Αρχικό μήνυμα απο
tasos.kamv
Αποκλίνοντας λίγο από την κουβέντα, το εξής περίεργο είναι ότι ενώ γίνεται τεράστια μελέτη από τα εργοστάσια και τους κορυφαίους επιστήμονες που έχουν για μείωση κατανάλωση βενζίνης & εκπομπών CO2, NOx κτλ, δεν μπορώ να καταλάβω πως αφήνουν "πίσω" το θέμα κατανάλωσης λιπαντικού του οποίου η καύση παράγει ότι πιο βλαβερό και καρκινογόνο υπάρχει, δηλ αρωματικούς υδρογονάνθρακες.. :facepalm:
Επειδή το μοτέρ σου είναι ακόμα "άστρωτο", τα μέταλλα μπορεί να μην έχουν πάρει τις μέγιστες ανοχές τους και για αυτό να παρατηρείς αυτήν την κατάσταση. Πιθανότατα με την πάροδο του χρόνου και την χρήση να μειωθεί έως και ελαχιστοποιηθεί η κατανάλωση, εφόσον φυσικά δεν υπάρχει κάποια κατασκευαστική αστοχία στο μοτέρ.
Ψάξε μήπως πρέπει να δοκιμάσεις λίγο πιο "παχύ" λιπαντικό (π.χ. από 5w-30 σε 5w-40), μέσα πάντα στα αποδεκτά από τον κατασκευαστή όρια.