E ρε να μην έχω ένα 320 Ε46 !!!
Γίνεται να μπει 330 σε καρότσα E36?
Printable View
E ρε να μην έχω ένα 320 Ε46 !!!
Γίνεται να μπει 330 σε καρότσα E36?
και σε 36αρι μια χαρα ειναι το 330
Για το πρωτο sorry αλλα δεν μπορω να σε βοηθησω. Για το 2ο NO PROBLEM ειναι πανευκολο
Φυσικα και δηλωνεται.Αν υπαρχουν ολα τα απαραιτητα εγγραφα ολα γινονται.
δε δηλώνεται ούτε με νομότυπες ούτε με παράτυπες διαδικασίες. πιστέψτε με έχω αρκετή εμπειρία στο θέμα. απλά στο Ε36 υπήρξε τρίλιτρο μοτέρ οπότε θα μπορούσες να δηλώσεις εκείνον τον τύπο.
φυσικα μπορεις ,με πλαγιο τροπο να δηλωσεις οτιδηποτε.
αλλα το συγκεκριμενο μοτερ στην δεδομενη καροτσα οχι...τουλαχιστον νομοτυπα.
Μια χαρά γίνεται να παίξουν όλα! Η executive motors service είναι παράδειγμα ενός συνεργείου που το έχει κάνει και μάλιστα με S54 SMG ;) https://www.facebook.com/#!/media/se...6804992&type=1
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.n...45239608_n.jpg
Μπαινει και το εχω δει σε ε36 στο συνεργειοπου παω το δικο μου.
μπαινει αλλά μάλλον πιο πολύ θα σου στοιχίσει η μετατροπή παρα να αγορασεις ενα 46αρι 330 οριτζιναλ
Δε συμφωνω τοσο και αυτο γιατι το 36ρι ειναι ηδη ενα μοντελο πατημενης 15ετοιας-20ετοιας.
Οι συζητησεις που καναμε παλια για 7 και 10k για μια μετατροπη σε 28ρι ειναι πλεον μακρινο παρελθον.
Το 3λιτρο και ειδικα το M54B30 που συζηταμε, ειναι ενα bulletproof και πολυφορεμενο μοτερ που πολλοι ξερουμε και εχει αψογες εφαρμογες απο Ε30, Ζ3, Ε36, Ε34, Ε39, Ε46.
Αυτο για μενα λεει οτι αν η δουλεια ανατεθει σε σωστο μηχανικο θα εχει αρκετες μεταμοσχευσεις του μοτερ στο ενεργητικο του και θα γνωριζει οτι τυχον μπορει να προκειψει.
Και εδω που τα λεμε το μονο που θα χρειαστει ειναι ενα δεσιμο του μοτερ αφου πατεντες χρειαζονται ελαχιστες και το μονο που ξερω οτι θελει προσοχη ειναι ενας καλος ηλεκτρολογος γιατι εκει θα χρειαστουν πατεντες (βλ. καντραν).
Προσφατα ειδα και καμπριο 36 μαυρο με Μ54 και smg1 απο ε46 μαλλον.
Υπάρχει και μέλος μας που εχει κανει αυτη τη μετατροπη .
Όσο για Ηλεκτρολογο υπαρχει καποιος που αναλαμβάνει τέτοιου είδους καταστάσεις στα νότια προάστια .
Και βεβαια γινετε η μετατροπη αυτη.......παραδειγμα στο δικο μου εδω και 6 χρονια δουλευει αψογα........ο ηλεκτρολογος πρεπει να ξερει καλα την δουλεια του. Οσο αφορα τον κινητηρα εγω τον δηλωσα κανονικα για να μην εχω τρεχαματα!
τον δήλωσες κανονικά πριν 6 χρόνια.
στην περίοδο που διανύουμε επειδή έγινε κακός χαμός με τις αλλαγές κινητήρων στο υπουργείο (υπάλληλοι εναντίον υπαλλήλων), δε δηλώνεται κανένας κινητήρας με απόκλιση >25% κυβισμό από τον εργοστασιακό χωρίς την έγγραφη βεβαίωση της bmw hellas. Η bmw hellas δε δίνει βεβαίωση ούτε για εργοστασιακές εφαρμογές πλέον, πόσο μάλλον για Μ54 σε Ε36. Επίσης έχει ειδοποιηθεί και η bmw γερμανίας ώστε να μη χορηγεί βεβαίωση για την ελλάδα.
όλα αυτά δεν είναι αστικός μύθος, τα έζησα στο πετσί μου, τσακώθηκα έβρισα αμέτρητες φορές και κατέληξα με ανάκληση αδείας παρακαλώ για περίπου 7 μήνες.
Αν το 36αρι ειναι δυομισαρι μπορει να τη δηλωσει τη μηχανη με το 25%.
Ειναι μοτερ bmw, εχει το ιδιο καυσιμο και ειναι πιο συγχρονο με λιγοτερους ρυπους.
Στην περιπτωση αυτη δε χρειαζεται βεβαιωση απο καμια αντιπροσωπεια.
Αν το 36αρι ειναι μικροτερο(το 2λιτρο πχ μεχρι 2,5 μπορει να παει. Δεν δηλωνεται 3λιτρο Μ54) και δεν το πιανει το 25% η μηχανη δε δηλωνεται.
Βεβαιωση δεν μπορει να παρει ετσι κ αλλιως γιατι ο Μ54 δεν φορεθηκε στα Ε36.
Σε αυτη την περιπτωση κοιτας για τον 28αρι Μ52, να κανεις και το κεφι σου και να εισαι και νομιμος.
Δεν ξερω τι γινεται αληθεια αν αλλαξεις μια φορα μοτερ(το πας απο 1,6 σε 2,5 Μ52 με βεβαιωση) και μετα απο λιγο καιρο πας ξανα για αλλαγη(απο 2,5 σε 3λιτρο Μ54 με το 25% πλεον).
Βλεπουν τι φορουσε αρχικα το αυτοκινητο?
Ισως ετσι να εχουν συμβει πολλα απο τα περιεργα που βλεπουμε.
Λεω, δεν ξερω..
ναι είπα για το όριο του 25%
επίσης βεβαίωση δεν παίζει σε καμία περίπτωση για κανένα κινητήρα εκτός αν κάνει τη μετατροπή η ίδια η bmw
το τελευταίο που είπες, για διαδοχικές δηλώσεις, γίνεται. μου το πρότειναν αλλά αποφάσισα να μην έχω καμία άλλη τριβή με τους αχρείους. αλλά μόνο στα πλαίσια του 25% κάθε φορά.
πχ.εγω για να το δηλωσω //Μ5 5,000cc(με το +25% καθε φορα) θα πρεπει να αλλαξω 4 μοτερ!!!:D
1.995cc...>2.493cc...>3.117cc...>3.896cc...>4.870c c....και παλι δεν φτανει τα 4.999cc.του Μ5....εκτος εαν βαρεθουν να με βλεπουν να "αλλαζω" μοτερ και πουν, παει στα διαλα, γραφτο εκει να τελειωνουμε!!!:th_Laie_67-1: :thumbsup:
Έτσι ήταν πάντα ο νόμος για το 25%.Δεν άλλαξε κάτι τα τελευταία χρόνια...Ιδιος είναι!
Με διαδοχικές αλλαγές δηλώνονται όλα, π.χ απο Μ43 1800 μπορείς να βάλεις 330 ;) Έχει γίνει απο πάρα πολλούς με μετατροπές.
Αμα βρείτε ένα καλό διεκπεραιωτή ολα γίνονται νόμιμα και ωραία. Μετά περνάτε απο τον γκισέ της εφορίας για σήματα και "έκτακτες" εισφορές :D :th_Laie_67-1:
Πάντα :D:D:D:D:D
Περιμένω να δω πότε η βλ@κεία σε αυτό το κράτος με τις μετατροπές θα βρει το δρόμο της και θα γίνει όπως στην Αγγλία και τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου που μπορείς να κάνεις ελεύθερα transplants.Μάλιστα το να βάλεις πιο καινούργια μηχανή που ρυπαίνει και λιγότερο είναι το ζητούμενο...
Στη δική μας περίπτωση τα μόνα ζητούμενα είναι πως θα ταλαιπωρούνται οι πολίτες και πως θα προωθείται η αρπαχτή και η ζούλα...
Ας ελπίσουμε ότι μια μέρα θα αλλάξει αυτό...
Με καταλληλα χαρτονομισματα στις καταλληλες τσεπες εχεις και νομιμο 36ρι με κινητηρα απο supra (καποιοι καταλαβαν) ή και ls2 απο κορβετ και καμαρο.
Δε μιλαω για υποθεσεις, αλλα για υπαρκτα οχηματα με χαρτια.
Πως, τι και γιατι δεν ειναι ο χωρος και ο τροπος για να συζητηθει.
Ουτε εγω γνωριζω πως απο τρελη ιδεα καταληγεις με κρατικη σφραγιδα. Καποιοι εμαθαν και επραξαν.
Το σωστοτερο ειναι ο σκοπος του νηματος να ειναι μηχανικα/ηλεκτρολογικα/χωροταξικα κλπ αν ευσταθουν τετοιου ειδους κινησεις για να ενοιμερωθουν τυχον ενδιαφερομενοι.
Τα νομικα ειναι αααλλη ιστορια.....
στο πρόσφατο παρελθόν έχουν γίνει τα πάντα. πχ τζιπ 5000 χιλιάδων κυβικών δηλωμένα 1800.
το ζήτημα είναι το τώρα και τώρα δεν περνάνε ούτε λάδια καλαμών, ούτε δολλάρια, ούτε χρυσές λίρες. για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο που δε μπορώ να πω δημοσίως.
επί επτά μήνες έψαχνα κάθε δυνατή λύση.
Εμείς θελουμε να είμαστε νόμιμη για να μη μας πάρουν
Τα αμάξια !!!
Δλδ σε μπορω να καταλάβω γιατι έκλεισαν το
ΚΤΕΟ ελληνικού καλα το λεω;;
Δλδ ενας που θέλει να βάλει μεγαλύτερο μοτέρ σε λογικα πλαίσια εργοστασίου
Και να ειναι νόμιμος!!
Πραγματικά δε μπορω να το κατάλαβω
Το ίδιο το σύστημα σε στέλνει στην παρανομία !!
To συγκεκριμενο εκανε κανα - δυο χρονια να βγει απο το συνεργειο δεν ειναι καν αξιο συζητησης Βασιλη , υπάρχουν αλλοι στην θεσσαλονικη οι οποιοι καναν την μετατροπη αυτη και δουλεψε σε 5 μερες μεσα με ακομα ποιο ΟΕΜ πραγματα στα ηλεκτρολογικά και οχι κοψε ράψε όπως το παραπάνω.
https://www.youtube.com/watch?v=xvQ_hrakd1w
To επιπλο μου ποιο γρήγορα ανεβάζει :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1 ::th_Laie_67-1:
To συγκεκριμενο εκανε κανα - δυο χρονια να βγει απο το συνεργειο δεν ειναι καν αξιο συζητησης Βασιλη , υπάρχουν αλλοι στην θεσσαλονικη οι οποιοι καναν την μετατροπη αυτη και δουλεψε σε 5 μερες μεσα με ακομα ποιο ΟΕΜ πραγματα στα ηλεκτρολογικά και οχι κοψε ράψε όπως το παραπάνω.
https://www.youtube.com/watch?v=xvQ_hrakd1w
To επιπλο μου ποιο γρήγορα ανεβάζει :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1: :th_Laie_67-1:
Κοίταξε Λεωνίδα δεν τους ξέρω τους ανθρώπους και φυσικά ούτε τι και πως έκαναν και πόσο χρόνο τους πήρε. Απλά είναι ίσως οι μόνοι που για τα ελληνικά δεδομένα, διαφήμισαν την δουλειά τους στο internet, μιας και έτσι τους βρήκα και εγω. Είμαι σίγουρος ότι όπως τα λες είναι...
Ωστόσο καλό θα ήταν αυτοί που κάνουν τέτοιες δουλειές να τις διαφημίζουν και λιγάκι. Ο κόσμος πλέον ψάχνει το internet και όχι τα τηλέφωνα και τους γνωστούς απο στόμα σε στόμα thumb Η τεχνολογία προχωράει και τα πράγματα αλλάζουν, πρέπει να το συνειδητοποιήσουν thumb
Παντως για S54 σε καρότσα 36αρα ειναι ΤΑΦΟΣ το αμαξι.
Εχεις δικιο κατα τα αλλα Βασίλη :thumbsup::thumbsup:
Υ.Σ Προσωπικά σε αυτο το συνεργείο με αυτα που εχω δει και ακουσει ουτε για αερα στα λάστιχα δεν προκειται να πατήσω
ωραιο αλλα με οργανα απο Ε46 που για τα δικα μου δεδομενα ειναι λιγο foul.
Αυτο που φτιαξαμε εμεις δεν ειναι smg αλλα δουλευουν τα παντα στα δικα του οργανα.
Αυτο εδω: https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=17600 δεν εχει το παραμικρο θεμα και ειναι ΤΕΡΑΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ. Μαλιστα το ειχα το σκ για να παω Πορταρια. Απλα ενα τελειο Μ3 with a twist
https://www.yme.gov.gr/?getwhat=1&oid=340&id=&tid=340 thumb
Καπου ειχα διαβασει πιο παλια οτι επιτρεπεται να δηλωσεις οποιονδηποτε κινητηρα της ιδιας μαρκας.Π.χ. αμα το μοτερ ειναι απο Ε46 να μπορεις να το δηλωσεις σε Ε36. Ισχυει?