https://www.newsbeast.gr/car/arthro/...-sumvivazetai/
Printable View
136 αλογα 22 κιλα ροπη ? Σιγα το κατορθωμα, τοσα εβγαζε σχεδον χωρις το φυσητηρι..
ναι οντος ειναι ληγα.. αλλα μονο που θα ακους την σκαστρα φτανη
Aτμοσφαιρικο f30 δλδ δε θα υπαρχει στη γκαμα ρε παιδια?
εεεε μας ακουνε 22 κιλα απο 16αρη και με χαμηλη καταναλωση??
τζαμ-γυαλι θα ειναι!
εχεις δικιο ρε φιλε, αλλα δεν ειναι μονο η σκαστρα ειναι ομορφο ολο το συνολο
Και τωρα με περνανε ρε Στεφ δεν χανω τον υπνο μου :th_Laie_67-1: Θα τον χασω αν πουλησω το Ζ, να χασω 20.000 σε αξια (αγορας τοτε και τωρα)+μπαξιμο για να πληρωνω τελη 265 αντι 880. Δεν το κραταω 20 χρονια ακομα?
Μπορουσε και καλυτερα η BMW αλλα στα @@ της, δεν τη νοιαζει αυτη η μικρη αγορα των χωρων σαν εμας. Τα καλα μοτερ θα συνεχισουν να βγαινουν σε κυβικα. Αντε να παρει αμερικανος 22 κιλα ροπης :th_Laie_67-1:
Το συνολο ειναι ομορφο, το μοτερ ΔΕΝ ειναι ( δες τα μοτερ των αλλων εταιριων). Μπορουσαν και καλυτερα. Ή θα βαλετε χερι σε ολοκαινουριο αμαξι για να αλλαξετε τουρμπινα κλπ? :th_Laie_67-1:
Κάτσε ρε συ 22 κιλά ατμόσφαιρα από 1600άρι;
Πάντα στα entry level μοντέλα το σύνολο των BMW είναι περίπου 10 βήματα πίσω από τις υπόλοιπες εταιρείες. Και αυτό είναι το χαζό.
Δλδ έχουν βγάλει 190 άλογα από 1600 κυβικά εδώ και καμιά εξαετία και η BMW περηφανεύεται για τα 136. Επιεικώς γτπ και πεταμένα λεφτά (για εμένα)
Κλάμα.
Μιας και το έφερε η κουβέντα.
Πήγα λοιπόν σήμερα μια βόλτα από τη BMW από περιέργεια και μόνο να πάρω μια προσφορά για τη 316i.
Κρατηθείτε...θα έχει πλάκα.
Έβαλα αυτά που θεωρώ για μένα απαραίτητα:
M-Pack
M-Brakes
Estoril blue
Xenon
Ηλιοροφή
Πίσω PDC
Αισθητήρας φώτων/βροχής
Πακέτο φωτισμού
Bluetooth
Σύνολο 39Κ με τα τέλη.
Τέλη? 150 ευρώ!
Κατανάλωση? 40% κάτω από το δικό μου.
Που είναι το αστείο? Γιατί ακόμα γελάω.
Πόσο παίρνει το si! :hystericalbs1:
6! Ναι, 6.000. Να το γράψω ολογράφως... ΕΞΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ. :hystericalbs1:
Έχει κάτι γαμάτα χρηματοδοτικά, δε λέω...και μου κάνει και 3.000 έκπτωση ΔΕ λέω...αλλά έξι? Και είμαι από τους τυχερούς γιατί το πήρα μεταχειρισμένο στα 28Κ το 2009 με 11Κ κμ...αλλά έχω 43.000κμ και μου λέει 6? ΕΞΙ! :hystericalbs1:
Λοιπόν, ας με περνάει με ΦΠΕ το 316i, όπως λέει ο fanisk περισσότερο θα στεναχωρηθώ αν δώσω το αυτοκινητάκι μου για να πάρω κάτι τέτοιο.
Με 30.000 παίρνω Μ3 Ε46 + Smart για τη πόλη + τα τέλη δώρο για 5 χρόνια. :thumbsdown:
Οσο σφαιρικα και να το δω..
23.000 αγορα και αλλα 9-10 μπαξιματα/συντηρηση. 33. Ποσο θα το δωσω τωρα και αφου τα ξηλωσω ολα? 8-12 που σκοτωνουν κατι χαρβαλα στο car? Γιατι το δικο μου (εκτος απο το γυαλισμα :thumbsup:) οποτε εφυγε 1 βιδα εφερα το κοσμο αναποδα να τη βρω να τη ξαναβαλω στη θεση της. Αριστα συντηρημενο για να κανω μαγκα αυτον που το παιρνει με ποσα? Του Νικου ειπαν 6(!!!) για το Si. Για το δικο μου δεν κανω καν το κοπο, μεχρι να σκορπισει ή μεχρι να εχω σοβαρες οικονομικες υποχρεωσεις γιατι τωρα δεν συντηρω ουτε παιδια ουτε σκυλια.. 1 γκομενα ειχα και αν δεν την ειχα, θα ειχα βαλει το ESS :hystericalbs1:
Για να παρω ενα 316 που η αποσβεση της διαφορας χαμενων/τελων θα γινει σε ποσα χρονια?
Ή να παρω ενα BMW ταφο με 30.000 οταν με λιγοτερα χρηματα παιρνω αμαξι αλλης εταιριας και μου μενουν και ρεστα?
Οποιος δωσει το αμαξι του κοψοχρονια για να παρει τη νεα 316 (και οποιο αλλο 1600αρι) για τα τελη, χαμενος ειναι. Μεσα μπαινει.
Α και επισης, τα 30 κασερι ε? Ή θα βαλεις δανειο με τοσο αβεβαιο οικονομικο και φορολογικο συστημα? Το Ζ ηταν μετρητα, του βαζω φωτια και το καιω αυριο, οτι ηταν να χασω το εχασα ηδη σε πιο large καιρους. Να "επενδυσω" με μετρητα σε νεο αμαξι αποκλειται, οπως και να βαλω δοσεις ενω δεν ξερω αν αυριο θα εχω δουλεια με τοσα κανονια.
Με audi θα καταληξετε ολοι, εγω θα μεινω στο Z :th_Laie_67-1:
..και εγώ αυτόν τον φασισμό με το τούρμπο δεν μπορώ να τον καταλάβω, σώΝει και καλά θα το πάρεις τουρμπιστό. Γιατί δεν το έβγαζαν και ατμοσφαιρικό;
Εδώ για φίλτρο λάδια πας κ φοβάσαι. Πολλαπλασιαστές παραδίδουν το πνεύμα και τρέμεις, κολώνα τιμονιού σου ανάβει (το λαμπάκι) και λες είμαι τελειωμένος, καλωδίωση σκάει κ λες το άντε γειά.
Άντε να χεις επιπλέον και τα παρελκόμενα του τούρμπο που κάθε πρόβλημα μεταφράζεται σε αρκετές εκατοντάδες ευρώ εως χιλιάδες.
με τον φιλο fani θα μου επιτρεψει να μην συμφωνησω..
μεχρι τωρα παιρναμε bmw 316 με 120 αλογα και 15-16 κιλα ροπης και 0-100 10.5-11sec....τωρα εντελως χαλαρα και αζοριστα (χωρις τσιτωματα με προγραμματα κτλ κτλ) παιρνεις 136 αλογα και 22 κιλα ροπης...στην τιμη παντα του παλιου....!!!
επιδοσεις drive 0-100 8.7sec..δεν ειναι και ασχημα για το πιο βασικο μοντελο....
συν οτι παραμενεις 1.6lt...χωρις να πρεπει να πληρωνεις το κρατος...σαν m@l@k@s....αρα γιατι παραπονιομαστε?????αυτα δεν φωναζαμε μια ζωη...???
στο κατω κατω...για τους γρηγορους...με κανα 500αρικο πλεον σηκωνεις και πιεσεις..φτανεις ανετα 30-40 αλογα πανω..και καμια 30αρα κιλα ροπης χοντρικα....τι αλλο να ζητησει κανεις απο ενα αμαξι που τα κανει ολα.....
αμα το αφησεις μαμα δεν θα καιει και ιδιαιτερα διοτι παει ανετα το αμαξι...
καλη η ατμοσφαιρα...αλλα δεν μπορει να συντηρησει ο καθενας..m3 ή 335...γιατι να μην κανει λοιπον την "εξυπνη" κινηση...που λεγεται 316turbo...????
Μα βρε Νικο δεν εκανε κανα κατορθωμα, το χαπι παει να σου χρυσωσει.. 16 αλογα και 6 κιλα ροπης απο τουρμπινα? Ποιος θα σηκωσει πιεση σε brand new αμαξι?
Νίκο δεν μπορούσαν να βγάλουν όπως πχ. του άουρις το μοτεράκι με τα 132 άλογα atm;
6 κιλα ροπης δεν ειναι πολυ??????τι λες τωρα???και στο κατω κατω..σε ποιον απευθυνεται το αμαξι αυτο??????για τον σπορτιφ οικογενειαρχη ειναι τρικαλο...οχι απλα καλο....που ειναι και υπο budget...και φυσικα παιρνεις brand new αμαξι...με εγγυηση κτλ κτλ....
στο κατω κατω..σε λιγακι θα γεμισει η αγορα με προγραμματα...revo να δουν τα ματια σου φιλαρακι...
Το μοτέρ του μίνι δεν είναι αυτό;
Πόσα άλογα βγάζει στο works?
Εδώ το ίδιο βγάζει 170 άλογα και νομίζω 27 ( ? ) κιλά ροπή στην 118i (δε θυμάμαι ακριβώς).
Sent via mobile device
Εγω θα συμφωνησω απολυτα με τον Νικο.Ηδη εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο τα 122 ατμοσφαιρικα αλογα του 316 μου!Παει ανελπιστα καλα για το βαρος του,το περιμενα σαφως χειροτερο.Και τωρα με 6κιλα ροπης παραπανω???Που θα'ναι σιγουρα περισσοτερα πιστευω,ισως καμια 10αρια!Αυτο του'λειπε μονο.Σε 2 χρονακια που θα παρω το τουρμπατο 316(αν δεν παρω ντιζελ) θα σας πω τις εντυπωσεις μου! thumb
επειδη παντα κοιταζα την κοντρα audi-bmw στις μικρες κατηγοριες και παντα ενω ακουγα "φοβερο πλαισιο το bmw'..."μιλαει στον οδηγο, σε αντιθεση με το audi.."κτλ κτλ..παντα απο επιδοσεις..ηταν πολυ πισω (απο την εποχη του 20v-15 χρονια τωρα..)...εκτος αμα ειχες κολλητο κανα υπουργο (λεμε και κανα επικαιρο!!!!)...τωρα επιτελους..εχουμε ενα αμαξι που τα κανει ολα...και εχει και χωρους-ισαξιους των καλυτερων...κατι που στο παρελθον δεν ισχυε...και οι 36αριδες το γνωριζουν καλα..και οι 46αριδες (και εγω μεσα σε αυτους)..στο πισω καθισμα τους ή στο πορτ-μπαγκαζ....
αρα δεν βρισκω κανενα λογο η σειρα f30 να μην γινει best seller...ακομα και στην πληρως βασικη της εκδοση....
να τα βαλουμε κατω και επιγραματικα....η f30 ειναι...
1) γρηγορη (επιτελους)
2) ομορφη (κλασικα)
3) με απλετους χωρους
4) οδηγοκεντρικη
5) οικονομικη (επισης κλασικα)
τι αλλο να ζητησει κανεις απο ενα 1.6λτ????
υγ..δεν σας κρυβω και το γεγονος οτι οταν ημουν πιο μικρος γιαυτο επελεξα ενα group vag-audi..απο μια bmw...γιατι πολυ απλα..δεν ειχε γκαζι!!