https://www.bmwfans.gr/forum/images/...lwarning-1.jpg
Ενω η σταθμη των λαδιων ειναι μια χαρα μου πεταει το παραπανω μνμ.Οχι παντα και δεν το καταγραφει και σαν σφαλμα.Ξερει να μας πει κανεις τι ειναι?
Printable View
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...lwarning-1.jpg
Ενω η σταθμη των λαδιων ειναι μια χαρα μου πεταει το παραπανω μνμ.Οχι παντα και δεν το καταγραφει και σαν σφαλμα.Ξερει να μας πει κανεις τι ειναι?
Θύμισέ μας, είναι το αμάξι σου Ε60 520 με τον 2.2λιτρο κινητήρα?
Συμβαίνει όποτε νάναι στα καλά των καθουμένων ή με φορτίο στον κινήρα? Με κρύα μηχανή ή ζεστή?
Βασίλη να πας το δεις σε συνεργείο... Μπορεί να έχει χαλάσει κάποιος αισθητήρας, αλλά μπορεί να υπάρχει όντως και κάποιο θέμα !
520 2,2 συνηθως μου το εμφανιζε οταν ανεβαινα σε τιποτα βουνα...αλλα σημερα το ειδα μετα απο αρκετη ωρα σε διαδρομη εντος πολης...σταματα ξεκινα.
Απλα ελεγα μηπως παρω καμοια ιδεα για το τι μπορει να ειναι Αντρεα
Στου θείου μου άναβε το λαμπάκι στάθμης, κοιτούσε τον δείκτη αλλά ήταν νορμάλ.. την είχε ακούσει ο αισθητήρας..πήγε και τον άλλαξε... το κακό με σένα τώρα είναι ότι δεν μπορείς να δεις τι φταίει...
Αυριο με το καλο θα παω να το κοιταξω...και προχτες ειμουν ρε γμτ για πολλαπλασιαστη :ranting2:
Ξεματιασμα Βασίλη...!!!
Παρε τηλ. τον Πατρινο.- :thumbsup:
και μετα να πας στο συνεργειο,να εισαι.... "διαβασμενος-ξεματιασμενος"!!!:thumbsup:
Yπάρχει μια πιθανότητα να είναι η βαλβίδα πίεσης λαδιού.
Η ακόμα ακόμα και τρόμπα λαδιού.
Θα βοηθούσε αν ειχε μετρήσεις πίεσης σε διάφορες στροφές λειτουργίας της μηχανής.
Ανάβει αλάρμ? Ανάβει στο ρελαντί?
Σβήνει όταν στροφάρεις?
Γενικά πάντως τα Μ54 με ζεστό λάδι έχουν κάπως χαμηλές πιέσεις στο ρελαντί.
0,65bar(αν το θυμάμαι σωστά) δίνει όριο στο ρελαντί η bmw αν θυμάμαι. Και λίγο πιο πάνω παίζει σε ένα οκ μοτέρ.
Το αλάρμ ανάβει στα 0,3 bar.
Στο εξωτερικό που αλλάζουν λάδια όποτε τους λέει ο κατασκευαστής είναι σύνηθες κρούσμα να ανάβει το αλάρμ στο ρελαντί από χαμηλή πίεση λαδιού.
Σε εκπληκτικά λίγα χλμ (μιλάμε για μοτέρ που την ακούνε με 150.000 η και λιγότερα).
Προκαλείται απο αυξημένη φθορά στα μέταλλα στροφάλου.
Ελπίζω στην δικιά σου περίπτωση να είναι κάτι διαφορετικό.
Δεν θυμαμαι σε τι στροφες δουλευε ο κινητηρας οταν μου εβγαλε την ενδειξη.Ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο.
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας...λεω σημερα να επισκεφθω τον μαστορα να δουμε τι παιζει.
ΥΓ
Αρη αυτον τον καημενο τον Πατρινο τον εχω ζαλισει...στο τελος δεν θα σηκωνει τηλεφωνο :th_Laie_67-1:
Πηγα απο το συνεργειο σημερα και δυστυχως δεν υπαρχει τροπος να ειμαστε σιγουροι για το τι μπορει να φταιει.Ξεκιναμε απο την οικονομικη λυση που συμαινει αντικατασταση της βαλβιδας...και βλεπουμε...:warriorsmiley:
Τα λάδια πόσα χλμ έχουν Βασίλη και πόσο καιρό τα έχεις μέσα ? (Πληροφοριακά)
Σε κανα μηνα κλεινουν χρονο τα λαδια αλλα οχι και χιλιομετρα.
Ρε Αλεξη τι διαγνωστικο?Αφου δεν καταγραφει το σφαλμα
Δυστυχως η εργοστασιακη βαλβιδα πιεσης (στα Μ54 τουλαχιστον) ειναι ον οφ.
Ουτε ο εγκεφαλος γνωριζει ακριβως με τι πιεσεις δουλευει.
Γνωριζει απλα αν εχει παραπανω απο 0,3 (οποτε δε βγαζει αλαρμ) η αν εχει παρακατω(οποτε αναβει).
Χρειαζεται συνδεση οργανου πιεσης και παρακολουθηση του κινητηρα για μερικες μερες υπο ολες τις συνθηκες.
Πρεπει οπωσδηποτε να κρατα 1 bar/1000 rpm μεχρι να ανοιξει το by pass.
Μετα οι στροφες ανεβαινουν και αυτο κρατα σταθερη (σχεδον) πιεση.
Με πληγωνεις...:crying: αλλα ενταξει...αυριο που θα παω απο κει θα του πω να το βαλει στο διαγνωστικο.Οπως λεει και παρακατω ομως ο ghost θελει ειδικο μηχανημα μετρησης για να δουμε τις πιεσεις.το ιδιο μου ειπε και το συνεργειο.
ΥΓ
τουλαχιστον ειμαι καλος σε κατι... :thumbsup::thumbsup:
Το διαγνωστικο θα σου πει ακριβως τι φταιει.Το πρωτο πραγμα που επρεπε να κανει ο μηχανικος σου ειναι αυτο.
Η απωλεια πιεσης λαδιου εξαιτιας φθορας των εδρανων του στροφαλου ΔΕΝ καταγραφεται απο τον εγκεφαλο.
Μονο οταν φτασει στο απροχωρειτο η δουλεια αναβει το αλαρμ.
Το διαγνωστικο θα δειξει την βλαβη που εχει καταγραφει.
Συνηθως απο την βαλβιδα ειναι το προβλημα, πιανει μακα απο τα λαδια και μετραει λαθος, την αλλαζεις και τελος.
Εαν δεν... με την βαλβιδα, μετρας οπως ειπε ο γκοστ πιεση λαδιου.
Εαν η πιεση λαδιου ειναι οκ αλλα η ενδειξη παραμενει, αλλαζεις την βαση του φιλτρου λαδιου, εχει μεσα μια βαλβιδα αντεπιστροφη η οποια κολαει.
Το τελευταιο σεναριο εχει τυχει αρκετες φορες.
...και επειδη εμενα ολα αυτα μου φαινονται πυρινικη φυσικη θα τα σημειωσω και θα του τα πω να τα κοιταξει για να χω το κεφαλι μου ησυχο.Α,και κατι ακομα...αν,μου λεει,ηταν τρομπα,απο το 2009 που παρουσιαζε κατα αραια διαστηματα το προβλημα θα την ειχε ακουσει κανονικα πολυ πιο πριν.Σημερα εκανα και παλι τα χτεσινα περα δωθε μεσα στην πολη και δεν εδειξε τιποτα.
Δηλαδή το πρόβλημα διορθώθηκε, αφού άλλαξε την βαλβίδα όπως ειπώθηκε; :original:
ή ακόμα δεν έγινε αλλαγή και είναι στο ψάξιμο;!;
Δεν εγινε αλλαγη ακομα.Το προβημα υπαρχει εδω και χρονια αλλα το παρουσιαζει σπανια ανα αραια διαστηματα.
κατι σαν το σασμαν το δικο μου.....νομιζω οτι η ακινησια και η πολυ προσοχη στην καταναλωση και στο γκαζι κανουν κακο......για την ακινησια,δεν μπορεις να κανεις κατι (πχ.παραδομενες πινακιδες,ελευθερος χρονος κλπ.)αλλα για το γκαζι????.... νομιζω οτι θελει το "σκισιμο" του,οποτε βγαινει εξω!!!:thumbsup:
Άρη, μην τον προκαλείς... είναι κρυφοκοντράκιας....
Tι περιμενεις να σου πω,μηπως και εγω το σκιζω.....ολο χαλαρος το παω....μου "λειπουν" και πανω απο 335 αλογα.....:th_Laie_67-1: :thumbsup:
φανταζεσαι κοντρα μεταξυ μας???....στο τελος θελω να δω ποιος θα εχει πιο πολλα λαμπακια και μηνυματα!!!:hystericalbs1: :hystericalbs1: :th_Laie_67-1: :thumbsup:
μην το βριζεις το παιδι Μπιλ....ειναι και μονος στο νησι.....αμα στεναχωρηθει ποια θα τον παρηγορησει!!!:thumbsup:
Το βρηκα...θα βαλουμε κοντρα κι οποιος βγει τελευταιος κερδιζει!:warriorsmiley:
Οσο για τον αλλον εκει στο νησι δεν εχει αναγκη...σιγα μην τον κυπηθω κιολας :sm-angry05:
Μπιλ τι έγινε τελικά?
Τιποτα Αντρεα...Αν και αλλαξα αισθητηρα το προβλημα παραμενει μη σου πω οτι παρουσιαζεται συχνοτερα...καθε φορα που κανω μια βολτα στην πολη ας πουμε.Το επομενο σταδιο ειναι ανοιμα το καρτερ για να καθαρισουμε το σιτακι.και σφαλμα δεν καταγραφεται πουθενα ρε γμτ...:ranting2:
...κοροιδευε εσυ :(
το βαζω εδω που ειναι και πιο σχετικο το θεμα.οπως ξερετε ειχα ενα προειδοποιητικο λαμπακι πιεσης κοκκινο.ημουν σε ταξιδι ,ειχα μεσα 4η και 4.000 στροφες για μιση ωρα.μετα για ενα 15' ημουν πιο χαμηλα.δεν ειχα σταματησει σε ολα αυτα τα 45' καθολου.στο 45' σταματαω σε ενα φαναρι.εκει αναβει το λαμπακι ,στο ρελαντι. κανω ακρη -σβηνω -περιμενω 2' εκινω και φευγω.εν κινηση δεν μου εβγαλε ξανα λαμπακι.γυρνωντας απο το ταξιδι την ιδια μερα κανω την ιδια διαδρομη και στο ιδιο σημειο που ηταν το φαναρι παλι στο ρελαντι αναβει ξανα το λαμπακι. κανω παλι στην ακρη ,σβηνω ,περιμενω ,εκινω και φευγω.σε ολη την διαδρομη μιση ωρα δεν ξαναψε.δνε το κουνησα το αμαξι μεχρι να παω συνεργειο/
πηγα στο συνεργειο ,μου εκαναν ελεγχο.περσυ που ειχε ξαναψει ειχα αλλαξει αισθητηρα πιεσης και βαλβιδα και ολα καλα..τωρα πηγα εγινε ελεγχος,μετρησαν τις πιεσεις και την αντλια λαδιου και ηταν ολα καλα.
μου ειπαν οτι για να βρουν τι εχει πρεπει να γινουν ακομα 2 ελεγχοι. ενας αφορα την καδενα,αν εχει επιμυκηνθει ,ομως μετα για αν ξαναμπει πρεπει να αλλαξει και ο τεντωτηρας ξανα.λεω ξανα γιατι τον ειχα αλλαξει πριν 2-3 χρονια με το νεο ανταλλακτικο προληπτικα .μπροστα δεν ημουν ,φανταζομαι οτι τον αλλαξαν,μου εδωσαν και τον παλιο.
ο αλλος ελεγχος αφορα το καρτερ μηπως εχει φυγει κανα κομματι απο την γλυστρα,το οποιο ομως εχει αρκετα εργατικα.επιπλεον πρεπει να ξαναλαξω λαδια μετα αφου κατεβαινει το καρτερ τα οποια αλλαξα πριν 10 μερες.
εχω 2 ερωτηματα:
με συμβουλετε να κανω τους 2 ελεγχους για να μεινω ησυχος?
ειναι σιγουρο οτι θα βρεθει η αιτια για το λαμπακι δλδ, μπορει να μην ηταν και τιποτα? συμβαινει αυτο?
ο φοβος μου ειναι να μην σπασει η καδενα και παρω το μοτερ στα χερια τωρα που κανω ταξιδια. αλλοι λενε οτι η καδενα πρεπει να αλλαζεται καθε 100.000 χιλ. αλλοι καθε 180 αλλοι και ποτε αν δεν εχει προβλημα δλδ. να ακουστει.ομως εχω διαβασει περιπτωσεις ,εστω και ντιζελ που ειχαν γνωστο θεμα και εσπασε ξαφνικα.ακομη και σαυτους που εκαναν σωστη συντηρηση και προσεχαν τα λαδια ανα 10.000 σαν εμενα.σε εμενα δνε ακουγεται καποιος θορυβος,το δοκιμασνα και αυτοι γιατι αφησαν το αμαξι να κρυωσει τελειως να το ακουσουν οταν ανεβαζει λαδια σε κρυα εκινηση.
αυτοι μου ειπαν να συνεχισω και αν ξαναψει να παω για τους επομενους 2 ελεγχους να το ψσξουν. εκτος απο το σπασιμο της καδενας δεν υπαρχει αλλος λογος ανησυχιας θεωρω.αλλα ειναι και σημαντικος λογος.