Λοιπον εχοντας κοφτη δευτερας στα 90-93 χλμ/ω
και με 5η στις 3000 εχω 112 χλμ/ω
και με 5η στις 4500 εχω 150 χλμ/ω
Εχω 18αρες ζαντες με διαστασεις σαν αυτες του Μ3 (δεν τις θυμαμαι απ'εξω)
Ξερει κανεις τι βημα εχω? χαχαχα:thumbsup:
Printable View
Λοιπον εχοντας κοφτη δευτερας στα 90-93 χλμ/ω
και με 5η στις 3000 εχω 112 χλμ/ω
και με 5η στις 4500 εχω 150 χλμ/ω
Εχω 18αρες ζαντες με διαστασεις σαν αυτες του Μ3 (δεν τις θυμαμαι απ'εξω)
Ξερει κανεις τι βημα εχω? χαχαχα:thumbsup:
Λογικα πρεπει να εχεις 3.15...
Μελετησε εδω...:original:
https://www.bokchoys.com/differential/GearRatios.htm
Με την καμια δεν εχει 3.15!!Με το 3.15 η 5η του βγαζει 38+χλμ/1000σαλ...Εδω εχει με το ζορι 33+χλμ...Αρα ειτε 3.38, ειτε 3.6κατι...
Eιναι κατα προσεγγιση καθως δε μπορω ειμαι ακριβης με αναλογικο ταχυμετρο.
Ξεεεερω γω
Ρε μουρλοκομείο βάλε το μοτέρ και βλέπεις τι θα κάνεις με το διαφορικό..
Λοιπον το μετρησα παλι και εχω 5η 3000σαλ 110-112 χλμ/ω
με λιγο κατηφορα.
5η και 1000σαλ ειναι περιπου 37-38 χλμ/ω σε ισιο δρομο σχετικα
5η και 2000σαλ ειναι 74-75 χλμ/ω.
Μακρύς είσαι,τώρα το πόσο δεν ξέρω σήκωσε το αμάξι να δεις τα νούμερα του διαφορικου ώστε να σου φύγει η κάψα.
Ανηφόρα-κατηφόρα δεν έχει σημασία τα ίδια χλμ θα έχεις.
Υ.Γ εγώ με 2.93 έχω 40 χλμ ανά χίλιες στροφές
3.15 λογικα ε?
Eισαι μακρυτερος απο 3,38 παντως (3000 με 5η-> 107-108 χλμ στο 3,38).
Και αφου εισαι και κοντυτερος απο το 2,93 το 3,15 πρεπει να εχεις, ετσι δεν ειναι?
Ετσι φανταζομαι κι εγω.
Μα αμα τα βλεπεις αυτα στο κοντερ,τοτε ειναι σαφως 2-3χλμ λιγοτερα πραγματικα,αρα εισαι στο 3.38!Δεν βγαζεις ακρη ετσι,ειδικα αν μετρας ανα 1000σαλ με αναλογικο ταχυμετρο...Εντελως λαθος....Αν εσυ πεις οτι η 5η σου πχ βγαζει 38χλμ/1000σαλ κι εχεις βημα 3.15,αν τελικα το κοντερ σου χανει 3χλμ,τοτε η διαφορα ειναι 7-8% απο την αρχικη σου εκτιμηση,οσο δλδ διαφορα εχει το 3.15 με το 3.46.....Δεν μπορεις να βγαλεις συμπερασμα ετσι αρχηγε......
Βρε ναι,αλλα το σασμαν δεν εχει μονο γραναζια.Εχει και αξονες που δινουν κινηση σε αυτα...Αλλη οδοντωση λοιπον στον πρωτευοντα πχ,αναγκαζει την εταιρεια ν'αλλαξει και τ'αντιστοιχα γραναζια,τα οποια ΔΕΝ ειναι ιδια στα 2 σασμαν...Το ιδιο μπορεις να πετυχεις και στα κορωνοπηνια...ιδιο βημα με εντελως διαφορετικο συνδυασμο οδοντωσης ομως..πχ 3.45 στα 4κυλινδρα με 3.46 στα 6κυλινδρα..Το εργοστασιο το ενδιεφερε να μην αλλαξει η κλιμακωση στα 5-6αρια και το πετυχε.Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι και ιδια τα σασμαν μεσα...