γεια σας ρε παιδια με επιασαν τα ζουζουνια να ..ξυπνησω ...λιγο τη μπεμπα μου.εχετε καμια ιδεα για τροπους βελτιωσης?σκεφτομουν κατι σε κομπρεσσορα ....α το αμαξι μου ειναι ε46 323 2.5 καμπριο.
Printable View
γεια σας ρε παιδια με επιασαν τα ζουζουνια να ..ξυπνησω ...λιγο τη μπεμπα μου.εχετε καμια ιδεα για τροπους βελτιωσης?σκεφτομουν κατι σε κομπρεσσορα ....α το αμαξι μου ειναι ε46 323 2.5 καμπριο.
Πόσο καιρό το έχεις στην κατοχή σου???
Καλό θα ήταν να εξοικειωθείς πρώτα μαζί του όσο μπορείς περισσότερο και να μάθει τα υπέρ και τα κατά στον τρόπο λειτουργείας του και μετά να πας σε κάποιο κιτ βελτίωσεις...
το εχω 5 χρονια γεματα,ευχαριστω ομως για τη συμβουλη ειναι πολυ σωστη.βεβαια τα εχω δει και τα + και τα - και τωρα τελευταια ψαχνομαι γενικως για κατι το παραπανω.ειναι τελειως μαμα δεν του εχω πειραξει απολυτως τιποτα,και θελω να κανω μια πολυ κυριλε βελτιωσουλα χωρις θορυβο και χωρις υπερβολες
Όπως είπε και ο Φάνης πριν.Για ατμοσφαιρική βελτίωση θα δώσεις τα ίδια λεφτά και αποτέλεσμα της "προκοπής" δεν πρόκειται να δείς.
Κομπρεσάρισμα είναι η καλύτερη λύση,εφόσον δεν θες να αλλάξεις το αμάξι σου.
Το 325 είναι πολύ καλό και τίμιο μοτέρ και σηκώνει τέτοια παρέμβαση ;)
Δες και τον υπερκυβισμο αν γινεται στο μοτερ σου.
https://www.car.gr/parts/view/1556292/ για κοιτα και εδω.τυχαια το βρηκα
σορρυ αλλα τι ειναι το λ7?
λ - εφτα
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...Nfi1e1F9G2UhhQ
thumb
λ-εφτα
ωραια τοτε προχωρας!
Θες να κανεις μετατροπη η' βελτιωση του δικου σου?Αποφασισες?
Προφανως περασες το τεστ
,ξερω τι θελω,ειμαι ετοιμος,δεν κανω τζαμπα μοχαμπετι ! thumb
Απο δω και μετα θα σε αφησω στα παιδια που γνωριζουν και εχουν κανει τετοιες δουλειες και θα αραξω να παρακολουθησω την βελτιωση :popcorn:
Θα χει ενδιαφερον!
Keep us update.
Καλη αρχη.
Ο Βασιλης το σκοτωνει το αμαξι.. οποιος το παρει μπορει να το κυκλοφορησει ειτε να πουλησει τα κομματια να βγαλει και κερδος. Το ESS του θελει πολλη δουλεια και λεφτα για να μπει σε 2.5αρι ομως, εισαγωγη/σωληνωσεις/ecu κ.α
Ασε τα αδηλωτα για αυτους που θελουν να ζοριζονται. Ειτε θα σε τρακαρουν και θα τραβας τα βυζια σου, ειτε θα λες απο που να παω βολτα μη με σταματησουν. Με δηλωμενο νομιμο μοτερ κοιμασαι ησυχος. Βελτιωσε αυτο που εχεις μια χαρα ειναι.
Εγώ λέω ένα ΦΠΕ είναι αρκετό!!! Και χωρίς να χαλάσεις μια περιουσία.
Μιλαω για εισαγωγη και οχι φιλτρο στο εργοστασιακο φιλτροκουτι.
πχ https://www.sonicms.net/index.php?ro...product_id=761
Αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα.νομιζω οτι ειναι τσαμπα τα λεφτα για να παρεις 10 αλογα. που κατω κατω δεν θα καταλαβει κατι ουσιαστικο σε επιταχυνσεις.
Είναι πολύ ακριβά τα άλογα που "κερδίζεις" σε ΦΠΕ αναβάθμιση σε ατμοσφαιρικό κινητήρα BMW.
Βέβαια τα χρήματά του ο καθένας τα χρησιμοποιεί όπως νομίζει καλύτερα αλλά επειδή κι εγώ κάποτε (όχι πολύ παλιά) "νόμιζα"... και τα πλήρωσα ακριβά αυτά τα άλογα, είπα να παραθέσω την άποψη μου μπάς και η εμπειρία μου φανεί χρήσιμη.
ας υποθεσουμε οτι ξεκιναω τη βελτιωση μου με ενα φιλτρο ,ενα πραγραμμα κα μια εξατμιση.στην εξατμιση τι μπορουμε να κανουμε ωστε ναι μεν να βοηθησει στην υπολοιπη βελτιωση αλλα απο την αλλη,να μην κανει πολυ θορυβο???ειμαι πολυ εναντια στο θορυβο.....αν αφηναμε το ιδιο τελικο καζανακι μπορει να γινει κατι με τα υπολοιπα 2 ωστε να εχουμε το επιθυμητο αποτελεσμα?
Θα ρωτήσεις εξατμισα αν γίνεται να βάλεις χταπόδι και μεσαίο και μετά μαμά νομίζω γίνεται.
Αν είναι να "ελευθερώσεις", θα ελευθερώσεις απο μπροστά μέχρι και πίσω αντίστοιχα αλλιώς δεν έχει νόημα.
Πάντως στο 46άρι, η επιβάρυνση σε θόρυβο δεν θα'λεγα οτι είναι ενοχλητική, ίσως να σου αρέσει και ο πιό μπάσος ήχος που θα κάνει ένα πιο ελευθερο τελικό (ακόμα και να καταργήσεις το μεσαίο)
Αν θες να κανείς μια καλή ατμοσφαιρική βελτίωση βαλε 6πεταλούδη εισαγωγή από σ54 , χταπόδια από τα πρώτα μ52τυ (χωρίς προκαταλύτες) κ έναν αγραφο όλα αυτα μπορείς να τα βρεις μεταχειρισμένα κ σε καλες τιμές