Εχει καποιος αφαιρεσει την CDV βαλβιδα απο το κυκλωμα του συμπλεκτη;
Η βαλβιδα αυτη υπαρχει μονο στα χειροκινητα σασμαν και σκοπος της ειναι να περιοριζει την ροη του υγρου στο το κυκλωμα του υδραυλικου συμπλεκτη.
Printable View
Εχει καποιος αφαιρεσει την CDV βαλβιδα απο το κυκλωμα του συμπλεκτη;
Η βαλβιδα αυτη υπαρχει μονο στα χειροκινητα σασμαν και σκοπος της ειναι να περιοριζει την ροη του υγρου στο το κυκλωμα του υδραυλικου συμπλεκτη.
Προσοχή ! Δεν τρυπάμε την εργοστασιακή CDV, αγοράζουμε και τοποθετούμε την ειδική "αντικαταστάτρια"
Βαγγελη γιατι να μην την καταργησουμε τελειως;
Θα επιχειρησω να μεγαλωσω την τρυπα, εαν δεν πετυχει (δεν καταλαβαινω τον λογο) θα την καταργησω τελειως.
Αλέξη το συγκεκριμένο θέμα αποτέλεσε το 1ο thread του www......βε-.....ρτ.gr
Είχε γίνει εκτενής ανάλυση με τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αλλά και για το πώς είναι σωστό να αντιμετωπίζεται η "ακύρωσή" της.
Η πιο ενδεδειγμένη οδός είναι αυτή που πρότεινα ανωτέρω.
Μαζί με τον deepBLUE είχαμε φέρει απ'εξω (ίσως έχω κάποια spare αλλά δεν είναι ίδιες για όλα τα αμάξια)
Εγώ σου είπα την άποψή μου, εσύ ενεργείς όπως κρίνεις.
Πάντως αν το ψάξεις λίγο και στα ξένα forum θα δείς οτι συνατ΄σονται με την άποψή μου.
Στα νεότερα BMW δεν ξέρω τί έχουν πάντως στα παλιότερα, μόνο το M5 E39 δεν είχε CDV.
εδώ είσαι:
https://www.zeckhausen.com/cdv.htm
Αν θυμάμαι καλά, κι εγώ από 'κεί είχα ψωνίσει.
Βαγγελη στα ξενα φορα των Ε46 οι περισσοτεροι τις εχουν καταργησει τελειως.
Στα Ε46 ξεβιδωνεις το σωληνακι των υγρων, καταργεις την βαλβιδα και ξανα βιδωνεις, μετα καλη εξαερωση και εισαι οκ.
Στα Ε39 που η βαλβιδα ειναι πανω στο τρομπακι ειναι θεμα μονο η αφαιρεση, γιατι μετα πρεπει να γινει κουρμπα στο σωληνακι για να βιδωσει.
Στα 46 μονο για θεμα εγγυησης εβαζαν την κουφια, θεμα που στην περιπτωση μας δεν υφισταται.
Υ.Γ: τα πρωτα Μ3 Ε46 δε ειχαν βαλβιδα!!!
https://www.bimmerfest.com/forums/sh...34&postcount=1
αυτο το παπ@ρι δλδ κανει ολη τη δουλεια???
https://www.ebay.com/itm/BMW-Kupplun...cAAOSwPhdVDTxX
Εγώ την δική μου την εχω τρυπήσει .
Αυτό είναι το ανταλλακτικό που αναφέρει ο VanVIC
Η bmw την ονομαζει στραγγαλιστικη βαλβιδα, ενας "πνιχτης" ειναι βασικα που περιοριζει την ποσοτητα ροης του υγρου στο υδραυλικο συστημα του συμπλεκτη.
Στα Ε46 αφαιρειται πανευκολα σε χρονο λιγοτερο απο ενα λεπτο, δεν απαιτειται αντικατασταση με καποια αλλη ή ξετρυπημα της ιδιας για να ανοιξει η οπη... :original:
Για να την τοποθετει η bmw προφανως και εχει τους λογους της, λογοι οι οποιοι ομως δεν συντρεχουν στην δικη μας περιπτωση.
Βελτιωση σημαντικη στα ξεκινηματα μεσα στην πολη, στα ξεκινηματα στις ανηφορες και σαφως καλυτερη αισθηση στις γρηγορες αλλαγες.
Δεν ξερω εαν ειναι η ιδεα μου (που δεν ειναι), εχω την αισθηση οτι πριν ο δισκος στα ξεκινηματα μπατιναριζε, καθως η συμπλεξη - αποσυμπλεξη πλεον ειναι πολυ ποιο αμεση και σαφως ποιο ευκολη.
Για την εργασια χρειαζομαστε δυο κλειδια 17 και ενα λεπτο χρονου.
Δεν απαιτειται καν εξαερωση παρα μονο 10 περιπου πατα - ασε του πεταλ και το συστημα εξαερωνει μονο του.
Οποιος δεν την εχει αφαιρεσει ας το κανει, ειμαι σιγουρος οτι θα του αρεσει ο νεος τροπος λειτουργιας του συμπλεκτη!!!
Υ.Γ: ευχαριστω τον Τασο (tasos.kamv) για την ενημερωση στο θεμα της βαλβιδας, ασχετα εαν δεν την εχει αφαιρεσει ακομα απο το δικο του... :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Γεια σου Alex μερακλή!!!!!!! :thumbsup:
Ευκαιρία να (ξε)μπάξω και στη γριά μου! thumb
Για ποιες σειρές ισχύει αυτό Αλέξη πέραν του Ε46;
Stef σίγουρα έχει και το δικό σου... #13 ...
https://www.etk.cc/bmw/EL/search/sel...ECE/21/21_0208
Προφανώς εάν την βγάλεις θα ευχαριστηθείς πολύ πιο sport εκκινήσεις... ;-) :drive:
Υπάρχει μεγάλη διαφορά στις αλλαγές ,τουλάχιστον στο Ζ ήταν αισθητή
Αρνητικά στο να την αφαιρέσεις υπάρχουν? η Bmw για κάποιο λόγο την έβαλε...
Π.χ τίναγμα στις αλλαγές, καταπόνηση σασμάν, διαφορικό, πάτωμα κλπ...
Αύριο μετά τον ενφια πάω να την βγάλω! :drive:
Αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα τότε δεν συντρέχει λόγος για να βγεί η βαλβίδα.
Εγώ μπήκα στην διαδικασία γιατί στις αλλαγές το αμάξι είχε κενά.
Ένιωθα μεταξύ των αλλαγών ενα αισθητό πατινάρισμα.
Στις αλλαγές στο όριο εννοείς.
Πράγματι, για normal χρήση δεν υπάρχει λόγος επέμβασης-παρέμβασης για "ακύρωση" της βαλβίδας.
Αν όμως ψάχνεις και τα κλάσματα του δευτερολέπτου σε μια "απόλυτη" εκκίνηση και επίτευξη του καλύτερου δυνατού χρόνου στα 0-100 ή/και στο 400άρι τότε...
Τι είναι αυτό το μαραφέτι του διαβόλου που αναφέρετε?
Που έχει φωλιά?
Εγώ γιατί δεν έχω ασχοληθεί μαζί του?
εγω θα βασιστω στα λογια το μεγαλύτερου σε ηλικια και θα πράξω αναλόγως!!!!!!!!:whistle: :whistle:
:hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:
Βαγγελη ας το παρουμε απο την αρχη...
Στο bmw compact με μοτερ Ν42 1.8 οταν αφαιρεσουμε την βαλβιδα cdv απο το υδραυλικο κυκλωμα του συμπλεκτη, επιτυνχανουμε πιο ευκολα ξεκινηματα κατω απο οποιεσδηποτε συνθηκες (ανηφορες-κατηφορες-κινηση στην πολη-κ.λ.π), αποφευγουμε το πατιναρισμα του δισκου καθως η εμπλοκη ειναι ποιο αμεση και γενικα κατα την συμπλεξη - αποσυμπλεξη κανουμε την ζωη μας ποιο ευκολη!!!
Αυτα ισχυουν για το compact το δικο μου και δεν μπορω να γνωριζω εαν στα αλλα bmw η αφαιρεση της βαλβιδας εχει τα ιδια αποτελεσματα... :original:
Αλέξη διάβασα την τοποθέτησή σου αλλά εμμένω στην άποψή μου δεδομένου οτι κι η εμπειρία μου (απο περισσότερα κυβικά) είναι διαφορετική (όπως την περιέγραψα)
Δεν ισχυρίίζομαι οτι στο δικό σου αμάξι δεν ισχύουν αυτά που περιέγραψες, ενδχομένως να τα εκλαμβάνουμε διαφορετικά.
Δεν θα γράψω κάτι άλλο, ο καθένας ας πράξει κατά την κρίση του.
Σφαλμα σε διαγνωστικο βγαζει η αφαιρεση της βαλβιδας?
Δείχνει την αντικατάσταση,αλλά είναι το ίδιοhttps://www.youtube.com/watch?v=PoB5...?v=PoB5ORUMdnE
Λέω να το κάνω και εγώ,μπας και δούμε καμιά αλλαγή αναζωογονητική...
Μετά από διάβασμα πάλι,μιας και δεν ήξερα περί τίνος πρόκειται,ξέμπαξα αυτή τη φορά.
Πριν
Συνημμένο Αρχείο 33455
Μετά
Συνημμένο Αρχείο 33456
Και ο χώρος μετά
Συνημμένο Αρχείο 33457
Έγινε εξαέρωση και όλα καλά. Ευχαριστώ για τις πολύτιμες πληροφορίες και συμβουλές.