για τακαικια μπροστα ,116 του 2009 τι μπορω να βαλω και απο που να τα παρω?τα textar ειναι καλα?και ποσους αισθητηρες εχει?2?
Printable View
για τακαικια μπροστα ,116 του 2009 τι μπορω να βαλω και απο που να τα παρω?τα textar ειναι καλα?και ποσους αισθητηρες εχει?2?
Εναν αισθητηρα μπροστα εχει και εναν πισω.
ΑΤΕ, Textar, jurid θεωρουνται πρωτης τοποθετησης.
Τα textar εχουν συμπεριφορα παρομοια με αυτα που ειχε απο κατασκευης επανω.
Αισθητηρες αν δεν εχουν φθαρει (κοψιματα κλπ.) δεν νομιζω πως χριζουν αλλαγης.
Τσεκαρε και στη Ferodo τα Premier για τακακια.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Οι αισθητηρες για να την ακουσουν πρεπει να πεσει το τακακι, να φτασει μεχρι αυτους και να τραυματιστουν(ξυθουν) απο το δισκο. Οταν συμβει αυτο επιτοπου αναβει το λαμπακι μεσα.
Αν το προλαβεις και δεν εχει αναψει το λαμπακι τους ξεκουμπωνεις απο το ενα τακακι και τους βαζεις στο επομενο.
Ειναι οκ.
Πολλες φορες στο βγαλε μπορει να σπασουν βεβαια...
Με λιγη προσοχη βγαινουν αθικτοι.
Καλά αυτά , αλλά last year.
Θέλει και αισθητήρες
Τι λαστ γιαρ ωρε... εννοας ειναι αλλιως τα καινουρια απο τα θκαμας?
Γιατι στο 46αρι λαστ γουικ που αλλαξα τακακια ξεκουμπωσα μοναχος μου τον αισθητηρα και τον εβαλα κανουνικα στου καινουριο...
Το θεοτάπεινο 46αρι σου, ειναι χαζό και ξέρει μόνο αν έχει ή δεν έχει ψωμί.
Το Ε87 ξέρει και πόσο ψωμί έχει. Για να το ξέρει αυτο ,ο αισθητηρας ειναι συνεχώς σε επαφη και τρώγεται.
Mάιστα.
Κουλ boy.
Και αισθητηρες το λοιπον...
Να ρωτησω και εγω κατι ρε παιδια;
1.16 diesel Νοεμβριος του 2014 με 40.000 χμ μου εβγαλε μυνημα να παω για τακακια εμπρος. Εγω δεν μπορεσα να το παω και συμφωνα με τον υπολογιστη μου απομενουν 200χμ και πρεπει να φυγω διακοπες και στην bmw τρικαλιωτη στην Θεσσαλονικη δεν μπορουν να μου κλεισουν ραντεβου αμεσα.. Αν το ξεπερασω καμια 500 χμ παιζει να παθω ζημια;; Ο μηχανικος απο τον τρικαλιωτη με φοβισε.. Επισης μου ειπε το κοστος ειναι 220 euro μονο για τα μπροστα,,, τι λετε εσεις;;
να πας αμεσα και οχι απαραιτητα στο επισημο!!
υγ αα και τωρα εχουμε Αυγουστο του 14 αρα το αμαξι σου δεν εχει φτιαχτει ακομα χαχαχαχαχα
χιουμορ
Ναι σωστα του 2013 ειναι,
Δηλαδη δεν με παιρνει για καμια 500αρια χμ να το ξεπερασω.. Αυτο που ειπες για να το παω οπουδηποτε,,, τι θα γινει με την εγγυηση; Δεν θα εχω θεμα;;
κοιτα... με τα φρενα δεν παιζουν και δεν νομιζω οτι θα πρεπει να αρκεστεις σε μια γνωμη ενος μελους.
Μπορεις να πας σε εξουσιοδοτημενο που δεν ακυρωνει την εγγυηση.
Πολύ σύντομα πάντως έβγαλε μήνυμα...
Κυρίως σε πόλη οδηγείς?
Ίσως γι αυτό το λόγο. Τέλος πάντων, τώρα τα άλλαξες.
Πάντως, πριν τα αλλάξεις γενικά, καλό είναι να κάνεις οπτικό έλεγχο να δεις πόσο πάχος έχουν. Αυτό φαίνεται για την έξω πλευρά σχετικά εύκολα, αλλά για το εσωτερικό πρέπει να βγει ο τροχός.
Συγνώμη αλλα σου δείχνει προκαθορισμένη ένδειξη αλλαγής στα τακακια;
Και σε ποια, μπροστά πίσω και στα δυο;
Δείχνει και για τα μπροστά και για τα πίσω.
Έτσι είναι και στα Ε90.
Στου πατέρα μου, έδειχνε αλλαγή στα 30.000 χλμ από καινούργιο και τώρα είναι αισίως στα 65.000 χλμ και δεν έχουν φαγωθεί καν μέχρι τη μέση.
Προφανώς φταίει οτι κάνει μόνο ταξίδια...
@timxon
Μην βασίζεσαι σε αυτές τις ενδείξεις (αυτονομίας), αλλά μόνο αν ανάψει το λαμπάκι από τον αισθητήρα. Τότε βέβαια θα είναι απαραίτητη η αντικατάσταση...
Γενικά, να κοιτάς μόνος σου την κατάσταση στα τακάκια ή να απευθύνεσαι σε κάποιον ειδικό. thumb
Ακριβώς έτσι.
Στου φίλου μου το 320d E90, έλεγε για τα μπροστά τακάκια αλλαγή σε 3.000χλμ. Από τότε, έκανε 45.000χλμ :shok: και η ένδειξη λέει τώρα αλλαγή σε 3.500χλμ!:hystericalbs1::whistle:4
Αν το έχω καταλάβει και εγώ καλά, τότε λειτουργεί ώς εξής:
Τα νεότερα μοντέλα χρησιμοποιούν δύο καλώδια και όχι ένα όπως γνωρίζαμε μέχρι πρότινος,
όπου μόλις υπήρχε επαφή του καλωδίου με την δισκόπλακα άναβε το λαμπάκι.
Πλέον με το νέο σύστημα, υπάρχουν τρεις μετρήσεις,
όπου με την βοήθεια του γνωστού αισθητήρα αλλά και του δεύτερου
καλωδίου εσωτερικά του τακακίου,παίρνουμε τρεις μετρήσεις
"0"Ω, "470"Ω και άπειρο.
- Όταν έχουμε <5Ω τότε το τακάκι μας είναι καλό
- Όταν έχουμε ~470Ω τότε το τακάκι μας έχει φθορά και χρήζει αλλαγής
- Όταν έχουμε ανοικτό κύκλωμα ∞, τότε το τακάκι χρήζει άμεσης αλλαγής.
Για να γίνει και ποιο κατανοητό παραθέτω και το παρακάτω σχηματικό
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...tionDate-1.jpg
Όταν ακουμπήσει η δισκόπλακα το πρώτο καλώδιο, τότε καταγράφονται τα χλμ
και χρησιμοποιούνται για να υπολογίσει πότε περίπου θα φτάσει η φθορά στο δεύτερο καλώδιο και πότε τελικά θα έχει φθαρεί το τακάκι μας.
Εξού και οι διαφορές που παρατηρούνται, που έχουν να κάνουν με τον τρόπο οδήγησης άλλα και τις διαδρομές βεβαίως.
Αναφορικά με την ένδειξη στο Ε90 του φίλου της IMNL,
θα πρότεινα να ρίξετε μια ματιά στο παρακάτω
Τέλος, να σημειώσω πώς είναι καλύτερα όταν αλλάζουμε τακάκιαΠαράθεση:
On some 2007 3 Series BMWs (E90, E91, E92 & E93), the CBS system may indicate the brake pads are worn out when in fact they are not.
The problem is a software glitch that overestimates the amount of brake pad wear.
BMW tech bulletin SI B 32 02 08 (April 2008) covers how to use a factory scan tool to check the CBS
estimated brake wear by comparing calculated wear against actual wear.
If the two donΆt match, the fix is to reprogram the Dynamic Stability Control Module with updated software from BMW.
Πηγή
να αλλάζουμε και τον αισθητήρα, καθώς εάν υπάρχει φθορά σε αυτόν
τότε αφενός οι υπολογισμοί θα είναι λάθος αφετέρου υπάρχει πιθανότητα
να μήν μπορεί να γίνει reset η ένδειξη για το επόμενο service
Πηγή
ερωτηση
το 40000 χιλ απο που εχει προυπολογιστει και του βγαζει αυτη την ενδειξη?
αυτην την στιγμη εχω ate. για meyle τακακια εχει δοκιμασει κανεις? ειναι καλα?
Δεν έχω δοκιμάσει τα τακάκια της, αλλά πιστεύω για αυτοκίνητο βόλτας όλη η midrange κατηγορία (από διάφορες μάρκες) δεν θα έχουν σοβαρές διαφορές.
Αν θέλεις κάτι απλό, γιατί όχι?
Αν ψάχνεις κάτι πιο σπορ, προφανώς και θα πας σε αντίστοιχη κατηγορία, με το ανάλογο κόστος φυσικά.
Send from Redmi Note 7 using Tapatalk
οκ, αν λες για perfomance δεν νομιζω, δεν το χρειαζομαι αλλα τωρα και για 1600 μηχανη δεν το χρειαζεται αν και θα μου αρεσε το κοκκαλωμα της 4πιστονης. μια μικρη αναβαθμιση ομως στην σκληροτητα την ηθελα. δλ. ειχα τα ΟΕΜ που ηταν τεξταρ και τζουριντ που με τον καιρο ''σφουγαριασαν΄΄, το οποιο δεν μαρεσει. με τα ΑΤΕ εχω πιο δυνατο δαγκωμα μετα απο 1-2 φρεναρισματα και το καλο ειναι οτι ακομα και τωρα που τελειωνουν εχουν την ιδια καλη αποδοση. ομως τελειωνουν νορμαλ στα 35.000 . ενω τα ΟΕΜ μου πηγαν τα διπλασια.
δεν ξερω αν τελικα ισχυει οτι τα ΟΕΜ ειναι καλυτερης ποιοτητας η΄αν τα πρωτα ΟΕΜ μονο που φορανε ειναι που κρατανε πολυ και τα ανταλλακτικα ΟΕΜ μετα τα πρωτης που ειχε ,ειναι και αυτα λιγοτερο καλα και κρατανε λιγοτερο.οπως και για τους δισκους.
τωρα παροτι σε αποδοση ειναι καλα αυτα που εχω ,μαμα δισκοι -ζιμερμαν το εγραφε, με ΑΤΕ τακακια και επειδη παντα μας τρωει το καλυτερο ψαχνω.ειπα μηπως εχει δοκιμασει και τα meyle καποιος να μας πει εντυπωσεις.
σιγουρα παντως δνε θελω να σφυριζουν..αυτο δεν το διαπραγματευομαι..τα φεροντο που ειναι καλα και τα ξερω και λιγο πιο σπορ σε νορμαλ τιμες και θα ηθελα να βαλω οσον αφορα το σφυριγμα εχουν αναμικτες κριτικες. τα 2500.
ελεγα να βαλω δισκους μαμ-ζιμερμαν η' ζιμερμαν σκετους αν και στο εξωτερικο λενε οτι οι μαμα ειναι καλυτερης ποιοτητας και τακακια , ferodo 2500, ATE, meyle ενα εκ των τριων..
τι προτεινεις Ηλια σε σπορ κατηγορια, για γρηγορη οδηγηση στον δρομο αλλα χωρις σφυριγμα?
Ηλια τα εχεις δοκιμμασει? Ελλαδα τα βρισκουμε?υποθετω οτι με το σφυριγμα δεν υπαρχει προβλημα?
Γιάννο δες εδώ..
https://www.hawkperformance.com/hps-5-0https://www.bmwfans.gr/forum/images/...c4234a63-1.jpg
Send from Redmi Note 7 using Tapatalk
αυτα βαζουν οντως ,οπως και τα akebono οι περισοτεροι μαζι με ζιμερμαν η΄μαμα δισκους .
Ηλια εχουν καλες κριτικες. Αλλα Ευρωπη χωρις τελωνειο δεν τα βρηκα. Μαλιστα η τιμη για 4αδα ΧΩΡΙΣ τελωνειο, ξεφευγει πανω απο 250 ευρω
Για δείτε εδώ...
https://www.atomic-shop.eu/catalog/brand/hawk/
Είναι να παραγγείλω ένα ιντερκουλερ από αυτούς σύντομα. Θα σας πω εμπειρία αλλά στα μέιλ που ανταλλάσουμε είναι ευγενεστατοι και πολύ πρόθυμοι να βοηθήσουν.
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://www.lxymak.com/hawk-street-5...xi-p-82566.htm βρηκα τα τακακια εδβ. σαφως εχουν τελωνειο. αλλα η τιμη περιλαμβανει πληρες σετ. δεν απαντουν βεβαια.
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1042276
They squeak when cold, but I expected this as they are a Semi-metallic pad. Once warmed they only make a noise when coming to a stop, the sound is the rotors and pads rubbing on each other (under 5mph, sounds like grinding) until friction stops the car, usually with a jolt when the friction hits it's highest point. Other than that, no noise. After warming the pads they respond VERY quickly, making everything in my back seat fly forward with the same pressure I would typically use for the Akebono pads. In fact the fade resistance scares me at times, where I would normally slow gradually with a certain amount of braking pressure, I now slow almost as fast as my car can accelerate lol.
κανουν λιγο θορυβο
ξερει κανεις που μπορω να βρω meyle φρενα,τακακια,δισκους στην ελλαδα ,αν οχι θεσσαλονικη?
https://www.google.com/url?sa=t&sour...H3USnodNwr_rLI
Από διαδίκτυο...
εψαξα πολυ και δεν βρηκα κατι καλυτερο..τον βρηκα αυτον αλλα επειδη το σαιτ του ειναι μετριο ,θα τον καλεσω τηλεφωνικα..ειδα και τα αλλα σε αλλο τοπικ που ειχες βρει αλλα πλεον δεν υπαρχουν..εδω ειναι που λεω ποσο πολυ μας βολευε η αγγλια..dam it!