Θελω να βαλω πισω ζαντα 18χ9,5 με λαστιχο 255/35/18.δεν ξερω ακομα οφσετ .θα βρισκει στο πισω φτερο απο ε46 καμπριο;
Printable View
Θελω να βαλω πισω ζαντα 18χ9,5 με λαστιχο 255/35/18.δεν ξερω ακομα οφσετ .θα βρισκει στο πισω φτερο απο ε46 καμπριο;
Για μαθε οφσετ ρε Γιαννη..
οφσετ 30
Εγω σε αυτες τις φωτο φοραω 9Χ18 ΕΤ30 με 225/40/18 εμπρος-πισω..
https://forum.e46fanatics.com/showth...=863009&page=2
Οι Apex ειναι 9,5 ΕΤ35..
Μαλλον ξεχνας τις 9,5αρες για πισω..
Για 9.5 και 255 θες 40 σίγουρα. Για να είσαι σίγουρος πας σε 43-45, ειδικά αν είσαι και χαμηλωμένος...
Sent from my iPhone using Tapatalk
είμαι χαμηλωμενος
στην παραπανω φωτο είναι οι ζαντες που θελω. από ότι φαινεται το φτερο και η ζαντα περνανε δυσκολες στιγμες
λαθος εγινε. ΠΙΣΩ ΟΦΣΕΤ 45
Καλα......βαλε αυτη την ζαντα και αμα την δεις ποτε καθαρη σφυρα μου.
δικιο εχεις μιχαλη αλλα μου αρεσει!!!
Mε το offset που αναφέρεις (μετά την λάθος διατύπωση) είσαι οκ...
Απλά όπως αναφέρει και ο Μιχάλης επειδή είναι πολυάκτινη θες χρόνο και υπομονή για να την καθαρίσεις...
Μια χαρά το 45 πίσω. Για μπροστα δε μας είπες.
Sent from my iPhone using Tapatalk
40 εμπρος
Ωραια η ζαντα Γιαννη μπρος τα καλα τι ειναι ο πονος!!!
Θα εισαι λιγο μεσα με αυτα τα offset . . .
Προβλημα δεν θα υπαρχει βεβαια . . .
Ενα καλο offset για να πετυχεις αυτο που θες στην φωτογρφαφια ειναι 34 εμπρος και 37
πισω οπως βλεπουμε στις πιο πολλες εταιριες με ζαντες . . .
σε αυτή την φωτο φαινονται οι διαφορες από μαμα οφσετ σε 18 αρια σε 45αρι που θελω να βαλω εγω. από ότι φαινεται ακομα και χωρις γυρισμα στο εσωτερικο του φτερου, δεν υπαρχει πρόβλημα. με γυρισμα του φτερου εσωτερικα(χειλάκια) θα υπαρχει σιγουρα περισσοτερο κενο ώστε να κατσει το αμαξι χαμηλοτερα.
Μιας που τα λεμε περι offset.. Σε 46αρι coupe μαμα υψος θα κατσουν μπροστα τα 18x8.5 ET35 και πισω 18x9.5 ET40 με 225/40/18 σε ολα ??
Γιατι ετοιμαζομαι στο αμεσο μελλον για αναβαθμιση ζαντοελαστικων..
Ξερω, ειδικα πισω θα ειναι strech αλλα ετσι τα θελω.
Να ρωτησω και εγω κατι..........θελω σε 46αρι κουπε μετατροπη σε Μ3 να βαλω 19αρες (8,5 μπροστα και 9,5 πισω) με διαστασεις απο 18αρες (δλδ 225/40/19 μπροστα και 255/35/19 πισω) τί offset πρεπει να βαλω; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΝΝΗ για την παρεμβαση
αυτες θελω να βαλω https://www.facebook.com/bmwm3e46/ph...type=3&theater
Θωμα εχω δει σε μαμα 320ε46 2,2 19 αρες γνησιες χωρις κανενα προβλημα.λογικα εσυ φορας πισω αξονα απο Μ3αλλα με μαμα φτερο.δεν ξερω τι γινεται σε αυτη την περιπτωση.sonic νομιζω οτι 40 αρι οφσετ θα εχεις προβλημα πισω
Μια χαρα θα εισαι.. εσυ που εχεις και τη ρυθμιζομενη αναρτηση θα μπορεις να "παιξεις" με το υψος..
Και στη τελικη ενα απλο fender roll να κανεις παραπισω δεν ειναι κατι τρελο..
Επισης παιζει ρολο τι λαστιχα θα βαλεις..
Δηλαδη.. αλλιως καθεται ενα 255/35/18 Continental σε μια 9,5αρα ζαντα και αλλιως θα καθεται ενα 255/35/18 Toyo στην ιδια ζαντα.. καθεται διαφορετικα το καθε λαστιχο (εταιρεια) κι ας ειναι ιδια διασταση..
Ολοκληρομενη μετατροπη στα μηχανικα μερη, εξωτερικα ειναι μαμα (320ci 2,2), ακομα και η εξατμηση ειναι δυμπουκι αριστερα. Πριν κανω την μετατροπη φορουσα πισω προσθηκες 1,6 τις οποιες φοραω και τωρα και η ζαντα ειναι στο ιδιο σημειο με πριν. Να αναφερω οτι φοραω αναρτησεις ΒC φουλ ρυθμιζομενες (υψος-καμπερ-σκληροτητα).
Γνήσιες CSL ζάντες με 19x8.5 ET44 και 19x9.5 ΕΤ27, ειδικά για τις πίσω δε μπορείς να βάλεις με τη καμία. Πρέπει να τεντώσεις τα φτερά υπερβολικά πολύ, στα λέω γιατί ήθελα να το κάνω και εγώ.
Μπορείς να βάλεις τις VMR V703(VB3) που είναι για non-M αμάξι με "απλά" Offset και φυσικά ελαστικά 225-35-19 & 255-30-19:drive:
https://www.vmrwheels.eu/VMR-Wheels-...872b7ntubk7o86
Και κάτι άλλο, για να κάνετε τη ζωή σας ευκολότερη, αυτό που κάνω εγώ είναι το εξής, κάνω μια έρευνα τι ζάντες πουλάνε οι επώνυμοι βελτιωτές, (βλέπε: harthe, schnitzer κλπ & εταιρίες BBS κλπ). Δεν έχω δει να πουλάει κανένας πάνω απο 9.5 ΕΤ40 με 255.
Και μέτα ψάχνω και στις φθηνές εταιρίες το τι θα μπορούσε να ταιριάξει σωστά σύμφωνα με τα πρότυπα που θέτουν οι επώνυμοι...
Αν δεν βάλεις τα OEM M3 offset ζαντών για να γίνει το αμάξι Μ3 ως προς το μετατρόχιο θεωρώ λάθος το 40/19 και 35/19 γιατί δεν είναι Μ3 ,ψηλώνει το αμάξι.
Αν έχεις βάλει Μ3 μηχανικά μπροστά, δηλαδή ημίμπαρα-ακρόμπαρα, ψαλίδια-σινεμπλοκ ακραξόνια-φρένα, τοπ μάουντ δεν βρίσκουν οι τροχοί στα απλά φτερά σου;
Πίσω οι αποστάσεις ειναι οι ίδιες όμως για να το κάνεις Μ3 μετατρόχιο χρείαζεσαι τις γνήσιες ζάντες ή κάποιες άλλες με offset 27,διότι το αυξημένο πίςω μετατρόχιο του Μ3 πηγάζει από τις ζάντες, πράγμα το οποίο δε μπορείς να το κάνεις αν δεν αλλάξεις τα πίσω φτερά με αυτά του Μ3.
Αν μας έδειχνες κάποιες φώτο απο το κάρο σου θα μας βοηθούσες περισσότερο. Γκιβ ας γιορ μπι εμ ντάμπλιγιου... :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν βαλουμε σε απλο Ε46 τα ψαλιδια και γενικα ολο το μπροστινο συστημα απο Μ3, οι μπροστα τροχοι βγαινουν κοντα 2 ποντους πιο εξω απο το απλο..
Να παρεις ζαντες με οφσετ για απλο Ε46, οχι για ///Μ.. (παραπισω αν κανεις και το λουκ, με προσθηκες θα μπορεις να φερεις το οφσετ στα ΟΕΜ νουμερα του Μ3).
Λογικα διαστασεις θα πρεπει να βαλεις 235/35/19 μπροστα και 255/30/19 πισω..
Το φάρδος στις ζάντες πως μετριέται?? Οι δικές μου από άκρη σε ακρη βγαινουν 9,5 ιντσες με το μετρο μπρος πισω. Μπροστά εχουν 225 και πισω 255 λάστιχο. Γινεται?? Οι schnitzer type 3 ειδα οτι εβγαιναν 18x8,5. Τι κανω λάθος?
Και μπαινει σε 8,5αρες απο 225 μεχρι 255 λάστιχο??