:warriorsmiley: :warriorsmiley: :warriorsmiley: :warriorsmiley:
H συνέχεια από εδώ: https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=21050
Printable View
:warriorsmiley: :warriorsmiley: :warriorsmiley: :warriorsmiley:
H συνέχεια από εδώ: https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=21050
Είναι πολλά τα κιλά Άρη! :D :D :D
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6919058/
EVERGET
Προτιμώ πλυντήριο (best Car Money can buy)
To Vantage είναι ωραίο αν το έχει άλλος : το βλέπεις, γλυπτό, έργο τέχνης, το ακούς,
αλλά το οδηγεί άλλος :D
Kάπου το έχουμε ξαναδεί? :think:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6915225/
χειροτερο..
Οπως ελεγε και ενας ιδιοκτητης, ''δεν με νοιαζει να κανει θορυβο, το μονο που με νοιαζει ειναι να γ@@ω να ferrari''! :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Τι προτείνετε λοιπόν ;;;
Να του πω να πάρει Aston ;
Είναι όπως λέμε το καλύτερο σκάφος είναι, το σκάφος του δικού σου ; :hystericalbs1:
Στα 60-70.000 r8, 997.2s ή 997.1 turbo ;
Δεν μας ενδιαφέρει η απόλυτη επίδοση , όσο η διασκέδαση , η χρηστικότητα κ η μεταπωλητική αξία .
Ωραίο φαίνεται...
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6922067/
Καθαρά δική μου άποψη, απο πλευράς κόστους τα φθινότερα είναι τα Porsche ανάμεσα σε ολα όσα αναφέρθηκαν. Το 996ΤΤ όσο καλό και να είναι, είναι παλιό πλέον, έχω έρωτα και εγω αλλά δυστυχώς τα δείχνει τα χρόνια του ειδικά το εσωτερικό.
Προσωπικά επηρεασμένος και απο τα φόρουμ της Porsche που διαβάζω θα έπαιρνα μια 997.2 S η 4s και ίσως χειροκίνητο. Ο λόγος, ο τελευταίος ατμοσφαιρικός στις 911 αν εξαιρέσεις τα GT3. Και χειροκίνητο γιατί είναι είδος προς εξαφάνιση, άσε που αν αποφασίσει να το βάλει πίστα θα είναι πιο απολαυστικό. Χρηστικά μπορεί απο κάθε μέρα στη δουλειά μέχρι κατούρημα Σαβ/κο, χωρίς να σκέφτεται καταναλώσεις, χλμ, service, ή αν θα είναι δαχτυλοδεικτουμενος (βλ. Ferrari, Aston)
Μεταπωλητικά δεν έχουν πιάσει πάτο αλλά δεν νομίζω οτι θα χάσουν πάνω απο 10-12κ τα επόμενα 2-3 χρόνια δεδομένου οτι στην Ελλάδα δεν έχουν πουληθεί πολλά 991 πόσο μάλλον το φετινό 991.2 με τους Turbo κινητήρες. Το ίδιο ισχύει για το 997tt.
Αν όμως θέλει να βγάλει τα γούστα του, και να το απολάυσει όσο το κρατήσει χωρίς να σκέφτεται όλα τα άλλα τότε F430.
Vantage ότι πιο όμορφο...
Σίγουρα υπολείπεται σε δυναμικά χαρακτηριστικά σε σχέση με πολύ φτηνότερες κατασκευές.
Αν ο φίλος σου έχει πολλάαααα λεφτά, είναι μια καλή επένδυση και τιμή ευκαιρίας το αμάξι της αγγελίας.
Αλλά είναι ''ειδικό''
Δεν είναι 997ΤΤ που πας super market και το έχεις και 700 μοτέρ ταυτόχρονα...
Aπό τα παραπάνω 3 κριτήρια η 997 turbo ικανοποιεί τα 2 (χρηστικότητα και μεταπώληση). Εάν θέλει διασκέδαση (όπως την εννοούμε συνήθως...) δεν πας σε 997 turbo αφού το αμάξι είναι πολύ αποτελεσματικό στο traction του και δεν εμφανίζει σχεδόν καθόλου πισωκίνητη συμπεριφορά.
Ψήνεται μια συνάδελφος να αγοράσει το παρακάτω,
έχει κανεις άποψη για τον έμπορο, ή τι πρέπει να προσέξει ειδικά για τα C2 VTR?
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/6899951/
Thanx!!!
να πω και γω την άποψη μου σε ότι αφορά μόνο την ποιότητα κατασκευής σε Ferrari r8 και get μιας και δεν έχω οδηγήσει κάποιο απ αυτά αλλά έχω περιεργαστει-δουλέψει σ αυτά τα 3. Η Ferrari έχει ίσως κατ έμε την χειρότερη ποιότητα κατασκευής απ όλα.δεν μιλάω μηχανικά αλλά σαν ποιότητα υλικών συναρμογής,εσωτερικού,φανά ρια κλπ.ποιοτητα fiat pundo κυριολεκτικά όμως. (Μιλάω για 360 και 430 ) απαράδεκτη για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας . Το r8 τπτ το φοβερό,κλασικό Audi.καλη ποιότητα καλά υλικά.το Gtr 2011 καλό μεν αλλά όχι και αμάν ποιοτικά.ωραια υλικά άλλα έβγαζε το κάτι φθηνό.Gtr 2013 μακραν το καλύτερο από τα 3.βελτιωμενο παντού και παρά πολύ προσεγμένο σε όλα του.παρα πολύ καλά υλικά παρά πολύ καλή συναρμογή πλαστικών λαμαρίνας κλπ.προσωπικα μετά απ αυτά που είδα στα δυο Ferrari πραγματικά και να είχα τα χρήματα να το αποκτήσω θα τα απέκλεια. Θεωρώ ότι οκ καλό το γκάζι καλό το κράτημα ο ήχος όλα αλλά αν είναι δυνατόν ένα αυτοκίνητο αυτής της χρηματικής αξίας να εχει τέτοια ποιότητα κατασκευής!
Υγ μιλάω μόνο από άποψη κατασκευής και όχι οδηγικής απόλαυσης κλπ μιας και δεν έχω καμία εμπειρία
Θέλει ντε και καλά να σου πει ότι η Aston έχει καλύτερη μεταπωλητική αξία απ την 997Τ...
Ισχύει. κλειδαριά πόρτας (που χαλάει) από Fiat, φανάρια που μαζεύουν υγρασία μέσα κλπ. ηλεκτρικά προβλήματα κλπ όπως είπε κι ένας φίλος, "είναι σαν γκόμενα που ζητάει συνέχεια" . :hystericalbs1:
Πρέπει να είσαι ταγμένος στο αμάξι να μην κάνεις τίποτα άλλο στην ζωή σου και το συνεργείο να γίνει το δεύτερο σπίτι σου.
Ο λόγος είναι ότι ΔΕΝ τους ενδιαφέρει. Ηταν η εποχή που δεν τους ενδιέφερε να φτιάξουν αμάξι με την έννοια που το λέμε εμείς , αλλά ένα μοτέρ και στήσιμο και φυσικά τον μύθο το αλογάκι. Αν μπορούσαν δεν θα έβαζαν ούτε φώτα....
επειδή όμως είναι πολλά τα λεφτά Αρη και υπάρχει και ανταγωνισμός και έπεσε και κράξιμο από πελάτες, από το 2009 και μετά π.χ. California κλπ ξεκίνησαν να δίνουν σημασία στην κατασκευή και τα έκαναν πιό πολιτισμένα (οδηγικά και κατασκευαστικά) .
Aston Martin. Ομορφιά, ωραίος ήχος, sport αλλά και κυριλέ. Μακράν το πιο elegant για μένα.Βέβαια, γούστα είναι αυτά, η επιλογή εξαρτάται και από το τι ακριβώς ζητάει ο φίλος σου από ένα αυτοκίνητο.thumb
Από τα χάρχαλα που βλέπω να κυκλοφορούν, ο κολλητός μου φαίνεται να έκανε ακριβώς πέρσυ την καλύτερη επιλογή σε 997Τ με τα λιγότερα χλμ και το καλύτερο αμάξι στα λεφτά του και ελληνικό και ατρακάριστο:
Porsche, there is no substitute οπως λέει και η διαφήμιση...
Ωραιο πλασαρισμα...
Έλα και του βρήκα αμάξι που "δειχνει" καλό....
Λέω "δείχνει" γιατι σαφέστατα απαιτείται έλεγχος..
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6684650/
Gtr να παρει να βρει την υγεια του
Σε δευτερευοντα πραγματα πχ κλειδαριες, πλαστικα κλπ αυτα ειναι ηλιθιωδως φτηνα και απαραδεκτα.
Σε οτι αφορα σοβαρα πραγματα εκει ολα αλλαζουν. Τα ημιαξονια πχ ειναι απο αεροδιαστημικα μεταλλα και προμηθευτης - κατασκευαστης ειναι η MNB που προμηθευει μπιλιες - ρουλεμαν κλπ για ροτορες ελικοπτερων καθως και τη ΝΑSA.
Η Etihad στο διαφημιστικο της για την σουΐτα 3 δωματιων στη διαδρομη Λονδινο - Αμπου Νταμπι, (καπου 30,000 δολλαρια) λεει: "Τα δερματα στους καναπεδες ειναι απο την ιδια εταιρεια που προμηθευει την Ferrari." Και οντως με σαπουνι και νερο, μονο κρατανε 10ετιες, καμια σχεση με τα πατσαβουρια της Πορσε που εχει το θρασος να τα χρεωνει 4 χιλιαρικα
Ωραιότατο....
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6442529/
Μήτσοοο Tsaf, αυτό είναι εργαΛίδη ρέει, πάρε να μαθαίνεις.
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6944498/
3ων χρόνων αυτοκίνητο 140 χιλ χιλιομετρα 40.000 ευρώ τρέξτε κόσμε.:sealed:
Καταντια για το αμαξακι οπως το καταντησανε και οχι ο δυστυχης ιδιοκτητης του αλλα πώς καταντησε το κρατος τον ιδιοκτητη του και αναγκαζεται να το διαγραψει ενα κοσμημα της αυτοκινησης και να το δωσει ανταλλακτικα.
Βεβαια στην μπανανια που λεγεται Ελλαδα υπραχει και παρακμψη πριν παει για ανταλλακτικα αν το παρει κανενας πονηρουλης........που γνωριζει κοπτοραπτικη απο το νηπιαγωγειο.....:th_Laie_67-1:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/6141551/
Πώς σας φαίνεται αυτό το 630i? ή μάλλον να αναδιατυπώσω γενικεύοντας κάπως: Πώς σας φαίνεται το 630 σαν αμάξι???? :whistle:
Παντα μου αρεζε η σειρα 6 coupe . . .
Δεν πουλησε πολυ βεβαια λογου κυβικων αλλα εχει ωραιο περπατημα
το μοτερ ειναι μια χαρα για το σκαφος αν και εγω θα επελεγα ενα 645 γιατι
την 6αρα την εχω συνδυασει με αυτο το μοτερ απο τοτε που πρωτο βγηκε !!!
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/4619262/ αυτο το αυτοκινητο ναι
μεν η τιμη του ειναι εξωπραγματικα ακριβη το εβλεπα συνεχεια στην
Χαλκιδικη και πολλες φορες στην Θεσσαλονικη ειναι σε κατασταση βιτρινας !!!
Το τι ειχε κανει μια κοπελα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο εξω απο ενα μαγαζι δεν περιγραφεται δεν πιστευα στα ματια μου ...
Πανάκριβο σαν τιμή!
Με τόσα πας σε 911...
Μια χαρα μας φαινεται!!!:original:
+ η χαμηλοτερη τιμη στο καρ,.... το κανει ακομη πιο "ωραιο"!!!:thumbsup:
επισης πιστευω οτι ειναι ενα γκραντ κουπε, που αξιζει να το αποκτησει καποιος και αν τα χιλιομετρα ειναι τα πραγματικα :
https://s33.carcdn.gr/6141/6141551_6_b.jpg
και εχει συντηρηθει σωστα,χωρις να εχει αλλα προβληματα,δειχνει να ειναι ευκαιρια.
ΥΣ...αντι για οικονομομετρο εχει δεικτη θερμοκρασιας....στην 5αρα τι τους πιανει και δεν το κανουν ετσι???:ranting2: