Εχω ένα Ε46 316i (1893cc)8βάλβιδο.Ελέγχω κάθε 10 ημέρες την στάθμη στο ψυγείο,και πάντα χρειάζεται συμπλήρωμα 100 με 200ml.Eχω βάλει σε πίεση το κύκλωμα του ψυγείου,και δεν έχω αντοπίσει την διαροή.Τα λάδια και τα νερά είναι καθαρά.
Printable View
Εχω ένα Ε46 316i (1893cc)8βάλβιδο.Ελέγχω κάθε 10 ημέρες την στάθμη στο ψυγείο,και πάντα χρειάζεται συμπλήρωμα 100 με 200ml.Eχω βάλει σε πίεση το κύκλωμα του ψυγείου,και δεν έχω αντοπίσει την διαροή.Τα λάδια και τα νερά είναι καθαρά.
Μαλλον για παγουρι ψυγειου σε κοβω οταν ζεστενεται σου κανει διαστολη και στα χανει απο εκει το εχεις αλλαξει ποτε?
Να πας να σου κοιτάξουν τον διακλαδωτήρα.
Μολις απεκτησες 3 διαφορετικες πιθανες αιτιες του προβληματος! Ξεκινα τους ελεγχους λοιπον και δωσε μας feedback!
Tσέκαρε καλά το κύκλωμα (σωληνάκια κλπ) μπορεί να μην είναι πάντα τόσο ξεκάθαρο... Στο Vectra είχαμε το ίδιο πρόβλημα και δεν φαίνονταν πουθενά διαρροή και πηγαίναμε για ψυγείο όμως στο τσακ το πήραμε χαμπάρι κι έχανε από το κολάρο που στέλνει το νερό στο ψυγείο... Ψάξτο λίγο πιο σχολαστικά...thumb
1. παγούρι
2. διακλαδωτήρας
και έχει ο Θεός...
Το Μ43, όμως, είναι ''ύπουλο'' μοτέρ στο θέμα με τα νερά, οπότε μπορεί να κρύβεται και κάτι άλλο από πίσω. thumb
Με ενα φακο κοιτα τις κυψελες του ψυγειου σου. Αν εχει πρασινακια σε μερικα σημεια, από κει χανει με ατμοποίηση
Όπως είπαν και παραπάνω τα παιδιά, άπαξ και αποκλείσεις το θέμα της ατμοποίησης απο το παγούρι η το ψυγείο κοίτα τους διακλαδωτήρες. Στο δικό μου πρώτα τρύπησε ο πάνω και λίγες ημέρες αργότερα και ο κάτω.
Sent from my Stealth mobile
Εβαπορετα air condition;
το παγούρι είναι κλασικό πρόβλημα σε Ε46, στην αρχή χάνει λίγο και δε το καταλαβαίνεις ότι είναι απο εκεί και μετά σπάει και σε αφήνει.
Ο λόγος είναι κάτι παράξενα ανακυκλώσιμα υλικά που είχαν βάλει.
Δες και τα άλλα που είπαν τα παιδιά φυσικά
Διακλαδωτήρες έχω αλλάξει,και δεν φάνηκε κάτι απο το τρομπάρισμα.Το παγούρι είναι το πρώτο που είδα,γιατί το έχω αλλάξει δύο φορές.Αν έχανε απο εκει θα είχε πρασινίσει απο έξω.Θα επικεντρωθώ στα ψυγεία,αν και ειναι δύσκολο να το εντοπίσεις εκεί.Στο τρομπάρισμα δεν πάει αέρας στα ψυγεία?
αν ειναι απο ατμοποιηση, θα το δειτε μονο αν η δοκιμη με το τρομπαρισμα γινει με πολυ κρυο κινητηρα, πχ μετα από 8-10 ωρες
Όπως είπε ο bill007 εκεί που κάνει ενωση στο ψυγείο το μεταλλικό με το πλαστικό. Το ίδιο ακριβώς έκανε και εμένα ανέβασε θεμοκρασια και τέλος το μοτέρ.
Κοίταξε το σύντομα γιατί αν αυτό το μοτέρ ανεβάσει θεμοκρασια,το έχασες.
Σε κρύα εκκίνηση βγάζεις άσπρο ντουμάνι?
Να σου πω και εγώ την γνώμη μου και να το ψάξεις. Όταν πείρα το δικό μου έχανε λίγο νερό και βρήκα ότι έχανε από μια τάπα που βρίσκετε στο κάτω μέρος από εκεί που βάζουμε νερό, δηλαδή αν πάρεις την ευθεία από την τάπα πλήρωσης και ακολουθήσεις το παγούρι αυτό εκεί που τελειώνει, από κάτω έχει μια τάπα βιδωτή την έσφιξα λίγο και από τότε (2009) δεν ξαναέχασε. Προσοχή όμως γιατί είναι πλαστική και δεν θέλει πολύ ζόρισμα. Κοίτα και αυτή την εκδοχή. Εύχομαι να πάνε όλα καλά και να ξεμπερδέψεις με μηδέν κόστος... thumb
Κλασικό σημείο διαρροής το οποίο δεν φαίνεται εύκολα είναι η αντλία νερού όταν είναι στα τελευταία της και θέλει άλλαγμα. Πήγαινε σε ενα εξειδικευμένο συνεργείο (όχι απαραίτητα εξουσιοδοτημένο) και πες τους να δουν απο που χανει υγρό ψύξης - και οταν μάθεις πες μας φιλε απο που προερχεται η διαρροή.
Αν τα αποκλεισεις ολα οσα ειπαν οι προηγουμενοι ψαξε το κουφο που εγινε στο δικο μου.....
Αφου αλλαχτηκαν ΟΛΑ ανακαλυψαμε οτι στο ενα απο τα δυο κολλαρα τα κατω αριστερα ειχε λιωσει μεσα η ροδελιτσα που εχει στην ακρη στην ενωση του με το ψυγειο...
Αλλαχτηκε αυτο το γελοιο σε κοστος και ολα καλα,δεν ξαναεχασα ,μεχρι πριν 2 μηνες που εσπασε το παγουρι:hystericalbs1:
Φιλέ μην γελάς κανονικά έπρεπε να σε μαζέψουν για περιβαλλοντικη μόλυνση με τόσο παραφλου που έφυγε χαχαχαχα δεν είχα ξαναδεί τέτοιο πράγμα
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk
Ελπίζω να μην εννοείς εμένα χαχαχαχα
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk
Αν δέν χάνεις απο το παγούρι και το ψυγείο έλενξε το σωλήνα που είναι στο πίσω μέρος του κινητήρα.Αυτό μόνο σε συνεργείο μπορείς να το διαπιστώσης....
Μετά από κίνηση 10-15 χιλ.,διαπίστωσα να χάνει παραφλου στον σωλήνα που ενώνει παγούρι μοτερ ψυγείο.(εκει που ειναι η ασφάλεια-ένωση του σωλήνα με το ψυγείο).Ελπίζω να είναι μόνο αυτό και όχι άλλη μια δεύτερη διαρροή.
και εγω εδώ και δυο μηνες ειχα διαροη και εκοβα το κεφαλι μου ότι είναι η ταπα, σημερα πρωι εσκασε το παγουρι και βρεθηκε ο ενοχος.