Καλησπερα οπως ολοι με run flat ετσι και εγω ρεζερβα δεν εχω! Τι γινεται ομως αν σου τυχει κατι σε μερος χωρις βουλκανιζατερ, μηπως καποιος εχει να προτεινει καποιο repair kit?
Printable View
Καλησπερα οπως ολοι με run flat ετσι και εγω ρεζερβα δεν εχω! Τι γινεται ομως αν σου τυχει κατι σε μερος χωρις βουλκανιζατερ, μηπως καποιος εχει να προτεινει καποιο repair kit?
Yπάρχει κιτ ελαστικών BMW Genuine Factory OEM με κωδικό 71100413439
https://ecx.images-amazon.com/images/I/51qY46mAxTL.jpg
Φυσικά υπάρχουν και λύσεις πιο φθηνές :original:
Αν κάνεις συχνά ταξίδια ψάξε καλύτερα για μεταχειρισμένο τροχό ασφαλείας
Για το κιτ bmw μου ειπανε 150ε αλλα το σκεφτομαι αν αξιζει σε σχεση με αλλα σαφως φτηνοτερα προιοντα
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σπανος φιλε πηρα χτες τηλ. Σου φαινονται πολλα η λιγα?
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
υπερβολικο ποσο!
εγω προσωπικα εχω αντλια και 2 σπρει αντι του 1 που ουσιαστικα χρειαζεσαι.
κατα την αγορα, οπως ειπε και ο Bill007 να ελεγξεις ημερομηνια ληξης του σπρει αλλα και την διαμετρο της ζαντας (τα πιο μικρα συνηθως ειναι για επισκευη μεχρι 16 ιντσες ζαντα ενω τα πιο μεγαλα απο 17 ιντσες και πανω)
Από Ε9Χ και μετά θέλει 17 ίντσες spare wheel
γιατι θελει 17" spare?
καλησπερα, εχει τοποθετηση κανεις την ρεζερβα αναγκης σε ε90 οσο κ αν προσπαθησα κ ξυλοσα ολο το πλαστικο πατωμα δεν τα καταφερα
Πρέπει να σαι οκ εσύ με Ε90 όντως
Απο οτι βλεπω παιδια οι αποψεις ειναι διαφορετικες αλλος spare ζαντα αλλος kit αφρου. Απλα η spare ζαντα πιανει μισο πορτμπαγκαζ γιατι φυσικα δεν υπαρχει χωρος απο την αλλη το κιτ αφρου αν ειναι καλο και δουλεψει σε σωνει αλλα θελει αλλαγη λαστιχο μετα! Διλλημα.....
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συμβατικα.... Αλλο ενα διλλημα ενα αμαξι που βγαινει με run flat και ξερεις οτι με βαση την ασφαλεια μπορει να σωσει, πως μπορεις να το γυρισεις σε κανονικα?!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εννοω οτι η bmw βγαζεο τα αμαξια με run flat και για αυτο δεν δινει ρεζερβα! Πολλοι λογω ανεσης τα βγαζουν για συμβατικα ειναι ομως πιο ασφαλεις?! Τι θα γινει σε ενα κλαταρισμα με 100 χιλιομετρα και στις δυο περιπτωσεις?!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Απο βιντεακι που εχω δει στο ενα σωζεσαι στο αλλο εφερε τουμπες το αμαξι! Για να τα βαζουν λογω ασφαλειας και με λιγοτερη ανεση ισως ξερουν κατι παραπανω! Ισως παλι κανω λαθος απλα λεω κατι οπως βγαινει απο το εργοστασιο βγαινει για καποιο λογο!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οταν το λαστιχο σου σκαει και γινεται κομματια, ο τροπος για να σωθεις ειναι να μην αφησεις το γκαζι.
Αν πατησεις φρενο, γινεται οτι ειδες στο βιντεο που εφερε τουμπες το αυτοκινητο.
Ουσιαστικα τα runflat σου επιτρεπουν την κινηση οτα εχεις απωλεια αερα.
Ενω με το συμβατικο το λαστιχο γινεται πιτα, με το runflat λογω των ειδικων τοιχωματων κρατα μια ποσοτητα αερα χανοντας την προοδευτικα.
Ετσι υποτιθεται οτι μπορεις να κανεις 150-200 χλμ. Αν το εχει καταφερει κανεις, ας μου το πει.
Κοιτα το τι αντιδραση θα εχει καποιος κανεις δεν ξερει ακομα και να ξερει τι πρεπει να κανει στον πανικο του κανει λαθος!ακομα και αυτο που λες για τα run flat ισως αξιζει να τα εχεις!ειναι επιπλεον ασφαλεια! Γιατι αυτο μπορει να σου τυχει στο πουθενα τρεις το βραδυ! Αν τα run flat σου δινουν τα χιλιομετρα να γυρισεις σπιτι δεν αξιζει?!
Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ετσι ακριβως κ εγω αλλα σου τρωει το πορτ μπαγαζ, ελεγα μηπως εχει γινει η αναλογη πατεντα. εμενα η αναγκης ειναι 115 90 16
Εμένα έσκασε πισινό με 160 ... εκτός απο την ένδειξη δεν έκανε κάτι άλλο .
Φυσικά μετά απο 70 χλμ απόσταση και με ταχ. μέχρι 50 ,το λάστιχο έγινε κομμάτια (255/30/19)
Το μόνο "κακό" ήταν οτι δεν είχε χώρο για την ρεζέρβα και αναγκαστικά την είχα μέσα στο πορτ μπαγκαζ.