αυτο κανει η δουλεια η τζαμπα τα ευρω??
https://cgi.ebay.com/ebaymotors/Oil-...cessoriesthumb
Printable View
αυτο κανει η δουλεια η τζαμπα τα ευρω??
https://cgi.ebay.com/ebaymotors/Oil-...cessoriesthumb
Έχεις λάδι μέσα στην εισαγωγή?
γενικά κάνει δουλειά είτε σε ατμοσφαιρικό είτε σε τουρμπάτο...
φροντίζει να διατηρεί τον κινητήρα καθαρό από τυχόν κατάλοιπα(κυρίως στα έδρανα των βαλβίδων,μπουζί κ.α).
πρέπει να προσέξεις μέσα το δοχείο να χει διαχωριστικό ή σφουγγαράκι για το ατμοποιημένο λάδι.
η τοποθέτηση είναι σχετικά εύκολη
Mήπως αυτό επίσης είναι καλή φάση για να το τρυπήσεις και να βάλεις και αισθητήρα μέτρησης θερμοκρασίας λαδιού? Γιατί λυπάμαι να τρυπήσω μαμά κομμάτια για να βάλω τον αισθητήρα...
Οπότε με έναν universal αισθητήρα κάνεις τρύπα ξέγνοιαστα...
Σωστά το σκέφτομαι?ή μπα?
Βασίλη το δοχείο δεν κάνει κύκλωμα να ρέει μέσα το λάδι. Στην ουσία όπως είπε ο Πάνος κρατά το ατμοποιημένο λάδι μακριά απο την εισαγωγή για να μην λερώνει το MAF και να μην κάθεται λάδι στο Intercooler στους τουρμπάτους. Δεν είναι δοχείο για να το τρυπήσεις και να πάρεις θερμοκρασία
Ελπίζω να ξεδιάλυνε λίγο η κατάσταση :)
A...Ok Στράτο...Παρανόησα...Sorry...Νόμ ιζα ότι ήταν κάτι σαν ένα δεύτερο φίλτρο λαδιού...
Δεν πειράζει Bill. Για αυτό είμαστε εδώ. Εγώ θα σου πώ μερικά μηχανολογικά και εσύ για τα κομπιουτερικά που δεν κατέχω και πολλά.
Πάντως για να πάρες παροχή για θερμοκρασία λαδιού χρειάζεσαι να πάρεις ένα "τ" και 2 μούφες απο τα υδραυλικά και να συνδέσεις το ανταπτοράκι του αισθητήρα σ εκάποια έξοδο του λαδιού. Αλλά καλήτερα να γίνει σε συνεργείο αυτό
Ποσο απαραιτητη ειναι αυτη η παγιδα?
Δοχείο αναθυμιάσεων σε κάποια φάση πρέπει να βάλω και εγώ για να μη λερώνονται οι σωληνώσεις και το ιντερκουλερ.
Το συγκεκριμένο σαν αντιγραφή της greddy που ήθελα να βάλω μοιάζει.Και μη ξεχνάμε που και που θέλει άδειασμα και καθάρισμα.
Κοίτα Δημήτρη στα εργοστασιακά αυτοκίνητα δεν κρίνεται απαραίτητο, αλλιώς θα έμπαινε απο το εργοστάσιο και αυτό γιατί οι αναθυμιάσεις του λαδιού επιστρέφονται στην εισαγωγή και καίγονται
Στα βελτιωμένα αυτοκίνητα και ειδικά στα υπερτροφοδωτούμενα που οι θερμοκρασίες είναι υψηλότερες οι αναθυμιάσεις είναι αυξημένενες προκαλώντας πολλά προβλήματα. Συνήθως μπουκώνει το μαφή δημιουργήται "καρβουνίλα" στην πεταλούδα. Επίσης, μετά απο καιρό δημιουργήται στάθμη στο intercooler μειώνοντας την απόδωση του
Για σένα δεν κρίνεται επιτακτικό αλλά αν το βάλεις σίγουρα καλό θα κάνεις
μμμμμμμμμ
τελικα θα κανω την αγορα!!
Το βλεπω λιγακι υπερβολικο.
Σιγουρα οπως το περιγραφει ο Στρατος θα ειναι σωστο να μπει σε ενα βελτιωμενο αυτοκινητο.
Σιγουρα το ιντερκουλερ τραβαει ενα ζορακι αμα ειναι και η τουρμπινα "ετοιμη" και κατεβαζει λαδακι.
Συνεχιζω ομως να το βλεπω υπερβολικο για ενα νορμαλ αυτοκινητο.
βάλτο αδερφέ...εγώ σώθηκα πάντως