ξεκιναω σιγα σιγα τη βελτιωση αλλα και παλι θα χρειαστω την πολυτιμη βοηθεια σας.ειπα να παραγγειλω το εξης φιλτρο πειτε μου και εσεις τη γνωμη σαςhttps://streetandcircuit.gr/bmw-3ser...3391_3416_4271 στη συνεχεια προγραμμα και εξατμιση
Printable View
ξεκιναω σιγα σιγα τη βελτιωση αλλα και παλι θα χρειαστω την πολυτιμη βοηθεια σας.ειπα να παραγγειλω το εξης φιλτρο πειτε μου και εσεις τη γνωμη σαςhttps://streetandcircuit.gr/bmw-3ser...3391_3416_4271 στη συνεχεια προγραμμα και εξατμιση
Οχι. Βαλε ενα K&N μεσα στο μαμα φιλτροκουτι, την ιδια αποδοση θα εχει και θα γλυτωσεις 215¤.
Μην πετας τα λεφτα σου σε φιλτροχοανες και αλλα τετοια αχρηστα...
Κανε οτι σου ειπε ο Φανης και εισαι οκ!
Ναι αυτο (τυχαιο λινκ).
https://www.khoalty.com/bmw-e46-kn-air-filter.html
Τα CAI κανουν δουλεια σε αλλα αμαξια, στα BMW ειναι μια χαρα το φιλτροκουτι. Πολλα τα λεφτα για να παρεις μονο ηχο-ρουφηγμα. Απο αποδοση ειναι το ιδιο με το φιλτρο-πανελ. Καποια στιγμη θα βαλω το CAI της aFe, μονο για το ρουφηγμα ομως..
Το λινκ της streetandcircuit λεει στη φωτο 20,34hp σε Chevrolet 2500HD. (6000cc με σχετικα φιμωμενη εισαγωγη.. και κλανια να ριξεις θα παρει αλογα).
οκ θα ξηγηθω ετσι για αρχη.μια ανασα θα την παρει πιστευω.τωρα για εξατμιση εχω εναν αξατμισα τελειο στη δουλεια του αλλα υστερει στο tuning.οτι του δωσεις μα οτι,το φτιαχνει.τι προτεινεις να φτιαξω λοιπον ρε φανη?
Εξατμιση μπορεις να βαλεις supersprint αν εχεις λεφτα (1200¤ χταποδια, 1500¤ καταλυτες,, 300¤ μεσαιος σωληνας, 900¤ τελικο) ή να φτιαξεις χειροποιητη σε καποιον που εχεις ακουσει οτι κανει καλη δουλεια. Καταλυτες HJS ιδανικα αλλιως Magnaflow. Η supersprint ειναι η ιδανικη λυση αλλα πανακριβη. Με την εξατμιση θα χασεις μερικα κιλα κυριως απο το βαρυ μαμα τελικο, και δεν θα ειναι πνιγμενο (βλ. προκαταλυτες, καταλυτες).
Τα supersprint ειναι 3", 76.2mm αν θυμαμαι καλα.
Πρεπει να φτιαξει αυτα.
https://www.supersprint.com/en/prod-...280BA__00.aspx
δεν παιζεσαι σε ευχαριστω παρα πολυ για ολα.σε ζαλισα τελος με προγραμμα τι κανουμε?
οκ φανη να εισαι καλα σε ευχαριστω πολυ.σορυ αν σε ζαλισα
Το bmwfans διανυκτερευει και για μεταμεσονυκτιες βελτιωσεις!!!:thumbsup:
Μπραβο σε ολους οσους βοηθανε με τις γνωσεις τους.
:thnx: :thanks: :thnx:
Μια Χαρα είναι η Μαμα εξάτμιση
Κ αθόρυβη κ αποδοτική .
Κ το Μαμα φιλτρο το ίδιο.
Απλά άλλαζε το κάθε 5000, έτσι κ αλλιώς φτηνό είναι.
Αν θές τώρα βαβουρα οκ για εξάτμιση,
Αλλα απο άλογα ελαχιστοτατα.
Θα μπεις σε μια διαδικασία και έξοδα που δε ξερω αν θα αξίζει το κόπο για τα χρήματα που θα δώσεις αλλα και για το αποτέλεσμα που θα δεις .
Αλήθεια τι έχεις κατα νου και ποσα άλογα νομίζεις πως θα πάρεις ;
Και το βασικότερο ποσα χρηματα θες να διαθέσεις ;
Φίλτρο προγραμμα εξατμιση θα ειναι η βελτίωση η θα βάλεις και χταποδια καταλύτες εκεντροφορους ;
Θα τα κάνεις ολα με τη μία η σιγα σιγά σταδιακα ;
Οσο για τη προσθήκη φιλτρου μόνο χωρίς τίποτε αλλο δεν είμαι βέβαιος αν θα σου δώσει κατι ,μπορει και να σου στερήσει .
βασικα θελω να ανασανει λιγο η μπεμπα για αρχη κ βλεπουμε μετα .ετσι να δω λιγο διαφορα γιατι το ψιλοβαρεθηκα ,ειναι κ η πρωτη μου επαφη με βελτιωση,...να μην πεσω στα βαθια απο τωρα.ειμαι απειρος.τωρα απο χρηματα υπαρχουν στην ακρη για αυτη τη δουλεια οχι μεγαλο ποσο αλλα ρε παιδι μου δεν με ενδιαφερει κ πολυ για παρτυ μου το κανω οχι για το φαινεσθαι.δηλαδη αντεχω για φιλτρο ,προγραμμα,εξατμιση. και κατι παραπανω.ευχαριστω για το ενδιαφερον απολους παντως.
Μην πας σε ατμοσφαιρική βελτίωση στον Μ54. Απο αυτά που λες, πας να μπλέξεις..με το φπε (για κατι επώνυμο) θα δώσεις κανα 3χίλιαρο, θα πάρεις 20 άλογα στα λόγια, 8-10 στο δυναμόμετρο τα οποία δεν θα καταλάβεις στη βαριά καρότσα του Ε46, έχεις κ καμπριο.. Οι λύσεις στο Ε46 οι εξής 2: κομπρέσσορας η μετατροπή σε 330. Ακόμα και με φπε να αρχίσεις αργα ή γρήγορα σ αυτά θα καταλήξεις και θα έχεις πετάξει και το 3χίλιαρο τζάμπα. Το φπε δεκτό, να το κάνεις μετά όμως, αν ο κομπρεσορας ή το 3λιτρο δεις οτι δε σου φτάνουν.
Ρίξε μια ματιά εδώ για το 323 σου..
https://www.esstuning.com/products/M...28TS2%29-.html
Θ'ανασανει η μπεμπα σου και θα βαριαναστεναξει η τσεπη σου!Οτι διαφορα και να δεις στο 2.5αρι σου με ΦΠΕ,μεσα στη βδομαδα θα σου φαινεται παλι ιδιο...Δεν αξιζει η ατμοσφαιρικη βελτιωση σ'αυτα τα μοτερ....Με τα ιδια σχεδον χρηματα βαζεις 330 μοτερακι κι εκει βλεπεις διαφορα...Αν θες να παραμεινεις με το μοτερ σου,τοτε προχωρας στον κομπρεσσορα οπως σου'παν και τα παιδια...
Oλα αυτα περι βελτιωσης και κομπρεσσορα στα λεμε γιατι καποιοι απο μας τα εχουμε περασει και καναμε τα λαθη που πιθανο να κανεις και συ ,με αποτελεσμα να ματωσει η τσεπη αλλα χωρις τα επιθυμητα αποτελεσματα.
Τη λυση του κομπρεσσορα μη τη φοβασαι ειναι αξιοπιστη
τουλαχιστον οσο αφορα τον ess και υπαρχει και η τεχνογνωσια για τη τοποθετηση του.
Δεν ειναι κατι το δυσκολο.
Βαλε μια εξατμιση που θα σου κανει κ οταν-αν κομπρεσσαρεις.
Βαλε ενα απλο φιλτρο μεσα στο εργοστασιακο φιλτροκουτι.
Και ενα προγραμματακι.
Το αυτοκινητο θα ζωντανεψει λιγο και εσυ θα κανεις το κομματι σου.
Αν στο μελλον θελησεις κομπρεσσορα το μονο πραγμα που θα παει ακλαφτο θα ειναι το προγραμμα.
Η εξατμιση, αν ειναι καλη, και τριλιτρο να κοτσαρεις, και να κομπρεσσαρεις το τριλιτρο... Ιδια θα ειναι...
Πχ. Μια πολυ καλη επιλογη εξατμισης.
https://www.ebay.de/itm/EISENMANN-Sp...item5ae91b8aac
https://www.ebay.de/itm/EISENMANN-So...item35c328e65a
Συνολο 1000 πες. Κ 300 το προγραμμα και 50 το φιλτρο.
Καλυτερα να ξεκινησει αναποδα για ουσιαστικοτερα αποτελεσματα.
Εγω θα σου ελεγα ξεκινα με το κομπρεσσορα.
Η Δυναμη και μονο που θα παρεις απο τη προσθηκη του ξεπερνα κατα πολυ οτι αλλο και να κανεις και ολα τα αλλα ας μεινουν μαμα !!!
Στη πορεια μπορεις να προσθεσεις και εξατμισεις και εκεντροφορους TS2+ και να ανεβεις και αλλο στην δυναμη.
Ο κομπρεσσορας συνοδευεται απο προγραμμα του ess ειναι κριμα να πληρωσεις τωρα για ενα προγραμμα που αργοτερα θα ειναι αχρηστο.
Ειναι καλυτερα να παρεις στην αρχη τα πολλα αλογα σχεδον με το ιδιο κοστος που θα ειχαν ολα τα αλλα φιλτρο χταποδια καταλυτες τελικο προγραμμα εκεντροφορους για να σου δωσουν το πολυ 10-12 αλογα .
Σκεψου εξυπνα αν θες βεβαια να διαθεσεις τετοιο ποσο.
Τωρα αν η βελτιωση που θες να κανεις ειναι φιλτρο προγραμμα και τελικο καλυτερα μη χαλας τα χρηματα σου.
Mεχρι και 2+ σταδιο δε θελει τιποτα.
Οτι χρειαζεται ειναι μεσα στη τιμη αγορας + τοποθετηση στην Ελλαδα.
Ο Κομπρεσσορας κοστιζει το ιδιο πανω κατω οσο θα κοστιζαν επωνυμα φιλτρο,εξατμιση,εκκεντροφο ροι,χταποδια,τελικο και ισως μεσαιο καζανακι,καταλυτες,προγραμ μα.
Τα λεω ολα αυτα γιατι και γω εκανα το ιδιο λαθος,ξοδεψα γι αυτα ενα σκασμο λ7 για να παρω 20 αλογα στο 3.0 και μετα αφου το χρημα τελειωσε περιμενα 1+χρονο για να ξαναμαζεψω για το κομπρεσσορα .
Ενω αν ειχα βαλει πρωτα το κομπρεσσορα παλι θα περιμενα για τα υπολοιπα αλλα το λιγοτερο με 60-80 αλογα πανω και οχι 20 ;)
Και μετα με τη προσθηκη των υπολοιπων θα εφτανα στο 130+
Toτε βεβαια δεν υπηρχε κανεις να μου σφυριξει τι επρεπε να κανω ..ενω τωρα ξερουμε :)
Eκτος πια και αν υπαρχει το χρημα για ολα μαζι οποτε εκει τελειωνει το θεμα.
Παντως αυτη τη στιγμη να ξοδεψει χρηματα για ενα φιλτρο και ενα προγραμμα χαμενα θα πανε ειναι το μονο βεβαιο.
Αποψη μου παντα .
Εδω ειναι οι τιμες για τον ess
Πολυ σωστο αυτο που ειπε ο φανης, βαλε ενα ελευθερο φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι, μονο ετσι θα δεις καποια βελτιωση..Αν θες να βαλεις φιλτροχοανη για να δεις διαφορα ανωδικη, πρεπει να βαλεις και προγραμμα, οποτε αυτο που σου ειπε ο φανης + μια πιο ελευθερη εξατμισουλα..;)
Αρα μιλαμε για να δωσει κοντα στα 1500 ισως και κατι παραπανω αν βαλει μονο τελικο καζανακι και οχι και μεσαιο γιατι ανεβαινει κι αλλο το κοστος, φιλτρο και προγραμμα για να παρει τι ?
5-10 αλογα ?
Δεν ειμαι και πολυ βεβαιος.
Για το μονο που θα τον ψιλοψαρωσει ειναι η αποκριση του γκαζιου που θα αλλαξει μια και θα ψιλοαρπαει καλυτερα χαμηλα ,αλλα αυτο δε σημαινει περισσοτερη ιπποδυναμη,
Καταλαβαινω τι του αρεσει να ακουει αλλα για να ξερει και τι του γινεται η προταση μου ειναι πριν κανει οτιδηποτε να γινει μια δυναμομετρηση και μια μετα αφου τελειωσει.
Το σωτοτερο βεβαια ειναι σε καθε τι που προσθετει να γινεται δυναμομετρηση (και παντα στο ιδιο δυναμομετρο)για να εχει μια ολοκληρομενη εικονα στο τι εχει παρει απο το καθε πραγμα που εχει προσθεσει.
Οπως προειπα τα εχουμε κανει και τα ξερουμε,μετρημενα κουκια ειναι .
Δηλ. Θέλει περίπου 7000 ευρώ.
Αξίζει να τα δώσει;
Ένα Ε46 330 πόσο κάνει.
Εδω δε μιλαει για αλλαγη αυτοκινητου αλλα για βελτιωση.
Ενα 330 σαν ιπποδυναμη εχει 231 .
Με το κομπρεσσορα μπορει να φτασει αναλογα με το σταδιο μεχρι 430-460 αλογα χονδρικα.
Η τιμη που αναφερεις ειναι για το 330 για το 323 δε ξερω ποια ειναι .
Εσυ αν εδινες ενα ποσο για βελτιωση τι θα προτιμουσες
Να δωσεις 4500-5000 για να βαλεις ας πουμε σρικ εκκεντροφορους πρωτου σταδιου -καταλυτες -σουπερσπριντ χταποδι σωληνες ,τελικο-φιλτρο-προγραμμα για να παρεις 20 -25 αλογα
η να δωσεις
5500 - 6000 για κομπρεσσορα με τη προσθηκη φιλτρου για να παρεις τουλαχιστον 80-100 αλογα για αρχη χωρις τιποτα απο τα παραπανω και με προοπτικη να φτασεις πολυ πιο ψηλα προσθετοντας στη πορεια σιγα σιγα ολα τα παραπανω ?
Eαν αποφασισει να κομπρεσσαρει η ess δεν ειναι μονοδρομος.
Υπαρχουν και φθηνοτερες επιλογες.
Οπως η vf...
https://vf-engineering.com/other-bmw/bmw-e46/
https://vf-engineering.com/wp-conten...Engine-Bay.jpg
Η τα γνωστα κιτ της g power
https://www.g-power.de/952.html?L=1&...#Produkt_Start
https://www.g-power.de/typo3temp/pics/e8994d7bbe.jpg
Kαθως και αλλα πολλα, που το κοστος τους ειναι πολυ πιο χαμηλο απο το κοστος του κιτ της ess.
Καλα 1.500 δεν παει με τιποτα να βαλει ελευθερο φιλτρο μεσα στο φιλτροκουτι και να κανει πιο ελευθερη την εξατμιση, αντε 1000 το πολυ..Επισης προτεινα ελευθερο φιλτρο στο φιλτροκουτι γιατι μονο σε αυτη την περιπτωση κερδιζεις χωρις προγραμμα αρα κρατας το κοστος χαμηλα, αν βαλεις φιλτροχοανη χωρις να εχεις προγραμμα τοτε χανεις..Επισης με καθε πραγματακι που αλλαζει να πηγαινει για δυναμομετρηση δεν μου φαινεται και πολυ οικονομικη προταση και στο κατω κατω για βολτα δεν το θελει το αμαξι? Γιατι να δυναμομετρησει? και τι να δυναμομετρησει? να δει αν πηρε 10 αλογα σε ενα αμαξι 1.600 κιλων βολταδικο? Και 10 αλογα με το ζορι περνουν τα ατμοσφαιρικα πρωτο σταδιο
Εγω πιστευω οτι εαν ξεκινησεις με ενα προγραμμα ενα πιο ελευθερο φιλτρο και μια πιο ελευθερη εξατμιση δεν θα ξεπερασεις το 1000αρικο.Πανε οι εποχες που ζηταγαν 6-7 κατοσταρικα για ενα προγραμμα.Απο τα 1000 λοιπον μεχρι τα 5χιλιαρικα που εχει η μετατροπη σε κομπρεσορα(το λιγοτερο) νομιζω ειναι μια σεβαστη διαφορα.
Αν λοιπον γινει ενα σωστο ΦΠΕ τοτε το αμαξι θα ζωντανεψει λιγακι και οταν θα χρειαστει πολυ παραπανω πεταει τα λεφτα του προγραμματος(οπως ειπε και καποιος παραπανω)
Πες τα ρε μητσο