Είναι λογικό να σκουνταει το αμάξι με αυτόματο κιβώτιο όταν τα βάζεις στη θέση R ή D;;; Αναφέρομαι για ένα E60
Printable View
Είναι λογικό να σκουνταει το αμάξι με αυτόματο κιβώτιο όταν τα βάζεις στη θέση R ή D;;; Αναφέρομαι για ένα E60
Ναι κλωτσαει λιγο.
Όταν από νεκρά δηλαδή κουμπώσω ταχύτητα κάνει ένα σκούντημα.
Νομίζω πως όλα τα αυτόματα όταν απο νεκρά επιλέξεις 1η κάνουν ένα σκούντηγμα...τουλάχιστον σε όσα αυτόματα έχω μπει γίνεται το ίδιο:original:
Επιβεβαιωνω και εγω το ανωθεν γεγονος ως ιδιοκτητης DCT!!!
Ισχύει και από εμένα επιβεβαιώνεται!
Οχι δεν ειναι λογικο.
Οσα αυτοματα σκουντανε αρχιζουν να εχουν προβλημα.
Συμβαινει σχεδον παντα μετα τα 100 120.000 χλμ.
Αυτό ξέρω και εγώ.
Και να ήταν ένα μικρό σκούντημα οκ, αυτό το καταβαίνεις για τα καλά.
Το θέμα είναι αν ρυθμίζετε αυτό (γιατί προφανώς αποσυμπλέκει πολύ γρήγορα για αυτό σκουνταει) ή αν θέλει επισκευή η αλλαγή σασμάν.
Δεν υπαρχει αποσυμπλεξη στα αυτοματα και δεν μπορει να ρυθμιστει.
σκουνταει για καθυστερει να βαλει ταχυτητα και οταν το κανει την βαζει αποτομα.
δεν χρειαζεται επισκευη ουτε αλλαγη το σασμαν.
Αυτο που χρειαζεται ειναι "πλυσιμο" η μια βαρβατη αλλαγη λαδιων δηλαδη να φυγουν ΟΛΑ τα λαδια!
Η λυση που σου εδωσε ο race850i ειναι σωστη, για καποιο διαστημα ομως.
Εαν θελεις να λυσεις οριστικα το προβλημα πρεπει μαζι με τα λαδια να αλλαξεις και το φιλτρο, που δυστηχως δινεται μαζι με την ελαιολεκανη και στοιχιζει περιπου 230-250 ευρω.
Στα αυτοματα της bmw εαν αλλαζεις καθε 100000-120000 χλμ το φιλτρο μαζι με τα λαδια, το σασμαν θα δουλευει σαν καινουργιο για 300000 χλμ τουλαχιστον.
Εχω φιλο με αυτοματο 530 Ε60 diesel, στα 150000 χλμ το σασμαν αρχισε τα κουλα, του ελεγαν διαφορα τα μαστορια.....:whistle:, μολις αλλαξε φιλτρο λαδια ολα ok.....thumb
Τα 250 ευρω δεν ειναι τιποτα κοντα στα 1000-1500 που θελω για να βαλω αλλο σασμαν. το ερωτημα ειναι εαν το σκουντιμα προερχετε και απο κατι αλλο, εαν δηλαδη υπαρχει περιστωση να εχει καποια αλλη πιο σοβαρη βλαβη, αλλιος νομιζω πως αν ξεμπερδεψω με 300 ευρω θα ειμαι αρχοντας
Αυτο ειναι το φιλτρο;
https://www.ebay.de/itm/GETRIEBEFILT...item565cfac734
Το αμαξι το παζαρευω για αγορα αλλα μου ξυνησε λιγο αυτο το προβλημα. Εχει 190.000χλμ και εχει και βιβλιο σερβις, λογικα μεσα στα σερβις δεν θα πρεπει να εχουν αλλάξει τα λαδια του σασμαν;
Αυτο ειναι σκετο φιλτρο αφτερ μαρκετ και δεν ξερω εαν κανει ή οχι, η bmw δινει αυτο https://www.realoem.com/bmw/showpart...&fg=15&lang=el και ειναι μαζι με την λεκανη.
Ο δικος μου αυτο αλλαξε: < 24117571217>
Ψαξτο λιγο με αυτο που εχεις βαλει φωτο, φτηνο και εαν ταιριαζει στην δικη σου ελαιολεκανη μια χαρα ειναι, το πολυ-πολυ να το αλλαζεις καθε 80000 χλμ....thumb
Μπορεί να προβλέπεται Αλέξη αλλά ποτέ (αν δεν είσαι μπροστά) δεν μπορείς να ξέρεις...
Στα mercedes στα 7-Gtronic όπως στο GLK, κάθε 50Κ Km εχει αλλαγή λαδιών κιβωτίου και καταγράφεται. Αν ζητήσεις να μην σου τα αλλάξουν και πάλι σου καταγράφεται οτι η συγκεκριμένη εργασία δεν έγινε κατ'απαίτηση του ιδιοκτήτη.
Εγώ τα άλλαξα στα 90.000 χλμ μαζί με φίλτρο και είδα μεγάλη διαφορά. Στην Γερμανία που βρίσκεσαι αποκλείεται να τα έχουν αλλάξει μιας και η BMW τα δίνει εφ όρου ζωής.
Το αμάξι είναι πολύ καλό και η τιμή επίσης καλή, εάν το όλο θέμα λοιπόν είναι ένα φίλτρο και καινούρια λάδια, τότε μάλλον πρέπει να βιαστώ να μη το χάσω.
εχεις το 6HP26 ZF σασμαν.
Η αλλαγη λαδιων που προανεφερα ειναι να γινει οπωσδηποτε με αλλαγη καρτερ/φιλτρο,μονο που δεν το εγραψα.
Αλλαγη λαδιων δεν εχει γινει στο αυτοκινητο γιατι απλα κανενας δεν κανει.
Αντι για ΟΕΜ καρτερ παρε Vaico/Vemo Vierol Part number: V20-0574. εχει την μιση τιμη.
Λαδι Pentosin απο BMW ειναι πανακριβο,κοντα στα 30¤ το λιτρο,εσυ ψαξε να βρεις Fuchs Titan ATF 5005 παλι στην μιση τιμη η φθηνοτερα!!!
Κανενα αλλο λαδι δεν κανει!!!!!!!!!!
Αλλο ενα Τιρ.... αγορασε απο την ΒΜW και ενα καλυμμα της φυσσας του σασμαν που σχεδον παντα χανει λαδια και τοποθετησε το πανω στην αλλαγη. Το καρτερ πρεπει να ειναι εξω.
τσιμπα και μερικες φωτο.
Προσεξε το παλιο λαδι ποσο βρωμικο ειναι και ο μαγνητης του παλιου καρτερ ποσα ρινισματα εχει.
το αυτοκινητο ηταν ενα 335i με 120000 χλμ.
:shok::shok::shok::shok::shok: SWEET JESUS!
1000 ευχαριστώ σε όλους σας και ιδικά σε εσένα race850ι.
Πιθανότητα δημιουργίας άλλης βλάβης ή προβλήματος λόγο μη αλλαγής λαδιών;
Για το πλύσιμο μάλλον χρειάζεται ιδικό μηχάνημα έτσι;
Δεν βάζω νερό και Dixan:eek::eek::eek:
Εάν το συνεργείο μου δε έχει τέτοιο μηχάνημα, υπάρχει άλλος τρόπος;
Ίσως δηλαδή να βάλω λάδια (κάποια φτηνά ίσως) να κάνω μια βόλτα και να τα πετάξω μετά;;;
Πως πλενονται τα σαζμαν ξερουμε και τι κανει το μηχανημα ακριβως?
Και γιατί δεν μιλάς ρε; Εγώ στην κοντά στην Ζυριχη είμαι,έλα να στο κάνω εγώ, αλλιώς θα ψάξω κάποιον στο Μόναχο.
:thnx:
Όλη αυτή η κουβέντα έγινε επειδή έδωσα τα χέρια με κάποιον και είπε θα μου κρατήσει το αμάξι μέχρι και αύριο, όπου αύριο θα πήγαινα να το πάρω.
Δυστυχώς το παλικάρι το πούλησε το αμάξι και έτσι δεν τίθεται πλέον λόγος να πλύνω κανένα σασμάν…..
Σας ευχαριστώ όμως όλους σας για τις γνώσεις που μου μεταδώσατε, σίγουρα δεν θα πάνε χαμένες!!!
Μετά από ένα χρόνο σχεδόν, επανέρχομαι στο θέμα μιας και το αμάξι που πήρα χρειάζεται και αυτό αλλαγή λαδιών κτλ.
Παραθέτω κάποιες σελίδες για φίλτρα και λάδια που βρήκα.
Τι να επιλέξω;
Μετά από ένα χρόνο σχεδόν, επανέρχομαι στο θέμα μιας και το αμάξι που πήρα χρειάζεται και αυτό αλλαγή λαδιών κτλ.
Παραθέτω κάποιες σελίδες για φίλτρα και λάδια που βρήκα.
Τι να επιλέξω;
https://www.ebay.de/itm/GETRIEBEFILT...item566a709126
https://www.ebay.de/itm/Getriebe-Fil...item5d51eb8cf5
https://www.ebay.de/itm/Vaico-Getrie...item2ec6faa839
https://www.ebay.de/itm/Olwanne-Auto...item35d9090fe3
Μιλησα με τον Δημητρη Μελο γι'αυτο το θεμα και μου ειπε οτι ουσιαστικα "πλυσιμο" ειναι να κανεις αλλαγη λαδιων με καποια "σπαταλη"!!!
δηλαδη,αλλαζεις μια φορα(πχ.γυρω στα 5λιτρα)το δουλευεις για λιγα χιλιομετρα,ξαναλλαζεις αλλα τοσα και ισως ακομη μια φορα αλλα τοσα....αυτο εχει ως συνεπεια να μπει νεο λαδι σχεδον σ'ολο το σασμαν με αναμειξη του παλιου στο μικροτερο δυνατο ποσοστο.
Για οσους δεν γνωριζουν,ο κονβερτορ μεσα στο σασμαν, κραταει αρκετο λαδι,που δυστυχως δεν βγαινει απο εκει και γι'αυτο αλλαζονται περιπου 4 με 5λιτρα,ενω η πληρη ποσοτητα λαδιου που εχει απο τον κατασκευαστη το σασμαν,ειναι 9 Λιτρα!!!!!
μια χαζη ερωτηση...αμα βγαλεις το ψυγειο λαδιου και βαλεις το αμαξι ρελαντι για λιγο δεν θα κανει κυκλο το λαδι με αποτελεσμα να αδειασει ολο????
στο δικο μου Ε60 με τον 2λιτρο N43B20OL,το ψυγειο νερου του μοτερ,εχει στο κατω μερος, ενσωματωμενο και το ψυγειο λαδιου του σασμαν....δεν ξερω γιατι,προφανως το κοστος.....
..... σε οτι αλλαγη λαδιων σε αυτοματο σασμαν της BMW εχω διαβασει σε διαφορα ξενα και ντοπια φορουμ,ολοι αλλαζουν μονο αυτα τα 4-5 λιτρα...οσοι τελος παντων εχουν καταλαβει οτι δεν ειναι lifetime.
...πιθανον να μην το εχει κανει καποιος αυτο που λες,αφου η πιθανοτητα να πεσει σε safe mode ή να βγαλει fault και να σταματησει να δινει κινηση το σασμαν,οταν το οχημα ειναι επανω στο ανυψωτικο στο συνεργειο,ειναι πολυ μεγαλη.