Ερωτηση μπαινει κρεμαγιερα απο Μ3 σε απλο ε46 ;;
Printable View
Ερωτηση μπαινει κρεμαγιερα απο Μ3 σε απλο ε46 ;;
Μπαινει αν ειναι εξακύλινδρο
Aλλάζει κάτι ουσιαστικό?
Μειώνονται οι στροφές απο stop σε stop?
Καμία πολύ κοντή after market να υπάρχει?
Πιστευω οτι αλλαζει,δεδομενου οτι η Μ3 ε46 εχει απο τα καλυτερα συστηματα διευθυνσης.πιστευω οτι ειναι πιο κοντη απο την κανονικη του ε46
Η πιο κοντη ειναι απο Ζ3
Δεν ξερω για τα e46 αν του m3 ειναι πιο κοντη απο τις απλες εκδοσεις (δεν το εχω ψαξει)
Στο e36 παντως η πιο κοντη ειναι απο το z3.
Και επειδη εχω βαλει κρεμαγιερα απο z3 εχω να πω οτι ειναι μια παρα πολυ καλη βελτιωση και την προτεινω ανεπιφυλακτα.
Πόσο πιο κοντή?
Για τι διαφορά μιλάμε?
Εχω οδηγησει Ζ3 και η διαφορα ηταν αισθητη.οπως αισθητη ηταν και η διαφορα στη διαδρομη του μοχλου ταχυτητων
Κομπακτ 36αρι και Ζ3 γνωριζει κανεις αν φορουν την ιδια κρεμαγιερα;
Θα μιλησω για e36 παντα.στα e46 δεν εχω ψαχτει...
Απλες εκδοσεις e36 4κυλινδα και 6κυλινδρα εχουν κρεμαγιερα 3.4 στροφες απο τερμα αριστερα εως τερμα δεξια.
Το m3 e36 και το z3m φορουν κρεμαγιερα 3.2 στροφες.
Το z3 το 4κυλινδρο (1800cc) φοραει κρεμαγιερα με 2.7 στροφες.
Δεν ειμαι σιγουρος για τις εξακυλινδρες εκδοσεις της z3 τι ακριβως φορουνε.
Η z3m ειναι σιγουρο φοραει 3.2 στροφες.
Εγω εβαλα απο z3 τετρακυλινδρο
Έχουμε και λέμε συνοπτικά.....η κρεμαγιέρα του e36 compact είναι ίδια έως και e36 m3 και επίσης ίδια μόνο με z3m.
2,7 στροφες απο στοπ σε στοπ το Ζ?
Πολυ πολυ καλο!
Τhank you!
Αρχιζω το ψαξιμο!!
Να ισχυει κ για το Ζ4(μηπως βρουμε τπτ φρεσκο κ γλιτωσουμε ανακατασκευη)?
Για αυτη που ποσταρα απο ebay???ειναι καινουρια αλλα μηπως ειναι κινεζικη
Ειχε παρει το ματι μου καποια στιγμη κατι ιταλικης κατασκευης ιμιτασιον.
General ricambi.
Τι ρολο να παιζουν?
Παιζει να μην εχουν κ τα σωστα βηματα ε?
Προσωπικα με μτχ κ ανακατασκευη με κοβω.
Αντλιες παιζει να αλλαζει κατι?
Αν ειναι πιο κοντη λογικα θα βαρυνει με την ιδια αντλια. Οχι απαραιτητα κακο βεβαια...
Δουλειες ανοιγουμε....
Ποιός ο λόγος η αλλαγή κρεμαγιέρας σε Ε46???
Τι είδους βελτίωση θα μπορεί να προσφέρει????
Μικροτερες διαδρομες στο τιμονι.
Πας να ξεπαρκαρεις και 'ταλαιπωρεισαι' λιγοτερο.
Απο κει και περα στις στροφες πολυ διασκεδαστικο.
Σαν να οδηγας καρτ. Πολυ μικρες διαδρομες των χεριων και το αυτοκινητο αλλαζει πορεια.
Αν οδηγησεις αμαξι με κοντη κρεμαγιερα θα το ερωτευτεις.
Εμενα ειχε χαλασει αυτη που ειχα και μου προτεινε ο μηχανικος να βαλω απο z3 και το εχω καταευχαριστηθει.
Ευχαριστώ για την απάντηση...
Ήσουν κατατοπιστικός....
Θα έβαζες όμως ως κάτοχος Ε46 (μεταφορικά μιλάω) κρεμαγιέρα παλαιότερου μοντέλου και τεχνολογίας όπως το Ε36 και Ζ3???
Οι αντλίες και τα μαρκούτσια υδραυλικού είναι τα ίδια???
Παίζει κάτι με τους αισθητήρες γωνίας τιμονιού και γενικότερα με το θέμα του εγκεφάλου???
:thanks:
Για e46 δεν γνωριζω οπως ειπα εξαρχης.εγω το εκανα σε e36 χωρις κανενα απολυτως εμποδιο.
στο fanatics πολλοι λενε ότι γινεται.ενας απαντησε καταφατικα χωρις καποια άλλη πληροφορια
Δεν υπαρχει λογος να μη γινεται.
Οι κρεμαγιερες των Ε36 Ε46 κ Ζ3-Ζ4 ειναι πολυ κοντα.
Ο αισθητηρας γωνιας δε θα καταλαβει τπτ.
Γι αυτον θα ειναι απλα σα να μη τερματιζεις το τιμονι ποτε ενω εσυ θα εχεις τους τροχους τερματισμενους.
Θα μπορουσε το ιδιο αποτελεσμα βεβαιως να επιτευχθει κ με μικρομοντα στα ακρα, κρατωντας την ιδια κρεμαγιερα κ αυξανοντας ταυτοχρονα τη μεγιστη γωνια των τροχων.
Θα αρκουσε ο μοχλος του ακρου πανω στον οποιο πιανει το ημιμπαρο να γινει λιγο πιο κοντος.