https://www.hubcaphaven.com/mm5/merc...egory_Code=637 μαρεσουν ρε παιδια για το ζ3 μου... για πειτε γνςμες και που μπορω να τις βρω σε καλη τιμη εστω μεταχειρο και οχι τις γνησιεσ. επισης διαφορες με τις γνησιες???
Printable View
https://www.hubcaphaven.com/mm5/merc...egory_Code=637 μαρεσουν ρε παιδια για το ζ3 μου... για πειτε γνςμες και που μπορω να τις βρω σε καλη τιμη εστω μεταχειρο και οχι τις γνησιεσ. επισης διαφορες με τις γνησιες???
Για 19άρες το Ζ3 δεν είναι, μέχρι 18άρες βλέπε.
αποψη μου ουτε για 18αρα ειναι....αλλα αμα επιμενεις σε τετοιο σχεδιο, θα σου προτεινα την ζαντα που εχει και ο Vanvic.
την εψαχνα καποτε και εγω, πανεμορφη ζαντα και προερχεται απο το ζ4μ.
δες το γκαραζ του βανβικ, να παρεις μια εικονα.
γουστα ειναι αυτα...εγω πλεον τις ζαντες που εχω στο δικο μου, δεν θα τις αλλαζα με καμια..
βγαιναν σε 18αρες ρεπλικα,,,καπου τις ειχα πετυχει, αλλα στο ξαναλεω το ζ3 δεν ειναι για 18αρες! ειχα βαλει και εγω καινουριες 18αρες και τις εβγαλα σε λιγους μηνες. 17αρα και πολυ του ειναι...
Λευτέρη αν μου επιτρέπεις, μην είσαι απόλυτος.
Εξαρτάται τί ζητάς αλλά εξαρτάται και απο το στήσιμο.
Και 19άρες έχω δεί σε Ζ3 αλλά και εγώ θεωρώ οτι είναι απαγορευτικές για το Ζ3. Τις 18άρες όμως τις φοράω καιρό και πρίν απ'αυτές πάλι 18άρες (πάλι γνήσιες BMW) είχα. Το ήξερα οτι θα έκανα υποχωρήσεις στην άνεση αλλά το πάτημα είναι σαφώς πιο απόλυτο.
Πάντως κι εγώ θεωρώ οτι στα Ζ3 ιδανικά (overall) είναι τα 17άρια.
Ελα μου μου όμως που μεταξύ άλλων ψάχνουμε και την αισθητική...
thumb
το πατημα και η αισθηση εχει να κανει με το βαρος της ζαντας και οχι με την διαμετρο της.
αν η 17αρα ειναι βαρυτερη απο την 18αρα, η αισθηση της θα ειναι χειροτερη.
παντως αν παει για 18αρα, που για να δειξει ομορφη θελει 255 , με το 19αρι μοτερ θα δει πως το αισθητικο κομματι γρηγορα θα ξεπεραστει απο το λειτουργικο.
επιπλεον ο κυριος αποτρεπτικος παραγων , για να μην βαλει 18αρα ειναι οι τριγμοι που θα αποκτησει το αμαξι.
https://www.roadstersolutions.com/page90.html παιδια αυτες λεω :thumbsup::thumbsup:
Με τις 18άρες έχεις (μοιραία) πιο μεγάλη διάμετρο τροχού και όπως κι εσύ λές, πίσω θές 255 για να είσαι όπως πρέπει.
Αντίστοιχα αντιλαμβάνεσαι οτι το κράτημα γίνεται πιο απόλυτο και τα περιθώρια πρόσφησης αυξάνονται ουσιαστικά οπότε μιλάμε για άλλο πάτημα το οποίο για κάποιους (αναλόγως την χρήση και του τί ζητάς) μπορεί να είναι και καλύτερο. Βέβαια με τέτοιο set-up τροχών, με κινητήρα 1,9 (του Ζ3) η απόδοση "πνίγεται" και το "παιχνίδι" με τα γλυστρήματα δυσκολευει εμφανώς. Είναι θέμα επιλογών.
Πάντως αναφορικά με τα τριξήματα στα οποία αναφέρθηκες, στο δικό μου το οποίο έχω μεριμνήσει ωστε να "δεθεί" όσο γίνεται περισσότερο (θυμίζω: μπάρες και μπρός και πίσω, roll-over bar και με εσωτερική ζευξη και μερικά άλλα) θέματα με τρξήματα δεν έχω, μπορεί το αμάξι να είναι σχετικά πιο "σκληρό" (σε σχέση με το αν είχα 17άρια) αλλά όχι ενοχλητικό.
Ασε που όταν είμαι (ήμουν αλλά σύντομα θα ξαναείμαι) στο Ζ3, δεν προλάβαινα να καταλάβω αν υπάρχουν τριγμοί στο εσωτερικό, μόνο η άσφαλτος που ξηλωνώταν έκανε θόρυβο ...:hystericalbs1: (και τα supersprint)
Κοίταξε εδώ την B 5371... σε πολύ καλή τιμή....
https://www.anastasiadiswheels.gr/20...a/bmw?start=20