:original:
η ιδεα ηρθε απο αλλο νημα και το ποστ ενος φιλου,
ας δουμε λοιπον ποια ειναι η γνωμη οσων ειναι στο δρομο για τον ΚΟΚ!
ποια αρθρα του ειναι λαθος που χρειαζεται βελτιωσεις και που αλλαγες?
Τι γνωμη εχετε?
Printable View
:original:
η ιδεα ηρθε απο αλλο νημα και το ποστ ενος φιλου,
ας δουμε λοιπον ποια ειναι η γνωμη οσων ειναι στο δρομο για τον ΚΟΚ!
ποια αρθρα του ειναι λαθος που χρειαζεται βελτιωσεις και που αλλαγες?
Τι γνωμη εχετε?
To πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό εύκολα είναι τα γελοία (εισπρακτικά) όρια των 70 & 80km/h στον περιφερ. Υμηττού.
Δε σου λέω να το πας 110 ή 120, άλλα κάντο 90 - 100 να μαστε όλοι χαρούμενοι.
ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ
η απολυτη παρακμη!!!
έχει στην Αττική οδό 70-80 και έχει 100 στην σκοτώστρα Αθηνών-Πατρών που έτσι και στραβοτιμoνιάσεις είσαι R.I.P.
Η προτεραιότητα στις πλατείες.
Πείτε μου ποιός σκέφτηκε πως προτεραιότητα πρέπει να έχει όποιος μπαίνει στην πλατεία και όχι το αντίθετο.
Πείτε μου ένα λόγο για τον οποίο το αποφάσισε και σε ποιά αλλη ευρωπαική χώρα ισχ'υει το ίδιο,
Πείτε μου τέλος, αν όλοι μπαίνουν συνέχως, πότε θα βγεί κάποιος για να χωρέσουν και αλλοι !!!
Αλλο ενα σημειο που θελει διερευνηση ειναι να επιτρεπεται ή όχι η κινηση των 2τροχων ενδιάμεσα στα αυτοκινητα (ξερετε οταν περνανε σφαιρα αναμεσα στις λουριδες) με αποτελεσμα να υπαρχει σοβαρος κινδυνος δυστυχήματος!
αν εννοεις ευρωπη,συμφωνω οτι για 2χλμ/ω σε βγαζουν φωτο,αλλα σου παρεχουν και μια λωριδα να σκασεις το αμαξι σου απο τελικες!thumb
δεν ειπα πως ειναι απαραιτητα μικρα,αλλα παραλογα!!!!
Ο Αρης Σταθακης ειχε κανει τοτε απο Αθηνα Αλεξπολη κανα 20ωρο πηγαινοντας συμφωνα με τις πινακιδες!!!!:whistle:
Οχι και στις πλατείες βρε Κώστα, κοινή λογική χρειάζεται ! Αλλα που να την βρούν !
Στην Αγγλία οι πλατείες είναι παντού. Σχεδόν δεν υπάρχουν φαναρια. Παντού, οι πλατείες καθορίζουν την κινηση στις διασταυρώσεις. Με ευλαβεια στην τήρηση της προτεραιότητας και όλα κυλούν ρολόι.
Σημ: Οι πλατείες τους σε μικρές διασταυρώσεις έχουν διάμετρο όχι μεγαλύτερη απο ένα μέτρο.
thumb
Το πλεονέκτημα του δίκυκλου Πάνο, είναι η οικονομία στη συντήρηση , το εύκολο παρκάρισμα, η αίσθηση ελευθερίας και αγάπη για την ελευθερία που σου προσφέρει !
Οχι η καταπάτηση του κ.ο.κ και η απερίσκεπτη οδήγηση.
Και αν ακόμη ο δικυκλιστής δεν σκέφτεται τη ζωή του και κυκλοφορεί με το κράνος στον αγκώνα και το σορτσάκι με τις σαγιονάρες, οι άλλοι οδηγοί δεν του φταίνε σε τίποτα γιατί αν, λίγο τον ακουμπήσουν έτσι που κυκλοφορεί θα τραυματιστεί άσχημα.
δεν ξερω αν ειναι ακριβως ΚΟΚ......
αλλα η ελλαδα γενικως δεν εχει ποδηλατοδρομους.....
παλαιοτερα ηταν παλι μεγαλο προβλημα....αλλα ηταν λιγοστα τα ποδηλατα που κυκλοφορουσαν.
σημερα ομως,που για τους λογους που ολοι ξερουμε,εχουν 10πλασιαστει στους δρομους......το προβλημα εχει γινει ακομα μεγαλυτερο.
στην πολη μου (κιλκις),τα τελευταια 2-3 χρονια εχουν γινει αρκετα ατυχηματα,που τα περισσοτερα ηταν παραλιγο δυστηχηματα.
δεν το λεω φυσικα,για να αρχισουμε παλι να λεμε....οι μαλ@@@κες οι πολιτικοι,το μπου@@@ελο κρατος κλπ.......τα εχουμε πει και τα λεμε συνεχεια.
απλως το αναφερω ως μεγαλη ελειψη απο τους ελληνικους δρομους.
Στο Χαλάνδρι και τα Βριλλήσια που είναι τίγκα στον ποδηλατόδρομο βλέπεις καροτσάκια με μωρά, ντηλιβεράδες (με μηχανάκια) και κόσμο να απολαμβάνει τον περίπατο του.
Υποθέτω ότι τον βλέπουν σαν κλειστή, παντώς χρήσης κατασκευή, που τους προστατεύει από εξωγενείς παράγοντες.
Σε καμιά 10ετία πιστεύω θα μάθουμε την χρήση του.
Αν τηρήσουμε το γράμμα του νόμου Αντώνη τότε καλύτερα να το αφήσω σπίτι.
Σωστά τα λες και στην Αγγλία πχ έτσι είναι. Στην Ελλάδα όμως αν έρθω έξω από το σπίτι σου κ παρκάρω προβλεπέ θα με σιχτιρίζεις.
ΑΝ αυτές τις μέρες αλλά και κάθε μέρα πήγαιναν όλοι στην σειρά, μηχανάκια και αυτοκίνητα, θα φτάναμε από Χαλκίδα μέχρι ΚόρΝιθο σε ουρά.
Σε όλα τα άλλα συμφωνώ.
περα απο αυτα που ειπωθηκαν σημειωστε τα οριζοντια προστιμα που επιβαλλονται με πρωτιστως εισπρακτικου τυπου χαρακτηρα.
Σε καποιες χωρες πληρωνεις προστιμο αναλογα με το εισοδημα σου ;)
εγω νομιζα οτι ο κοκ οσον αφορα τις προτεραιοτητες ειναι διεθνης οπως τα σηματα!φταιει βεβαια οτι δεν εχω οδηγησει στο εξωτερικο .
για μενα η ΚΟΡΥΦΑΙΑ μαλ..κια που εχει το ελληνικο κρατος κ ισως κ αλλου δεν ξερω ειναι το εξης....ειμαι με το μηχανακι καλοκαιρι βολτα κ δεν εχω κρανος,(λαθος μου?αλλο θεμα!!!) με σταματανε κ μετα απο κλασσικο ελεγχο με γραφουν για κρανος...επειδη ειμαι σωστος πολιτης απεναντι σε αυτο το μπουρ...ελο που λεγεται κρατος,του λεω ΟΚ γραψε αλλα με το διπλωμα τι γινεται???η απαντηση με βαση το νομο=αφαιρεση!!!!κ του λεω...ρε ανθρωπε το διπλωμα μου ειναι επαγγελματικο κ ερασιτεχνικο γιατι μου στερεις την δυνατοτητα κ τη νομιμοτητα του να βγαλω το μεροκαμματο????επειδη δεν φοραγα κρανος????απαντηση,λυπαμαι κανω μονο οτι λεει ο νομος.εν ολιγεις...ειμαστε σοβαροι???για μια παραβαση τετοια να σου στερηται η δυνατοτητα οδηγησεις με αλλο οχημα???? Π Α Ρ Α Λ Ο Γ Ο ! ! ! ! !
ο ΚΟΚ θα πρεπει να ανανεωνεται και να βελτιωνεται,οχι μονο οταν αλλαζουν οι ποινες για τις παραβασεις.
Προσωπικα πιστευω οτι θα πρεπει να επανεξεταστουν τα ορια ταχυτητας και να μελετηθουν οι συνθηκες και οι κατασκευες των δρομων.
Δεν μπορει σε ενα δρομο που κανει προσγειωση μποινγκ να υπαρχει οριο ταχυτητας τα 70 χιλ/ωρα.
Να αφαιρεθουν κατι ακυρες πινακιδες του τυπου 10 χιλ/ωρα γιατι σιγουρα θα βρεθει καποιος (οργανο) που με 12 χιλ θα σου αφαιρεσει το διπλωμα..
Γενικως ο κοκ πρεπει να αποτελει παραδειγμα οδηγικου πολιτισμου και οχι πηγη εσοδων στους κατα τοπους δημους.
...οποιος και να το σκεφτηκε,μαλλον δεν δοκιμασε το αντιθετο και πιθανον η παραγραφος αυτη του ΚΟΚ να ειναι "εκ αρχαιοτατων χρονων",οταν η κινηση και τα οχηματα ηταν πολυ λιγοτερα......
Στη Λαρισα ΟΛΕΣ πλεον οι μεγαλες διασταυρωσεις θα μπουν σε τετοια κυκλικη πορεια!!!
....για τις ηδη υπαρχουσες κυκλικες πλατειες απο τοτε που εφαρμοσαν το ΣΤΟΠ για την εισοδο στην κυκλικη πορεια,ειναι απιστευτο το ποσο γρηγορα "ξεμπλοκαρει" η κυκλοφορια!!!!
....τα μονα φαουλ,ειναι οι επισκεπτες στην πολη και καποιοι παλιοι ντοπιοι οδηγοι, που απο συνηθεια,πρωτα βριζουν και μετα βλεπουν οτι ειχαν ΣΤΟΠ....η δυναμη της συνηθειας θελει το χρονο της.thumb
1) Λάθος μεγάλο για τις πλατείες. Αλλού υπάρχουν πλατείες που έχουν προτεραιότητα όσοι μπαίνουν και άλλες έχουν ΣΤΟΠ όσοι μπαίνουν. Μπάχαλο δηλαδή και κανένας δεν μιλάει. Παλιά όλες οι πλατείες είχαν ΣΤΟΠ όταν έμπαινες και το άλλαξαν όταν έγινε αυτό με την προτεραιότητα από δεξιά.
2) Το φλάς το έχουμε παρεξηγήσει. Το φλας είναι προειδοποιητικό και όχι όταν το ανάβουμε, ότι είναι υποχρεωμένοι όλοι να σταματήσουν για να κάνουμε ότι του καπνίσει του καθενός.
3) Η μηχανή -κι σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ πρέπει να κινείτε προς τα δεξιά της λωρίδας και όταν είναι μπροστά μεγάλο όχημα πρέπει να κινείτε στην γωνία του φορτηγού πχ για να φαίνετε στον καθρέπτη του. Επιτρέπετε η κίνηση στον λεωφορειόδρομο μετά από αίτημα των συνδέσμων μοτοσικλετιστών. Το δίπλωμα για την μηχανή κατά την γνώμη μου έπρεπε να είναι ξεχωριστό από του αυτοκινήτου και ανάλογα να αφαιρείτε.
4) Τα όρια πρέπει να αλλάξουν σε ορισμένους δρόμους γιατί τώρα δεν έχουμε αυτοκίνητα του 1963.
5) Ένα άλλο που δεν το ανέφερε κανείς είναι η ασυδοσία των δήμων που κάνουν ότι θέλουν στους δρόμους και στις πλατείες ανάλογα τα μέσα που έχει σε αυτούς ο κάθε πολίτης. Τι θέλω να πω. Με τι δικαίωμα οι δήμοι αλλάζουν το πολεοδομικό σχέδιο της πόλης; Βλέπω όλο και περισσότεροι δήμοι μεγαλώνουν τις πλατείες στενεύοντας τους δρόμους τόσο όσο να περνά πλέον ένα αμάξι, να στενεύει τους δρόμους κάνοντας σλάλομ φαρδαίνοντας τα πεζοδρόμια, να κλείνουν δρόμους γιατί υπάρχουν κάτι καταστήματα (ψησταριές- φαγάδικα- ουζερί κλπ), να κάνουν πεζόδρομους ένα οι δύο τετράγωνα ανάλογα ποιος κάθετε εκεί.
6) Να παίρνουν το δίπλωμα και να κατασχέσουν επί τόπου το αμάξι που κινείτε στην ΑΛΕΑ και όποιος κινείτε με 80χλμ/ω στην αριστερή λωρίδα των αυτοκινητοδρόμων.
Με συγχωρείτε αν σας ζάλισα… thumb
Το μεγαλυτερο λαθος ειναι ο ιδιος ο ΚΟΚ.Πρεπει να ανανεωθει,να βελτιωθει και να αλλαξουν τα ορια.Δεν ειναι μονο οι πλατιες ή τα ορια ταχυτητας ή ο ποδηλατοδρομος.Ειναι οτι ειχε γραφτει γενικα και πρεπει να συνεχισει με τον ιδιο τονο,απλα να ανανεωθουν δεκαδες θεματα.πχ παρκαρισμα,προτεραιοτητα,α λλαγη λωριδας ειναι λιγα απο τα θεματα...
αγαπητε αρη καναμε και παθαμε να μαθουμε το αυτονοητο και εσεις εκει οι προχωρημενοι θελετε να μας τα ξαναματαμαθετε?η εισοδος στις πλατειες εχει καταντησει σαν την ρουλετα ,οπου κατσει ενα πραγμα !!!:thumbsdown::whistle:
οταν εχεις τοσο χαλια δρομους ειναι δυνατον να ζητατε αυξηση των οριων?εδω με αυτα και βλεπετε τι γινεται!!! βαλτε και το αλλο τοπικ που ελεγε για τον σωστο οδηγο που.... σιγουρα δεν ειναι ελληνας! τρεχουμε σε ενα χαλια δρομο χωρις να εχουμε εκπαιδευτει σωστα να οδηγουμε ,με νοοτροπια το αμαξι μου ειναι συνωνυμο του μοριου μου(παρντον για τις κυριες του φορουμ) και μετα ζητατε να αλλαξουν τα ορια?τα προστιμα πρεπει να αλλαξουν.να ειναι μικροτερα και χωρις αφαιρεση διπλωματος.ετσι δεν ειναι το σωστο?αφου δεν φτιαχνετε δρομους και σημανσεις σωστες,αφου δεν μας μαθαινετε να οδηγουμε σωστα και αφου χωρις δρομους δεν μας αφηνετε να τρεξουμε τοτε να μας μειωσετε τα προστιμα!ολα καλα λοιπον:whistle::thumbsup:
Υπάρχει αλλου τέτοιος ΚΟΚ ? Ειδικα τα Ο.Τ. τα τηρουμε ΟΛΟΙ !
Εχετε παει αλλού να δείτε
Κατσε βρε,πιστες δεν εχουμε να ξεδινουμε,να μαθαινουμε το αμαξι και να ξερουμε που παμε;Απο trolling σκιζεις παντως!!!Παράθεση:
οταν εχεις τοσο χαλια δρομους ειναι δυνατον να ζητατε αυξηση των οριων?εδω με αυτα και βλεπετε τι γινεται!!! βαλτε και το αλλο τοπικ που ελεγε για τον σωστο οδηγο που.... σιγουρα δεν ειναι ελληνας! τρεχουμε σε ενα χαλια δρομο χωρις να εχουμε εκπαιδευτει σωστα να οδηγουμε ,με νοοτροπια το αμαξι μου ειναι συνωνυμο του μοριου μου(παρντον για τις κυριες του φορουμ) και μετα ζητατε να αλλαξουν τα ορια?τα προστιμα πρεπει να αλλαξουν.να ειναι μικροτερα και χωρις αφαιρεση διπλωματος.ετσι δεν ειναι το σωστο?αφου δεν φτιαχνετε δρομους και σημανσεις σωστες,αφου δεν μας μαθαινετε να οδηγουμε σωστα και αφου χωρις δρομους δεν μας αφηνετε να τρεξουμε τοτε να μας μειωσετε τα προστιμα!ολα καλα λοιπον
Η αλήθεια για τον ΚΟΚ είναι πώς τον μαθαίνουμε για το δίπλωμα, τον χρησιμοποιουμε μετά το ατύχημα, και όποιος κάνει κάτι που δεν μας βολεύει απλά μπορούμε να αναλύσουμε την δέκατη παράγραφο του τέταρτου άρθρου γιατί δεν το έκανε σωστά....
Αν υπαρξει ποτε επαρκης και αυστηρη τηρηση του ΚΟΚ οπως και τοσων αλων νομων θα δουμε ασπρη μερα ..
Εκατονταδες οχηματα χωρις φωτα μπρος-πισω -στοπ ,ταχυτητες σε δρομους αστικους υπερβολικα γρηγορες ,πεζοι που δεν ξερουν γρι απο ΚΟΚ και περνανε οπου γουσταρουν ,διαβασεις πεζων που αν σταματησεις σε σκυλοβριζουν οι πισω αν δεν σε τρακαρουν κιολας,επαρχιακοι δρομοι χαρις σημανση και διαγραμμιση οπου ΚΟΚ εκει ειναι ο ντοπιος ξερολας και πολλα ακομα που εχουν να κανουν κυριως με την ανευθυνοτητα των οδηγων κυριως και οχι του ΚΟΚ.
:offtopic:
....παντως στη γειτονια μου εχουμε τα καλυτερα
https://3.bp.blogspot.com/_WLQ-Ls_HM...52x835-kok.jpg
κΩκ !!!!:hystericalbs1::hystericalbs1: