μηπως τυχάνει κάποιος να γνωρίζει πληροφορίες για αυτό το αυτοκίνητο???
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/479178/
ένας πολύ φίλος έχει ψηθεί πολύ άσχημα να το αγοράσει.
Printable View
μηπως τυχάνει κάποιος να γνωρίζει πληροφορίες για αυτό το αυτοκίνητο???
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/479178/
ένας πολύ φίλος έχει ψηθεί πολύ άσχημα να το αγοράσει.
γεια σου θωμα......
προσεξες το πενταλ του φρενου???ειναι φυσιολογικο???
δεν ξερω αν πρεπει να ειναι στο μεγεθος του χειροκινητου (manual).
το λεω αυτο γιατι οσα αυτοματα εχω δει......το πενταλ του φρενου ειναι το διπλασιο,απο τα χειροκινητα.........μηπως αυτο ειναι εξαιρεση??? δεν ξερω.......ψαξτο!!
ψηλουλη απο οτι θυμαμαι και στο Μ3 σου μικρο ειναι το φρενο!!
Στις αγγελιες του κορφιατη ειδα και αυτο....https://www.korfiatis.gr/displayITM2.asp?ITMID=465
ετσι ειναι το πενταλ
και κατι αλλο.......τετοιο εργαλειο και να εχει μονο ενα κουμπι στο τιμονι???
που αν ειδα καλα ειναι για την ενεργοποιηση του αυτοματου πιλοτου........και μετα??χρειαζοντε και αλλα κουμπια,τουλαχιστον για σταθεροποιηση ταχυτητας κλπ........
να πω οτι απο το συγκεκριμενο μοντελο εχω πληρη αγνοια........και ολα τα παραπανω ειναι αποριες δικες μου
αν ολα τα παραπανω που αναφερω,δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα.........ας διαγραφει το ποστ μου.......
το συγκεκριμένο είναι το csl μια πιο ιδιαιτερη έκδοση του απλού και στανταρ ///Μ3.
το κουμπάκι που βλέπεις είναι το rack mode.για την ακρίβεια έχει
περισότερο εξοπλισμό απο ότι το έδινε ή bmw.
το αμάξι κανονικά δεν πρέπει να έχει ούτε ac - radio - cd etc.είναι πιστάδικο
δρόμου.
υγ. πάντως συμφωνώ με τον σαμάρο για την παρατηρηριτηκότητα σου
ρε φίλε.......
Εχω την αισθηση οτι η τιμη με τα σημερινα δεδομενα ειναι υψηλη και βλεπω πως μεσα ουτε navi δεν εχει και δεδομενου πως τωρα πια με αυτα τα χρηματα βρισκεις Ε60 Μ5 2005 μοντελο.
οκ,παιδες....αν θελουν οι mods μπορουν να διαγραψουν τα ποστ μου.....
γιατι ειναι η εποχη πολυ δυσκολη για αγοραπωλησιες,ιδιαιτερα τετοιων αυτοκινητων.....
και αν βρισκουμε και ''κουσουρια''.....δυσκολευουν περισσοτερο.
Ο Κολιόπουλος το έχει πολυυυυυυύ καιρό αυτό το αυτοκίνητο απούλητο. Αν δε με απατάει η μνήμη μου, το καλοκαίρι το είχε στα 48.000.
Σϊγουρα αξίζει να πάει να το δει κανείς, και να το ψάξει. Από τις φωτό πάντως φαίνεται κουκλί.
Παιδιά, δεν έχω καμμία πληροφορία γιά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, αλλά το μαγαζί που το πουλάει είναι από τα παλιότερα, σοβαρότερα και "καθαρότερα" των βορείων προαστίων. Η δε τιμή του δείχνει ότι μάλλον θα αφήσει καλό περιθώριο κέρδους στον έμπορο. Αυτά.
Θωμα υπαρχει ενα αυτοκινητο εδω θεσ/νικη το οποιο το ξερουμε πολλοι και ειναι σιγουρα πεντακαθαρο και αριστα συντηριμενο κλπκλπ ηταν παλιο μας μελοςκαπου ''αλλου'' δεν ξερω αν το εχει ακομα αλλα λογικα θα υπαρχει και τελευταια φορα ηταν στον Αδαμιδη!!ρωτα τον χρητσο αυτος ξερει περισοτερες λεπτομεριες!!!
χαχαχα με προλαβε ο χρηστος!!!!
Θωμα παρε τον αριθμο πλαισιου και ψαξε το
και εγώ όταν το είδα είπα πως είναι για σένα...
Φιλε μου εγω (σαν δικηγορος του διαβολου παντα), εχω να πω τα εξης...
Απ'οτι καταλαβα μιας και βλεπω οτι αναφερεστε στον εξοπλισμο του αυτοκινητου και τα συναφη, το csl ειναι ενα πολυ ειδικο αυτοκινητο και δεν απευθυνεται στο καθενα. Δεν ειναι "ενα ακομα Μ3"...
Η φιλοσοφια του αυτοκινητου δεν προσανατολιζεται καν στον τομεα ανεσης
και ταξιδιου. Το αυτοκινητο αυτο ειναι "καθαρα" πισταδικο. Ολο το set up και
ολη η λογικη του κατασκευαστη εξαλου αυτη ειναι...
Ο επιδοξος αγοραστης του λοιπον σιγουρα δεν το θελει για πρωτο (ισως οθτε καν για "δευτερο") αυτοκινητο.. Το θελει για track days...
Ο φιλος λοιπον που κοιταει το ενα και μονο κουμπι στο τιμονι, την ελλειψη navigation, την ελειψη xenon, και τα συναφη..απλα δεν θελει η δεν του κανει το συγγεκριμενο οχημα..
Τo csl ειναι ενα συλλεκτικο κομματι λογω περιορισμενης παραγωγη απο το ιδιο το εργοστασιο και οσο και να ακουγεται περιεργο σε βαθος χρονου ανεβαινει η αξια του και δεν κατεβαινει... τα 48 η τα 60 χιλιαρικα λοιπον που μπορει να ζηταει καποιος πωλητης τα βρισκω απολυτα λογικα... Ισως οχι για την δικη μου τσεπη λαμβανοντας υποψιν τον overall χαρακτηρα του οχηματος αλλα λογικα σε οποιαδηποτε περιπτωση...
Εχει δοκιμασει καποιος να κανει ταξιδι με csl??? Μαλλον οχι... Σας ενημερωνω πωσ αν δεν εχεισ καλη φυσικη κατασταση ακομα και μια διαδρομη 100 χλμ θα σος φανει ατελειωτη και θα εχει φυσικη καταληξη ακτινογραφιες στην μεση για να διαπιστωθει το προβλημα... Ειπαμε το σετ απ δεν ειναι για δρομο (ποσο μαλλον για ελληνικο δρομο)...
Αυτο λοιπον που συνιστω εγω...αν καποιος θελει να διαθεσει χρηματα και θελει ανεση ας κοιταξει ενα 330, σειρα 5,6,7....ουτε καν Μ (ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ CSL).
Ελεος πια... εχει γεμισει ο κοσμος "γαμπρους"....
Ειναι υπερβολικό αυτο που γραφεις.
Λες και ειναι WRC αμαξι και πρεπει να το κυκλοφοραμε με τρόλει.
Επαμε, ειναι ειδικο αμαξι αλλα οχι σε τοσο μεγαλο βαθμο.
Και σε σχεση με το Μ3 κραταει τιμη. Σε σχεση με το Μ3 ομως γιατι και στην Αγγλία βρισκεις και με 24-25000 ευρω.
Τα ξεπουλανε...
H αληθεια ειναι καπου στη μεση.
Νομιζω υπερβαλεις λιγο..
Το csl κυκλοφορειται απο τους ιδιοκτητες του ως καθημερινο οχημα (βλεπε cslregister)
Το μονο μειονεκτημα για καθημερινη χρηση ειναι τα recaro καθισματα, οπου την ακουει λιγο η μεση σου....ααα και λιγο παρπανω βαβουρα μιας και εχουν αφαιρεθει οι ηχομονωσεις.
Καμμια αντιρρηση..Συμφωνω απολυτως, ωστοσο δεν κατασκευαστηκε για
daily car. Ετσι δεν ειναι? Και ενα ferrari enzo μπορεις να δεις εξω απο
μπουζουξιδικο παρκαρισμενο η εξω απο ενα super market αλλα αυτοι που
συνελαβαν το αμαξι ως ιδεα, πιστεψε με δεν ειχαν αυτο στο μυαλο τους!!
Το cs ειναι πολυ κοντα στο Μ3. Αλλα με πολλες διαφορες απο το csl. Οι οποιες πολλες διαφορες εχουν να κανουν κυριως με το βαρος και εκει ειναι η ουσια τελικα..
Ως αποτελεσμα μειωσης βαρους το καλυτερο κρατημα, φρεναρισμα και λιγο καλυτερες επιδοσεις. Ετσι μπορουμε να το χαρακτηρισουμε πιο ''ειδικο'' , αλλα μεχρι εκει...
Απο το νησι θα το αγορασω φιλε.
Ειμαι στο ψαξιμο εδω και καιρο και αρκετοι το γνωριζουν.
Δεν θελω να μου απαντησεις αν τα παραλες ή οχι. Ετσι κι αλλιως δεν ειπα αυτο. Ειπα οτι υπερβαλεις.
Και επειδη δεν ζω και στην εξοχη οθτε το Μ3 μου μου φαινεται και πολυ καθημερινο αυτοκινητο. Πρωτημω το σμαρτ.
Ο καθενας εχει την γνωμη του.
Η δικια μου ειναι η ιδια με του manos///3.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το κάθε Μ3 είναι σχεδιασμένο για πίστα? Επειδή έτσι είπε η BMW σε μια της διαφήμηση? Απαγορεύεται να το πάρεις για ταξίδι η δεν αντέχεται? Ο Μάνος διέσχισε όλη την Ελλάδα με ένα τέτοιο.
Προς thomelef: γιατί ο φίλος σου θέλει να αγοράσει csl? Για να λέει οτι έχει ένα συλλεκτικό αυτοκίνητο η επειδή είναι ελαφρύτερο με λίγη παραπάνω ιπποδύναμη απο το κανονικό έχει σκοπό να καταβάζει χρόνους? Ρωτάω γιατί είναι πολλά τα 50-60κ για ένα τέτοιο αυτοκίνητο
To ιδιο πραγμα λεμε ολοι αλλα με αλλα λογια... το συμπερασμα λοιπον ειναι οτι σαφως ενα Μ3 Καλυπτει μεγαλη γκαμα αγοραστων. Το m3 csl ισως οχι.
Πρεπει να ξερεις γιατι το θες και βεβαια αν εχεις την ανεση να το πληρωσεις.
Γενικοτερα ομως δεν το θεωρω daily car... αυτη παλι ειναι η δικη μου αποψη!!
Ρε παίδες sorry...με τι αυτοκίνητα μεγαλώσατε?:original:
Με την καμιά δεν μπορώ να πω οτι μια csl είναι κουραστική για ταξίδι...μια χαρά είναι!
Όχι άνετη όσο μια Μ3 "απλή" αλλά όχι τόσο δύσχρηστη που να μη μπορείς να κάνει ταξίδι!:original:
Βασικα ξεφυγαμε λίγο από το θέμα ρε μάγκες.
Σορυ για την παρατήρηση και με το συμπαθειο.
Στρατό αυτό του αρέσει και με αυτό έχει κολησει
ο τύπος ρεσυ. Και εγώ εν μέρη συμφωνώ μαζί
σου, αλλά αν κλειδώσει το μυαλό ξες πως είναι
μετά με το αυτοκίνητο. Ψάχνεις λόγους για να
πειστεις ακόμα περισσότερο πως κανείς την πιο
καλή επιλογή.
Χρησταρα στείλε το τηλ του Αλέξη ρεσυ να μιλήσουμε
και μαζί του μήπως και τελειώσει με το δικό του αμάξι
η φάση. Ο άλλος έχει χάσει τον ύπνο του λέμε. 30
φορές τη μέρα με παίρνει τηλέφωνο ο ******ς και δε
με αφήνει ούτε να δουλέψω
Εισαι ετοιμος απο εμενα Θωμα . . .
POST No 7Παράθεση:
Ο φιλος λοιπον που κοιταει το ενα και μονο κουμπι στο τιμονι, την ελλειψη navigation, την ελειψη xenon, και τα συναφη..απλα δεν θελει η δεν του κανει το συγγεκριμενο οχημα..
να πω οτι απο το συγκεκριμενο μοντελο εχω πληρη αγνοια........και ολα τα παραπανω ειναι αποριες δικες μου
αν ολα τα παραπανω που αναφερω,δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα.........ας διαγραφει το ποστ μου.......
νομιζω φιλε μου οτι ημουν απολυτως σαφης
Κρις, δεν ήξερα ότι έχουν πέσει τόσο οι τιμές.
Έχω μπροστά μου EVO αγγλικό του Αυγούστου και έχει αγγελίες 2 csl.
To πρώτο από www.nickjohnsonmotorco.co.uk του 2004 με 21Κ μίλια για 32.995 λίρες και....
.....το δεύτερο πάλι από τον ίδιο του 2003 με 21Κ μίλια και αυτό για 31.995.
Επίσης στο τέλος του άρθρου λέει συγκεκριμένα......quote ''.....CSLs have started going up in price, so popping one in your collection now would seem like an excellent idea'' unquote.
κωσταντίνε μη μου τον ανάβεις βραδυάτικα τον συμπέθερο και δε θα κοιμάται
για κάνα 10ήμερο...