καθόλου τον καροτσα αυτή τι φοράει. Θα ήταν VFM λύση σίγουρα. Καλοπάτητες φίλε!
Ευχαριστώ πολύ Νικόλα [emoji3059]
Όντως τα Ε6/8/9 έχουν διαφορετική σχεδίαση σε σχέση με το 46αρι.
Με ευχάριστη έκπληξη την αλλαγή πλέον στην σειρά F όπου το πίσω αμορτισέρ δεν γίνεται σάντουιτς πάνω στο σασί.
Αλλά εδράζεται σε παπουτσάκι που βιδώνει εξωτερικά του οχήματος από την κάτω πλευρά.
Που σημαίνει πως πλέον δεν χρειάζεται να λύσεις όλες τις μοκέτες πίσω.
Εννοείτε θα το κοιτάξω το θέμα με τις αντριστεπτικες...
Απλά άμεση προτεραιότητα πλέον είναι ένας εμπρόσθιος mpack προφυλακτήρας.
(Οπίσθιο έχω και περιμένει καρτερικά να μπει πάνω στο αυτοκίνητο) για να τελειώσουμε με το θέμα look [emoji16]
Send from Redmi Note 7 using Tapatalk
@nikos valvetronic
Με τσάκισες ρε φίλε, δεν μπορώ να αγιασω αχαχαχαχαχαχα
Λοιπόν έπεσε μελέτη...
μαλλον φοράω μικρότερη καθότι το αυτοκίνητο δεν είναι mpack,αλλα βρήκα
160€ κούτα η OEM 14mm απο γειτονικής χώρας bmw store
Για όποιον ενδιαφέρετε το p/n για την πίσω ζαμφόρ των 14mm είναι 33 55 6 764 426 ,
και τις φοράνε απο Diesel 118 και mpack 316 μεχρι 335 Βενζίνη.
Εδώ το link του realοem https://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?q=33+55+6+764+426
Μπροστά απο μια γρηγορη ματια που έριξα ειναι όλες 26mm,
χωρίς να ξέρω ομως αν υπάρχει διαφορά στις σκληρότητες.
Μεγεια Ηλία. Εσύ άλλαξες το μισό αυτοκίνητο στα "υπόλοιπα" που γράφεις. Εντάξει όπως λες ξεμπέρδεψες για μεγάλο χρονικό διάστημα. Άντε με το καλό και οι 18αρες ή οι αντιστρεπτικές ή και ότι άλλο βάλεις.Περιμένουμε φωτό ,ευχαριστούμε για την ενημέρωση και τις πληροφορίες.
Μπράβο Ηλία! Νομίζω αυτό ηταν απο τα καλυτερα VFM πακέτα για το θέμα ανάρτηση. Keep μπάξing! :thumbsup: :fountwtis:
Εχθές καινούρια μπαταρία στην Ε36 μου, αυτήν!
https://www.bannerbatterien.com/en/P...324-EFB-565-12
με τι κοστος αν επιτρεπεται ?
Την αγόρασα 150€, ήταν προφορτισμένη, κατασκευή 4μήνου, αλλά αφού την δοκίμασα εάν χωράει στο κουτί, και κλείνει το καπάκι, την πήρα σπίτι και την φόρτισα μόνος μου, δεν έκανε πολύ, σχεδόν μισή ώρα, και την έβαλα μόνος μου, προσωρινά γιατί έχω παραγγείλει και ακροδέκτες απο e-bay, που όταν έρθουν, εκεί θα πέσει δουλειά, βγάλσιμο όλα, πλύσιμο, πέρασμα με σιλικόνη το κουτί, ξέρεις τώρα! Οι ακροδέκτες είναι αυτοί! θέλω να είναι ωραίο το σκέλος μπαταρία ρε παιδί μου, τι να κάνουμε! :original:
https://www.ebay.com/itm/2x-Battery-...MAAOSw93pgBqkb
Πριν λίγες μέρες έκανα τυπικά λάδια φίλτρα κ.λ.π. και είπα στον Καζάκο να κοιτάξει έναν θόρυβο που με ταλαιπωρεί
εδώ και 4-5 χρόνια...του είπα επίσης να τσεκάρει και βάσεις μηχανής αν και τις είχα αλλάξει πριν 75.000χλμ.
Ο θόρυβος αυτός είναι ένας συντονισμός που κάνει έντονα 1800-2000 στο ανέβασμα αλλά και στο κατέβασμα
των στροφών. Με είχε στοιχειώσει. Είναι στροφές που ο Ν42 δουλεύει άνετα και τετάρτη μες την πόλη που
σημαίνει ότι βρισκεται σε αυτήν την περιοχή πάρα πολύ συχνά. Είχα παει και στον ηλεκτρολόγο μου κάποια στιγμή
για να κλείσουμε ένα ραντεβού για ψάξιμο του θορύβου, δηλαδή ξήλωμα-βόλτα-ξήλωμα-βόλτα μέχρι να βρούμε τι
σκ@τ@ συντονίζει και μου έλεγε οκ να το κάνουμε αλλά δεν είναι μέσα από το ταμπλό σίγουρα! Μη σας κουράζω άλλο
τελικά αυτός ο διάολος ήταν οι βάσεις μηχανής...όταν αλλάχτηκαν οι μαμά, δεν ξέρω τι μάρκα μπήκαν αλλά ήταν
λίγο πιο κοντές και 'κάτσανε' και γρήγορα. Αυτές που μπήκανε τώρα είναι corteco και φέραν το μοτέρ ένα πόντο
πιο πάνω περίπου. Επίσης έχουν το ΒΜW σβησμένο δίπλα στο PN. Το αμάξι ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ησύχασε. ΚΡΕΜΑ. Δεν το πιστεύω
μετά από τόσα καιρό. Επειδή έχω ακούσει αρκετές παρόμοιες περιπτώσεις συστήνω όταν πάτε για βάσεις βάλτε
αυτές ! ! ! Ελπίζω να σωθούν και άλλοι από το μαρτύριο του τριξίματος!
Σχετικα με τη μπαταρια...δεν εχω αλλαξει πολλες μπαταριες στη ζωη μου, αλλα στου πατερα μου το ε36 οταν ειχε αλλαξει θυμαμαι ειχε δωσει γυρω στα 80 90 ευρω και ειχε βαλει εμποριου οχι γνησια bmw....
Εγω οταν πηρα το δικο μου ε36 πριν 6 χρονια, ειχε πανω καινουρια μπαταρια απο τον σπανο γνησια bmw αγορασμενη στα 98 ευρω με 20%εκπτωση ...τωρα για ποιο λογο ειχε εκπτωση δε γνωριζω αλλα και εκπτωση να μην ειχε σιγουρα ειναι πιο συμφερουσα κατα τη γνωμη μου....
Τοσα χρονια μετα την εχω ακομα...γενικα εχω ακουσει οτι οι γνησιες ειναι παντα καλυτερες και εχουν πολυ μεγαλυτερη αντοχη στο χρονο απο τις εμποριου... ομως συνεπαγονται κσι καποια αρνητικα...
Πρωτον ειναι αρκετα βαρυτερες (ενας λογος που ειναι πιο ποιοτικες και αντεχουν και πιο πολυ)
Και δευτερον επειδη κανεις δε βαζει γνησιες μπαταριες επειδη ειναι πιο ακριβες ...οι γνησιες μενουν στα ραφια πολυ καιρο αχρησιμοποιητες και ειναι ηδη πολυκαιρισμενες οταν καποιος τις προτιμησει...
Ενα ε46 ενος φιλου μου ειχε πανω απο 10 χρονια τη μαμα γνησια μπαταρια...
Οσο για το καπακι που ειπες οτι πρεπει να κλεινει ειναι πολυ ευστοχη παρατηρηση γιατι εμενα το δικο μου δεν κλεινει...δεν ξερω τι παιζει με τις διαστασεις και τα βολτ αμπερ κλπ αλλα οταν το ειδε ενας μηχανικος μου μου ειπε οτι βγαινει η ιδια μπαταρια σε πιο χαμηλη για να κλεινει εντελως και οχι απλα να ακουμπαει πανω...
Μια τελευταια παρατηρηση που εκανα ειναι οτι τα 2 ε36 της οικογενειας ... (το δικο μου και του πατερα μου) δεν φορανε ιδιων spec μπαταριες..συγκεκριμενα του πατερα μου ειναι 60Αh 540Α και η δικια μου 55Ah 480A...τωρα αν αυτο οφειλεται σε λαθος αυτου που εβαλε την μπαταρια εμποριου στον πατερα μου και δεν ειναι η καταλληλη δεν το γνωριζω...
Γενικα αν εχει ασχοληθει καποιος με το θεμα της μπαταριας γενικοτερα ας μας διαφωτισει.
ειναι αληθεια αυτο για τις μαμα-γνησιες,οτι κρατανε χρονια και αξιζουν τα χρηματα τους..και εγω 10 χρονια την εχω ,φιλος μου 11...ειπαμε οτι στις μπαταριες ειναι οπως τα τακακια..εχει πρωτες και δευτερες ποιοτητες ακομα και στην ιδια μαρκα και τυπο..αυτο που δεν ξερω ειναι αν οι του εμποριου κρατανε τοσο πολυ..αν εχει βαλει καποιος ειδικα μπανερ παλιαοτερα να μας πει ποσο του κρατησε,τι χρηση εκανε κ.λ.π.
τωρα για να παρεις της μαμας-γνησια μπαταρια και να σιγουρευτεις οτι δεν ειναι πολλων χρονων ειναι απλο ,κοιτας την ημερομηνια κατασκευης ..αναγραφεται πανω στην μπαταρια με κωδικο,αναλογα τον προμηθευτη..