Με αφορμή μια αγγελία σχετικά με Μ3 Ε36 όπου ζήτησε το μέλος να κλειδωθεί το θέμα ,ανοίγουμε ένα καινούργιο για όποιον θέλει να συζητήσει επι του θέματος .
Printable View
Με αφορμή μια αγγελία σχετικά με Μ3 Ε36 όπου ζήτησε το μέλος να κλειδωθεί το θέμα ,ανοίγουμε ένα καινούργιο για όποιον θέλει να συζητήσει επι του θέματος .
Για τη δικη μας γενια Βαγγελη,ηταν ενα ονειρο!!!....και θελαμε ολοι να το αποκτησουμε!!!......ομως τοτε,εδω στη χωρα μας,ηταν πολυτελεια ακομη και να εχεις το 318is..... Μ3???.....σπανια εβλεπες......:original:
Σημερα,παραμενει ενα οχημα με δυνατο εξακυλινδρο ατμοσφαιρικο μοτερ,"παιχνιδιαρικο" εως και "επικινδυνο" στα χερια του φιλοδοξου αρχαριου "ντριφτερ" ,με εμφανιση ομως που αρεσει, παρ'ολη την ηλικια του.
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...230_4085-1.jpg
https://www.mym3.co.uk/images/s572gan.jpg
και "ανοιχτο":
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...12/50x8d-1.jpg
αλλα και 4θυρο:
https://paultan.org/images.paultan.o...M3_1_Large.jpg
Κάπου στο 2000 συναλλασομουν με ενα επιχειρηματία στην δουλειά μου και οταν πήγαινα στην εταιρία του χάζευα ενα μαύρο με κανέλα σαλόνι αν θυμάμαι καλα σε εκπληκτική κατάσταση . Μόνο οι λεφταδες είχαν τέτοια αυτοκίνητα εκείνη την εποχη
Ειχε φερει Μ3 Ε36 κοκκινο σαν το πρωτο που ανεβασε ο Aristent το 97' απο Γερμανια,ενας
ξαδερφος μου....
Την ιδια εικονα την ειδα φετος το καλοκαιρι σε διπλανο χωριο,γυρω απο μια Superleggera !!
Αυτοκινητο θρυλος!
Δεν ειναι τυχαιο που σημερα πολλοι 30αρηδες+ εχουν 36αρι thumb
Δεν θα ξεχάσω ποτέ το κίτρινο Μ3 Ε36 γιου γνωστού βιομήχανου που κυκλοφορούσε νότια αγορασμένο από Σπανο!
Θυμάμαι και πινακίδα.... ΥΕΖ- ΧΧΧΧ
Παιδιά καλησπέρα!! με λένε Αντώνη και είμαι ο κάτοχος του ασημί Μ3 του οποίου η τιμή σε κάποιους φάνηκε πολύ ακριβή.
Ναι συμφωνώ πως το νούμερο ακούγεται υψηλό,αλλά πέρα από τα έξτρα του αυτ/του!! έχουν δαπανηθεί και αρκετά χρήματα για να φτάσει σε αυτή την κατάσταση!!!
Τεσπα δεν θέλω να σας κουράσω αν βρεθεί ο κατάλληλος που ξέρει τι ψάχνει έχει καλώς.
Θα προσπαθήσω να έρθω στήν συνάντηση σας στις 20/12/13 να γνωριστούμε και να τα πούμε απο κοντά!!:original:
Να είσαι καλά & να χαίρεσαι το κουκλί σου Αντώνη!
Τέτοια original αυτοκίνητα σε αυτή την κατάσταση σπανίζουν!
Εγώ θα το πω και ας γίνω γραφικός....
Όταν φαντάζομαι τον εαυτό μου χωρίς το ε36 με πιάνει κατάθλιψη.
Όταν το πρωτοειδα γυαλισμένο πλυμμεΒο
Φτερουγισε η καρδιά μου..
Άρτιες γραμμές και επιθετική και ταυτόχρονα πολυτελή εμφάνιση...
Δεν λέω αλλά θα με περάσετε για ψυχασθενη...
Χαχα...
Υ.Γ. Κρατήστε τα όσο πιο γνησια-OEM γίνετε ιδιαίτερα στα ανταλλακτικά!
Πολύ ωραίο το αμάξι σου Αντώνη! Τυχερός αυτός που θα το πάρει.
Σας ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια!!
Για την κατανόηση - αναγνώριση που δείχνετε!! στο μεράκι και την τρέλα που έχουν κάποιοι απο εδω μέσα για τα αυτοκινητά τους!
Εξαιρετικό πράγματι το Μ3 Ε36 του μέλους μας Αντώνη.
Ακόμη θυμάμαι εξώφυλλο των 4Τ με ολόιδιο ασημί Μ3 Ε36 σε συγκριτικό με ασημί Alfa Romeo GTV...
Τι να πει κανείς για τη σειρά Ε36. Ακόμη χαζεύω στο δρόμο περιποιημένα Ε36. Ίσως ένα από τα πιο διαχρονικά σχέδια της BMW.
Θα ήθελα να ακούσω σκέψεις,εμπειρίες,αγαπημέν ες διαδρομές ενός ιδιοκτήτη Μ3 Ε36,ενός (κακώς) παρεξηγημένου ως low profile M μοντέλου, σε σχέση με τα αντίστοιχα M Ε30 και Ε46.
Προσωπικά πάντα μου άρεσε το Μ3 Ε36. Όσο ήμουν Αγγλία είχα πολύ συχνή επαφή με δύο EVO φίλων μου. Πάντα το 36 μου έδινε μία αίσθηση ότι το αυτοκίνητο έχει πιο άμεση και πιο μηχανική αντίδραση στις εντολές του οδηγού σε σχέση με το 46. Αισθανόσουν ότι οδηγάς ένα πιο ελαφύ, πιο μικρό και πιο νευρικό στα inputs αμάξι...παρότι δεν έχει το τιμόνι του 46 ούτε και τη σαφήνεια της μούρης. Επίσης στο 36 μου αρέσει πολύ ο ήχος επειδή δεν έχει το σύγχρονο κόψιμο ρευμάτων στον κόφτη αλλά ακούς πραγματικούς κλασικούς και ξερούς κόφτες στα κόκκινα...χωρίς όμως να rasp-άρει όπως το 46. Πολύ ωραίο όχημα και παρεξηγημένο, ίσως γιατί ήταν πολύ GT ή ίσως επειδή είχε λίγο υποτονικό look χωρίς φουσκώματα. Παρόλο το σεμνό παρουσιαστικό όμως, η χαμηλή και κομψή σιλουέτα των coupe Ε36 θα είναι πάντα κλασική και πανέμορφη όσα χρόνια και να περάσουν.
Παιδιά με airbox και ολόσωμη εξατμιση ο ήχος ειναι αρρωστημένος
Δεν μπορείς να κοιμηθείς για πολλές νύχτες.
Τι να λέμε τωρα :tt1:
Μα πώς κάνει έτσι το 36άρι ρε γμτ :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
https://www.youtube.com/watch?v=FXNTx3Az8yw
Μιας και ειναι και ο ιδιοκτητης εδω, εχω μια ερωτηση.Καταρχην να χαιρεσε το εργαλειο σου.Εγω παιζει και να μην το πουλουσα ποτε.Τελος παντων.Μηπως μπορεις να μου πεις που βρηκες τις θηκες για τα ηχεια στις πορτες;Τα ειχε απο το εργοστασιο ή τα εβαλες εσυ;
Όπως μου είχε πει και ο Αλέξης (alexm) στη συνάντηση στην Πάτρα με αφορμή μια συζήτηση που είχαμε για τις τιμές μεταχειρισμένων και ειδικά BMW που τα έχουν "σκοτώσει":
"Κάποτε οι BMW ήταν αυτοκίνητα για γιατρούς και δικηγόρους"
Τώρα τα τελευταία χρόνια μπορει όμως οποιοσδήποτε να πάρει μία και όχι μία απλή...
αντωνη καλησπερα και να χαιρεσαι το εργαλειο σου !!!εγω εχω αγορασει ενα 318is και με μαζεμματα και πολλα ακομα μου εχει βγει σχεδον στα μισα που πουλας το δικο σου, και ακομα δεν εχω φτασει στο επιθυμητο αποτελεσμα !!!! οποτε η τιμη του Μ3 EVO ειναι μια χαρα αν αναλογιστει καποιος την διαφορα!! οποιος θελει να παρει γνησιο και σωστο Μ3 EVO και ξερει τι παει να πει αυτο, θα το αγορασει !!!! (βεβαια αν ηταν δικο μου δεν θα το πουλουσα σε καμια περιπτωση thumb ) καλως ορισες στο φορουμ και καλα, ασφαλη και ντριφταριστα χιλιομετρα με την κουκλαρα σου να εχεις !!!!!
Και το e36 δεν εχει το potentional να ειναι πιο γρήγορο σε πίστα απο e46 ;
Κι εγώ το είχα απορία όσο κοιτούσα τις φωτό... Είναι πραγματικά ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!:shok:
Ελπίζω να το καταφέρω κι εγώ αυτό το αποτέλεσμα μια μέρα (κι ας είναι μετατροπή, όχι γνήσιο) γιατί είμαι στ' αλήθεια "ερωτευμένος" με το 36άρι μου...:tt1:
Συγχαρητήρια οπως και να 'χει για την κατάσταση που το διατηρείς...thumb
Να με συγχωρεσετε,αν και πραγματικα πανεμορφο και αψογο στις φωτο το αμαξι του Αντωνη,αλλα οι νομοι της αγορας δεν καθοριζονται απο τα συναισθηματα...Ειναι συγκεκριμενοι,προσφορα και ζητηση,ανελεητοι με οτιδηποτε δεν αποτελει επενδυτικο χαρτι,ειδικα με το αυτοκινητο!Τα οικοπεδα κρατανε και ανεβαζουν ενιοτε αξια,τ'αυτοκινητα οχι.Αυτη την νοοτροπια του ''ξοδεψα ενα καρο λεφτα,θελω να τα παρω πισω'' η αγορα δεν την συμμεριζεται,περα απο καποια σπανια και δυσευρετα στο περας του χρονου μοντελα,που γινονται εως και συλλεκτικα(βλ.Mini cooper,πιθανον κανα M3 E30 και διαφορα αλλα).
Ο λογος που ποσταρα μια τυχαια αγγελια ενος Αγγλικου Μ3 Ε36(αλλες 10 βρηκα σε διαφορες χωρες) ηταν για να σας δειξω οτι το συγκεκριμενο αμαξι ΔΕΝ μπορει να'χει την αξια αυτη των 15000 ευρω σε καμια χωρα,ποσο μαλλον στην Ελλαδα των χαρατσιων και με δηλωμενο μοτερ των 3200 κυβικων!!Ο ρομαντισμος και η αγαπη για τη λαμαρινα,δεν γενναει χρημα.Για να το χαιρεσαι,πρεπει να χωνεις χρημα κι οταν ερθει η στιγμη που δεν σε ''γεμιζει'' πια,το αποχωριζεσαι για κατι ανωτερο.Δλδ αν αυτο το Ε36 πουληθει στα 7-8000 ευρω,που τοσο περιπου κοστολογειται και ο Αντωνης αγορασει ενα Μ3 Ε92 2ετιας των 100.000+ ευρω,σε τιμη 25000Ε,θεωρειτε ακομη οτι ''σκοτωθηκε'' το Ε36???Τι να πει και ο ιδιοκτητης του Ε92 δλδ!!
Με την ιδια λογικη λοιπον κι εγω που το πηρα σαν 316,το'κανα 328 full extra M-pack με Vader καθισματα κτλ,το'κανα 328 πισταδικο και στο τελος 325 τουρμπο ντριφταδικο φουλ ομολογκε,αν το πουλησω πρεπει να ζητησω καμια 30αρια χιλιαδες ευρω?? :original: Προφανως κι οχι.....
Υ.Γ 1 Ωραιο τ'αμαξι σου Αντωνη αλλα αν θες πραγματικα να το δωσεις,θ'αναγκαστεις να πεσεις πολυ σε τιμη,εκτος αν βρεις καποιον εξισου ρομαντικο να στο πληρωσει,που στο ευχομαι ολοψυχα.......
Υ.Γ 2 Οποιος πουλαει παλιοτερο μοντελο κι αγοραζει μτχ πιο καινουριο,οπως στο παραδειγμα με το Μ3 Ε92,δεν βγαινει οικονομικα χαμενος καθοτι παιρνει κατι σαφως ανωτερο σε πολυ χαμηλοτερη τιμη.Οποτε δεν νιωθεις ''ριγμενος''.Αν το πουλησεις ομως απλως για τα χρηματα,τοτε παντα θα σε καιει που το'δωσες.
η αληθεια είναι οτι στη γερμανια κυκλοφορουν τα 36αρια πολυ περιποιημένα!προφανως εχει δειξει την αξία του στο χρόνο.συγγνωμη παιδια αλλα μονο τουρκοι εχουν 46αρια επάνω.και οι ελληνες στην ελλαδα.
Ας απαντησουμε και σε μερικα ερωτηματα! Μηπως η γνησιοτητα, η κατασταση, και η παλαιοτητα ειναι αυτα που ανεβαζουν την αξια του συγκεκριμενου ή γενικα ανω των 15ετιας αυτοκινητα πχ Μ3 Ε30;;Το Ε36 Μ3 evo στην ηλικια του e92 που ειναι τωρα ποσο ειχε αληθεια;;Ποσο το αγοραζαμε καινουριο και ποσο κατω επεσε με τα χρονια;;Ανεκαθεν τουρμπινες και λοιπες βελτιωσεις περα απ τις εργοστασιακες στην μεταπωληση πιο πολυ κατω κατεβαινει η τιμη παρα πανω. Εσυ για να δωσεις παραδειγμα το δικο σου και να μην πεις οτι το σκοτωσες θα πρεπει να βρεις καποιον ο οποιος θελει πισταδικο, τουρμπατο κλπ ετσι κι αυτο το Μ3 θα βρει τον αγοραστη που θελει πενα,γνησιο,δυνατο,καινουρ ο και απλα σπανιζει στην ευρυτερη αγορα. Το δικο μου για παραδειγμα ειναι πληρωμενο μεχρι τον λαιμο, φοραει οτι ενα καθαρο γνησιο, αλλα ΔΕΝ ειναι γνησιο, οποτε παμε στο δια 2 η τιμη και να ειμαι και ευχαριστημενος.:original:
Καταρχην μπραβο στον Βαθυγαλαζιο Administrator για το νεο θεμα που ανοιξε,πολλα παιδια θελουνε να συζητησουμε για την Μ3 Ε36 μιας και παρα πολλοι εχουνε μοντελα της Ε36.
Εγω εζησα με μια Μ3 Ε36 3.0 για 4-4,5 χρονια.Αυτο που μπορω να πω ειναι οτι το αμαξι δεν επαθε ποτε τιποτα,ητανε παρα πολυ αξιοπιστο,διασκεδαστικο σχετικα οικονομικο (ειχα βαλει και 6-αρι σαζμαν απο το 3.2 βεβαια) και σιγουρα πιο low profile απο τα επομενα Μ3 μου το Μ3 Ε46 και την Μ3 Ε30.Αυτο ειναι και το κυριωτερο μειονεκτημα του αυτοκινητου οπως οι περισσοτεροι πιστευουνε.
Η αληθεια ειναι ομως οτι εχει εναν φοβερο κινητηρα,πολυ ωραιο εσωτερικο και με τους εξωτερικους καθρεφτες αφησε την δικια του πινελια στην αυτοκινηση.
Δεν εχει κανενα ηλεκτρονικο βοηθημα οποτε θα το ελεγε καποιος και καθαροαιμο μιας και δεν υπαρχει καν η επιλογη να σε σωσει απο την στραβη.Οπως ολοι ξερουμε αναλογα την εκδοση ειναι και σχετικα ελαφρυ σε σχεση με τα full extra Μ3 Ε46 που ενιοτε εχουνε αποδειχθει και πιο αργα σε κοντρα απο συγκεκριμενα καλοδιατηρηενα Μ3 Ε36.
Πιστευω οτι εχει το δικο του φανατικο κοινο οπως ολα μα ολα τα ///Μ και δεν υπαρχει περιπτωση οι τιμες να μην παρουνε την ανηφορα ακομα και στην χωρα μας που πουληθηκανε ελαχιστα μετρημενα στα δαχτυλα των χεριων.
Να μην ξεχασω να πω οτι οπως αναφερθηκε ο ηχος του ειναι αρκουντως πορωτικος και ιδιαιτερος να μην πω οτι μου λειπει κιολας!!!!!:tt1:
Μην μου πειτε οτι ακομα και οι πιο επικριτικοι δεν ονειρευτηκατε ενα Μ3 Ε36 3.2 ΕVO σε ESTORIL BLAU με οροφουλα,πιτσιλιστιρια στον προφυλαχτηρα μπροστα και λευκο σαλονι!!!!!:tt1::tt1:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...vrkxt7i7-1.jpg
και ας μην ειναι ΕΒΟ και ας μην εχει πιτσιλιστιρια στον προφυλαχτηρα μπροστα!!!:thumbsup:
Μιχαλη σε καποια συμφωνω αλλα αυτος που θελει το καλυτερο ισως στην Ελλαδα και εντελως ατρακαριστο και γνησιο θα πρεπει να το πληρωσει δυστυχως ή ευτυχως.Κοιτα εμενα για παραδειγμα,δινω αρκετα χρηματα για την εποχη και δεν βρισκω αυτοκινητο,πρεπει να το πληρωσω αυτο που θελω γιατι δεν υπαρχουνε γνησια,δεν υπαρχουνε ατρακαριστα,δεν υπαρχουνε απειραχτα αυτοκινητα.
Αυτα τα αυτοκινητα ειναι ειδικα αυτοκνητα και οποιος τα εχει πλεον γνωριζει και οταν γνωριζεις ζητας χρημα....αν δεν καιγεσαι προφανως.
Αν σου περνουνε σπιτι-γυναικα-δουλεια και χρωστας σε οποιον φοραει παπουτσια τοτε θα το χαρισεις δεν θα σκεφτεις το κωλαμαξο,θα το χαρισεις για οσο κανει το βρακυ της γυναικας σου.
Αυτο το αμαξι και ο ιδιοκτητης του και 2-3 Μ3 Ε36 αναλογα ακομα που γνωριζω εγω δεν ειναι τετοιες περιπτωσεις.Παρεπιπτοντως το συγκεκριμενο εχει κοστισει πιο πανω απο τα διπλα χρηματα απο οτι το ζηταει,οποτε δεν παει να παρει οσα του κοστισε.Αυτο το παιχνιδι δεν ειναι win-win game για ολους,ειναι loose-loose game οπως λεω εγω.Ολοι χανουνε,τουλαχιστον οσοι ειναι σε αυτο το forum.Aυτοι που δεν χανουνε (ζαμπλουτοι με σπανια οχηματα) εμας δεν μας μιλανε καν χαχαχαχαχα!!!!!!!!
Αν ομως καποιος βλεπει στο car.gr M3 E36 με 4 χιλιαρικα και λεει ''να κανω τη δουλεια μου με αυτο το ιδιο ειναι'' τοτε απλα θελει κατι να περασει το χρονο του και μετα να το στειλει στον αγυριστο.Σε λιγα χρονια ακομα η αξια απο τα παρταλια θα ειναι μηδαμινη,μονο τα γνησια και οι πολυ προσεγμενες/πληρωμενες μετατροπες θα εχουνε αξια....τα πληρωμενα αυτοκινητα εχουνε παντα αξια,παντα!
Επειδη καποιοι χρεωκοπησανε δεν θα χαρισουνε οι υπολοιποι τα αυτοκινητα τους,να συμφωνησω ομως μαζι σου οτι αν θες οπωσδηποτε να πουλησεις (καιγεσαι ή το βαρεθηκες) πρεπει να πουλησεις χαμηλοτερα απο αλλες εποχες.
Πραγματικά πιστεύω ότι κάθε ///Μ που έβγαλε η BMW είναι ξεχωριστό με τα = και τα - του...ίσως και αυτό είναι που κάνει κάθε δημιούργημα του Motorsport τόσο πωθητό και αναλίωτο στον χρόνο.:original:
Χρόνο με το χρόνο το Ε36 ανεβαίνει όλο και πιο πολύ στα μάτια μου...ίσως είναι το σουλούπι του,οι γραμμές του,το φοβερό ακόμα και σήμερα σε ήχο και επιδόσεις μοτέρ του?Μάλλον όλα:original:
Ε μην μου πείτε τώρα ότι δεν θα θέλατε ένα απο τα παρακάτω οχήματα...(εγώ τα θέλω και τα 2!!! :whistle: :thumbsup: )
https://www.youtube.com/watch?v=SESc...?v=SEScaQqxKaA
https://www.youtube.com/watch?v=GYskNPSZVe0"]https://www.youtube.com/watch?v=GYskNPSZVe0
Ο ήχος του είναι απλά αρρώστια!
https://www.youtube.com/watch?v=ZM85JgveYCg"]https://www.youtube.com/watch?v=ZM85JgveYCg
:tt1::tt1:
Kαλημερα εγω δεν ειχα ιδιαιτερη αποψη για τα Ε36, παρολα αυτα το σωστο αυτοκινητο πρεπει να πληρωνετε, την εποχη που ειχε ο Γιαννης το δικο του, ενας κοινος μας φιλος ειχε ενα φανταστικο Ε36 (το παλιο του Τσαρτα) με την μοναδικη μετατροπη της διαιρουμενες ζαντες της Schnitzer. ΑΠΛΑ ΤΟ ΠΟΙΟ ΟΜΟΡΦΟ Ε36 Μ3 που εχω δει. Επισης γνησιο εχει και ο κολλητος μου απλα πλεον ειναι πιο δυνατο λογο του S54. Tα καλα και προσεγμενα αυτοκινητα κρατανε τα λεφτα τους. Παρολα αυτα το Ε36 παρα ειναι πολυ μοντερνο για εμενα που ειμαι τελειως old school. Το ασημι εγω το γνωρισα απο εναν αλλο κολλητο μου τον Γιαννη τον Αθανασακο ο οποιος πιστεψτε με εχει μια αποψη για τα BMW. Tο αυτοκινητο ειναι πραγματικα ΑΛΛΟΥ!!! Αυτο το 36 ακομα και εγω που ειμαι "ρακοσυλλεκτης" θα το αγοραζα!!!!
Μα το θεμα με το Μ3 Ε36,ειναι ακριβως αυτο!Δεν ειναι σπανιο ακομη στην παγκοσμια αγορα!Σε 10-15 χρονια πιθανον η τιμη ενος τετοιου αψογου Μ3 Ε36,να'ναι πολλαπλασια.Αλλα αυτη τη στιγμη,τα καλα πανευρωπαικως κινουνται στα 7-8000 ευρω...Τη στιγμη που ενα καλο αριστα διατηρημενο Μ3 Ε30,ειδικα αν ειναι και ειδικη εκδοση,ξεπερναει τα 12000 ευρω.....Επισης δυστυχως ή ευτυχως τα 36αρια σε γενικες γραμμες δεν χαλανε ευκολα,δεν σαπιζουν και δεν κοβονται οπως τα Ε30 πχ,οποτε ειναι ευκολοτερο να διατηρηθουν σε αψογη κατασταση,μαρτυρες ειναι ενα τεραστιο ποσοστο Ε36 που βλεπεις αψογα ακομη και μεσα στο φορουμ μονο..Ποσο μαλλον παγκοσμιως!
Υ.γ 1εγω αν θελω να το πουλησω το 36αρι μου,μονο σκοτωμενο θα φυγει ακομη και σε γνωστη αγωνιζομενο :thumbsdown:
Υ.γ 2 παρε παραδειγμα τα mini cooper τα παλια,ποσο ανεβαινουν οι τιμες τους,καθοτι ειναι δυσκολο και ακριβο,να διατηρηθουν σε καλη κατασταση με το περας του χρονου.
Υ.γ 3 Τα Μ3 Ε36 αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα,παιζουν στα 4-6000 ευρω τα μετατροπης,ενω τα γνησια,ουσιαστικα κανεις δεν τα θελει,εκτος αν ειναι παρανομως δηλωμενα διαφορετικα ή ο αγοραστης ειναι συλλεκτης,ή εχει τρελο κολλημα να παρει Μ3 Ε36 γνησιο με Ελληνικες πινακιδες και δεν τον νοιαζουν τα χαρατσια.
Εν κατακλειδι,το θεωρω τοσο πιθανο να πουληθει στα 15000 ευρω,οσο πιθανο ειναι να πουλαω το 37αχρονο κορμι μου σε 18χρονες κορασιδες μοντελες για ξεπαρθενιασμα προς 1000 ευρω εκαστη!!!.....σημειωση:ΔΕΝ μοιαζω στον Ρουβα! :)
Καλησπερα,
Ποιο Μ3 ε30 ξεπερνα της 12000????Απο 20000 και πανω για μετρια κατασταση μιλαμε!
Με 15000 στην ευρωπαικη αγορα με μικροσαπιλες και κουσουρακια!
Ενα καλο και γνησιο Μ3 ε36 ειναι σε πληροφωρο σπανιο,εως 10000 αγοραζεις ενα καλο 3λιτρο η 3,2 σε μετρια κατασταση.Δεν πιστευω να εισαι γνωστης της ευρωπαικης αγορας,ερευνησετο λιγο και ξανασυζηταμε.
Κωστα,γι'αυτο εγραψα ΑΠΟ 12000 και ΑΝΩ!Γιατι βρισκεις και με 12 αλλα και με 30.000 ευρω αναλογως την εκδοση και την προιστορια του εκαστοτε αυτοκινητου.Αν θυμασαι καλα,εχουμε εναν κοινο γνωστο για πληροφοριες στην Γερμανικη αγορα ;) (περαν του γεγονοτος οτι εχω οικογενεια εκει.)
Τεςπα,το θεμα μας δεν ειναι το Ε30..Μην ξεφευγουμε ή ανοιγουμε ξεχωριστο thread για Ε30 αν θες.Διαφωνεις στο σκεπτικο μου για το Ε36??
καλα με την πεινα που θα ερθει στο ελλαδισταν το ξανασυζηταμε για τιμες σε αυτοκινητα..............................
Ενταξει ξεφυγαμε λιγο...μετα μιλαμε γι'αυτοκινητα συλλεκτων κι οχι για καθημερινη κυκλοφορια!Μου'χουν στειλει στ'αρχεια μου,πριν κανα χρονο 2 αψογα Μ3 Ε30,με λιγοτερα απο 15000 ευρω αγορα(οχι Γερμανια)....Μην τρελαινεστε...Ειχα σταμπαρει κι αριστο Μ3 Ε30 με μοτερ ομως V8 M5 E39 στα 22000 ευρω...Βεβαια ο καθενας εχει και τα προσωπικα του δεδομενα στο τι θεωρει αριστο.
Επισης στα 10.000 ευρω υπαρχουν αψογα Μ3 Ε36 3.2 στην Ευρωπη,αλλα μεχρι τα 15000 εχουμε 50% αυξηση που δικαιολογειται απο τι ακριβως???Για να καταλαβω κι εγω που ισως να μην εχω ιδεα απο την Ευρωπαικη αγορα.....
Νομιζω οτι και στα ε36 τα καλα κοματια γινοντε σπανια.Τα καλα ε36 Μ3 πωλουνται αυτη την στιγμη στην Γερμανια στα 15.000!Μιλαμε παντα για αυτοκινητα με προοπτικη ιστορικου,Ατρακαριστα,Γνησ ιο χρωμα,Βιβλιο σερβις,εξτρα,Σαλονι κλπ.Μπορεις να παρεις ομως και με 10000 σε πιο μετρια κατασταση.Το καθε αμαξη εχει και των αγοραστη του.Το θεμα αυτο ειχα με των Στελιο την προηγουμενη εβδομαδα,στην Γερμανια πλεον οι μερακληδες πανε για ε36 Μ3,νομιζω οτι ειρθε η εποχη πλεον και ανεβενουν οι τιμες του(ευρωπαικη αγορα).
γνωμη μου ειναι οτι η τιμη ενος τετοιου αυτοκινητου προσδιοριζεται και απο την εποχη, την συγκεκριμενη εκαστοτε εποχη που πωλειται ενα τετοιο αυτοκινητο.αν υποθεσουμε οτι πανελλαδικος υπαρχουν 2-3 αγοραστες με μπατζετ ασ πουμε στις 15 δραχμες και τα διαθεσιμα αυτοκινητα 10 τοτε η τιμη κατρακυλα ανταγωνιστικα προς οφελος του αγοραστη ,οποιος λοιπον απο τους 10 ιδιοκτητες καιγεται να το δωσει μπορει να κατεβει και στις 10 δραχμες.αν τα αυτοκινητα τα καλα ειναι 2 και οι υποψηφιοι σ αυτην την τιμη ειναι επεισης 2 τοτε οι οροι μπορουν εν δυναμει να αντιστραφουν εις ωφελος του πωλητη