Άλλαξα πρόσφατα τα ελαστικά του αυτοκινήτου και έβαλα συμβατικά σε αντίθεση με τα runflat που φόραγε.
H BMW πουλά ένα service kit για αυτές τις περιπτώσεις.
Έχει αγοράσει κανείς αυτο το Kit ?
Printable View
Άλλαξα πρόσφατα τα ελαστικά του αυτοκινήτου και έβαλα συμβατικά σε αντίθεση με τα runflat που φόραγε.
H BMW πουλά ένα service kit για αυτές τις περιπτώσεις.
Έχει αγοράσει κανείς αυτο το Kit ?
Ναι αγόρασέ το με κλειστά μάτια. Έχει κοφλεράκι, γάντια τσίλικα και αφρό.
https://www.ebay.de/itm/BMW-Reifen-M...item233b61dd79
https://www.ebay.de/itm/BMW-Pannense...item19e8ff8028
Εγώ αυτό έχω δεν το έχω χρησιμοποιήσει παρά μόνο για να φουσκώσω το ποδήλατο.
Επειδή κάπου είχαμε ξαναγράψει κάτι αντίστοιχο περίμενε να ακούσεις και άλλες απόψεις.
Να ξερεις οτι το λαστιχο ειναι για πεταμα μετα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Αν είναι έτσι Αλέξη, ακόμα καλύτερα! :original:
Γιατί εδώ στην Αγγλία μάλλον μου λένε άλλα για να τα οικονομήσουν. Ο λαστιχάς θα πρέπει νά'ναι γάτος να κάνει σωστά τη δουλειά φαντάζομαι
Εδω εισαι, διαλεγεις και παιρνεις...:original:
https://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw...enset&_sacat=0
Οποιο αποφασισεις να παρεις να ελεγξεις την ημερομηνια ληξης, να ειναι το λιγοτερο μετα το τελος του 2016.
Τι σε πειράζει η μάρκα ; ολα τα ίδια λάστιχα δεν έχουν;;;
αν καποιος δεν εχει runflat και παθει λαστιχο τοτε τι γινεται?
Εξαρτάται.
Αν το καρφί είναι ακόμα μέσα, τότε το λάστιχο μπορεί και να μην ξεφουσκώσει για χιλιόμετρα και να μην το πάρεις καν χαμπάρι! Μου συνέβει αρκετές φορές αυτό με το BMW 316
Αν η βλάβη δεν είναι κοντά στο τοίχωμα, τότε το λάστιχο επιδιορθώνεται. Ditto
Αν η τρύπα είναι μικρή και το λάστιχο χάνει λίγο-λίγο, τότε μπορείς να το φουσκώσεις σε κάποιο βενζινάδικο, μέχρι να πας στον προορισμό σου.
Αυτό μου συνέβει σε ένα ταξίδι στο εξωτερικό με το πορτ-μπαγκάζ φίσκα (Είχα το Jaguar και έχει κανονική ρεζέρβα 235/50 R18). Στα 250χλμ από Calais (το φέρυ-μπόουτ να φεύγει σε 4 ώρες...:shok: ) και ενώ σταμάτησα για βενζίνη, βλέπω (τυχαία!!!) πως το πίσω αριστερό λάστιχο είναι στο ένα τρίτο...Πίεση 15. Που να αλλάξουμε ρεζέρβα, με πονεμένη μέση και οι δυο... :whistle: Το φουσκώνουμε στα 45. 100χλμ μετά σταματω, οπτικός έλεγχος το λάστιχο στα τρια τέταρτα του ύψους. ΟΚ σκέφτομαι, θα φτάσω στο προορισμό μου. Στα τελευταία διόδια, 25χλμ από το φέρυ-μποουτ, το λάστιχο είναι στα μισά. Ωραία, σκέφτομαι, ίσα-ίσα θα μπω στο φέρυ Οπερ και εγένετο, 1,5 ώρα μετά το λαστιχο είναι πίτα και βγάζω το αμάξι στο docks του Dover ουσιαστικά στη ζάντα. Καλώ την οδική και μου το αλλάζουν΄συνεχίζω στην κανονική ρεζερβα¨, όλα καλα:original:
Tο καλύτερο είναι να αγοραστεί τροχός ανάγκης της BMW used από ebay
Αν πιανουν έστω και λίγο τα χέρια σου παρε ενα κιτ σουβλι με κορδόνια και ένα κομπρεσσερακι κοστοε 20¤ και τα δύο και εισαι καλυμμένος.
Επαναφερω το θεμα. Ξερει κανεις καποιο μαγαζι στην Αττικη να αγορασω το κιτ επισκευης...?
Οποιαδηποτε μαρκα. 140 ευρω απο bmw ειναι πααααρα πολλα!
Mπορεί και το Πρακτικερ να έχει . Autoplus?
https://eshop.carner.gr/komfler-71-0...airman-0010752
Το πηρα πριν μια εβδομαδα 74 Ε.Εχει της ιδιας εταιρειας και φθηνοτερα.Παραδοση σε δυο μερες στην πορτα μου.