more info soon ... :thumbsup:
https://www.youtube.com/watch?v=dlqP3WsJvyo
https://www.youtube.com/watch?v=ppxh_CiNk3A
Printable View
more info soon ... :thumbsup:
https://www.youtube.com/watch?v=dlqP3WsJvyo
https://www.youtube.com/watch?v=ppxh_CiNk3A
Σωκρατηηηη το 208 γΚαμη........
φοβερη καροτσα θελω να το δω 16αρι τετραπεταλουδο Ελλαδα...
Καλο απογευμα να εχουμε.... :thumbsup:
H Peugeot ανακοίνωσε τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά του 208 T16 Pikes Peak με το οποίο ο Sebastian Loeb θα προσπαθήσει να κάνει νέο ρεκόρ στο φετινό Pikes Peak στις 30 Ιουνίου. Φορά έναν V6 bi-turbo 3,2-λίτρων 24-βάλβιδο κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, απόδοσης 875 άλογα με 900 Nm ροπής. Έχει τελική ταχύτητα 240 χλμ/ώρα με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 1,8 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα και τα 0-240 χλμ/ώρα σε 7,0 δευτερόλεπτα.
Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω 6-τάχυτου σειριακού κιβωτίου με paddles στο τιμόνι. Στο σασί του είναι σωληνότο με το σώμα να είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από carbon.
Το αγωνιστικό, όπως ήταν φυσικό φορά ένα άκρως επιθετικό bodykit, με τα πάντα πάνω του να είναι τεράστια. Η αεροτομή, τα side skirts, το μπροστά splitter, τα πάντα. Οι εξατμίσεις βγαίνουν στο πλάι και έχει μήκος 4.500 mm, πλάτος 2.000 mm, ύψος 1.300 mm, και μετατρόχιο 2.695 mm. Ζυγίζει 875 κιλά, έχοντας αναλογία κιλών ανά ίππο 1:1.
Peugeot Sport 208 T16
Photo: Peugeot Sport
Technical specifications - 208 T16 Pikes Peak
ENGINE
Type: V6 bi-turbo
Cubic capacity: 3.2 litres
Number of valves: 24
Position: Mid-rear
Number of cylinders: V6 (60°)
Maximum power: 875hp
Torque: 90mkg
Maximum rpm: 7,800rpm
Top speed: 240kph
0-100kph: 1.8s
0-200kph: 4.8s
0-240kph: 7.0s
TRANSMISSION
Type: Four-wheel drive
Gearbox: Longitudinally-mounted six-speed sequential gearbox with steering wheel-mounted paddle-shift
CHASSIS
Frame: Tubular steel
Bodywork: Carbon fibre
SUSPENSION / BRAKES / STEERING
Suspension: Double wishbones and pushrod/rocker arm actuation at all four corners
Springs: Torsion bars
Dampers: Pressurised dampers
Anti-roll bars Front and rear
Steering: Hydraulic power steering
Brakes: Hydraulic double circuit brake system with one-piece light alloy callipers
Brake discs: Vented carbon discs front and rear
Diameter (front): 380mm
Diameter (rear): 355mm
Wheels: Specific 18x13 magnesium alloy wheels derived from F1 technology
Tires : Michelin (31/71x18)
DIMENSIONS
Length: 4,500mm
Width: 2,000mm
Height: 1,300mm
Front overhang: 1,690mm
Rear overhang: 1,690mm
Wheelbase: 2,695mm
Wing: 2,000mm (based on the rear wing of the Peugeot 908)
Fuel tank: 40 litres
Weight: 875kg
Κατι δεν μου παει καλα.
Εχω ασχημο προαισθημα για αυτο το αμαξι.
Κακο καρμα να το πω?
Μια ανησυχια?
Δεν μου καθεται καλα, μου βγαζει bad vibes.
Ευτυχως ο Λεμπ.εχει.χερια να το παει.
Αλλα, κατι δεν μου αρεσει.
Υπονοείς κάτι??? :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
https://imageshack.us/a/img593/1494/3523e.jpg
Αυτο ακριβως
φαε τη γλωσσα σου ρε γκαντεμοσαυρε, ετσι κι αλλιως θα αλλαξουν τα χρωματα.
πολλα αλογα εβγαλε....εμαθα οτι τη βελτιωση την ανελαβε ο Μακης 0-500 στο Καματερο γιατι στην πεζο δεν ξερουν και το προγραμματησε ο Σακης ο "χοντρος"....
Είμαι σίγουρος ότι μόλις γίνει η ανάβαση ΜΟΙΡΑΙΩΣ θα γίνουν οι πρώτες συγκρίσεις με τον άρι βάτανεν.
Όπως και να έχει πιστεύω θα είναι φοβερό.
Αν κάνει και ένα πέρασμα έτσι για τις λήψεις και όχι για χρόνο...
Κανα άλλο μοιραίο μην έχουμε, γιατί το αμάξι ΔΕΝ πατάει κατω.
Το δοκιμαστικό μουλάρι με άλλο "καβούκι" έχει σηκωθεί σούζα αρκετές φορές μέχρι τώρα.
Εχουν δοκιμασει πολλοι,ο Loeb δεν ειναι τυχαιος,και η Peugeot εχει να δωσει!
Στην αναμονη λοιπον!
Θα γραψει ιστορια ο Σεμπ!
Θωμα συμφωνω για το στυλ οδηγησης του Λεμπ , αλλα οσο τα δικα του στανταρ δεν
συμπιπτουν με αυτο που ισως περιμενουμε,αλλο τοσο η συνταγη kg/hp και Pikes Peak
και η σιγουρη συγκριση του με τον Βατανεν,πιστευω θα βγαλουν θαυμαστο
αποτελεσμα!
ναι, δεν αντιλέγει κανείς για το ενδιαφέρον αποτέλεσμα που θα καταφέρει, είναι ίσως ο καταλληλότερος άνθρωπος για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα άλωστε.
απλά ο θεατής, δεν θα δεί τον κανιβαλισμό που είδε με τον βάτανεν πρίν χρόνια.
με ένα αυτοκίνητο που κουβαλάει της παναγιάς τα μάτια και τεχνολογία διαστημική παρέα με τον αποτελεσματικότερο οδηγού του σιναφιού, είναι φύση αδύνατο να υπάρξει η ίδια απόλαυση στο γυαλί...
:thumbsup::thumbsup:
https://video.lequipe.fr/video/540d2e10214s.html
στην 4η περιπου στις 6κ στροφες ισως και 7 γιατι δεν εχω καλα ηχεια κανει ενα στιγμιαιο κοψιμο...
μαλλον εχουν βαλει εκεμ μπουζια....
θα αλλαξουμε μπουζια να βαλουμε ντενσο ικ20 που ειναι ιριδιου να μην αλλαζεις και καθε 30κ και ενα καθαρισμα πεταλουδας και θα το δουμε.... γαλλικα φιλε....
....:warriorsmiley:
https://www.youtube.com/watch?v=TblXNVZICBI
Peugeot 208 Τ16 Pikes Peak στα χρώματα του
:shok::shok:
Ακριβώς ένα μήνα πριν την έναρξη της διεθνής ανάβασης του Pikes Peak η ομάδα της Peugeot Sport με τον Sebastien Loeb και το 208 Τ16 βρίσκονται ηδη στην περιοχή της περίφημης ανάβασης για δοκιμές.
Ο υπεύθυνος μηχανικός Jean Christophe είπε: Επιτέλους ήρθε η στιγμή για να μάθουμε πόσο καλά έχουμε κάνει την δουλεία μας. Μετά τις δοκιμές στο Mont Ventoux αντικαταστήσαμε το κιβώτιο ταχυτήτων λόγω του σπασμένου συμπλέκτη, το αυτοκίνητο αποσυναρμολογήθηκε και πριν συναρμολογηθεί θα δοκιμαστεί ο κινητήρας του σε ένα χώρο αντίστοιχο με τις συνθήκες του μεγάλου υψόμετρου που αντιστοιχούν στην ανάβαση.
Ακολουθεί ένα βίντεο από τις τελευταίες δοκιμές που έκανε η Peugeot Sport στο βουνό Mont Ventux όπου εμφανίστηκε και το 205 T16.
:thumbsup:
https://www.youtube.com/watch?v=6sHlBX4KqBM
Ταυλααααααααααααααααααααα ααααααααα :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
μελλοντικος ασχετος κατοχος 208...
- τι αμαξι εχεις?
--το πεζο το κοκκινο?
-- ποιο?
---ελα μωρε το κοκκινο το τουρμπο...
---ποιο?
---αυτο που ετρεχε και στο παικπικς....
:drive::drive::drive::drive::drive:
Ασχετε κατοχε....θελω να μπαξεις και το μπροστινο παγκακι να καθομαι για να με πηγαινεις βολτα!
Πρώτο σκέλος δοκιμών για το Pikes Peak 2013 και το φαβορί δείχνει έτοιμο να ανταποκριθεί στις προσδοκίες και στα προγνωστικά. Ο Sebastien Loeb με το Peugeot 208 T16 ήταν ο ταχύτερος στο πρώτο ανέβασμα στο βουνό.
Η διαδρομή ήταν χωρισμένη στη μέση προκειμένου οι οδηγοί να έχουν την πρώτη τους φετινή επαφή με την ασφαλτοστρωμένη στο 100% πλέον διαδρομή. Η ομάδα της Peugeot επικεντρώθηκε στο στήσιμο του αυτοκινήτου και στην εξαγωγή συμπερασμάτων για τον κινητήρα.
Ο Sebastien Loeb αφιέρωσε αρκετές ώρες στις σημειώσεις του. Για αυτόν το λόγο άλλωστε παρόν ήταν και ο Daniel Elena, ο συνοδηγός του στο WRC, ώστε να τον βοηθήσει με αυτές καθώς στον αγώνα ο Loeb θα είναι μόνος του.
Έχουμε ακόμα αρκετές ημέρες και αρκετά σκέλη δοκιμών ακόμα μέχρι τη μεγάλη μέρα στις 30 Ιουνίου όταν και θα διεξαχθεί ο φετινός αγώνας στα σύννεφα καθώς οι 156 στροφές της διαδρομής καταλήγουν σε υψόμετρο άνω των 4000m. Για να δούμε, το αναμενόμενο θα γίνει πράξη και στον αγώνα...
https://www.youtube.com/watch?v=fHsBMSWw2ZM
https://www.youtube.com/watch?v=hmBbKw9eGg8
Δηλαδη πλεον δεν εχει καθολου χωματινο κομματι?
Goodmorning ...
χθες το πρωί έγιναν οι κατατακτήριες δοκιμές που καθόρισαν την σειρά εκκίνησης για τον αγώνα της Κυριακής. Μετά από δύο προσπάθειες ο Sebastien Loeb έκανε τον καλύτερο χρόνο 3.26.153, 17 δευτερόλεπτα ποιο γρήγορα από τον αντίπαλο του Romain Dumas. Δύο ακόμα ημέρες δοκιμών μένουν για την κατηγορία Unlimited μέχρι να εξοικειωθούν οι οδηγοί με τις απαιτητικές συνθήκες του Pikes Peak.
https://www.youtube.com/watch?v=HHGk1OyYGEM
https://www.youtube.com/watch?v=_Zf_AU-HmDw
https://www.youtube.com/watch?v=xCXFZ7RWjsk
:shok::shok::shok:Παράθεση:
Peugeot Sport @peugeotsport
#PeugeotPikesPeak #208T16PikesPeak seb Loeb 8.13.878
δειτε το https://www.redbull.com/en/motorspor...nal-hill-climb
απο το 3.25.000 και μετα
.....Παράθεση:
Peugeot Sport @peugeotsport
Officiel. Nouveau record à Pikes Peak signé #208T16PikesPeak et Sébastien Loeb. 8.13.878 !