Επιτελους το μοτερ ακουγεται απο τις χαμηλες στροφες!
Μολις τοποθετησα τελικο supersprint racing lightweight με κωδικο 044006.
Η ποιοτητα του τελικου φενεται πολυ καλη και το σημαντικο ειναι παναλαφρο.
Μολις 11.3 κιλα. Εχουμε κερδος δηλαδη 11.7 κιλα , αφου το εργοστασιακο ζυγιζει 23 κιλα.
Η τοποθετηση του ευκολη υποθεση, κουμπωνει ακριβως στις βιδες του ΟΕΜ.
Το δυσκολο ηταν να βγαλω το τεραστιο και βαρυ ΟΕΜ , μιας και ο χωρος ειναι λιγο στεναχωρος.
Εδω το τελικο SS
https://img143.imageshack.us/img143/...sc03805ss1.jpg
Ετοιμο για κουμπωμα
https://img12.imageshack.us/img12/5227/dsc03807ss3.jpg
Εδω το ΟΕΜ
https://img515.imageshack.us/img515/...c03810oem4.jpg
Και οι καταλυτες ss. θα μπουν αργοτερα.
https://img340.imageshack.us/img340/...806ss2cats.jpg
Ο θορυβος ειναι πολυ πιο μπασος στις χαμηλες.
Στις μεσαιες αρχιζει να γινεται οξυς.
Στις υψηλες δε μπορω να αντιληφθώ και πολλα αφου η εισαγωγη μπροστα ουρλιαζει περισσοτερο απο την εξατμιση.
Φανταζομαι απο εξω να ακουγεται πολυ οξυς.
Την επομενη εβδομαδα θα βαλω τους καταλυτες. Θα υπαρξει σιγουρα αυξηση θορυβου αλλα και ροπης στις υψηλες στροφες.