χρονια πολλα σε ολους .με τον καινουργιο χρονο ειμαι σε ψαξιμο 316-318 σε κουπε η σενταν .το θεμα ειναι με ποιο μοτερ με 8βαλβιδο η δεκαεξαβαλβιδο??
Printable View
χρονια πολλα σε ολους .με τον καινουργιο χρονο ειμαι σε ψαξιμο 316-318 σε κουπε η σενταν .το θεμα ειναι με ποιο μοτερ με 8βαλβιδο η δεκαεξαβαλβιδο??
Facelift 318 με τα 143 αρκει να καλυπτεις τα 300 ευρω παραπανω για τα τελη κυκλοφοριας και τον φορο πολυτελειας
Εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις 8βάλβιδο Μ43... Μπορεί μετά απο λίγο καιρό να σου έρθει να του βάλεις και ένα light turbo. Συν ότι είναι και ντιζάτο, ενω τα άλλα ηλεκτρόγκαζα ;)
Αν θες για σεντάν και σε ενδιαφέρει σοβαρά ρίξε μια ματιά και εδώ https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=23475 , δίνω το δικό μου :original:
Οπως λεει και ο bill ,θα προτεινα το δοκιμασμενο,αξιοπιστο και φτηνο στη συντηρηση. Αν το βαρεθεις με ενα light turbo πεταει.ακομα και σε περιπτωση που παθει κατι το μοτερ ,βρισκεις μτχ σε χαμηλη τιμη.
M43B19 με 118 ιππους. Δεν βάζει φωτιά αλλά σκυλιιι....
Εγώ αν δεν είχα περαιτέρω σκέψεις για αναβαθμίσεις σε 316, θα διάλεγα ένα facelift, με τον Ν40 των 115 ιππων (στην πραγματικότητα 117). Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο αλλά με +15 αλογάκια πιό σύγχρονος κινείται πιό αξιοπρεπώς απ τον Μ43.
και εγω μαλον για 8βαλβιδο με βλεπω ,δεν με νοιαζουν καθολου οι επιδοσεις .πιο πολυ με ενδιαφερει να μην βγαζει χαζοζημιες.το 1,6 16β δεν το εχω δοκιμασει ποτε.εννοειτε βεβαια οχι 20τρο
αυτο το ατιμο φαινετε ωραιο......
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/5798985/
316 Ci ... ΣΚΥΛΙ !!!
Εκτός και αν θέλεις 4πορτο .
Δεν με νοιαζουν οι πορτες μονο η κατασταση και καλη τιμη.
Αν δε σε νοιαζουν οι πορτες κοιτα για κουπε τουλαχιστον που ειναι πιο ομορφο , πιο σπορ και πιο δεμενο. Αν ειναι και facelift ακομα καλυτερα απλα τα 316 ξεφευγουν στην τιμη.
Καλημέρα Γρηγόρη.Αυτό έχει αναμμένο κίτρινο λαμπάκι λαδιού,λογικά θα καίει λάδια, θέλει και ασθητήρα κατάληψης συνοδηγού πιθανότατα(λαμπάκι αερόσακου) και έχει κασετόφωνο:facepalm:.Δεν το λες κελεπούρι...Με δεδομένο ότι δεν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις αλλά η αξιοπιστία εγώ θα έψαχνα 19άρι.Απλό και φτηνό σε συντήρηση- βλάβες μοτέρ και ζωηρούτσικο.Κάνε υπομονή και βρες κάποιο με 2-3 σοβαρά έξτρα (π.χ. ξενον, οροφή, σαλόνι, παρκτρονικ κ.τ.λ) για να ευχαριστηθείς το αυτοκίνητο.Τα φειςλιφτ σίγουρα πιο φρέσκα και φυσικά πιο ακριβά.Έχουν όμως και πιο πολλά κουσούρια τα μοτέρ τους...
46αρια υπαρχουν πολλα με ολους του κινητηρες και κουπε και σενταν το θεμα ειναι το τι θα βρεις γτ πολλα απο αυτα ειναι τελειως απλα και πολλα ειναι και κακασχημα.δεν εχω εμπειρια στα μικρα κυβικα αλλα απο εμπειρια φιλου που οδηγει εδω και 10 χρονια 46αρι σενταν φεις λιφτ με τον 1600 Ν42 κινητηρα και 160χιλιαδες χλμ μεχρι σημερα καμια μηχανικη βλαβη και δηλωνει τελειως ευχαριστημενος.εγω προσωπικα θα εψαχνα για φεις λιφτ με 1600-1800 κινητηρα και δεν θα πηγαινα σε ενα μεταχειρισμενο προ φεις λιφτ που θα εχει και πιο πολλα χρονια στην πλατη του.αληθεια για τι μπατζετ μιλαμε ταβανι μεχρι ποσα ευρω?
Δες και το δικο μου αν ενδιαφερεσαι..
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/5410091/
Τουρμπο ποιος ειπε οτι κανει???
πιστευω ότι θελει ψαξιμο ένα καλο 46αρι,συνηθως δεν τα δινουν εκτος αν πανε για κατι αρκετα καλυτερο,εχω οδηγησει αρκετα συγχρονα αυτοκίνητα και όταν μπω στο δικο μου φαινεται η κλαση του,προχθες πηγα ταξιδι μεχρι την κυλληνη συνοδηγος σε B200 CDI 8 μηνων, αυτοκινητο,ηταν καλο αλλα δεν ειδα και καμια διαφορα που να υπερτερουσε η merc σαν αισθηση και πατημα,δεν είναι συγκρισημα σαν κατηγορια απλως τονιζω την διαφορα εξέλιξης που δεν είναι αισθητη όπως θα ηταν σε ένα άλλο αυτοκινητο
Καλα συγκρινεις αμαξι 8 μηνων με αμαξι δεκαετιας που εχει φαει δυο αλλαγες μοντελων???
οσο για τις χαζοζημιες καλομελετα και αν το παρει ο φιλος θα δει ,ας ριξει μια ματια στο θεμα κλασικα προβληματα Ε46 μην λεμε οτι 'ναναι...
Πολυ μεγαλο ρολο παιζει η συντηρηση απο τον καθε ιδιοκτητη ...
φυσικα παιζει ρολο η συντηρηση και λεω ότι θελει ψαξιμο.ισως να μη το διατυπωσα καλα.δεν το συγκρινω απλως δεν ηταν η διαφορα που περιμενα,οσο για της χαζοζημιες εχεις δικιο,προχθες αλλαξα το υφασμα στην πισω αριστερη κολωνα πλησιαζει δεκαετια και με προετοιμαζει
Αυτο φιλε δεν ειναι τιποτα μπροστα στο παγουρι ψυγειου ας πουμε:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Η στιν DISA:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
H σε τσιμουχακια :hystericalbs1::hystericalbs1:
Η σε γρυλλους παραθυρων:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Ασε τα υφασματα και τα καθισματα που τριζουν ειναι ψιλοπραγματα...
Υ.Γ Διαβαζω για τουρμπισμα εντωμεταξυ και κλαιω επειδη αυτοι που το κανουν δεν εχουν γραψει το τι χρειαζεται σαν συντηρηση και οδηγηση !!!!
στο τουρμπισμα διαφωνω και εγω.τα αλλα δεν μου εχουν βγει ακομα σιγα σιγα,ισως επειδή το προσεχω οσο μπορω,η αληθεια είναι ότι πωλουνται αυτοκίνητα χωρις ιστορικο χωρις συντηρηση και πολλα με γυρισμένα χλμ που αλλοιωνουν την εικονα του μοντελου,
το ταβανι μου ειναι στα 5000 οποτε μαλον 4πορτο βρισκεις πιο ευκολα.τα κουπε ξεφευγουν
Τα 318 δεν είχαν κάποια θέματα με το λάδι;
το λαμπάκι λαδιού είναι αναμένω γιατί μπορεί να τα έχει παίξει ο αισθητήρας στάθμης λαδιού(κλασικό πρόβλημα) το έχω και εγώ στο δικό μου,ανάβει για 5 δεύτερα και μετά σβήνει όταν βάζεις μπρος το αμάξι.....
Bill τι έχεις τουρμπίσει? Αν είναι M43 ενδιαφέρομαι για την όλη διαδικασία, οπότε στείλε pm.
Έχω 8κύλινδρο sedan του '01, αλλά δεν το δίνω:hyper:. Μπορώ να πω όμως πως ο κινητήρας είναι σκυλί! Αν είσαι όντως για κάτι τέτοιο εγώ θα έλεγα να προτιμήσεις τον M43, μιας και οι διαφορές στις επιδόσεις με τον N42 είναι πολύ μικρές, συν του ότι δεν θα έχεις να μπλέκεις με θέματα του VANOS κλπ. Είναι γενικά πολύ αξιόπιστη λύση.
Προσωπικά τα pre-facelift μου αρέσουν περισσότερο (το look αυτό υιοθέτησε και η M3). Αλλά λέγεται πως στο facelift διορθώθηκαν θέματα του σασσί (βλ. cracks κλπ). Αν και αμφιβάλλω αν θα έχεις θέματα σε αυτοκίνητο που δεν πάει πίστα και γενικά δεν έχει ζοριστεί τόσο. Αυτά!
Καλή χρονιά!:original:
Εχω διαβασει οτι κατι διορθωσανε...δεν ειμαι σιγουρος ομως! Μπορει να ειναι και παπατζες. Σε forum το εχω διαβασει..
Sent from my OnePlus One using Tapatalk
υπαρχουν μερικα φεις λιφτ 4πορτα με 5500-6000 δεν ξερω αν αξιζουν στο Car, καποια στιγμη που ειχα παει για σερβις σε επισημη στη βουλιαγμενης μου ειχαν πει ότι τα φεις λιφτ ειχαν καλυτερες ενισχύσεις στο σασι, δεν ξερω αν ισχυει
Α τοσο καλα ...
Για τις αλλες βλαβες που ανεφερα ετσι στα γρηγορα τι γραφουνε ,τι λεγεται στα φορα;
Μπας και βοηθησουν τον υποψηφιο αγοραστη...
Ηερωτηση για τον φιλο που λεει το διαβασε
Ο λογος που εγραψα οτι το διαβασα σε φορουμ ειναι ακριβως ο λογος που υπαινισσεσαι. Δεν λεει απολυτως τιποτα! Μπορει ομως και να αληθευει...δεν μπορει κανεις να αποδειξει κατι. Ειναι απλα μια φημη. Ουτε οτι το ειπε η αντιπροσωπεια λεει κατι.
Απο εκει και περα, διαβαζοντας τις αλλες βλαβες που λες, συμφωνω απολυτως.
Το παν ειναι να εχει γινει σωστη συντηρηση απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη, μιας και ειναι ολιγον τι βεντετες τα BMW.
Αυτα και παντα φιλικα!
Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Δεν υπάρχει κάτι που είναι "μυστικό" για να υπάρξει pm :original: Εγώ προσωπικά δεν το έχω τουρμπίσει, αν και στο παρελθόν το σκεφτόμουν και το είχα ψάξει σοβαρά το θέμα.
Είναι γνωστό ότι το Μ43 με light turbo ήταν ενα πολύ γνωστό modification. Ξεκίνησε πριν απο πολλά χρόνια και κυκλοφορούν αρκετά αμάξια εκεί έξω φτιαγμένα έτσι 36άρια, 46άρια και Ζ3 γύρω στα 160-170 άλογα.
Τα περισσότερα είναι με το κιτ του Καρρά απο το Άργος (που το έκανε κάποτε) και άλλα με κατασκευές απο άλλους μάστορες.
Τα τελευταία χρόνια έγιναν και κάμποσα project με κομπρέσορες. Ενα μέλος απο εδώ το είχε κάνει στο Ζ3 του με Μ43TU.
Προσωπικά πιστεύω ότι αν κάποιος θέλει μελλοντικά να ανεβάσει άλογα (όχι για extreme κατασκευές) και με σχετικά λογικό κόστος, το Μ43 είναι μονόδρομος στο Ε46 και πάντα μιλώντας για μοτέρ κάτω απο 2000cc.
Eπίσης μια συμβουλή για όποιον σκέφτεται Ε46. Μιλάμε για αυτοκίνητα (τα περισσότερα) πατημένης 12ετίας το λιγότερο.
Το λέω γιατί εμφανίστηκαν πάλι στην αγορά οι παππούδες, οι γιαγιάδες και οι γιατροί που τα είχαν κλεισμένα στα γκαράζ με λιγότερα απο 100.000 στο κοντέρ. Το ίδιο σκηνικό το είδαμε και με τα Ε36 πριν απο 10 χρόνια που τα 280.000 και τα 380.000 γινόντουσαν 80.000 για να πουληθούν :thumbsdown:
Καλοσυντηρημένο να είναι νομίζω είναι η νο1 προτεραιότητα.
συμφωνω,περασα το πρωι από γνωστη αντιπροσωπεια ιαπωνικων αυτοκινητων στο μοσχατο εχει 46αρα φεισ λιφτ με 3800 και 97000κμ αν είναι δυνατον
Aλλαξανε λιγο πριν το facelift οι εμπρος θολοι.
Η διαφορα φαινεται οπτικα.
Οι παλιοι εχουν εξογκωματα. Οι μετεπειτα ειναι φλατ.
Για το πατωμα πιθανο. Νομιζω οτι μετα τα πρωτα κρουσματα το αλλαξανε σε ολη τη σειρα. Οχι οτι βοηθησε και πολυ αυτο. Παλι πριν το facelift μιλαμε.
Καλά και το δικό μου Γιώργο αμα διαιρέσεις τα χρόνια με τα χιλιόμετρα είναι μετα βίας στο 10κ το χρόνο :thumbsup:, αλλά αυτό δεν λέει κάτι.
Δεν γίνεται όλα τα αμάξια ως δια μαγείας να γράφουν ελάχιστα χιλιόμετρα και να πουλιούνται απο γιατρούς και παππουδογιαγιάδες... :D :p:facepalm:
κοιτα οι τιμες πλεον ειναι ενδεικτικες ,φιλος μου πηρε ε46 του 2000 με 170000χλμ σε καλη κατασταση μεσα εξω 4πορτο 3000.πλεον δεν πουλιωνται τα μεγαλα αμαξια .ολοι ψαχνουν μικρα.δυστυχως οι τιμες πεφτουν δραματικα.ειιναι αντιεμπορικα πλεον αμαξια πανω απο 1600κυβικα για την ελλαδα .
αληθεια απο καταναλωση που παιζουν τα 318 ?σαν τα ε36?