Καλησπέρα!
Αξίζει η τοποθέτηση μπάρας θόλων θα υπάρχει διαφορά; ;
Από ότι γνωρίζω όλα τα E46 325 coupe φοράνε αντιστρεπτικες από το εργοστάσιο θα βελτιώσει καθόλου το πάτημα του αυτοκινήτου η μπάρα;
Printable View
Καλησπέρα!
Αξίζει η τοποθέτηση μπάρας θόλων θα υπάρχει διαφορά; ;
Από ότι γνωρίζω όλα τα E46 325 coupe φοράνε αντιστρεπτικες από το εργοστάσιο θα βελτιώσει καθόλου το πάτημα του αυτοκινήτου η μπάρα;
Ναι ναι ναι !!!!!
Η μπροστινή ειδικά θα κάνει μεγαλύτερη διαφορά thumb
Από επιλογές τι έχουμε;
Απειρες απο no name μέχρι επώνυμες.
Wiechers μια επώνυμη λύση σε προσγειωμενα λεφτά
σε 320 καμπριο,δεν ειδα καμια ουσιωδη διαφορα με την τοποθετηση μπαρας θολων.αν τελικα βαλεις δεν νομιζω να αξιζει να πληρωσεις επωνυμη εκτος αν ειναι απο καρμπον που θα την χρυσοπληρωσεις.
Εχω και γω αυτη την απορια,αν αξιζει η μπαρα θολων.
Βλεπω λοιπον οτι 2 παιδια με κλειστα αμαξωματα λενε οτι αξιζει και 1 με καμπριο οτι δεν αξιζει.:think:
Σε Ε85 εχει τρελη διαφορα η μπαρα, στα 46 δεν γνωριζω.
Από θέμα πρόσφυσης δεν με ενδιαφέρει τόσο γιατί πατάω ικανοποιητικά,
πιο πολύ με ενδιαφέρει για να σβήσω μια μικρή κλίση που κάνει το αμάξι.
Γιάννη σε αυτό συμφωνούμε. Οι αντιστρεπτικές είναι καλύτερο μπαξιμο.
Εγώ ένα θα πω. Με μια φτηνή αλουμινένια που είχα ανεβεί Σέρρες , μετα απο δυο μέρες στην πίστα ήταν όλη λάσκα! Άντε πείτε μου μετά ότι δεν δουλεύουν. Όλα τα ραμφη σε όλα τα αυτοκίνητα δουλεύουν.
Η σωστή αντιστρεπτική είναι μασίφ, ένα κομμάτι όλη, χωρίς αρθρώσεις κλπ.
Μεταξύ αλουμινένιας και σιδερένιας, από άποψη αποτελεσματικότητας, δηλ. αύξηση της ακαμψίας, καλύτερη είναι η σιδερένια. Από την άλλη, οι αλουμινένιες, σε περίπτωση τράκας στον ένα θόλο (λένε ότι) σπάνε και δεν μεταφέρεται η ζημιά στον απέναντι.
Άρα, για καθημερινή χρήση, η καλύτερη είναι μασίφ αλουμινένια...αλλά δεν νομίζω να βρεις...και αν βρεις θα είναι πανάκριβη.
Ναι ρε συ...μου ξέφυγε.
Μασίφ έβγαζε σίγουρα η sparco, τώρα νομίζω τις βγάζει ρυθμιζόμενες με άρθρωση.
Σίγουρα μασίφ αλουμινίου βγάζει η ultra racing και είναι και οικονομικές (υπάρχει κ στην Ελλάδα αντιπρόσωπος). Το μόνο κακό για μένα σε αυτές, είναι ότι πιάνουν σε 2 βίδες στο θόλο και όχι και στις 3.
Φοραω αντιστρεπτικες και μπαρες θολων της Schnitzer.
Aν ειναι να διαλεξεις ενα απο τα δυο ,θα προτεινα τα ζαμφορ,θα την νιωσεις την αλλαγη πιο πολυ,θα χασεις τις "κλισεις"στις στροφες.
Το οτι δεν δουλευουν οι μπαρες θολων το θεωρω ακυρο,εκτος και αν υπαρχουν τοσο χαλια προ'ι'οντα.Τωρα τελευταια χρειαστηκε σε ενα μου ταξιδι να πρεπει να φορτωσω στην επιστροφη και ετσι εφυγα χωρις το πισω καθισμα και με τις πλατες σε ανακλιση,ετοιμο για φορτωμα,στην Εγνατια δεν την ακουσα για να πω την αληθεια,αλλα στα κλειστα κομματια στο επαρχιακο δικτυο,χωρις μουσικη στην καμπινα το πορτ-μπαγαζ ανοιχτο "ακουγα" την δουλεια που εκανε.thumb
Δεν γινεται να βαλεις θολομπαρα και να περιμενεις να δεις τη διαφορα στην αισθηση που σου δινει το αμαξι.
Για 46αρι μιλαμε ρε παιδια. Ενταξει δεν ειναι μπετο αλλα δεν ειναι και βεργουλο...
Η θολομπαρα αξιζει σιγουρα αν εχει το αμαξι επανω σφιχτη αναρτηση.
Αυτο γιατι δενει τους θολους, οι οποιοι:
1) με σφιχτες αναρτησεις εχουν την ταση να συγκλινουν. Πλησιαζουν ο ενας στον αλλο.
2) με σφιχτες αναρτησεις εχουν την ταση να πετανε καρουμπαλα και σε προχωρημενες καταστασεις να κανουν ρηγματα, να ξεπονταρονται κλπ κλπ κλπ. Σε αυτη την περιπτωση χρησιμα ειναι και τα πιατελα που δινει η bmw για την ενισχυση του εμπρος θολου στα e46.
Αυτα σε συνδιασμο με το πιατελο της θολομπαρας, κανουν το θολο σαντουιτς και πλεον μπορεις να πεις οτι οι αντοχες του εκτιναζονται.
Αποψη μου.
Αν το αμαξι εχει στοκ αναρτηση, η θολομπαρα δεν θα κανει τπτ.
Αν υπαρχει σφιχτη αναρτηση(αμορτισερ-ελατηρια-αντιστρεπτικες), χρειαζεται θολομπαρα.
Αν καποιος θελει να βαλει σφιχτη αναρτηση καλο ειναι να προγραμματιζει και τη θολομπαρα καθως και τα πιατελακια της bmw.
δωσε καμια πληροφορια για τα πιατελα.κωδικοι?
51 71 7 036 781
Με ενα γρηγορο γκουκλαρισμα...
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...8185ce49-1.jpg
Οι κωδικοι φαινονται επανω.
51 71 7 036 781.
Ειναι γνωστο σαν πακετο ανωμαλου οδοστρωματος.
Παρεμβαλονται μεταξυ τοπ μαουντ και θολου.
Poor road package (S815A)
να τονισουμε επισης επειδη το βλεπουμε συνεχεια αυτο το λαθος, της "ρυθμιζομενης" μπαρας θολων...
πρεπει οπως ειπε ο εξακυλινδρος φιλος παραπανω να ειναι ενα κομματι.
αυτες οι -με συγχωρειτε- παπαριες στις φτηνες του ebay με το "ρυθμιστικο" στη μεση της μπαρας,
ειναι για να φερουνε ενα χαμηλης ποιοτητας προϊον στα μετρα του (ισως καταπονημενου και ολιγον "οφφ" [βλ. Ε30]) αμαξωματος.
τωρα, εαν δε διαθετει καποιος τριψηφια ευρω για την Χ επωνυμη μπαρα θολων,
απολυτα σεβαστο και αυτο, αλλα να μην εχουμε και αυταπατες.
thumb
Φίλε μου, οι δυνάμεις που ασκούνται στο σασί στρίβοντας πχ με 0,7g, είναι ουσιαστικά οι ίδιες είτε έχεις σκληρή είτε μαλακή ανάρτηση. Απλώς κατανέμονται διαφορετικά στους 4 τροχούς και εν συνεχεία στην ανάρτηση και στο σασί.
Οπότε η μπάρα θόλων πάντα δουλεύει. Θα έλεγα επίσης πως όσο πιο σκληρή ανάρτηση έχει, έτσι ώστε οι δυνάμεις των τροχών να είναι πιο ισορροπημένες μεταξύ τους, τόσο λιγότερη δουλειά κάνει...
https://www.e30m3project.com/e30m3pe...bar_theory.htm
TA Technix και δεν συμμαζεύεται...
Πολύ καλή και αξιόπιστη βελτίωση σε συνάρτηση με τα λεφτά της...
Έχω δει σημαντική βελτίωση του εμπρός συστήματος διεύθυνσης...
Σοβαρά μιλάω,έχω την αίσθηση ότι είναι πιο δεμένο το αυτοκίνητο πλέον...
Ζητω προκαταβολικα συγγνωμη. Θα γινω κουραστικος, αλλα δεν μπορω περιληπτικα να σου παραθεσω τις σκεψεις μου.
Στο αρθρο που παραθετεις γινονται ενα σωρο παραδοχες, με αποτελεσμα να εξεταζεις κατι που απεχει απο την πραγματικοτητα.
Eν παση περιπτωση, αποδεχομενος ολα οσο αναφερει το αρθρο αυτο, σκαλωνω στο οτι αγνοει τον τροπο με τον οποιο εφαρμοζεται η δυναμη, τη στιγμη που εκει ειναι ολη η ουσια.
Δε σε ενδιαφερει το μετρο της δυναμης.
Σε ενδιαφερει ποσο γρηγορα αναπτυσσεται αυτη.
Αν μιλαμε για αμαξι που δεν μπορει να διαχειριστει σταθερες δυναμεις, μιλαμε για τρελο βεργουλο. Τετοια δεν εφτιαχναν ουτε προπολεμικα.
Οταν λοιπον εχεις στοκ αναρτηση η δυναμη ασκειται προοδευτικα.
Πολυ προοδευτικα, γι αυτο και εσυ μεσα δεν νιωθεις σχεδον τιποτα.
Κανεις τιμονια και δε νιωθεις να ξεκαβαλας απο το καθισμα, πατας λακουβα και δε νιωθεις σχεδον τιποτα.
Οταν σφιγγει η αναρτηση τα φορτια στο θολο περνανε πολυ αποτομα.
Κανεις τιμονια και νιωθεις τα πλευρα σου να ζοριζονται, πατας λακουβα και πιστευεις οτι θα ξεχαρβαλωθει το αυτοκινητο.
Γιατι?
Επειδη τα φορτια πλεον μεταβιβαζονται στο αμαξωμα πολυ πιο αποτομα.
Και αυτο το αποτομο ειναι που δεν αντεχει το αμαξωμα.
Επι της ουσιας πλεον μιλαμε για κρουσεις.
Και αυτες τις κρουσεις ειναι που θες να διαχειριστεις καλυτερα με τη θολομπαρα.
Σημειωση: Αν σκεφτουμε οτι ο θολος δεν ειναι κατακορυφος αλλα υπο γωνια, κατανοουμε οτι ακομα και σε λακουβα αναπτυσσονται οριζοντιες δυναμεις.
Η θολομπαρα δλδ θα δουλεψει και στη λακουβα και στο kerb και στην τιμονια.
Και τα φορτια που θα κληθει να παραλαβει σε ενα αμαξι με σφιχτη αναρτηση ειναι πολυ μεγαλυτερα απο ενα με στοκ.
Δεν περιμενεις να προσφερει σε μια ομαλη στροφη με ασφαλτο αλφαδι. Δεν ειναι ο ρολος της αυτος. Εκει το αμαξι αντεχει μια χαρα με οποιαδηποτε αναρτηση.
Δίκιο έχεις στο ότι με τη σκληρή ανάρτηση οι δυνάμεις περνάνε πιο απότομα στο πλαίσιο και σε άλλο μέγεθος.
Όμως, είτε προοδοευτικά (στατική φόρτιση) είτε απότομα (δυναμική φόρτιση), υπάρχουν πάντα δυνάμεις και οι δυνάμεις προκαλούν πάντα παραμορφώσεις. Οπότε η μπάρα θόλων πάντα θα δουλέψει.
Φυσικά και στις λακούβες και στα κερμπ θα δουλέψει η μπάρα,όπως λες.
Δεν είναι το θέμα να αντέξει το αμάξι σε μια ομαλή στροφή με άσφαλτο αλφάδι...το θέμα είναι να αλλοιώσει το δυνατόν λιγότερο τη γεωμετρία του κ να περιορίσει τις στρεβλώσεις.
50€ την πλήρωσα πριν 2 χρόνια αλουμινένια.....
Είναι απλά κορυφή κατ'εμέ....