Επειδή το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, θα ήθελα να ακούσω απόψεις, εμπειρίες κτλ
Printable View
Επειδή το σκέφτομαι πολύ σοβαρά, θα ήθελα να ακούσω απόψεις, εμπειρίες κτλ
Εγώ γενικά είμαι κατά στην τοποθέτηση τέτοιων συστημάτων σε αυτοκίνητα επιδόσεων...M3, M5, Porsche Turbo, s2000, audi s ή rs σειρές κτλπ.
Είναι που είναι περίεργο το μοτέρ της Μ3 στην συντήρηση-αξιοπιστία του, του φορτώνεις έναν έξτρα μπελά.
Δεν έχω εμπειρία επί του θέματος, αλλά σκέφτηκες τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από μια τέτοια μετατροπή?
Αντρέα όλα είναι θέμα του τι μας συμφέρει τελικά.
Εμένα μου στοίχησε το ΚΙΤ γύρω στο χιλιάρικο κ αν κάψει βαλβίδες το Μ43 μου (χτύπα ξύλο) ,
θα δώσω χοντρικά ~700¤ για επισκευή, που θεωρητικά θα αφαιρεθούν απο το κέρδος
που θα έχω αποκομίσει απο την χρήση του αερίου.
Για Μ3 θα χρειαστείς ενα ΚΙΤ που θα στοιχίζει το διπλάσιο,
επίσης πόσο θα σου κοστίσει μια επισκευή στις βαλβίδες?
Υπολόγιζε ότι θα καίς ~20% Περισσότερο απο ότι με βενζίνη,
αλλά η αξία του γεμίσματος θα είναι περίπου η μισή.
Πάρε χαρτί και μολύβι και βάλτα κάτω,
και όλα αυτά φυσικά με δεδομένο ότι το αμάξι θα σεταριστεί τέλεια και δεν θα έχεις
θέματα με λαμπάκια φαντάσματα κ λοιπές ηλίθιες βλάβες.
Δεν νομίζω ότι κυκλοφορούν πολλά Μ3 με αέριο,
ζήτα απο τους εγκαταστάτες να δείς αυτοκίνητα που έχουν βάλει το kit
που εγκαθιστούν και μίλα με τους ιδιοκτήτες,
όποιος δεν έχει ξαναβάλει, μην ασχοληθείς πήγαινε στον επόμενο της λίστας
με τους υποψήφιους.
My 2¢ of advice...
Το βράδυ που θα πάω σπίτι θα σου βάλω ενα excelακι,
για να κάνεις τους υπολογισμούς σου.
Πεταξου μια βολτα στον Απεργη στο Περιστερι εκει κοντα σου και ρωτα τον γερο....
Απλά δεν παίρνεις Μ3!
Κάποια πράγματα τα σκεφτόμαστε πριν τα κάνουμε ρε Αντρίκο
Δεν μπορούμε να τα χουμε όλα (βασική αρχή πολ.οικονομίας)
Σου πα καλά είσαι με το 325 αλλά ήθελες και άλλα άλογα...
Νομίζω πως δεν αρμόζει κάτι τέτοιο σε έναν Μ κινητήρα ;)
Το Μ3 γενικά στην κατανάλωση είναι πολύ οικονομικό αμάξι για αυτά που προσφέρει. Μικτά 13-14 λίτρα και 9 σε ταξίδι με 120, είναι κελεπούρι.
Αν έχεις θέμα με τα έξοδα κατανάλωσης, τότε Μαλον είσαι για να το σουταρεις και να πάρεις κάτι πιο οικονομικό.
αντρεα νομιζω εχω δει στο car αγγελια για ε46 Μ3 αεριο..ριξε κανα τηλεφωνο αν θες.
Οταν παιρνεις Μ3 για καθημερινο(οπως εχει κανει φιλος μου πχ) σημαινει οτι δεν σε κοβει και πολυ η καταναλωση,εισαι πολυ large,αλλιως κακως το πηρες,ας επαιρνες smart!
Οταν παιρνεις Μ3 για βολτες και ξεκαβλωμα,τι στο διαολο να το κανεις το υγραεριο???Οπως καταλαβαινεις,στο μυαλο των υπολοιπων μια τετοια κινηση φαινεται τουλαχιστον οξυμωρη και δειχνει οτι οδηγεις το λαθος αμαξι ή δεν γνωριζεις γιατι το πηρες....Περα απο την απαξιωση του σαν Μ3 στα ματια του επομενου αγοραστη,το υγραεριο δεν ειναι το σωστο καυσιμο για ενα μοτερ επιδοσεων,ατμοσφαιρικο ή τουρμπατο,με οτι αυτο συνεπαγεται.....
καλησπερα,
παντως και σε γερμανικα φορουμ που ειδα πολες αντικρουωμενες αποψης.
Πολες αποτυχιμενες και χρονοβορες μετατροπες που στο τελος δεν αποδοσαν τα αναμενομενα σε οικονομια.Συζητανε για πιο υψηλες θερμοκρασιες ,αυξημενη καταναλωση και απωλια σε αποδοση.Αυτα μεταφερω απο αυτα που διαβασα,χωρις πρωσοπικη εμπειρια.
Καλο Βραδη.
Να περιμενεις για φυσικο αεριο 130 οκτανια ,διπλασια χλμ απο αεριο και ντιζελ...
Παιδια ευχαριστω για τις αποψεις σας.
Απλα θα ηθελα να πω τα εξης:
Το αμαξι το εχω να κανω οτι θελω αναλογα με τα κεφια μου.
Δεν ειμαι απο τα τυπακια που το εχουν στο γκαραζ για μια στις 15 μερες.
Το ευχαριστιεμαι και με το παραπανω.
Αρα ατομα που το κυκλοφορουν ενα καλο αμαξι μια φορα στο τοσο και ολη μερα έχουν καποιο εταιρικο δε με αφορα η αποψη τους και τοσο παρολα αυτα τους ευχαριστω.
Θα εκτιμήσω αποψεις απο ατομα που εχουν τετοιου ειδους αυτοκινητα και κανουν περιπου 80 χλμ την ημερα που κανω εγω.
Επισης δε θυμαμαι να ειπα καπου ποσα βγαζω το μηνα, μπορει να προτιμω ομως τα περισσοτερα χρηματα απο αυτα να τα τρωω σε σουβλακια σε μπυρες κτλ.
Δεν ειπα καπου οτι θα εχω το υγραεριο και θα γυρναω 8αρες ουτε οτι θα κανω κοντρες
ουτε οτι θα κανω ντριφτ.Εξαλλου οι 9 στους 10 κανουν ντριφτ με πολυ πιο οικονομικα αυτοκινητα εαν εξαιρεσω τον γιατρο.
Ειμαι και εγω κατα του υγραεριου απλα ήθελα μια αποψη βασισμενη σε προσωπικη εμπειρια.
Για την ιστορια το αμαξι μου ειναι στο 10.5 με 11 απο καταναλωση το πολυ 12 με αρκετα πατηματα καθως δεν κυκλοφορω πολη
Τοσο και περισσοτερο ηταν ολα τα αυτοκινητα μου απλα εκανα μια σκεψη.
Σας ευχαριστω ολους για τον κοπο και τον χρονο.
Επειδη αμαξι δεν αλλαζω θα ζητησω αυξηση δε μαμιεται χαχαχαχα
Απο την δικη σου τη μερια καλα τα λες Αντρεα,αλλα κανε την χαρη στην τσεπη σου και μην βαζεις υγραεριο σε τετοιο μοτερ...Κοστιζει η ζημια αρκετα....Δεν εχει σημασια αν θα το πιεζεις ή οχι με την χρηση υγραεριου....Η στατικη του συμπιεση φροντιζει ωστε να τρωει ζορι ακομη και στο ρελαντι...Δεν συζητω καν να πεσεις σε κακο προγραμματιστη υγραεριου....
θα διαφωνήσω με όλους σας μάλλον.
σας χαλάει το βρωμόγκαζο με παράλληλη οικονομία; στενοχωριέστε αν χαλάτε αλλού τα χρήματα;
ναι γαμάτο το s54 αλλά ειναι ένα μοτέρ, όχι θεός για προσκύνημα. ούτε είναι φερραρι που πρεπει να εχεις τσουβάλια λεφτά. ούτε είναι συλλεκτικό.
και όχι δεν θέλω σμαρτ για να κυκλοφορώ. θέλω να κυκλοφορώ με αυτό που αγαπώ έξω από νόρμες. αν μπορεί να γίνει πιο οικονομικό δεν με χαλάει.
φυσικά μιλώ θεωρητικά μιας και δεν γνωριζω αν υπάρχει αξιοπιστία στην συγκεκριμένη μετατροπή. εστιάζω στο σκεπτικό.
Που να ανεβάσω φωτο δλδ με το Μ6 που είδα με αέριο ..
Χαχαχα θα πέσει ban !!
εγώ ημερησίως έγραφα περίπου 70-80 χιλιόμετρα, ενώ κάθε παρασκευή ξεπερνούσα τα 150-170.
δεν λέω, ώρες ώρες μου την έσπαγε αλλά όχι σε σημείο να σκεφτώ να ΧΑΛΑΣΩ ένα τέτοιο αυτοκίνητο για 1500¤ το χρόνο. καταρχήν θεωρώ πολύ επικίνδυνο να κουβαλάω μια κινητή βόμβα πίσω απο την πλάτη του παιδιού μου. και για όποιον με ρωτήσει, το 2007 είχε πέσει άλφα ρομέο 156 πάνω μου με 90 χιλιόμετρα, χωρίς να πατήσει φρένο. εγώ φρεναριστός στο φανάρι του σάνυ και βρέθηκα 10 μέτρα μπροστά. χώθηκα στην περίφραξη απο το απέναντι φυτώριο.
το αμάξι έγινε σμπαράλια απο πίσω. σιγά μην άντεχε η μποτίλια σε ένα τέτοιο χτύπημα. ούτε με σφαίρες και ας λέει όποιος θέλει ότι θέλει.
γενικά επίσης πιστεύω ότι το πρόβλημα αυτών των αυτοκινήτων, δεν είναι η κατανάλωση. το πρόβλημα με αυτά είναι γενικά το ότι γράφουν χιλιόμετρα και όσο γράφουν τόσο πιο πολλά ζητάνε.
αν ήταν να το κυκλοφορώ για να κάνω την πλάκα μου, θα ήταν για να γλυτώσω μεγάλο μέρος της συντήρησης και σε δεύτερη μοίρα θα υπολόγιζα το κόστος καυσίμων.
μια μεγάλη περίοδο κυκλοφορούσα με ίμπιζα 1200. η εβδομαδιαία διαφορά σε καύσιμα ήταν περίπου 15¤. έτσι, τα έβαλα κάτω και είπα ότι αν δεν είχα Μ3, θα νοίκιαζα ένα Μ3 για 15 ¤ την εβδομάδα? φυσικά με τις μπάντες...ποιος δεν θα το έκανε άλωστε...
Καραμπινατη περιπτωση....αλλο ενα θυμα της προπαγανδας του touba.
Aντρεα το post No 18 με βρισκει συμφωνο.
Ρε συ Μιχαλη το 18 ειναι το δικο μου! χαχαχα!
Δεν γραφω συχνα και δεν συμμετεχω πλεον αλλα για σταθειτε ρε παιδια λιγο.......για σταθειτε....
Κανει ο χριστιανος μια ερωτηση να παρει μια αποψη......μια γ@μημενη ερωτηση σε ''φιλους διαδικτυακους''.
Τον βγαλατε τον ανθρωπο σχεδον ανικανο και δεν αξιζει και δεν μπορει να συντηρησει ///Μ3 κτλ-κτλ.
Αυτο ΙΣΩΣ-ΜΠΟΡΕΙ-ΚΑΙ ΑΝ να το πει αυτος που κανει 80-100χλμ την ημερα οπως ο Ανδρεας......οι υπολοιποι με το ΜΕΤΡΟ-τα εταιρικα-τα σμαρτ-κτλ..........ΤΣΟΥ!
Οπως ειπε και ο Στεφ πιο πανω,δεν θελει να κυκλοφορει με οτι χαρχαλο υπαρχει αλλα με αυτο που γουσταρει και κανει κεφι και εξεταζει εναλλακτικες.
Αυτος που μπορει να εχει και να συντηρει Μ3 κυκλοφορει καθε μερα πρωι-βραδυ-μεσημερι.
Απαντησεις του στυλ ''μην το γρατζουνισω-μην το φορτωσω χλμ'' κτλ.......σεβαστες και ειλικρινεις αλλα ΟΧΙ κριτικη στους αλλους,αλλο το ενα αλο το αλλο.
Ανθρωπος???hondaιος και ανθρωπος δεν συμβαδιζει!
Περα απο την πλακα,απο ολα τα ποστ πανω απο 90% του εγραψα(ν) οτι δεν ταιριαζει-αρμοζει σε ενα τετοιο μοτερ η τοποθετηση υγραεριοκινησης
Λες να εχουμε μετοχες σε καμμια εταιρια με βενζινες και θα χασουμε τα ποσοστα?
Απλα οταν εισαι κατοχος ενος τετοιου αυτοκινητου σημαινει οτι μπορεις να υποστηριξεις ολες του τις αναγκες-απαιτησεις-συντηρηση-βελτιωση κτλ
Εκανε μια ερωτηση και του απαντησαμε τι αλλο απο το λογικο,βεβαια το τι θα κανει ο οποιοσδηποτε αν του εχει καρφωθει στο μυαλο,θα το κανει...
Μυαλο????αχαχαχαχαχα εχει καει απο το vtec:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:
Για να μην παρεξηγηθω τον hondaιο τον ξερω πανω απο 10 χρονια οταν ηταν ακομη ψαρακας!
Το στυλ και το υφος και ο τροπος...... γρηγορε sheriff απο το Κερατεξας,λιγη διακριτικοτητα πρωτα και να μπαινουμε λιγο και στην θεση του αλλου και να κοιταμε και τα χαλια μας ο καθενας πρωτα πριν μιλησουμε.Δεν το λω προσωπικα σε εσενα....σε ολους μας.
Το γρηγορε sheriff απο το κερατεξας πως ακριβως το εννοεις?Αν ειναι ειρωνικο απαξιω,αν οχι θα μπορουσε να λειπει.
Χαλια sorry αλλα δεν εχω,για μενα ολα ειναι τελεια!
Διακριτικοτητα την εχω σε οσους δεν γνωριζω αλλα στον Αντρεα που ξερω οτι σηκωνει πλακιτσα μιας και τον γνωριζω(οπως και εγω την δεχομαι απο αυτον)
Αλλα δεν ηξερα οτι θα σε πειραζε τοσο πολυ η συμβουλη των περισσοτερων για μια ερωτηση που εκανε
Γιάννη αυτή την άποψη τη θεωρώ λάθος. Το να έχει κάποιος ένα αμάξι επιδόσεων ως παιχνίδι της βόλτας, της εκδρομής και του ΣΚ δεν σημαίνει πως το κάνει επειδή είναι τσίπης στη συντήρηση, ψυχωτικός μην το φθείρει, ή ψείρας που το φυλάει για να το χαρεί ο επόμενος. Το πιθανότερο είναι να μην είναι αρκετά μαζόχα ώστε να θέλει να κυκλοφορεί όλη μέρα πάνω σε 19άρια, πολυουρεθάνες και coilover, να μη θέλει ενώ πάει αγχωμένος στις δουλειές του να του παίρνει τα αυτιά το droning της supersprint και παράλληλα να τον αγριοκοιτάνε οι συνάδελφοί του επειδή συντονίζουν τα τζάμια του γραφείου καθώς παρκάρει στο parking, να θέλει την άνεσή του να καβαλήσει όποιο πεζοδρόμιο βρει αδειανό χωρίς να κάνει 15 γύρες το τετράγωνο ώστε να βρει θέση, να μην χρειάζεται κάθε πρωί να περιμένει ένα 10λεπτο στο ρελαντί να ζεσταθεί το καθαρόαιμο το υπερμοτέρ :original: κλπ.....
Το sportscar είναι προτιμότερο να τo χαιρόμαστε στις διαδρομές για τις οποίες έχει φτιαχτεί - εκεί που δείχνει τις αρετές του - γιατί αλλιώς από αναζωογονητικό παιχνίδι μπορεί να καταντήσει καθημερινό βασανιστήριο. Για ένα αμάξι πόλης ή ένα μικρομεσαίο η καθημερινότητα είναι το στοιχείο του και η άνεση/ξεγνοιασιά που σου προσφέρει είναι αγχολυτική.
Από την άλλη όσοι έχουν τα Μ3 τους για καθημερινά, πολύ καλά κάνουν....γούστα είναι αυτά, αλλά ας παραδεχτούμε και τη θεώρηση των υπολοίπων που βολεύονται στην ευκολία χρήσης του καθημερινού αυτοκινήτου.
Προσωπικά βρίσκω απόλυτα λογικές τις αντιδράσεις των παιδιών που γίνονται καυστικοί...γιατί πολύ απλά κάποια πράγματα ακούγονται οξύμωρα. Εμένα ας πούμε Γιάννη μου κάνει εντύπωση πώς κάνεις ένα έξοδο Χ χιλιάρικα για μετατροπή σε Μ3 και μετά να θες να περικόψεις έξοδα από τα καύσιμα. thumb αν σου χει μείνει το Μ3 αμανάτι από το 2008 που το πήρες και πλέον την εποχή της λιτότητας δεν μπορείς να πληρώσεις για καύσιμα, ένα ερώτημα για εξοικονόμηση θα μπορούσα να το κατανοήσω....
Γιάννη από πλευράς μου επίσης να αναφέρω ότι το ύφος μου απέναντι στον Αντρέα είναι φιλικότατο και το ξέρει μιας κ γνωριζόμαστε από κοινές παρέες εκτός club! Όπως τον κράζω εγώ, έτσι με κράζει και εκείνος που το έχω μόνιμα καθαρό το αμάξι μιας και όπως όλοι ξερετε είμαι βλαμμενος μ αυτό το θέμα.
Από εκεί και μετά θα συμφωνήσω απόλυτα με το Νάσο μιας και κατασκευές όπως Μ3, 911, RS4 κλπ μόνο για καθημερινές βόλτες δεν είναι αφού δεν είναι χρηστικά!
Άποψή μου πάντα
Διαφωνώ, ένα Μ3 είναι μια χαρά αμάξι για καθημερινό. Εμένα προσωπικά δεν με χαλούσε να κάνω όλες τις δουλειές μου με αυτό. Ειδικότερα ένα μαμά είναι φοβερό.
Το πρόβλημα όπως είπα με τα κόστη δεν είναι η κατανάλωση, αλλά αυτά που ζητάει από συντήρηση όσο γράφει.
Όπως και να'χει επιμένω να θεωρώ λάθος μια τοποθέτηση ειδικά σε ένα τέτοιο αμάξι. Προπαντός όμως, δεν το θέλω για λόγους ασφαλείας.
Με το σκεπτικο σου φίλε μου εαν μειώσουν τα τελη απο το Μ3 εσύ μπορείς να συνεχίσεις να δίνεις 1100 αντι για το μειωμένο.
Το να θέλει κάποιος να κόψει-περιορίσει ένα έξοδο δεν είναι κακο ειτε βγάζεις
1000 το μηνα ειτε 10000.
Στην περιπτωση μας κοιταμε να κόψουμε ένα εξοδο χωρις να έχουμε παραπλευρες απώλειες, εφοσον δεν γίνεται προχωραμε ετσι.thumb
εγω ρωτησα αν μπορει να μπει χωρις να γίνει κατι κακο.
Αρα τα πιο πολλα σχόλια ηταν καυστικα μαζι με μπολικη δοση χολής δυστυχως.
είναι το ίδιο με το να ρωτουσα αν μπορω για παραδειγμα να το χαμηλωσω 8 ποντους χωρις να εχω πρόβλημα...
Θιχτηκες χωρις λογο για την ιστορια που σε ακολουθεί και δικαια, εγω το ειπα γιατι ετσι σε θυμαμαι,θιχτηκες χωρις λογο.
Σου εγραψα οτι το σχολιο παει σε ολους γενικα για τα χαλια
αλλα......παλι θιχτηκες.
Τελος παντων, κακως ασχοληθηκα (το ηξερα απο πριν για να πω την αληθεια) αλλα μαλλον ειμαι σε αλλο μηκος κυματος.
Τα "χαλια" τα εχουνε ολοι το δυστυχημα ειναι οτι μερικοι δεν το ξερουνε.Τα δικα μου ειναι η πολυ δουλεια και ο ελαχιστος χρονος για την οικογενεια μου ακομα και για τα αυτοκινητα μου που δεν μπορω να χαρω.
Για να σου πω την αληθεια μου,επειδη επιδιωκω να σε διαβαζω στα ποστ σου,μου κακοφανηκε ο τροπος σου και σκεφτηκα οτι δεν γινεται να ειναι και αυτος κομπλεξικος οπως οι hondaιοι!:hystericalbs1:
Το δικο σου το χαλια ειναι και δικο μου χαλια αλλα αν το καλοσκεφτεις με τιποτα δεν ειμαστε ικανοποιημενοι
Απο μενα ζητω συγνωμη αν σου επιτεθηκα αλλα μπηκες πολυ επιθετικα χωρις σοβαρο λογο
Τεχνικα οχι στο υγραεριο.
Κατα τα αλλα πολλες ενδιαφερουσες αποψεις σε αυτο το θρεντ
Έμπορος AUTO-MOTO CLUBΠαράθεση:
Παρε ενα τηλ Αντρεα και ρωτησε...
Διευθυνση: ΛΕΩΦ.ΣΟΦ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ14 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ 16341
Τηλ. 1:2109913742 Κιν.:6909290772 Fax:2109933397
Email:automotoclubnikolaidis@gmail.com
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.n...d7c6dad90ea9cf
Και δυο'' Μ5'' thumb
δεν γνωρίζω κανέναν, έχοντα φράγκα και μη, που να μην τον ενδιαφέρει η βελτιστοποίηση της ωφέλειάς του.
απλά φοβόσαστε το μπούλινγκ των συναδέλφων χαχαχα
εγώ κυκλοφορώ καθημερινα με το κομπρεσσέρ και το λιώνω στα χλμ. μια χαρά λειτουργικό είναι και κ@υλώνω.
προσωπικά μπορώ και πληρώνω βενζίνες αλλά αν είχα χώρο θα έβαζα και υγραέριο να ξηλώνω άσφαλτο δωρεάν.