γεια σας παλικαρια ε46 ν42 ποτε παιρνει μπρος και ποτε οχι τα πρωτα συμπτωματα δειχναν αντλια βενζινης αλλα δεν ειναι αντλια κοβει τα ρευματα πισω στην αντλια και στους πολαπλασιαστες το διαγνωστικο δεν βγαζει καποια βλαβη
Printable View
γεια σας παλικαρια ε46 ν42 ποτε παιρνει μπρος και ποτε οχι τα πρωτα συμπτωματα δειχναν αντλια βενζινης αλλα δεν ειναι αντλια κοβει τα ρευματα πισω στην αντλια και στους πολαπλασιαστες το διαγνωστικο δεν βγαζει καποια βλαβη
Εχετε βάλει το αμάξι στον εγκέφαλο και δεν πιάνει γενικά κάποια βλαβη ?
και σε απλο διαγνωστικο και σε διαγνωστικο της bmw
Μπορεί να είναι παροδική δυσλειτουργία γι αυτό να μην το βγάζει ακόμη.
Οταν λες ποτε παιρνει ποτε οχι εννοεις πως,δεν παίρνει αμέσως με το πρώτο γύρισμα του κλειδιού ?
Δυναμό? Μπαταρία?
ολα ενταξει
Καλησπέρα.
Για να μην παίρνει εύκολα μπρος, δύο πράγματα είναι πιθανά...:
1) Δυσλειτουργία στο κύκλωμα βενζίνης και συγκεκριμένα στην αντλία βενζίνης ή στο φίλτρο βενζίνης που έχει ενσωματωμένο το ρυθμιστή πίεσης &
2) Αισθητήρας στροφάλου
Εάν είχες "ηλεκτρονική" βλάβη σε κάποιον αισθητήρα (στροφάλου), έστω και σποραδικά θα είχε αποθηκευτεί κάποια βλάβη στον εγκέφαλο.. για να μην βλέπεις κάτι τέτοιο, σημαίνει ότι η βλάβη οφείλεται καθαρά σε "μηχανικό" εξάρτημα.
Έλεγξε λοιπόν φίλτρο βενζίνης & αντλία καυσίμου σχολαστικά.
Υ.Γ. για ανάλυσε λίγο περισσότερο.. τι εννοείς με την έκφραση "κοβει τα ρευματα πισω στην αντλια και στους πολαπλασιαστες το διαγνωστικο δεν βγαζει καποια βλαβη"...???
γεια σου τασο δεν παιρνει καθολου δεν ειναι οτι αργει να παρει
τα πρωτα συμπτωματα δειχναν αντλια χτυπουσα ρεζερβουαρ ακουγοταν εστελνε οσπου σε καποια φαση δεν επερνε ουτε με το χτυπημα αλαξα αντλια μια μερα δουλεψε την επομενη παπαλαμετα αρχισα να ψαχνω φιλτρα ρευματα κτλ
1μερα μπωρει να δουλευει 1 να μην δουλευει
Αναφέρεις ότι έχει μπει σε γνήσιο διαγνωστικό κ ότι δεν έχει καταχωρηθεί κάποιο σφάλμα, σωστά?
Όταν γυρίσεις το κλειδί στο διακόπτη, στη 2η σκάλα, πριν βάλεις εμπρός, εάν σταθείς έξω από το αυτοκίνητο, δίπλα στην πίσω δεξιά ρόδα, ακούς τον "κλασικό θόρυβο" της αντλίας καυσίμου?
με πρόλαβες...
Το αμάξι όταν είσαι σταματημένος σε φανάρι, σου σβήνει καμιά φορά??
οταν παιρνει δουλευει κανονικα ουτε διακοπες τιποτα ρωλοι
αν ειναι απο εγκεφαλο το διαγνωστικο διχνει κατι?
Εισαι σιγουρος οτι η 2η αντλια ειναι οκ?
Εβαλες γνησια bosch-vdo?
Τσεκαρες το ντεποζιτο για σκουπιδακια?
Για δες το ρελέ της αντλίας..
https://www.etk.cc/bmw/EL/search/sel...CE/61/61_3403/
2 μερες τα εψαξε ηλεκρολογος ολα ασφαλειοθηκες ρελε σωματα ιμομπιλαιζερ
Ξανά δες λοιπόν αντλία καυσίμου που λέει και ο Ηλίας (Ghost-Rider) & το φίλτρο καυσίμου
τασο γνωριζεις σε ποιο σημειο ειναι το σχεδιαγραμα για το ρελε
Ξεβίδωσε τις βίδες που φαίνονται στη photo...
και από κάτω θα δεις την dme και τα ρελέ που απεικονίζονται στο etc.
αυτα τα ξερω αλλα στη φωτογραφια μαλον ειναι μεσα για αυτο σε ρωτησα
Και γω πιστευω πως κατι με τον αισθητηρα στροφαλου παιζει γι αυτο ρωτησα
σπαζοκεφαλια καλη εχω μια παλια μηχανη θα αρχισω τα βαλε βγαλε αισθητηρες
καλο βραδυ παιδια ευχαριστω για το ενδιαφερον αυριο τα νεοτερα
Καλύτερα να το δει και ένας μηχανικός γιατί εκτός από αισθητήρα στροφάλου μπορεί να έχει ξεχρονίσει.
Βαγγελη αν ξεχρονιζε δεν θα δουλευε ποτε σωστα
Εγω θα εψαχνα την καλωδιωση και γενικα ολο το ηλεκτρικο κυκλωμα της αντλιας βενζινης
Αυτο που μας λες οτι στην αρχη ενω δεν δουλευε και χτυπουσες πισω στο ντεποζιτο και επαιρνε με οδηγει στο συμπερασμα οτι καπου καποια επαφη/καλωδιο εχει προβλημα και μαλιστα επειδη η διακοπη δεν ειναι συνεχης ειναι δυσκολο να εντοπιστει
Αν ηταν αντλία θα εκανε διακοπες και κατα την πορεια.
Δες καλυτερα κλειδια immobiliser μιζα. Αν παλι ηταν αισθητήρας στροφαλου θα φαινοταν στο διαγνωστικο.
τελικα εγκεφαλος ειναι παιδια