Σε e39 του '01, και με καινούργια ελαστικά (Michelin) στα 80-90 κμ εμφανίζεται τρεμούλιασμα στο τιμόνι.
Η ζυγοστάθμιση ελέγχθηκε χωρίς να δείξει πρόβλημα.
Τι μπορεί να φταίει??
Printable View
Σε e39 του '01, και με καινούργια ελαστικά (Michelin) στα 80-90 κμ εμφανίζεται τρεμούλιασμα στο τιμόνι.
Η ζυγοστάθμιση ελέγχθηκε χωρίς να δείξει πρόβλημα.
Τι μπορεί να φταίει??
υπάρχει περίπτωση να είναι στραβωμένες δισκόπλακες.
Αν το ξεκίνησε έπειτα από την τοποθέτηση των ελαστικών ενώ πριν δεν είχες κάποιο θέμα, θεωρώ πιθανόν να είχαν ξεραθεί και να κόπηκαν τα δαχτυλίδια στις ζάντες και να μην έβαλε καινούργια κατά την τοποθέτηση τους μετά τα λάστιχα ή ακόμα και να μην τα έβαλε καθόλου.... :whistle:
Μπορείς λοιπόν να τσεκάρεις αν χρειάζεται να βάλεις..
Το ιδιο εχω παθει και γω στο Ε60.Απο τοτε που αλλαξα απο ραν φλατ σε συμβατικα μου τρεμει στα 120-130.Τρεις ζυγοσταθμισεις αλλα τιποτα.Το τρεμουλο προερχεται απο το πατωμα.Καμμια βοηθεια??
4 διαφορετικά ΟΕΜ σετ ζαντών που έχω φορέσει κατά διαστήματα στο 46 μου στα 12 χρόνια που το έχω, κανένα δεν φορούσε δακτυλίδια.
Μήπως έχουν στραβώσει οι ζάντες και με τα καινούρια λάστιχα οξύνεται το πρόβλημα;
Δαχτυλίδια σε ΟΕΜ γνήσια ζάντα BMW δεν έχω δει κι εγώ ποτέ.
Αν δεν κάνω λάθος, τα δαχτυλίδια προορίζονται για μη γνήσιες aftermarket ζάντες, ώστε να προσαρμόζεται το κέντρο τους στην εργοστασιακή πλύμνη (μουαγιέ).
Εάν έχεις τη δυνατότητα, κάνε ζυγοστάθμιση πάνω στο αμάξι (με τα ζαντολάστιχα πάνω). Κάνει θαύματα!
Νομίζω ότι σε ΟΕΜ ζάντες δεν μπαίνουν δαχτυλίδια.
Οι ζάντες είναι ίσιες ??
Στραβωμενες ζαντες
Ελατωματικα ελαστικα
Τζογο συνεμπλοκ ή ψαλιδιου
Προτεινομενες κινησεις
Ζυγοσταθμιση αλλα πανω στο αυτοκινητο και για τις πισω
Τραμπα ζαντολαστιχων με καποιου φιλου σου
Ελεγχος τζογων
Καλησπέρα κ.Γιώργο, τα δαχτυλίδια βρίσκονται στο κέντρο της ζάντας και καλύπτουν τυχόν κενά μεταξύ ζάντας και δισκόπλακας, είναι πλαστικές ροδέλες και αν χρειάζονται και δεν μπουν γυρίζει παράκεντρα η ζάντα και προκαλεί τρέμουλο ίδιο με αυτό της ζυγοστάθμισης.
Πιστεύω ότι αν και γνήσια ζάντα μπορεί να θέλει να μπουν μιας και δεν γνωρίζω αν σε όλα τα bmw τα κέντρα είναι ίδια
Ρουλεμαν τροχου..Σιγουρα εχει κενα η ειναι στα τελειωματα..
συνηθως αυτο συμβαινει απο στραβα ελαστικα,ασχετα αν ειναι καινουρια.....
μου εχει συμβει......
Για να το τσεκαρεις πανε στον λαστιχα σου,βαλε τους τροχους στο μηχανημα της ζυγοσταθμισης και προσπαθησε να παρατηρησεις 2 πραγματα...
1)κοιταζε τα αυλακια του πελματος την ωρα που γυριζει....αν ειναι οκ θα τα βλεπεις σαν να μην γυριζει το λαστιχο.....εαν παλι ειναι ''μαπα'' θα κανουν ζικ-ζακ δεξια αριστερα-δεξια.
2)παλι την ωρα που γυριζει κοιτα στο πανω μερος του ελαστικου φερνοντας το ματι στην ευθεια του πελματος και οχι κοιταζοντας το απο επανω...εαν ειναι οκ,θα μοιαζει σαν μην κινηται καθολου......αλλιως θα πηγαινει πανω-κατω.
Κοίταξε τα ρουλεμάν στα μουαγιέ των τροχών. Είχα το ίδιο πρόβλημα στο δικό μου. thumb
Τελικά:
Έγινε επανέλεγχος της ζυγοστάθμισης χωρίς ευρήματα...
η μια ζάντα που ήταν λίγο στραβή αντικαταστάθηκε με αυτή της ρεζέρβας.
μπήκαν καινούργια σινεμπλόκ, ήταν λίγο κομμένα (κόστος 140¤)
εκεί που το τρεμούλιασμα ήταν έντονο στα 60-100 χλμ
τώρα είναι κατά πολύ λιγότερο και σε μικρότερο εύρος χλμ..
Απο ανάρτηση πως πάς? Τα έχεις μετρήσει σε αμορτισερόμετρο?
Κρεμαγιέρα? Ακρόμπαρα? Ελεγμένα?