Kατηγορία μίνι,για καθημερινή χρήση,παραπάνω απο ένα οδηγούς.
Ποιό θα προτιμούσατε και γιατί?
Ανεξαρτήτου εταιρίας,θα μιλήσουμε για το ίδιο αμάξι με διαφορετιά μοτέρ.
Printable View
Kατηγορία μίνι,για καθημερινή χρήση,παραπάνω απο ένα οδηγούς.
Ποιό θα προτιμούσατε και γιατί?
Ανεξαρτήτου εταιρίας,θα μιλήσουμε για το ίδιο αμάξι με διαφορετιά μοτέρ.
1.2 καθημερινη χρηση μεσα στην πολη.Δεν θα καιει τιποτα και κανει την δουλεια του.Τωρα αν πας για επαγγελματικο=1.5 ισως και δυαρι.
Ετσι οπως το θετεις το 1.2,ειναι μονοδρομος απο πολλες αποψεις.Δεν καιει (αν και για αυτο οι εταιριες εχουν βγαλει τρελους αριθμους για καταναλωση),χαμηλο τεκμηριο,ισως μηδενικα τελη,φθηνο αναλογα με ενα 1.5....
Αν δεν κάνεις ετησίως 20-25000 χλμ τότε το μικρό turbo petrol
1,2 και βάζεις και ένα προγραμματάκι αργότερα αν δεν σου αρέσει ...
καλυτερα βενζινη εκτος και αν κανεις πολλα χιλιομετρα...γτ κατι μ λεει οτι σε λιγα χρονια τον ντιζελ θα ειναι πιο ακριβο....τη βλεπω πολυ καχυπτοτα αυτη την ανεση που δινουν τα τελ χρονια για την αγορα ντιζελ στην ελλαδα
turbo βενζίνη χωρίς συμπλέκτη.
Πετρέλαιο με τη νοθεία που γίνεται, ότι γλυτώσεις από τα καύσιμα, τα δίνεις
για επισκευές.
Φυσικά! Νο.1 πρόβλημα στην Ελλάδα! που να δείτε φίλτρα πετρελαίου σε τρακτέρ και αγροτικά! Ειδικά αυτή π@παριά το βιοντίζελ γίνεται κυριολεκτικά ζελέ μέσα στο κάρτερ και τα φίλτρα!
Με τους σύγχρονους κινητήρες, θεωρώ πως έως τα 1600 κυβικά δεν αξίζει το πετρέλαιο..στα μεγάλα ναι, αλλά για μικρο αμάξι όχι.
4 χρονια εχω το Χ1 εχω κανει 120k , βαζω v power diesel κ δεν εχω κανενα απολυτως προβλημα λειτουργει καλυτερα κ απο βενζινη , ουτε check engine ουτε τιποτα, πλεον οτι ειναι euro 5 κ euro 6 δεν εχει καμια σχεση με αυτο που εχουμε το μυαλο μας ως diesel ,
Τωρα στο ερωτημα σου η απαντηση ειναι μια, αν κανεις χιλιομετρα πας σε diesel με κλειστα ματια, αν το θελεις για βολτες κ λιγα χιλιομετρα ανα ετος πας σε βενζινη!!
+ την αναλογια σε αλογα που σου δινει ο καθε κινητηρας, ειναι κ αυτο σημαντικο...
1.2 ατμ από εμένα και τέλος._ (Συγκεκριμένα το μίκρα)
Ερωτηση....!
ακομα και για εντος πολης ( 10-12Κ τη χρονια) το diesel δεν συμφερει....?
Απο οτι βλεπω γυρω στα 2 ltr/ 100km λιγοτερη καταναλωση εχει το diesel (ακομα και το 1.6D), μειον 25% και η τιμη του diesel ανα λιτρο!
Γιατι λοιπον να παρει gasoline....?
Diesel μονόδρομος,τα 1.2 ειναι πουσαρισμενα και σε συνδυασμό με τούρμπο παίζεται η αξιοπιστία και η αντοχή.Το πετρέλαιο θα το δουλεύεις με ροπές με πολυ χαμηλή κατανάλωση και ανεση σε ταξίδια και στην πόλη.Επισης το 1.2 turbo καίει παραπάνω απο το πετρέλαιο σε πραγματικές συνθήκες
Εγώ έχω να πώ οτι η ροπή του turbo-diesel είναι ευχάριστη έκπληξη για όσους δεν έχουν σχετική εμπειρία.
Ειδικά αν η χρήση είναι ξυρίως μέσα στην πόλη, η ροπή αυτή απο τόσο χαμηλά, σου φτιάχνει και το κέφι.
Βαγγελη οσα turbo diesel εχω οδηγησει εχουν την ροπη απο τις 1900 στροφες και πανω.απο εκει και κατω νεκρα.Πολλες φορες χρειαζοταν κατεβασμα σε πρωτη ταχυτητα.
Sent from my iPad mini using Tapatalk
Το πετρέλαιο είναι μόνο για τον καυστήρα
Έκανα test drive στο 1.6 tdi A3 sport back .
Η αίσθηση χρηματοκιβώτιου ήταν έκδηλη . Ποιότητα με το κλείσιμο της πόρτας .
Το μοτέρ όμως απαράδεκτο κ ο συνδυασμός με το χειροκίνητο κιβώτιο απαίσιος .
Καθόλου δύναμη χαμηλά , σε καμία περίπτωση δεν το αισθάνθηκα σβελτο , αισθανόμουν ότι συνεχώς είμαι σε λάθος σχέση και ότι συνεχώς πρεπει να κατεβάσω .
Το χειρότερο ήταν ότι η κατανάλωση για να κατέβει έπρεπε να πάω απελπιστικά αργά .
Τα παραπάνω συμπτώματα να πω ότι δεν τα ένιωσα οδηγώντας yaris κ auris 1.4d καθώς και clio 1.5 diesel αλλα και civic 1.6 diesel . Το civic μάλιστα είχε κινητήρα που ήταν πολυ γραμμικός κ δυνατός .
Που να ξερω βρε ;
Οδηγείς 5ταχυτο ή 6ταχυτο ; Εγώ οδήγησα 6ταχυτο
Ειναι με τα 105 άλογα ή το πιο νέο με τα 110;
Ειναι το νέο Leon που ειναι πιο ελαφρύ ;
Οταν το οδήγησα πραγματικά ήθελα να μου αρέσει . Ακόμα και το μοτέρ του Suzuki scross μου φάνηκε καλύτερο αρκετά .
Με διάφορα τα καλύτερα στα 1.6 diesel το μοτέρ του honda κ των Nissan κ renault .
Δείχνουν πολυ πιο δυνατα , πιο ραφιναρισμένα, πιο προηγμένα .
Απο την άλλη μπορεί κ να έτυχε , μιας κ ήταν αυτοκίνητο εξυπηρέτησης στον κουμπάρο μου , κ εγώ το χρησιμοποίησα όλη μέρα .
Αναφέρομαι σε Leon ΜΥ 2013, 5-τάχυτο με τους 105 ίππους και τα περίπου 25 κιλά ροπής.
Πολύ οικονομικό και στην πόλη (ταξίδι μιλάμε για 4-4,5 lt/100Km) αλλά και με πολύ γεμάτη αίσθηση στην απόδοση, τουλάχιστον μέχρι τις 4000 RPM.
Μου έκαναν εντύπωση τα γραφόμενά σου για την αντίστοιχη (πιστεύω) υλοποίηση στο A3.
Βαγγέληδες άντε μην φάτε κανα μπάν και οι δύο απο το θέμα τώρα :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:
άντε και οι δύο έχετε τα πυροβόλα και μας κοροίδευτε με τα ντήζελ !!!
vagmag μόνο ΡΕΟ θα σε συγκινήσει εσένα μετα το Μ5 !!!
ρε δέν μας πάει ρεεεεεεε,καλά φωνάζει ο Βασίλης ,μόνο στον καυστηρα!!!!
Καλό χρυσό ,αλλα για να ευχαρηστηθείς πραγματικά πετρέλαιο θέλει ΠΟΛΛΆ λ7 !!
Και άμα είναι να δώσεις πολλά ΔΕΝ πέρνεις πετρελαιο,αλλα Τζίνα !!!!!
χαλαρά σε νίωθω !!!!
καθε μέρα με 1,7D της VAG κυκλοφοράω......
Για να μην ανοιγω νεο θεμα,
Ειμαι αναμεσα στο Ι20 diesel(75ps) και στο opel corsa diesel(95ps)
Eχει κανεις καμια αποψη για κανενα απο τα δυο?
Οι περισσοτεροι μου λενε υπερ του hyundai...
Καινουργια ?
Το μοτερ του hyundai ειναι hyundai ?
To i20 πετρέλαιο το έχει ο κουμπάρος μου (εταιρικό) εδώ και 1+ χρόνο. Κάνει km αρκετό εντός και εκτός, του αρέσει πολύ (κ εμένα μου αρέσει, πολύ ήσυχο αμάξι) και δεν του έχει ανάψει ούτε πυγολαμπίδα.
Το corsa το είχε ο Ντίνος κ το έδωσε για να πάρει clio ντήζελ.
Corsa βγαινει καινουριο σε 1 μηνα! Περιμενω να δω αν βγαινει auto το 1.3.....!
Καινουρια και τα δυο.
Και το hyundai αλλαζει μοντελο οπου ναναι γιαυτο και οι προσφορες που εχω ειναι πολυ χαμηλες
To corsa θα αγοραζα.
Το hyundai δεν το εχω δει μεν, αλλα δυσκολευομαι να εμπιστευτω την τεχνογνωσια των κορεατων σε πετρελαιοκινητηρες.
Και βεβαια, αλλα 75 και αλλα 95 αλογα
Αν το hyundai δεν κοαστιζει ενα τουλαχιστον 30% κατω σε σχεση με το κορσα, δεν βρισκω κανεναν λογο να το δω καν
To i20 σε diesel ,το χει κολλητός μου.
Είναι εταιρίας και ο Κ. βαρυπόδης.
Στο δρόμο είναι καλό,καίει λίγα,
στρίβει και σταματάει ικανοποιήτικά
και "πετάει" την ουρά του σε "άσε" στην
είσοδο της στροφής......:th_Laie_67-1:
στα 85Κ που είναι τώρα,έκτος ότι κατεβάσανε
χλμ. για να το κάνει σέρβις η εταιρία,το σέρβις τών 60Κ:facepalm:
έβγαλε σασμάν και ημιαξόνια,ακρόμπαρα.Βέβαια 7χρόνια εγγύηση.
εδω θα διαφωνησω...θεωρω οτι οταν κατι δεν ειναι δικο σου δεν το προσεχεις κιολας...δηλ ασχετα απο το τι εβγαλε ισως ειναι κ λογω μη ''σωστης'' χρησης.. ποσοι απο εμας δεν εχουμε παρει ενοικιαζομενα αμαξια, σκουτερ κτλ σε διακοπες κ τους εχουμε πιει το αιμα....
πρίν απο αυτό είχε KIA ceed και Reanault Μegane,εκείνα άντεξαν!