Nik Kalis on track for WTAC 2013
Δήλωση κου. Λεωνίδα Κύρκου .....
Κύριοι ,
Λυπάμαι που με αυτή τη δήλωση θα φανώ "κακός"για μερικούς υπεύθυνους της λέσχης που θα διοργανώσει την τελευταία πρωταθληματική ανάβαση για το 2013 (ΑΤΤΙΚΗΣ).
Δεν είναι δυνατόν να απομένουν 30 μόλις ημέρες πριν την τέλεση του αγώνα και να μην έχει ανακοινωθεί από τους υπεύθυνους η ακριβής τοποθεσίας του !!!
Αυτό δείχνει ασέβεια όχι μόνο προς εμάς τους αγωνιζόμενους ,αλλά μεγαλύτερη ασέβεια προς τους αγαπημένους θεατές και φυσικά τους λιγοστούς χορηγούς που έχουν απομείνει .
Κύριοι,
Προς ένδειξιν διαμαρτυρίας θα το σκεφτώ να λάβω μέρος εγώ και οι υπόλοιποι συμμετέχοντες της ομάδας μας.(8-10 πρωταγωνιστικά αυτοκίνητα)
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΥΡΚΟΣ
Kirkos racing team : Προτάσεις για το 2014
Κύριοι,
Το 2013 παρά τις αντίξοες συνθήκες, κυρίως οικονομικές, το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε με επιτυχία, θέαμα και συναγωνισμό.
Για το 2014 και εν όψη της προκήρυξης των νέων Πρωταθλημάτων, προτείνω, και πιστεύω ότι θα έχει καθολική αποδοχή από τους συναθλητές, οι κατηγορίες Ν και Α να διατηρηθούν και να παραμείνουν ως έχουν.
Για την κατηγορία Ε, που φιλοξένει ήδη αρκετά δυνατά αυτοκίνητα, να μεταβληθεί και να ενταχθούν σε αυτήν και τα αυτοκίνητα προδιαγραφών BTCC. Τα όποια θα τρέχουν με βάση την ομολογκασιον τους. Να γίνει η συγκεκριμένη κατηγορία Ε-ΟΡΕΝ (όπως στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας του 2012) πολυπληθέστερη και με έντονο συναγωνισμό. Τα τετρακίνητα αυτοκίνητα να έχουν περιορισμό ως προς τον κυβισμό (μέχρι 2 λίτρα) με τούρμπο και στόμιο 40 χιλ, και τα δικίνητα να είναι ελεύθερα. Να τονίσω εδώ ότι, οι κλάσεις θα πρέπει να διατηρηθούν ως έχουν σήμερα.
Εάν κάποιος που συμμετέχει σε άλλη κατηγορία (π.χ. Ν) να μπορεί να συμμετάσχει ακλουθώντας όμως τον κανονισμό της Ε-ΟΡΕΝ.
Αποτέλεσμα αυτού θα είναι μια κατηγορία με πλήθος ισχυρών αυτοκίνητων που θα καθηλώνει τους θεατές, και γιατί όχι, να δοθεί σε κάποιον προμότερ ώστε να προβληθεί περισσότερο μέσα από τα Μ.Μ.Ε.
Για την κατηγορία Formula Saloon o κανονισμός να διατηρηθεί με την φιλοσοφία που είχε όπως προκηρύχτηκε, να φέρουμε δηλαδή μ αυτόν τον τρόπο κοντά μας αυτοκίνητα και οδηγούς που κάνουν κόντρες σε δημοσίους δρόμους (βούτα, λιμανάκια κλπ) και να εμπλουτιστεί με 3 ακόμη παραγράφους.
Α. Να μην γίνονται δεκτοί οδηγοί που τα τελευταία 10 χρονιά έχουν κατακτήσει θέση στην πεντάδα οποιασδήποτε κατηγορίας - κλάσης.
Β. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα να τηρούν αυστηρά τους κανονισμούς ασφαλείας και να έχουν έναν μόνο περιορισμό στα ελαστικά. Να συμμετέχουν με ελαστικά semi-slick που χρησιμοποιούνται σε Time – attack.
Γ. Να ξεκινούν μπροστά από τις άλλες κατηγορίες ώστε το θέαμα να ισορροπεί και να μην «κάνει κοιλιά». Έτσι οι θεατές θα μένουν στις θέσεις τους καθ όλη την διάρκεια της Ανάβασης και δεν θα παρατηρούνται φαινόμενα φυγής με την λήξη του 1ου σκέλους.
Οι προτάσεις μου να χρησιμοποιηθούν αυτούσιες και στο Πρωτάθλημα Ταχύτητας του 2014.
Ο κανονισμός είναι ένας και ισχύει για όλους τους αγωνιζόμενους. Εάν κάποιοι θίγονται από τις προτάσεις μου, στο τέλος είμαι βέβαιος θα συμφωνήσουν.
Με βάση λοιπόν τις προτάσεις μου, περιμένω να ανοίξει ένας διάλογος, ώστε αυτές να εμπλουτιστούν και να μεταβληθούν, με βασικό γνώμονα πάντα την προσέλκυση στο πολύπαθο άθλημα μας νέων οδηγών, θεατών και χορηγών.
Με τιμή
Kirkos Racing Team
Τραγωδία στο Ελληνικό σε αγώνα Dragster
Αν κάποιος περνούσε σήμερα το μεσημέρι (8/2/14) έξω από το Ασκληπιείο της Βούλας, θα καταλάβαινε ότι κάτι κακό είχε συμβεί.
Νέα παιδιά έκλαιγαν με οδυρμούς. Κάποιοι θρηνούσαν τον φίλο τους και κάποια άλλα λιποθυμούσαν όταν μάθαιναν ότι ο άλλος φίλος τους ήταν κλινικά νεκρός.
Είναι τραγωδία αυτό που συνέβη σήμερα στο πρώην Αεροδρόμιο του Ελληνικού.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα θα γίνονταν αγώνες Dragster. Τα στοιχεία που πήραμε δεν είναι επίσημα από την λέσχη που διοργάνωσε το διπλό αγώνα αλλά από νεαρούς πού βρίσκονταν στο ελληνικό.
Άλλοι είχαν πάει να χειροκροτήσουν τους φίλους τους και άλλοι για να δουν απλά τον αγώνα. Σύμφωνα με όσα μας είπαν είχαν δηλώσει συμμετοχή 270 άτομα που θα έτρεχαν με μοτοσυκλέτες ,αυτοκίνητα και φορτηγά. Άλλοι μας είπαν ότι ο αγώνας ήταν επίσημος και άλλοι ανεπίσημος. Παρά τις προσπάθειες που κάναμε κανένας αρμόδιος από την διοργανώτρια λέσχη ,δεν εμφανίσθηκε. Ούτε βγήκε κάποια επίσημη ανακοίνωση.
Ζητήσαμε την επίσημη άποψη κάποιου αρμόδιου. Αν οι υπεύθυνοι της λέσχης , τηρούσαν τους κανονισμούς δεν θα είχε συμβεί το μοιραίο.
Δύο παιδιά – αυτό έχει σημασία- έχασαν τη ζωή τους γιατί κάποιοι άλλοι δεν φρόντισαν να τηρήσουν τους κανονισμούς ασφαλείας. Και λέμε δύο παιδιά γιατί επίσημα από το νοσοκομείο μας είπαν ότι είναι κλινικά νεκρός και ο δεύτερος.
Μέχρι πριν από μία ώρα οι συγγενείς των θυμάτων δεν είχαν ενημερωθεί. Τα στοιχεία των παιδιών τα μάθαμε από τους φίλους τους που είχαν συγκεντρωθεί στο νοσοκομείο.
Από μια πρώτη γρήγορη έρευνα διαπιστώσαμε ότι οι κριτές είχαν δώσει εκκίνηση ενώ δεν είχαν πάρει την έγκριση από τους κριτές στον τερματισμό.
Έτσι ενώ ήταν στην πίστα οι αγωνιζόμενοι του προηγούμενου σκέλους είχε ξεκινήσει το επόμενο.
Αποτέλεσμα η μοτοσυκλέτα που είχε τερματίσει να βρίσκεται ακόμη στην πίστα και οι επόμενοι έφθαναν στον τερματισμό με πάρα πολλά χιλιόμετρα.
Ο ένας αναβάτης που σκοτώθηκε ήταν ό 19χρονος Νίκος από την Βάρδα Πύργου. Και ο δεύτερος που είναι κλινικά νεκρός είναι ο 21χρονος Μανώλης από την Σαντορίνη. Τα επίθετα τους δεν τα ανακοινώνουμε αφού δεν έχουν ενημερωθεί επίσημα και οι συγγενείς τους. Ο πατέρας του νεκρού απλά ενημερώθηκε από έναν φίλο του να πάει στο νοσοκομείο γιατί χτύπησε το πόδι του.
Ποιος άραγε θα τολμούσε να του πει την αλήθεια.
Εμείς κάνουμε δύο επισημάνσεις όσο αφορά το τραγικό δυστύχημα. Ποιος ευθύνεται για το πράσινο φώς στην εκκίνηση. Γιατί ξεκίνησαν οι αγωνιζόμενοι ενώ δεν είχαν βγει από την πίστα οι προηγούμενοι.
Και γιατί σε έναν τόσο πολυπληθή σε συμμετοχές αγώνα υπήρχε μόνο ένα νοσοκομειακό.
Και επισημαίνουμε αυτό γιατί οι γιατροί μετέφεραν πρώτα τον πρώτο αναβάτη που όπως μάθαμε αργότερα ήταν κλινικά νεκρός και μετά μετέφεραν και τον δεύτερο που στο νοσοκομείο διαπιστώθηκε απλά ο θάνατός του. Οι φίλοι του πάντως επισημαίνουν ότι το παιδί ζούσε όταν το ασθενοφόρο ξεκίνησε από το ελληνικό για το Ασκληπιείο. Αν υπήρχαν δύο ασθενοφόρα μπορεί να είχαμε κάποια άλλη εξέλιξη των γεγονότων.
Τα ερωτήματα πρέπει να απαντηθούν. Δύο οικογένειες ντύθηκαν στα μαύρα ( ελπίζουμε να γίνει το θαύμα για τον νεαρό από τη Σαντορίνη) αλλά αν δεν επέμβει ο εισαγγελέας να αποδοθούν ευθύνες θα θρηνήσουμε και άλλα θύματα. Γιατί δεν μπορεί ο κάθε τυχάρπαστος να «βαφτίζεται» κριτής . Υπάρχουν άλλα πολλά που έχουν σχέση με την ηλικία και το αν επιτρέπεται να συμμετέχουν 18χρονοι σε αγώνες που αναπτύσσονται μεγάλες ταχύτητες.
Πέρης Χαλάτσης
Πηγη https://now24.gr/dragster/
RIP :sad::sad:
Τραγικό ατύχημα με έναν νεκρό αναβάτη σε αγώνα dragster στο Ελληνικό!!!
Πολλοί ήταν εκείνοι που περίμεναν τον συγκεκριμένο αγώνα εδώ και καιρό, συγκεκριμένα, οι συμμετοχές προσέγγιζαν τις 270, νούμερο ρεκόρ για τα δεδομένα της εποχής. Και όταν τα νούμερα είναι αυτά, το λάθος μπορεί πολύ εύκολα να έρθει. Εμείς δεν θα μπούμε στην διαδικασία απόδοσης ευθυνών, στην οποία κακώς μπήκαν πολλά άλλα “ειδησιογραφικά” και μη sites. Γιατί;
Διότι πολύ απλά αν αρχίσουμε μια τέτοια συζήτηση δεν μπορούμε να την τελειώσουμε έτσι εύκολα μέσα σε 5 γραμμές, μιας και οι διαστάσεις ενός τέτοιου θέματος είναι πολλές και όχι ιδιαίτερα απλές…
Μπροστά στον θάνατο ενός 19χρονου παιδιού πόση άραγε σημασία έχει η συζήτηση του τι έφταιξε; Ήταν οδηγικό λάθος; Ήταν παράλειψη των κριτών; Ήταν ελλειπή μέτρα ασφαλείας από την οργάνωση; Ήταν τι; Έχει σημασία;
Αλήθεια στους δημόσιους δρόμους που σχεδόν κάθε μέρα έχουμε και από ένα τέτοιο ατύχημα νοιάζεται κανείς; Γίνεται ο ίδιος χαμός στα social media για τα “καθημερινά” τροχαία θανατηφόρα ατυχήματα; Όχι…
Γίνεται όμως για ένα μηχανοκίνητο event που ξέρεις μέσα σου και έχεις πάντα το άγχος ότι μπορεί κάτι να πάει στραβά κάποια στιγμή. Δεν το θέλεις να γίνει έτσι, αλλά έκανες κάτι για να απαιτήσεις ακόμα καλύτερες συνθήκες; Έκανες κάτι για να απαιτήσεις μια πίστα αγώνων με τις απόλυτες συνθήκες ασφαλείας; Και για να μην έχουμε αυταπάτες ακόμα και στην τέλεια πίστα ατύχημα θα γίνει κάποια στιγμή και κάποια φορά θα είναι και θανατηφόρο…Kαι για να μην παρεξηγηθούμε, δεν προσπαθούμε να “μηδενίσουμε” το συγκεκριμένο ατύχημα, σε καμία περίπτωση. Απλά το να κάνει κάποιος αυτή την στιγμή τον “δικηγόρο – δημοσιογράφο – εξαγριωμένο θεατή – θιγμένο αγωνιζόμενο” είναι μάλλον υποκριτικό, όσο και αν “πονάει” το θέμα, έτσι ακριβώς είναι!!!
Όσο για την παραπληροφόρηση που ήδη κυκλοφόρησε και κατακλύζει τα ενημερωτικά sites και τα social media, τι να πει κανείς…
Κάποιοι μάλιστα “πέθαναν” και τον δεύτερο αναβάτη που εμπλεκόταν στο ατύχημα και κάποιοι άλλοι τον ήθελαν να νοσηλεύεται στο Ασκληπιείο Βούλας σε κατάσταση “κλινικά νεκρός”. Την ίδια στιγμή που φίλος του σπεύδει να ενημερώσει ότι το παιδί είναι καλά και νοσηλεύεται στο ΚΑΤ…
Δείτε και μια αναλυτική περιγραφή του ατυχήματος από τον Δημήτρη Καρανικόλα (highperformance.gr)
Δεν λέω… δημοσιογραφικά είναι ωραία και “πιασάρικα” τα θέματα που έχουν να κάνουν με τον πόνο και πουλάνε ακόμα περισσότερο αν τα “πασπαλίσεις” με λέξεις όπως τραγικό, τρομαχτικό, αλλά η αλήθεια πάντα έχει περισσότερες προεκτάσεις και κάποιες φορές τέτοια περιστατικά απαιτούν περισσότερη σοβαρότητα και σεβασμό!!! Κρίμα για το παιδί που έφυγε και κουράγιο στο άλλο σοβαρά τραυματισμένο παιδί… Ας μάθουμε από τα λάθη μας, όλοι, μόνο αυτό έχει σημασία!!!
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...karvelis-1.jpg
www.cretadrive.gr