Στο 46αρι μου μολις βρεχει ή το πλενω, γεμιζει νερα η μοκετα στη μερια του συνοδηγου. Στη φωτογραφια φαινεται απο που μπαζει. Καμια ιδεα;;
Printable View
Στο 46αρι μου μολις βρεχει ή το πλενω, γεμιζει νερα η μοκετα στη μερια του συνοδηγου. Στη φωτογραφια φαινεται απο που μπαζει. Καμια ιδεα;;
Νομιζω ειναι κατι απο το οποιο πασχουν τα 46αρια!
Μπαζει απο το εσωτερικο της πορτας πισω απο την ταπετσαρια !
Αν πχ εχει ξεκολλησει ή έχεις ξεκολλησει ( για να αλλαξεις ηχεια ή γρυλλο) το προστατευτικο πισω απο την ταπετσαρια thumb
Νομιζω αυτο πρεπει να εγινε και σε σενα !
Επισης παιζει και η αλλη βλακεια!
Να ειναι τα λαστιχα της πορτας τα οποια ενωνονται κατω χαμηλα και οταν ειναι πολυ το νερο στο κλεισιμο της πορτας το ξερνουν μεσα!
Πιθανόν από την τσιμούχα την έξω που στεγανοποιεί πόρτα με παράθυρο.To νούμερο 2 εννοώ Στέφανε.
https://gr.bmwfans.info/parts-catalo...erstrip_front/
Μπορεί να πέρνει απο εκεί και να έχει κανένα κενό η μεμβράνη η πλαστική που έχει μέσα η πόρτα...Άνοιξες ποτέ ταπετσαρία για κάποιο λόγο??
https://www.youtube.com/watch?v=r8bacCGLqvc
Ακριβώς στο 4:42 για να έχεις εικόνα! Πάρη μαζί γράφουμε και λέμε και τα ίδια :th_Laie_67-1:
Την ειχα ανοιξει για να φτιαξω την κλειδαρια. Πως στρωνει τωρα αυτο;
Με τη σωστη κολλα Στεφανε.
Το προβλημα δεν το εχουν μονο τα Ε46, ειναι σχεδον σε ολα τα bmw και εχει να κανει με το εσωτερικο αφρολεξ της πορτας.
Δεν ειναι απολυτο οτι πρεπει να εχει ανοιχτει για να μπαζει νερο, με τα χρονια καποια ξεκολλανε απειροελαχιστα σε καποιο σημειο, εαν τυχει το σημειο αυτο να ειναι στο κατω μερος και το αυτοκινητο ειναι παρκαρισμενο λοξα, με την βροχη πλημμυριζει για πλακα.
Η bmw παντως αναφαιρει ρητα, για οποια εσωτερικη επισκευη σε πορτα αλλαγη του αφρολεξ!!!
Μπορει να χρησιμοποιηθει και το ιδιο εαν δεν εχει σχιστει ως εξης: αφαιρουμαι την παλια τσιχλα απο την λαμαρινα και το αφρολεξ, νεο σιριτι τσιχλας στο αφρολεξ, καλο ζεσταμα με θερμομπιστολο της λαμαρινας, κολλημα του αφρολεξ και πιεση περιμετρικα με τον αντιχειρα.
Επειδη η αφαιρεση της παλια τσιχλας απο το αφρολεξ ειναι δυσκολη και το πιθανοτερο ειναι να σχιστει, 35 ευρα εχει το αφρολεξ στην bmw.
Πληρης περιγραφη! thumb
Εγω να σου πω την αληθεια οταν αλλαξα γρυλλους δεν το ξερα και μαλλον ουτε ο ειδικος :thumbsdown: μαστορης μεχρι που το διαπιστωσα!
Οταν αλλαξα ηχεια ξεκολλησα οσο το δυνατον λιγοτερο και το ξακολλησα λιωνοντας την τσιχλα με μπιστολακι!
Σημερα πχ με το νιαγαρα που κατεβασε δεν εμπασε ....αρα μαλλον επιασε thumbthumb
Να ρωτησω κατι?
Εστω οτι την ακουει το αφρολεξ.
Δεν μπορει να μπει ενα κομματι ναυλον χοντρο, οπως εχουν τα περισσοτερα αμαξια?
Δε συμβαινει μονο στα bmw αυτο με τα νερα.
Αλλα σε ιαπωνικα που εχω δει κ vag εχουν χοντρο ναυλον.
Το πρόβλημα είναι σε όλα τα αυτοκίνητα.
Μετά θέλουν καινούργιο νάυλον η αφρολέξ.
Αν βάλεις ένα νάυλον και το κολησεις με την τσίχλα όχι σιλικόνη είναι ok.
Δεν το ειχα σκεφτει.
Δεν τα εχω πασπατεψει αυτα.
Ατοπο λοιπον.
το ιδιο ακριβως θεμα ειχα κ εγω. η συγκεκριμενη μονωση παιζει σε ολων των μοντελων τις πορτες της φιρμας κ ουσιαστικα εξυπηρετει ΚΑΙ ως ηχομονωση γιαυτο κ δεν ειναι σα μεμβρανη ή ναυλον αλλα αφρολεξ.
η ιδια η μονωση απο αφρολεξ δεν χαλαει ποτε, οι δικες μου ειναι σαν καινουριες. αυτο που χαλαει ειναι η κολλα συγκρατησης τους πανω στο μεταλλο, οπως αναφερθηκε απο πολλα παιδια.
παραθετω δυο φωτος απο την δικη, στη δευτερη φαινεται καθαρα το μερος που ειχε ξεκολλησει. οταν εκατσα κ την εφτιαξα αποφασισα να ανοιξω ολες τις πορτες κι ας μην ειχαν καποιο προβλημα. στο τελος ανταμειφθηκα με ακομα πιο ησυχη καμπινα κ πιο ποιοτικο ηχο κλεισιματος των πορτων.