Απορία:
Οι δισκόπλακες σε Ε46 μπαίνουν????
Θα συνδιαστούν με πολυπίστονο κιτ φυσικά....
Printable View
Απορία:
Οι δισκόπλακες σε Ε46 μπαίνουν????
Θα συνδιαστούν με πολυπίστονο κιτ φυσικά....
Με δαγκάνες απο Porsche να φανταστώ :D
οι δισκοι απο Μ5 Μ6 για το λογο οτι εχουν βαθυ μουαγιε
θα βρισκουν πανω στο μπαλακι σου!
εκτος κ αν βαλεις αποστατη απο την μεσα μερια!
εγω προσωπικα δεν θα το εκανα!
αν υπαρχει αλλος τροπος που να μπορει να μπει δε το γνωριζω!
Περα απ ολα τ'αλλα πατεντες κλπ,το πιο πιθανο ειναι να χρειαζεσαι και 19' ζαντα.
Το ερωτημα μου ομως ειναι το εξης ;
Ποσο δυνατο ειναι το αμαξι για να χρειαζεται τετοια δισκοπλακα και την αντιστοιχη δαγκανα ?
Μια αλλη καλη λυση και πιο ευκολη σχετικα ειναι , τα φρενα απο Μ3 CSL.
Δεν μπαίνουν
υπολογισε και το εξτρα βαρος σε μη αναρτωμενη μαζα που αντιστοιχει σε πενταπλασιο σχεδον βαρος στο σασι.
Εδω να σου κανω μια μικρη διορθωση γιατι και εσυ οπως πολλοι μπερδευουν την μη αναρτωμενη μαζα με την περιστρεφομενη. Αυτο που λες ισχυει για την περιστρεφομενη πχ για τα ζαντολαστιχα. Δηλαδη μια πιο βαρια δαγκανα η ενα πιο βαρυ σιδερενιο ψαλιδι ειναι μεν μη αναρτωμενη μαζα αλλα στις επιδοσεις επηρεαζει οσο και αν ηταν το βαρος πανω στο σασι σε αντιθεση με ζαντες/λαστιχα που συμβαινει αυτο που λες.
Στην συγκεκριμενη περιπτωση οι δισκοπλακες ειναι περιστρεφομενη μαζα και φυσικα το οποιο εξτρα βαρος εχει πολλαπλασιο αντικτυπο στις επιδοσεις thumb
Δεν είναι θέμα δύναμης κινητήρα ή κόστους ή δεν ξέρω κι εγώ τι???
Αν κάτι σου έχει μπει στο μυαλό και ΠΡΕΠΕΙ να γίνει για να νιώσεις εσύ καλά και να είσαι ολοκληρωμένος κατα μία έννοια τότε θα γίνει...
Τεκμηριωμένη απάντηση να θεωρήσω του Χρήστου (mormon) που υποθέτω το έχει δοκιμάσει???
Δημήτρη εσύ με τις δαγκάνες απο R8 τι δίσκους έβαλες????
Γιατί δεν στράφηκες σε αυτήν την λύση απο Μ5?????
ειχα καιρο να βαλω αυτο: :thefinger:
:thanks: δεν το "εσωσες" απολυτα,.....αλλα κατι ειναι και αυτο!!!:thumbsup:
Συμφωνω!!!.....αλλωστε θα εξασφαλιστει πρωτα η ασφαλης μετατροπη/τοποθετηση και μετα θα προχωρησεις.thumb
Αποψη μου,οπως και του Αλεξη απο την Πατρα, ειναι οτι οι δισκοι της Μ5 ειναι απο τους πιο καλα κατασκευασμενους, με πολυ καλα υλικα και με εξαιρετικη αντοχη!!!...γι'αυτο κι εκεινος σε αλλαγη που εκανε,αλλαξε μονο δαγκανες σε πολυπιστονες απο Πορσε και εβαλε ξανα νεους γνησιους δισκους Μ5.
Οι δαγκανες εξ αρχης σε ενα οχημα οπως η Μ5,θα επρεπε να ειναι πολυπιστονες μπρος πισω!!!!....πιθανον και πιο ελαφριες,εστω για καλη εμφανιση,αλλα εαν το ζητουμενο ειναι η αποδοση,αυτη ειναι ικανοποιητικοτατη και απο τις ηδη υπαρχουσες.
Πιθανον βρηκες σετ σε καλη τιμη και πριζωθηκες,οπως και να 'χει ευχομαι καλο μπαξιμο!!!:thumbsup:
Οι δίσκοι απο Μ5/Μ6 είναι απο τους ποιοτικοτερους της αγοράς αλλά θέλουν τουλάχιστον 19'' ζάντα για να χωρέσουν συν αυτό που είπε ο Χρήστος..
τι διάμετρο έχουν ρε παιδιά???
οι 18άρες άνετα παίρνουν 355, ενώ ανάλογα με την δαγκάνα, μπορεί να πάρει και 365.
374x36mm Front και 370 X 24 mm Rear νομιζω ....
Εγω φοραω 374χ36 σε 18αρες.
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας και το ενδιαφέρον στο θέμα...
Δεν τίθεται θέμα με τις ζάντες...
Μπορεί άνετα να βρεθεί 19'' απο φίλο για δοκιμή...
Το θέμα είναι να κινηθώ εξ'ολοκλήρου σε ΟΕΜ λύση όσον αφορά το θέμα δισκόπλακας αφού πιστεύω πως οι διαστάσεις της Εταιρίας μπορούν να με καλύψουν...
Γι'αυτό έφερα και σαν παράδειγμα την λύση απο Μ5/Μ6 δίσκους με διάσταση 374x36...
Η λύση των δίσκων απο Μ3 Ε92 είναι πάλι άστοχη αφού λόγο των διαστάσεων που έχουν 360x30 είναι στενές/λεπτές για την συγκεκριμένη δαγκάνα που σαν ελάχιστα χιλιοστά δισκόπλακας έχει σαν όριο τα 32mm....
Οπότε η συγκεκριμένη λύση απορρίπτεται με βάση την απάντηση που πήρα απο τον Χρήστο, στο ότι θα έχω πρόβλημα επαφής δίσκου με μπαλάκι λόγο του μεγάλου (βαθύ) μουαγιέ που έχουν...
Αλήθεια το έχει δοκιμάσει κάποιος αυτό??? Είναι εφικτό????
Ανφέρομαι πάντα εδώ:
Αριθμός ανταλλακτικού: 955-351-421-22 και 955-351-422-22
Porsche Cayenne calipers 6 piston 18Z
https://i.imgur.com/eh6KEHS.jpg?1
Δεν παιζει ρολο μονο η διαμετρο αλλα και ποια ζαντα φορας. Οι ΟΕΜ CSL πχ παρολο που ειναι 19" θελουν αποστατη στην ζαντα πανω απο 10 χιλιοστα για να χωρεσουν τα brembo που εχουν δισκο 355. Η stock 19αρα ομως δεν ειχε κανενα προβλημα και τα φρενα χωρουσαν μια χαρα. Οποτε εκτος απο το offset της δισκοπλακας και το μεγεθος της δαγκανας, παιζει ρολο και το ποσο 'αερα' μας δινει η ζαντα για τοποθετηση.
Ετσι λοιπον οταν σχεδιαζουμε afτermarket λυσεις με μεγαλυτερους δισκους, κοιταμε να διαλεξουμε μια δισκοπλακα με offset οσο κοντυτερα στο εργοστασιακο η λιγο μεγαλυτερο αν εχουμε αερα απο το μπαλακι της αναρτησης και το προστατευτικο της δισκοπλακας που ειναι εσωτερικα (καλο ειναι να το κραταμε αυτο).
Λοιπόν μετά απο ολονύχτια έρευνα που έκανα και εκατοντάδες κωδικούς που έψαξα συμπέρανα το εξείς:
Σύγκρινα καταρχήν τους δίσκους απο 330, Μ3 και CSL...
Παραθέτω και φωτό για να βλέπετε...
https://www.bmwfans.gr/forum/images/.../HFq7iqt-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/.../LBeQNHe-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/.../ktO9Uyf-1.jpg
Συμπέρασμα:
Έχουν το ίδιο offset παρόλο που ανεβαίνει η διάμετρος και αυξάνεται το πάχος αλλά έχουν και την ίδια διάμετρο στο κέντρο του δίσκου όπου κουμπώνουν στο μουαγιέ...
Επόμενη σύγκριση η δισκόπλακα απο Μ3 Ε90/92/93...
https://www.bmwfans.gr/forum/images/.../PSCVKrG-1.jpg
To offset του δίσκου ανεβαίνει κατα 10 χιλιοστά και γίνεται 62.3mm παρόλαυτα εφαρμόζει κανονικά στο μουαγιέ του Ε46 όπως έχουμε δει κατά καιρούς σε μετατροπές που έχουν κάνει και μέλη μας....
Έπειτα σύγκρινα την δισκόπλακα απο Μ5/Μ6 για να διαπιστώσω εν τέλη πως το offset του δίσκου εκτοξεύεται στα 77 χιλιοστά οπότε λογικά και με τα λεγόμενα του Χρήστου (mormon) θα έβρισκε σε τυχόν μπαλάκι, μπορεί ακόμη και στο ίδιο το αμορτισέρ (καλάμι)
Απορρίπτεται εν ολίγης...
Πάντα αναφέρομαι σε εφαρμογή σε Ε46...
https://www.bmwfans.gr/forum/images/.../sowjlsn-1.jpg
Τέλος σύγκρινα τους δίσκους απο Χ5 Ε53 4.4 και 4.8
https://www.bmwfans.gr/forum/images/.../vwpuQV8-1.jpg
Διαπίστωσα ότι:
To offset του δίσκου αγγίζει ακριβώς αυτό των δίσκων απο Μ3 90/92/93, η διάμετρος του δίσκου είναι 356 άρα κατα 90% χωράει σε 18αρα ζάντα μαζί με την δαγκάνα και τέλος το πάχος είναι στα 36 χιλιοστά 2 χιλιοστά παραπάνω σε σχέση με τους δίσκους τou Porsche Cayenne (350x34) οπότε να περιμένω και λίγο πιο σφιχτό σε αίσθηση φρένο λόγο χοντρότερης δισκόπλακας....
Μοναδικό κατά που βρίσκω ΘΕΩΡHΤΙΚΑ πάντα είναι το κέντρο του δίσκου που είναι στα 75mm όπου σε ένα μηχανουργείο μπορεί άνετα και με ακρίβεια να ανοίξει κατά 4 χιλιοστά και να κουμπώσει....
Οπως επισης μπορεις να τους τρυπησεις και να τους χαραξεις.
Βασίλη δηλαδή η διάφορα απο τους δίσκους του Χ5 με τους δίσκους του Μ3 ε9χ ειναι τα 4 χιλιοστά στο μουαγιε και αλλά 4 χιλιοστά στην διάμετρο και οι τρύπες φυσικά? ρωτάω γιατι έρχεται η ώρα να αλλάξω δίσκους, οπότε κατεβάζοντας την βάση της δαγκανας κατα 2 χιλιοστά πρέπει να μπαίνουν κουτί με τις δαγκανες που Φοραω . Ρωτάω γιατι οι δίσκοι Μ3 έχουν κοντά στα 700 ευρώ ενώ οι Χ5 κάτω απο τα μισά .
Λοιπόν εξηγούμε για να μην παρεξηγούμε....
Με βάση την ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ πλευρά και με βάση τη λογική οι αριθμοί βγαίνουν....
Όλοι οι κωδικοί είναι διπλοτσεκαρισμένοι σε realoem.com και bmwfans.info...
Όπως προείπα έκατσα ένα βράδυ ολόκληρο και έλεγξα όλους τους κωδικούς απο ΟΕΜ δίσκους BMW για να δω τις διαστάσεις και τα offset των δίσκων ένα-ένα....
Διονύση οι αριθμοί όπως είπα βγαίνουν...
Καλό θα ήταν να είχα στα χέρια μου ένα τέτοιον δίσκο απο Χ5 Ε53 για να κάνω τις μετρήσεις μου...
Όσο αφορά τις διαστάσεις για σένα υπάρχει και η λύση των δίσκων απο το καινούριο το Χ5 Ε70 που είναι ακριβώς το ίδιο πάχος και το ίδιο offset το μόνο που αλλάζει είναι η διάμετρος...
Στο λέω αυτό για να μην κατέβεις σε ίντσες δίσκου παρα να ανέβεις ακόμη λίγο κατά 5 χιλιοστά...
Αλλά και πάλι θα πρέπει να ανοίξει τον αφαλό με μηχανουργείο...
Κοίτα εδώ:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/.../fjfVXpk-1.jpg
Υπάρχει και η aftermarket λύση που είναι έτοιμοι και zimmerman...
https://www.ebay.de/itm/GELOCHTE-SPO...-/200683584837
Κάνε ένα τηλέφωνο ενημερωτικά σε αντιπροσωπεία BMW αλλιώς πας σε aftermarket λύση....
Υ.Γ.: Δεν θέλω να πάρω στο λαιμό μου κανέναν και να κάνει μία αγορά η οποία υπάρχει περίπτωση να είναι και λάθος....
Εγώ απλά έκανα την έρευνα μου (συνεχίζω να ψάχνω) και σας την παρουσίασα....
Προσωπικά θα ψάξω να βρω δίσκους αρχικά απο Χ5 Ε53 και θα κάνω τις μετρήσεις μου live...
Δεν με παιρνεις στον λαιμο σου βασιλη , απο επιλογη θα τις αγορασω αν ειναι
Οπότε χρειάζομαι δισκόπλακες απο Χ5 Ε53 για να μπορέσω να προχωρήσω στο project...
Η αγγελία εδώ:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=19887
παρε τηλ σε παλιατζη
θα εχουν σιγουρα μεταχει δισκους!
για να κανεις τις δοκιμες σου!!!
μην υπολογιζεις σε δανικες μακαρι δλδ αλλα δε το βλεπω
Ποιά η διαφορά στις δαγκάνες απο Porsche Boxster/Cayman σε σχέση με αυτές απο Cayenne?????
Aρ. Ανταλλακτικού Porsche Boxster/Cayman : 966-352-422 και 996-352-421
Αρ. Ανταλλακτικού Cayenne : 20.7673.03 και 20.7673.04
Για 4 πίστονες πίσω μιλάω πάντα....
η διαμετρος δισκου και το παχος!!!!!
θα σου τα ανεβάσω μετα!!!
θα ψαξω!
νομιζω καπου εδω μεσα ειχα κανει ενα thread για τα φρενα αλλ θελει ψάξιμο
Οι πισω δαγκανες του καγιεν s συνδιαζονται με δισκους μπροστινους απο m3 e46;το ρωταω γιατι αν δεν κανω λαθος πισω το πορσε φοραει δισκους 330x28