Μολις επαιξε τηλεοπτικό σποτ συμφωνα με το οποιο η BMW πουλα, προφανώς το στοκ, χωρις φορο πολυτελειας.
Οικονομικη εφημερίδα ανέφερε σήμερα οτι το 1ο 15ήμερο του Μαίου οι πωλήσεις BMW ήταν 89% κάτω.
Printable View
Μολις επαιξε τηλεοπτικό σποτ συμφωνα με το οποιο η BMW πουλα, προφανώς το στοκ, χωρις φορο πολυτελειας.
Οικονομικη εφημερίδα ανέφερε σήμερα οτι το 1ο 15ήμερο του Μαίου οι πωλήσεις BMW ήταν 89% κάτω.
Καθίστε και θα δείτε ...σε λίγο θα τα δίνουν με επιδότηση ανάλογα με τα χιλιόμετρα ...όπως τα κινητά, για να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας, τέλη βενζίνης, τέλη διοδίων, τέλη ασφαλειών, τέλη κτεο, και διάφορα άλλα τέλη ατελείωτα.... ώστε σε 4-5 χρόνια να έχουμε καλύψει το κόστος αγοράς για την εταιρία, να έχουμε ενισχύσει και το κράτος και να το έχουμε μετανοιώσει πικρά κι εμείς οι ίδιοι.. αμ δε!!
...οι καλύτερες εποχές για Φιατ και Κια είναι τώρα!! χαχαχχαχα
Kαι γω που θελω να δωσω το αυτοκινητο μου θα πρεπει να το χαρισω η απλα να το χωσω στον κωλο μου
:thumbsdown: Όλοι στην ίδια μοίρα βρισκόμαστε, σαν αξίες έχουν καταρρεύσει όλα, είτε είναι 1 χρόνου μεταχειρισμένα με 8000 χλμ. είτε είναι 10ετίας. Το αμάξι ως σταθερή αξία τελείωσε... γίναμε Γερμανία κι ας μην φτάνουμε ούτε το μικρό τους δαχτυλάκι.. αγγίξαμε την τελειότητα κι εμείς...
Να μην πω πόσο μου έχει στοιχίσει το δικό μου κι αρχίσετε να με κοροϊδεύετε... Το καλό είναι ότι για τα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον, δεν θα το πουλήσω.
Προσωρινή λύση. Αφού ξεφορτωθούν αυτό το στοκ, τι θα κάνουν για να πουλήσουν τη νέα φουρνιά με τις νέες τιμές?
Η νεα φουρνια θα ειναι λιγοτερα κομματια και κυριως μικροτερα κυβικα.
Επισης αυτα που πουλανε ειναι preoptioned που αμφιβαλλω αν κανενας πλεον θα μπει σε μαγαζι να παρει αυτο που λεμε φουλ εξτρα.
Αντε ενα σετ ζαντες και μεχρι εκει.
ισως θα πρεπει να μπουν στη διαδικασια να σκεφθουν οτι αυτα που οι αλλοι εχουν στο στανταρ εξοπλισμο.. αυτοι το χρυσοπουλανε σαν εξτρα,αλλα το κυρωτερο να αναθεωρησουν το χρονο καλυψης της εργοστασιακης εγγυησης,ο οποιος για το brand name ειναι αστειος.
Πολλα θα δουμε και πολλα θα αλλαξουν,αλλα προς το καλυτερο και αλλα προς το απλησιαστο!!!
Το σιγουρο ειναι ενα, ποσοι θα αντεξουν και θα παραμεινουν σε αυτην την αγορα, εγω πιστευω...λιγοι!!!
Ετσι πρεπει.
Να μενει μονο ενας που να ελεγχει ολη την αγορα.
Ειναι η νεα ταξη πραγματων.
Η να μην υπαρχει καθολου μικρο μεσαιος.
Οι εισαγωγικές εταιρίες /αντιπρόσωποι πρέπει να ρευστοποιήσουν το στόκ
των αυτοκινήτων που έχουν ήδη εισάγει και να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους στα εργοστάσια.
Και αυτό σε μια αγόρα που σέρνεται και αργοπεθαίνει.
Πιστεύω πως τώρα, αναξάρτητα απο την ανασφάλεια που εχει κυριεύσει την αγορά, όποιος αποφασίσει να αγοράσει αυτοκίνητο, θα πετύχει φοβερές προσφορές.
Ο νομος του παρετο.
80-20.
Τρομερο αλλα παντα επικαιρο.
Επι του θεματος τωρα, 316 με 50·000 που να χτυπανε τον κωλο τους στα μαρμαρα του μοναχου δεν παιρνω.
Πλεον θα γυρισουμε στην εποχη αρχης δεκαετιας 80΄που εβλεπες πολυ σπανια μπεμπα στους δρομους.Τοτε που ειχε ο πατερας μου το πενταρι το κοιταζαν λες και ηταν φεραρικο
Να σας φτιαξω λιγο?
Λογω του οτι το σιροκο ειναι με λιζινγκ και επρεπε να μαθω την εργοστασιακη του αξια, ωστε να δω που βρισκομαι σε σχεση με το νεο φορολογικο, αφου ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ τη ψυχη (δεν ελεγαν με τπτ και αναγκαστηκα να τους κανω επισημως αιτηση με αυστηρο χαρακτηρα γραφης), ακουστε:
Εργοστασιακη αξια 14.200 ευρω. Τιμη πωλησης = 22.675 ευρω!!!!!!!!!!! οταν τα τελη ταξινομησης ηταν στα μισα (περσυ το καλοκαιρι).
Για οσα δεν προλαβαν την μειωση:
Εργοστασιακη αξια 14.200 ευρω. Τιμη πωλησης = 23.545 ευρω
η διαφορα σχεδον 8.500 ευρω σε αυτοκινητο των 14.200, (τα αλλα ειναι τα τελη του κρατους) ειναι αυτο που μενει υπερ της αντιπροσωπειας.
Βαλτε αναλογικα τι κερδη εχουν.
Να πανε να πνιγουν οι αλητες.
Αν και το εργο το ξερουμε. Θα απολυσουν προσωπικο λογω μειωσης πωλησεων. Για μειωση κερδων δεν το συζηταμε καθολου. Ε ρε ξυλο που θελουν!!!!
ειπατε τιποτε?
Οσοι πουλανε ακριβα απλα δεν πουλανε. Επειδη εψαχνε η αδερφη μυο αμαξι ειδαμε και παθαμε με τις κωλοαντιπροσωπιες..
Το καινουριο ΚΙΑ 20+ χιλιαρικα (ελεος) + να το περιμενις 3 μηνες
Το καινουριο auris 20βαλε χιλιαρικα το 1,4 ... αντε γεια κοινως...
Το νεο yaris 15000 το 1300.. ειπαμε μικρο ειναι... ΕΠισης αυτα που λενε στα περιοδικα για κατι τιμες λιωμα ειναι για αμαξια χωρις aircondition καν!
Τελικως εκλεισε το 1,6 το fiesta με 14000. Ναι κι ομως υπαρχουν αντιπροσωπιες που πουλανε φτηνα
Του κράτους τα έσοδα δεν είναι μέσα στα 23.545 Κώστα? Άρα το κέρδος του αντιπροσώπου είναι αρκετά λιγότερο, σωστά?
30% ειναι το μεσο κερδος των αντιπροσωπιων απο το εμποριο με τα καινουρια αυτοκινητα.
Το ποσοστο αυτο ανεβαινει μεχρι και 40-45% οταν μπαινουν πολλα εξτρα.
και τα 30000 που πληρώνουν κάθε φορά που παίζει ένα σποτάκι στην τηλεόραση αυτοί θα τα πληρώσουν Κώστα??? για το καλό μας το κάνουν... για να ενημερωθούμε για τις προσφορές που μας γίνονται ....
α, ρε βούρδουλας που χρειάζεται... όλα φόρτωμα στο γάιδαρο.... Αλλά αφού ο γάιδαρος αντέχει ..καλά να μας κάνουν! :thumbsdown:
Να θυμηθω σε καποια συναντηση να σας φερω το αναλυτικο τιμολογιο αγορας και εκτελωνισμου του χ3 που λογω οτι ηταν τριτεκνικο τα εχει ολα αναλυτικα, θα παθετε πλακα για το απο που ξεκινα και που φτανει η τιμη και το αστειο ειναι οτι μιας και δεν εχει τελος ταξινομησης μονο ο φπα ειναι εισφορα.
Απιστευτα περιθωρια κερδους.
Οσο για τα επιπεδα εξοπλισμου... εκει ειναι που μας κοροιδευουν, ας συνεχισουν ετσι και θα χτυπιουνται στα μαρμαρα του μοναχου και ολων των αλλων μητροπολεων προελευσης.
Νίκο, δε νομίζω ότι από τη βασική έκδοση του Σιρόκο λείπει τίποτα. Μέχρι και με 17άρα ζάντα το δίνει. Ένα upgrade στο στέρεο θες για να πάρεις την όμορφη έγχρωμη οθόνη, άντε και ένα εργοστασιακό παρκτρόνικ δλδ άλλα 500-600 ευρώ. Τώρα αν στη Γερμανία έχει 18 αυτό είναι άλλο θέμα.
Και όλα αυτά, όταν οι ίδιες εταιρείες κερδίζουν πολύ λιγότερα καθαρά από κάθε μοντέλο τους. Για την ακρίβεια, είχα διαβάσει πριν κανά δυο χρόνια σε περιοδικό του χώρου, ότι η εταιρεία με το μεγαλύτερο κέρδος ανά μοντέλο είναι η porsche με 20.000 περίπου ευρώ μέσο όρο, ανά μοντέλο. Η αμέσως επόμενη είναι η bmw με χαοτική προς τα κάτω διαφορά, της τάξης των 2.500 ευρώ κατά μέσο όρο, ανά μοντέλο. Οι εταιρείες με το μικρότερο κέρδος ήταν αν θυμάμαι καλά η fiat, η ford και λίγες ακόμα που έβγαζαν λιγότερα από 1500 ευρώ καθαρό κέρδος.
Τα ποσά αυτά, με την εξαίρεση της porsche, είναι τραγικά μικρά απ'ό,τι φαίνεται μπροστά στο κέρδος των εμπόρων. Και πάλι όμως, ένα κέρδος της τάξης του 30% μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλο, ιδίως για μικρά αυτοκίνητα των 10-13.000 εύρω, χωρίς ωστόσο να το θεωρώ και απίθανο.
Όσον αφορά στα έξτρα τώρα, άλλη πονεμένη ιστορία κι αυτή για κάποιες εταιρείες, με τη bmw ξνα είναι από αυτές που κρατούν τα σκήπτρα της αισχροκέρδειας, αφού αυτοκίνητα 35.000+ ευρώ (πχ 320 Ε90) τα προσφέρουν χωρίς ζάντες αλουμινίου, πίσω αναδιπλούμενα καθίσματα κλπ στο βασικό εξοπλισμό...πάλι καλά που έχουν rft γιατί ήταν ικανοί να χρεώνουν και το κιτ επισκευής...
Δηλαδή τι κονόμησαν όλα αυτά τα χρόνια στα υψηλού κυβισμού / υψηλής αξίας αυτοκίνητα?
Πάντως το ~30% κέρδος πρέπει κάπως να μοιράζεται μεταξύ εισαγωγέα και ....stealer...eeee dealer ήθελα να πω.
Το τρελο πανυγυρι του κερδους γινεται στα εξτρα..
Δεν γινεται το αμαξι απο το εργοστασιο να φευγει με a/c και 17αρες ζαντες πχ στον στανταρ βασικο εξοπλισμο και η ελληνικη αντιπροσωπεια να σου τα χρεωνει ως εξτρα..Ειναι κανιβαλισμος..
Οσο ομως υπαρχει αυτη η ασυδοσια και κανουν οτι θελουν αναγκαστικα τα λουζομαστε..
BMW 335is Coupe base price 44.000 USD
πηγή ΒΜW NORTH AMERICA
BMW 335is Coupe base price Net 59,218 EUR
πηγή το google.
explain this please...
Πως ειναι δυνατόν να είναι ΤΟΣΟ φτηνότερο στην Αμερική απο την Net τιμή στη Γερμανία?
Εντάξει όλοι γνωρίζουμε ότι
α) Οι ΗΠΑ είναι ο μεγαλύτερος πελάτης της bmw
b) Οι ΗΠΑ έχουν τη δική τους αυτοκινητοβιομηχανία, άρα +1 λόγος να πιέσουν τις τιμές των εισαγωγών προς τα κάτω αν θέλουν να πουλήσουν
c) Μερικά μοντέλα bmw συναρμολογούνται στις ΗΠΑ που σημαίνει ακόμα χαμηλότερη net τιμή
Επίσης, στη base price πρέπει να προσθέσεις state & sales tax.
Οι εξουσιοδοτημένοι πάντως είναι χρεωκοπημένοι εδώ και καιρό. Αυτό που συνέβη στον Παζαρόπουλο είναι η κορυφή του παγόβουνου. Ήδη, από τον Ιανουάριο του 2009, ένας από τους μεγαλύτερους και πιο εύρωστους αντιπροσώπους VAG στην Αθήνα ήταν 'μέσα' πάνω από 400.000 ευρώ τα οποία αφορούσαν ως επί το πλείστον χρέη σε τράπεζες.
Κάποιοι άλλοι πάλι μυρίστηκαν κέρδος κι έσπευσαν να εισάγουν αυτοκίνητα με σκοπό να τα διαθέσουν πριν τη νέα αύξηση του φόρου πολυτελείας και του ΦΠΑ. Πριν ένα μήνα έμαθα από έγκυρη πηγή πως γνωστός έμπορος BMW έχει φέρει περίπου 300 (!) αυτοκίνητα για το σκοπό αυτό. Τώρα, το αν θα τα πουλήσει είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
Ο περισσότερος κόσμος αναγκαστικά θα στραφεί σε εγχώρια μεταχειρισμένα, και αυτά μικρού και μεσαίου κυβισμού. Και πως να γίνει διαφορετικά όταν καλός μου φίλος παρήγγειλε πριν 2 μήνες Golf MkVI 1.4 TSI το οποίο ακόμη περιμένει και το οποίο έχει πάει από 27.000 ευρώ στις 31.300... Κι έχει ακόμη 2% αύξηση ΦΠΑ τον Ιούλιο + την αύξηση στο φόρο πολυτελείας.
Βέβαια η αισχροκέρδια δε λείπει κι από ορισμένους ιδιώτες. Χαρακτηριστική περίπτωση μια BMW που κοίταζα ως εναλλακτική της δικής μου στο car.gr και η οποία μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων 'πήρε' 5.000 πάνω. Ακόμη την έχει και την κοιτάζει.
Μιας κι ανέφερα τιμές, να επισημάνω απλώς πως όταν κοίταζα για Evo X MR SST, η τιμή πώλησής του στην Ελλάδα ήταν 62.000 ευρώ, στην Αμερική 40.000 δολλάρια και στην Ιαπωνία 22.000 ευρώ.