καλησπερα παιδια...ερωτηση κοντερ μ3 ε46 δουλευει σε απλο κουπε 6κυλινδρο παλι?
:wash:
Printable View
καλησπερα παιδια...ερωτηση κοντερ μ3 ε46 δουλευει σε απλο κουπε 6κυλινδρο παλι?
:wash:
Με την κωδικοποίηση θα παίξει κανονικά?
Εννοώ ότι αυτά τα λαμπάκια που έχει στο στροφόμετρο και η θερμοκρασία λαδιού θα παίξουν επίσης?
Ποιος κάνει τέτοια κωδικοποίηση?
Γίνεται μέσω GT 1 στο συνεργείο?
βενζινη στροφες χιλιομετρα θερμοκρασια νερου θα δουλευουν??αυτα ειναι τα πιο σημαντικα...το σιφτ λαιτ δεν με καιει οπως επισης τσεκ βλαβη εγκεγαλου αντισπιν...αυτα αναβουν μονιμα κ ειναι κ γαματα...:th_Laie_67-1:
το κοντερ ειναι το γνησιο....απλα οτα εβγαινε πανω απο το αυτοκινητο ο στοκ εγκεφαλος δεν αναβε καν το κοντερ...οποτε εμεινε πανω κ παντρευτηκε με αγραφο χαλτεκ...τωρα δουλευουν ολααπο θεμα στροφες ταχυμετροθερμοκρασια νερου βενζινη...αυτα θελω να δουλευουν ξανα κ θα ειμαι κομπλε απλα θα εχω ακριβες μετρησεις?η θα ξεπροπελιαζουν οι δεικτες λογω του οτι το μ3 εχει κοφτη 300 κ 9αρες κοφτη??
Τι εννοεις θα ξεπροπελιαζουν?
Χαθηκα.
Δε σου φτανουν τα 300 η οι 9αρες?
οχι ρε φιλε μου..χεχεχεχ ενοω οτι σαν κυκλος εγω εχω κοφτη τις 7 κ αυτο τις 9...θα σταματαει ο δεικτης στις 7 του μ3 η θα κατεβαινει στις 9???
Αν θυμάμαι καλά ο mormon που έβαλε κοντέρ Μ3 σε 330 έπαιξε αμέσως
καθώς και η θερμοκρασία λαδιού, φυσικά όχι shift light αλλά οι ενδείξεις
ήταν σωστές.Αν δει το θρεντ θα σου πει τι ακριβώς τι παίζει.
Σε Μ52 δεν παίζει ο δείκτης λαδιού αλλά εσύ νομίζω είσουν 2.2 ε?
δηλαδη του εδειχνε κοφτη 6,500 στο κοντερ του μ3???
Ναι προγραματιζεται αυτό, αν εχεις παραλληλο λογικα θα δουλεψει.
Ολα τα υποσυστηματα στο 46 μιλανε με το αυτοκινητο μεσω του kbus
Εξου κ δεν επαιζε χωρις την εργοστασιακη dme.
Ακομα κ το ραδιοκασετοφωνο φαντουσου αν ειναι δηλωμενο σαν εξοπλισμος
Κ το βγαλεις το εμφανιζει σαν βλαβη.
Στα ποιο καινουρια δε να δεις μπερδεματα...
μπα οχι το εχω βγαλει το μοναδικο που ζηλεψα που εχασα ειναι οτι οσο αυξανονταν τα χιλιομετρα ψηλωνε η μουσικη...περα απο αυτο το κασετοφωνο ειναι fail...τεσπα με τα λεγομενα σου θα δουλεψει φιλα...να σε ρωτησω μιας κ βλεπω το κατεχεις μου αναβει το λαμπακι του abs k το χειροφρενο....δεν εχω αβσ απο τη μερα που ρυθμιστηκε το αυτοκινητο...παιζει να καηκε η μοναδα του abs η να ειναι τπτ αλλο?
Becker είχες?
Αυτη λειτουργια λεγεται gal (speed dependent volume)
Αν την υποστυριζει κ το τωρινο σου ραδιο ειναι απλα ενα καλωδιο
Που κλεβει σημα απο το καντραν.
θα σου προτεινα να το κουμπωσεις σε διαγνωστικο,
Αλλα δεν ξερω ποιο χαχαχα κακιουλα.
Περαν της πλακας,
Αφενως δεν το κατεχω, αφετερου μπορει να ειναι οτιδηποτε.
Πχ τα εφτυσε ενας αισθητηρας,
Δεν το συνδεσαν ποτε στην μετατροπη
Και χιλια δυο ακομα, διαβασε το αμαξι να δουμε τι σφαλμα βγαζει
κ το ποιανουμε απο εκει.
Eγώ να δεις πως έχω μπερδευτεί... Δουλεύει παράλληλο ή τελείως άγραφο?
Έτσι όπως το περιγράφει δουλεύει παράλληλο...
Εμένα στο 325ci δουλεύει μια χαρά.
χαχαχαχα
αγραφος δουλευει το αμαξι απλα στην αρχη της μετατροπης οταν μπηκε πανω το σουπρα σε στοκ μορφη παντρευτηκαν 2 εγκεφαλοι στοκ του πενβε κ στοκ του σουπρα λογω του οτι δεν ανβε το κοντερ...ειχα κλιματισμο abs τα παντα...οταν βελτιωθηκε χρειαστηκε να μπει αγραφοσ κ ετσι εφυγε ο στοκ τογιοτα κ μπηκε χαλτεκ μαζι με τον μαμα πενβε....οταν ρυθμιστηκε το αμαξι σταματησε να λειτουργει το abs...
ΑΠΛΑ οτι σταματησε να λειτουργει...βεβαια τωρα εχω αρχισει να μπαινω στο τρυπακι να το φτιαξω αλλα δεν μου εχει λειψει...