Καλησπέρα X3ers!
1 μήνα το έχω το αυτοκίνητό μου & σβήνει στο φρενάρισμα (με πατημένο συμπλέκτη).
Έχει & κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα...?
Printable View
Καλησπέρα X3ers!
1 μήνα το έχω το αυτοκίνητό μου & σβήνει στο φρενάρισμα (με πατημένο συμπλέκτη).
Έχει & κάποιος άλλος το ίδιο πρόβλημα...?
Μην ανησυχεις... λιγα ειναι τα χ3 που τη γλυτωσαν απο αυτο το προβλημα(ισως και κανενα).
Θα πας σε ενα εξουσιοδοτημενο θα σου κανουν επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου-σασμαν ετσι το λενε αυτοι!! στην ουσια ανεβαζουν τις στροφες του ρελαντι (στις 950-1000).
Κοστος δωρεαν
χρονος απο 1 ωρα εως 2,5 ωρες οσο χρειαστει ο επαναπρογραμματισμος.
Μετα ξανα δεν θα εχεις προβλημα.
Ακριβως. Και οχι μονο Χ3. Παθων και εγω (με την ιδια μηχανη) σε Ζ4. Απο τον επαναπρογραμματισμο και μετα ολα ΟΚ
Δεν κανει ανακληση γιατι ειναι ενα πραγμα που αν βγει 1ο δεν κοστιζει κατι 2ο ο καθε οδηγος το καταλαβαινει και πηγαινει απο μονος στην αντιπροσωπεια για την απαραιτητη επιδιορθωση.Δεν ειναι τιοτε ,ισα ισα μπορει να σου βαλει κ επιπροσθετα δεδομενα...
Ενταξει...οταν ομως πληρωνεις 43000+ θελεις το αμαξι να μην σου σβυνει στα φαναρια..πως να το κανουμε τωρα!!! και ουτε θα πρεπει να ειμαι υποχρεωμενος καινουργιο αμαξι να με αναγκαζουν να τρεχω στα συνεργεια.
Για να πουμε τωρα και του "στραβου" το δικηο... ο ελικας μας δεν φημιζεται για τις αμεσες ανταποκρισεις του σε οτι αφορα αστοχια ή δυσλειτουργια υλικων,μην ξεχασουμε του πολλαπλασιαστες στα Ε92!!!
Ευχαριστώ φίλοι/μέλη,
Ήδη έκλεισα ραντεβού με AthensCar & μακάρι να βρουν τι φταίει & να μην το ξαναπάθει, γιατί έχουμε & παιδιά & πάμε κι εκδρομές...-:)
Εντάξει..., μπορεί να το πλήρωσα την τελευταία μέρα του 19% ΦΠΑ (12.Μαρ) & χωρίς φόρο πολυτελείας (30%!!! πλέον σήμερα) γιατί ήταν ήδη εκτελωνισμένο & με μεγάλη έκπτωση & επιπλέον πολλά-πολλά δώρα (καμμιά 20αριά χιλιάρικα συνολικό κέρδος αν υπολογίσω & το νέο ΦΠΑ 23% από 1.Ιουλ, αλλά είναι κρίμα για μια BMW να εμφανίζει κάτι τέτοιο & μάλιστα στο 2ο!! FaceLift του X3 (έκανε ένα δεύτερο/μικρό πέρυσι).
Σωστά τα λέτε..., αλλά προτιμώ τα F/L (& η 316 του 2002 που είχα ήταν επίσης F/L & όλα τα προηγούμενά μου -εκτός του Passat/2.0/4motion-), μόνο & μόνο επειδή βελτιώνουν πάντα τις ατέλειες των προτοεμφανιζόμενων μοντέλων.
Θα μάθετε τα νέα μετά την επίσκεψή μου την προσεχή Δευ-17.Μαι.
Μέχρι τότε αν ξέρετε κανέναν που να θέλει το Passat/2.0/4motion (άριστο!!!) γιατί είναι ακόμη απούλητο, πείτε μου...
Ευχαριστώ πολύ!
Μην εχεις τη παραμικρη ανησυχια ουτε θα χρειαστει να βρουν κατι..ξερουν πολυ καλα τι φταιει!! με εναν επαναπρογραμματισμο το προβλημα εξαφανιζεται.
Βεβαια το ρελαντι πλεον θα ειναι στις 1000 στροφες και αυτο ειναι ενα θεμα.. που σηκωνει κουβεντα αλλα οχι σε αυτο το thread!!
Ααα ετοιμασου σε λιγο καιρο και για θεματακι απο το χειροφρενο(τριξιμο απο τις δαγκανες) γενικοτερο προβλημα αλυτο επι του παροντος.
Κατα τα αλλα θα το ευχαριστηθεις και θα σου προσφερει διαφορων ειδων οδικες συγκινησεις...
Καλα χιλιομετρα!!
Ναι Κωστα ρελαντι στις 1000... δεν σηκωνει κουβεντα αυτο?
Στα Χ3 μονο ετσι λυνεται το προβλημα.
Μα...ιδια μηχανη εχουμε. Δεν το καταλαβαινω
Φίλοι,
Μου φαίνεται ότι πρώτα έπρεπε να σας ρωτήσω & μετά να την αγοράσω...-:)
Την Δευτέρα θα ξέρουμε..., αλλά εσείς σε ποια συνεργεία πήγατε τις δικές σας?
Εγώ όπως σας είπα στην AthensCar (έχω σχετικά καλές μνήμες από την 316i)
cool... αν το X3 ειναι το ειδος -κατηγορια επιβατικου που σου αρεσει να εισαι σιγουρος οτι θα σε ικανοποιησει πληρως.
Απο τα πιο αξιοπιστα και με την καλυτερη οδικη συμπεριφορα στην γκαμα των suv sav, αν μπεις σε κανα suv αλλο να δεις που πανε στο δρομο βαρκα γιαλο θα καταλαβεις... και αυτο το προβληματακι αναξιο λογου ειναι απλα ειναι το γμτο... Οπως και να το κανεις απο αυτοκινητοβιομηχανιες σαν αυτη απαιτεις και περισσοτερα.. αφου πληρωνεις περισσοτερα.
Με λιγο search στο forum θα βρεις και πολλα συνεργεια και διαφορων ειδων προσφορες για τα μελη, τωρα αν ερθεις σε καποια απο τις συναντησεις σαφως και θα πουμε περισσοτερα και ονομαστικα, κατι το οποιο θα ηταν αδοκιμο απο τα post!
Ναι ξέρω για τα άλλα...
Οι φίλοι μου έχουν Land Cruiser, Q5 κλπ....
Το πρώτο σε πάει παντού!! αλλά γέρνει (λογικά όμως για το είδος του) & το άλλο σε πάει γρήγορα!! χωρίς να γέρνει, αλλά όχι παντού (φοράει & 100% ασφάλτινα λάστιχα, σε αντίθεση με τα δικά μας Pirelli-Scorpion...)
Πετρο ειναι η λυση που εδωσε η αντιπροσωπεια στο δικο μου ηθελα δεν ηθελα,δεν εχει να κανει με καμια αλλη συζητηση(ουτε σε αλλο χωρο) αφορα μονο την προσωπικη μου εμπειρια για την οποια μαλιστα διαφωνω με τις 1000 στροφες ρελαντι αλλα δεν μπορω να κανω και κατι αλλο...
Εχεις να μου προτεινεις κατι?
Ρε παιδια τι σοι επαναπρογραμματισμος ειναι αυτος που σου παει τις στροφες 1000?
Γιαννη (nino) ετσι ειναι και το δικο σου?
Κατι δε μου παει καλα.....
Για ψαξτε το λιγο.
Tι να σου πω? αυτα μου ειπαν (επαναπρογραματισμος εγκεφαλου-σασμαν) αυτα εγραψα, μαλιστα κατα τη διαρκεια του επαναπρογραμματισμου ηρθε αλλος πελατης και του ειπαν οτι θα αργησει γιατι ειχαν ενα χ3 πανω...
Οι 1000 στροφες ρελαντι ειναι αποτελεσμα αυτου του επαναπρογραμματισμου,βεβα α μπορω να πω οτι ξανα προβλημα δεν παρουσιασε απο τοτε.
Διαφωνω και εγω με αυτο το νουμερο αλλα τι μπορω να κανω? αυτη ειναι η επισημη οδηγια,επιλυση του συγκεκριμενου προβληματος.
Τωρα και μετα απο την κουβεντα με τον Πετρο (bimmer) το εψαξα λιγο το θεμα και το μονο που καταφερα ηταν να μπερδευτω περισσοτερο! κατι για ρυθμιστες πιεσης βενζινης λενε κατι για.. πως να βγει ακρη?
Θα΄θελα ομως να ακουσω την επαγγελματικη σου γνωμη!!
Γιαννη το βλεπω λιγακι σαν προχειρη λυση.
Σε ιδιο προβλημα στην μαρκα που δουλευω υπαρχει επαναπρογραμματισμος που διορθωνει αυτο το bug στο λογισμικο του εγγεφαλου του κινητηρα χωρις να ανεβαζει τις στροφες.
Σαν τεχνικος το βλεπω λαθος.Δεν μπορει δλδ να υπαρχει καινουριο λογισμικο που απλα μεταξυ αλλων βεβαια να σηκωνει τις στροφες.
Λεω γω τωρα...ας μας πουν ομως οι γνωστες σε θεματα ΒΜW γιατι οι γνωσεις μου πανω στη μαρκα αυτη ειναι ελαχιστες.
Λογικα ομως αμα το δεις ειναι λαθος
Καλησπέρα φίλοι/μέλη,
Μετά από 3 γεμάτες ώρες!!! (08:20-11:40), πιστεύω να λύθηκε το πρόβλημα...
Αυτό που έκαναν (στην Athens Car), είναι up-date του εγκεφάλου.
Για να ξέρετε για τις πραγματικές! στροφές του κινητήρα, δεν είναι ότι γράφει το ταμπλώ, αλλά ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου.
Του δικού μου έγραφε 760!! στροφές & οι οδηγίες των Γερμανών είναι στα αυτοκίνητα που εμφανίζουν αυτό το πρόβλημα να αυξηθούν οι στροφές κατά 100. Οπότε το δικό μου πήγε στις 860 τώρα.
Εύχομαι τέλος καλό, όλα καλά...-:)
ναι εχουν καποιο σφαλμα τα οργανα...
και τα οργανα του φιλου jorgos τι δειχνουν?
Γιατι αμα δειχνουν 1000 και του ειπαν 860 μπαγαμποντια μου μυριζει αν παλι σε αμαξι 45000 ευρω εχουν λαθος ενδειξη τα οργανα να το κλεισουν το κομμωτηριο!!!
Δημητρη αν και το ταχυμετρο ειναι κατι εντελως διαφορετικο που οι αποκλισεις του εμπιπτουν σε προοδευτικα μεγεθη μαθηματικων θα συμφωνησω οτι μια μικρη αποκλιση θα υπαρχει, αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο τι να μου λενε οτι σου δειχνει 1000 αλλα ειναι 860 πχ. ειναι και ατοπο και απαραδεκτο για την κατηγορια και την τιμη του αυτοκινητου.
Ρε παιδια, ακουγεται κι ολας η διαφορα απο 850 σε 1000. Το νοιωθεις αν δουλευει ψηλα...
λοιπον 720 δειχνει το διαγνωστικο και ο δεικτης του στροφομετρου ειναι σταθερα καρφωμενος στο δυο γραμμες πανω απο το 500.
οποτε looks fine....
Ναι,
Πρέπει να υπάρχει απόκλιση, γιατί όταν είχα 760, το ταμπλώ μου έδειχνε κάπου στις 850, αλλά τώρα που αυξήθηκε κατά 100 στις 860, δεν λέει το ταμπλώ 850+100=960, αλλά περίπου 900. Οπότε δεν υπάρχει(?) αντιστοιχία ταμπλώ & εγκέφαλου, αλλά ούτε & ακουστική ή αισθητική διαφόρα...
Επειδή όμως δεν είμαι ούτε μηχανικός ούτε μαθηματικός..., φαντάζομαι ότι είναι κάτι σαν τα πραγματικά χιλιόμετρα ταχύτητας (τα πραγματικά έιναι πάντα λιγότερα από του ταμπλώ -βλέπε κλήσεις τροχαίας...- & κάτι σαν τους πραγματικούς ίππους (άλλοι στην θεωρία & άλλοι στην πράξη).
οπως το'γραψες looks fine!!!
Γιατι αποκλειεις το ενδεχομενο το 900 να ειναι 900 και να ειπαν 860 μονο και μονο για να μην μπουν στη διαδικασια μιας συζητησης που δεν οδηγει πουθενα? για το γεγονος οτι εσενα μπορει να σου φανουν πολλες οι 900 στροφες.
Σας το ξαναγραφω στο δικο μου το ρυθμισαν στις 1000 ειναι δυνατον εγω να φανταστω οτι ειναι πλασματικο και εχει 850?
Και αν οντως ισχυει αυτο τοτε το μονο που μπορω να πω ειναι οτι λυπαμαι!!!
υγ.Στο ταχυμετρο η αποκλιση ανεβαινει οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα..λετε να γινεται και στο στροφομετρο αυτο...! δηλαδη στις 7000 στροφες ΄ποσο θα ειναι 5500 λεμε τωρα!! και οι κοφτες πως θα δουλευουν?
Δεν αποκλείω τίποτα γιατί απλά δεν είμαι γνώστης του αντικειμένου, αλλά αν μου το πήγαιναν στις 1000, πιστεύω ότι θα το αισθανόμουνα/άκουγα. Όλα παίζουν ανεξαρτήτου μάρκας & τιμής...-:)
Τα στροφομετρα απο την μεχρι τωρα εμπειρια μου εχουν αρκετη ακριβεια.
ο λογος ειναι οτι μετρανε απο αισθ. στροφαλου και δεν παιζει περιθοριο σφαλματος.
τωρα το πως απεικονιζεται στο εκαστοτε οργανο...ειναι μια αλλη ιστορια
Αν σου το ανεβαζαν στις 1000 θα το εβλεπες και στο στροφομετρο.. ε δεν νομιζω οτι μπορει κανεις "επισημος" να ισχυρισθει οτι αυτο που βλεπεις δεν ειναι πραγματικο αλλα αλλες ειναι οι στροφες...
Τεσπα οπως ειπε και ενας φιλος δουλευει? εχεις ξανα προβλημα? οχι ε τοτε τι τα θες και...
Φιλαρακι το καλο ειναι οτι σιγα σιγα μεγαλωνει ο αριθμος των χ3s αν ευκαιρησεις ελα σε καποια απο τις συναντησεις να γνωριστουμε και απο κοντα
φιλικα Γιαννης
Μακάρι να μπορέσω κι εγώ, για να κάνουμε γνωματεύσεις (οι Έλληνες γιατροί...) & από κοντά!
Μέχρι τότε, όλοι οι κάτοχοι Χ3, Χ? ή γενικότερα BMWδάκηδες... είστε ευπρόσδεκτοι στο νέο social group of "X3ers"