ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΛΕΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ Χ5 ΤΟΥ 2004 3.0 AUTO , ME 69000 ΧΛΜ . :thanks::thanks::thanks:
ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ LPG EXEI KANEIΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Η ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ?????
Printable View
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΝ ΚΑΙΡΟ ΠΟΛΕΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ Χ5 ΤΟΥ 2004 3.0 AUTO , ME 69000 ΧΛΜ . :thanks::thanks::thanks:
ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥ ΒΑΛΩ LPG EXEI KANEIΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Η ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ?????
Kαλησπερα και καλως ηρθες!!!:thumbsup:
Με 'γεια το θηριο!!!:thumbsup:
μονο 69,000χιλ.???...για μοντελο του 2004 ειναι λιγα.thumb
....εαν το εχεις τσεκαρει ομως και ειναι ετσι,ολα καλα!!!
...σε ποια περιοχη εισαι???.... για να μπορεσουν να προτεινουν,οσοι ξερουν,καποιο τοποθετητη LPG....
ΥΣ...γραφε με μικρα γραμματα,τα κεφαλαια ειναι σαν να φωναζεις.thumb
Καλησπέρα , καλώς ήρθες!
Όσον αφορά το lpg :
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=19532
Μίλα με το μέλος μας , για το ίδιο μοτέρ δεν ενδιαφέρεσαι ή κάνω λάθος?
:viannen_01::viannen_01::viannen_01:
:viannen_01::viannen_01::viannen_01:
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Πολυ γρηγοροι ειστε παιδια !!! λοιπον Πειραια ειμαι και οσον αφορα τα χλμ δεν ειναι 69000 ειναι 59000 και εγω καχυποπτος που ειμαι κοιταξα καθισματα τιμονια
λεβιεδες κουμπια κλπ και ολα φαινονται οκ αυριο θα το παω σε κορφιατη μαλλον που εχω ενα γνωστο να μου πει μια γνωμη οτι εχετε να προτεινετε καλοδεχουμενο, μιας και απο bmw εχω μαυρη νυχτα ειχα boxster αλλα να σου ο γαμος να και το παιδι το κλαψαμε το αμαξακι ! το LPG το θεωρω απαραιτητο
Καλοριζικο το Χ5 να σου ζησει και το παιδακι.
Προχωρα σε λυση BRC (Εχω κιτ στο δικο μου 318 με ηδη 7.000χλμ σε 3 μηνες) η σε PRINCE .
Υπαρχουν και πιο ακριβες εταιριες οπως η VIALE ..
Μεγαλο ρολο παιζει και ο εγκαταστατης-τεχνικος για την σωστη τοποθετηση-ρυθμιση και υποστηριξη του κιτ που θα τοποθετησετε στο αυτοκινητο σου.
Πες του να μου δώσει τις δισκόπλακες ρε George και θα τις επιστρέψω πάλι :thumbsup::thumbsup:
Τέλος offtopic....
Σκέφτομαι κι εγώ πολύ σοβαρά την λύση της υγραεριοκίνησης και διάβαζα σχετικές πληροφορίες εδώ:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=13789
και εδώ
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=14699
και εδώ
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=4638
Πολύ καλό και αξιόπιστο αποδεικνύεται το σύστημα της Prins
https://www.prins-fgas.eu/prins-lpg-...vsi-lpg-system
Καλώς ήρθες!!!
Καλορίζικο το Χ ! Να σας ζήσει και το μικρό!!!
τελικα μετα απο αιτημα στην αντιπροσωπια το Χ5 εχει κανει 36000 χλμ το 2005 :shok::ranting2::ranting2::ranting2:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/3753255/ εχει καμια σχεση με αυτο? γιατι το ψιλοκοιταζω...αν κολιεσαι, στειλε π.μ.
Τελικα απο την εμπειρια σας πιο ειναι το πιο καλο συστημα ασχετως κοστους
brc ή king
brc με μαντηλι στα ματια και χωρις τσιγγουνια στο καυσιμο.
εγω παντως μαλλον θα το δωσω για diesel. To δικο μου ειναι 3,0 του 06 facelift sport packet και το σκεφτομαι για diesel. Εχω βρει και το αδελφακι του αλλα εχει 160,000 στο κοντερ που λογικα θα εχει 230,000 πανω του.
Εγω στο δικο μου το Χ5 3,0 εχω τοποθετησει εδω και 2 χρονια και κατι , κιτ της BRC .
Εχουμε ηδη κανει 72500 χλμ καθως το χρησιμοποιω το αυτοκινητο καθημερινα , δεν το σεβομαι ποτε στο πατητα του ποδιου στο γκαζι και εχω να πω μονο 2 πραγματα .....
α ) Κανενα προβλημα ΑΛΛΑ .... παιζει μεγαλο ρολο αυτος που θα στο τοποθετησει
β ) Βαλε LPG να σωθεις με το Χ5 .... Ρουφαει τον αμπακο και πιστεψε με , ειναι μεγαλη η διαφορα , πχ σημερα που γεμισα , να βλεπεις και να γεμιζεις με 0,894 / lt αντι για 1,6 ....
Τωρα κατι αλλα που ακουω κατα καιρους , του τυπου θα σου παθει θα σου κανει θα σου ρανει ..... Τα ακουω απλα ... Μπλα μπλα μπλα
Εχω στο κοντερ 247000χλμ , τα 72500 με γκαζι και χωρις κανεναν σεβασμο ουτε σε πατημα ουτε γενικα στο αυτοκινητο και δεν εχει κανει τσικ .
Ωραια και τωρα η ερωτηση που καιει brc η prins αλλα ποιος ειναι ο καλυτερος εγκαταστατης !!!!????
στα Ιωαννινα, στο Σαριγιαννιδη. Πολυ εξυπηρετικος με καλες τιμες, δεν ξερω αν θα πρεπει να πω κατι παραπανω μηπως θεωρηθει διαφημιση...
Εγώ άμα έβαζα τώρα θα έβαζα φυσικό αέριο είναι πολύ ποιο οικονομικό και ποιο δυνατό και απο την βενζίνη!
Το υγραέριο είναι πολύ ακριβό.
Στις οικιακές εγκαταστάσεις ο καυστήρας φυσικού αερίου / υγραερίου είναι ακριβώς ο ίδιος με μόνη διαφορά τα ακροφύσια... Λογικά και στα αυτοκίνητα ένα όχημα που έχει εγκατάσταση lpg εύκολα θα μετατρέπεται σε φυσικό αέριο με ελάχιστο κόστος..
Βέβαια δεν ξέρω να σου πω τί γίνεται με το θέμα της δεξαμενής, γιατί το φυσικό αέριο θέλει πολύ πολύ μεγαλύτερο δοχείο...
Μα υπάρχουν έτοιμα κιτ, στο εξωτερικό όλοι ειναι με CNG.
https://gazoviuredbi.com/en/prices-gas-systems.html
Η αξιοποίηση της υψηλής δύναμης του cng προϋποθέτει και αντίστοιχης σχεδίασης κινητήρα δηλαδή με μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης διαφορετικά έχεις απώλεια ισχύος...Γι'αυτό και σε κάποια μοντέλα-μάρκες αυτοκινήτων που η τοποθέτηση γίνεται επι υπάρχοντος κινητήρα και προσφέρονται στους επίσημους καταλόγους στις τεχνικές προδιαγραφές παρουσιάζεται μια υστερηση στην ιπποδύναμη σε συγκριτικά με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
Τελικα πηρα !!!!!!!!!!!!! 7/04 100000κμ οκ μετα απο ελεγχο στην αντιπροσωπια και με γκαζι 2 μηνων zavoli με 2 χρονια εγγυηση