Το Focus RS έχει θεματάκια με τις θερμοκρασίες, το βεντιλατέρ, την τουρμπινοπολλαπλή. Ο κινητήρας είναι ο δίλιτρος Duratec ο οποίος τουρμπίστηκε, δε σχεδιάστηκε εξ' αρχής για υπερτροφοδότηση.
Το Τάπερ είναι ένα μοτέρ περιτυλιγμένο από μια απροσδιόριστου σχήματος λαμαρινοκατασκευή, επενδεδυμένη εσωτερικά με plastidip και κάτι που μοιάζει με ύφασμα.
Το STi κάνει ωραίο ήχο όσο δεν είναι σπασμένο το μοτέρ του. Τα καλά μοτέρ τα φορά μια παρτίδα δίλιτρων του 2005. Μοιάζουν με τα μοντέλα του 2004 αλλά έχουν κάτι φρυδάκια στους προφυλακτήρες ως προέκταση των θόλων, άλλες ζάντες και χειριστήρια κλιματισμού από το 2,5λιτρο facelift. Είναι πολύ λίγα. Να ένα:
https://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1273987/
Τα Evo είναι όπλα αλλά έχουν δυσεύρετα ανταλλακτικά, πανάκριβα (ρώτα πόσο κοστίζει ένα φτερό ή μια αεροτομή) ενώ καίνε όσο μια Μ5. Οι διακόπτες και τα πλαστικά είναι σαν εκείνα που φορά το Pajero Pinin του πεθερού μου. Αν πάρεις Evo θα το λατρέψεις, ψάξε για 9 μόνο.
Το GTI είναι ένα αλήτικο A3 2.0 TFSI.
Αυτά.