καλησπερα φιλοι.....μηπως ξερει καποιος να με βοηθησει....αν αυτα τα τετραπεταλουδα https://www.car.gr/parts/view/3165697/ μπαινουν στο δικο μου τα is e36 και αν αξιζει .....θα εχω καποια αποδοση?????
Printable View
καλησπερα φιλοι.....μηπως ξερει καποιος να με βοηθησει....αν αυτα τα τετραπεταλουδα https://www.car.gr/parts/view/3165697/ μπαινουν στο δικο μου τα is e36 και αν αξιζει .....θα εχω καποια αποδοση?????
Είχα ένα φίλο παλιά που είχε φέρει ένα κιτ της dbilas από Γερμανία. Απαιτεί υποχρεωτικά και πρόγραμμα, εκείνος είχε αλλάξει και μπεκ. Μου είχε πει πως σίγουρα πήρε, αλλά σε καμία περίπτωση τα 30 άλογα που έλεγε η εταιρεία. Έκαιγε και τ' άντερά του μετά.
Να το κιτ σε Μ42Β18:
https://www.esatclear.ie/~bpurcell/m42wow.jpg
Δε βλέπω όμως να ταιριάζει το συγκεκριμένο σε σένα. Αν κρίνω από τις φωτό στο site της dbilas, η πολλαπλή φαίνεται να βιδώνει σε άλλα σημεία, οπότε μπορεί να χρειαστεί και αντάπτορα.
Για S14B20:
https://s1.scar.gr/3165/3165697_5_b.jpg
Για M42Β18:
https://www.dbilas-shop.com/images/p...ges/1817_1.JPG
https://www.dbilas-shop.com/images/p...ges/1817_2.JPG
https://www.dbilas-shop.com/images/p...ages/208_0.JPG
Το Link για τη σελίδα του Μπιρ-Μπίλα:
https://www.dbilas-shop.com/Products...2B18::208.html
:shok:
Τώρα το είδα: 1.500 ευρώ χωρίς μεταφορικά, εργασία και πρόγραμμα. Χα χα. Βάζεις τουρμπίνα με τόσα λεφτά.
όντως δεν αξίζει με τίποτα ,
το μόνο + που μπορώ να βρω είναι βαβούρα αν σου αρέσει και ότι παραμένεις 18άρης.
από όλες τις άλλες απόψεις βρίσκω μόνο -
κόστος
μοντάρισμα
περιφερειακά
κατανάλωση
προγραμματισμός
απόδοση ιπποδύναμης
ευχαριστω μαγκες απλα ψαχνω ενα τροπο να δωσω λιγο αρπαγμα χαμηλα παραπανω....φοραω εκκεντροφορους κ προγραμμα αλλα εχω πολυ ψηλα ροπη....
μηπως να παιξω με μεταδοση?διαφορικο?
με ένα κοντύτερο βήμα θα κάνεις ''περισσότερη'' δουλειά με το 1/10 των χρημάτων.
ποιο βημα λες????
δεν ξέρω απο 36ρια..κανε λίγο υπομονή και θα σου πουν τα παιδιά που γνωρίζουν.
λογικά φοράς 3.45 , το πιο κοντό που μου έρχεται για 36αρι είναι από αυτόματο , αν θυμάμαι καλά 4.44 αλλά θα είναι θεόκοντο πιστεύω.
κάτσε να το δει και ο μετρ του είδους.
Υπαρχουν 2 λυσεις για την παρτη σου...
1η: να δυναμωσεις οντως τ'αμαξι σου,ριχνοντα αρκετα(για την εποχη) χρηματα στ'αμαξι σου,ειτε βαζοντας 6κυλινδρο,ειτε τουρμπιζοντας το μοτερ σου.
2η: να βαλεις κοντυτερο βημα στο διαφορικο σου.Στην περιπτωση σου ταιριαζει το 3.91 απο 4κυλινδρο Ε30 με μικρο καβουκι.Ομως εχε στο νου σου,οτι θα'ναι υπερβολικα κοντη η κλιμακωση σου μετα και τ'αμαξι θα'ναι πολυ κουραστικο για ταξιδια.Για ντριφτ και στροφοδιαδρομες παντως,θα'ναι σουπερ!
Υ.Γ Για το 4πεταλουδο του DBilas και το κοστος του σε σχεση με την αποδοση του,θα σου απαντησω μολις σταματησω να γελαω!
το αμαξι μου ειναι μετατροπη και μου ειπαν σε ενα συνεργειο που πηγα οτι φοραω 3.15 βημα ... απλα ειναι μπλοκε και δεν ξερω αν γινετε να τα παντρεψω και να κρατησω το μπλοκε μου στο καινουριο διαφορικο??? ειναι πολυ μακρυ...4η 215χλμ....στισ 7500...λογο προγραμματος...εχει καποιοσ κανενα διαφορικο 3.45 η γενικα κοντο?
ασχετο αλλα ψαχνω και ενα μοτερακι ρελαντι αν καποιος ξερει κατι ....
Το σκοτωσαν το κακομοιρο το 318ις σου.... :thumbsdown:
Μπορεις να το κανεις ανταλλαγη μ'ενα 3.45 και να σου δωσουν τη διαφορα επειδη ειναι μπλοκε,κανα 200ευρο υπολογιζω....για να βρεις κι εσυ μετα ενα γκρουπ μπλοκε να βαλεις επανω...εχει ο ΑγγελοςΜΚ2 ενα...στειλτου πμ...
Απο την αλλη,ψαχνεις να βρεις ενα μτχ διαφορικο απο Ε34 με 3.46 ή με 3.64 βημα και χρησιμοποιεις μονο το κορωνοπηνιο του.Παντως ειναι περιεργο που φορας διαφορικο 6κυλινδρου....Και σασμαν 318ις??
Οτι γινεται,γινεται!Κι εμενα ετσι ειναι τ'αμαξι 7 χρονια τωρα!!Το θεμα ειναι, γιατι εγινε?Ποιος ο λογος να βαλανε 6κυλινδρο διαφορικο(παρεα με τον αξονα του και τα ημιαξονια ισως) σ'ενα 318ις??Μηπως ηταν 6κυλινδρο ή Μ3 πριν πουληθει και πουλησαν το μοτερ-σασμαν??
παντως εγω ξερω οτι η δυναμη του χανεται πρεπει να το αλλαξω επειγοντως...παντως ΑΝ ακουσετε κατι στειλτε μου.....ευχαριστω πολυυυυ
θα ηθελα τα φωτα σας .πιστευται οτι αξιζει να βαλω κατι τετοιο στο bmw 318is m42?και φυσικα αν θα δουλεψει https://www.car.gr/parts/view/3719380/
Direct inport και να μην λεει, απλα δεν παιζει...
αυτο για να δουλεψει ξερεις τι θελει?
Διαβαζοντας ολο το thread,ειδα οτι ΗΔΗ σου ειχαμε απαντησει πριν μερικους μηνες οι περισσοτεροι οτι δεν αξιζει το 4πεταλουδο.....Επισης με το βημα του διαφορικου σου,εκανες τιποτα??Με το 3.15 πρεπει να πηγαινε σαν 316 τ'αμαξι σου πριν....
Με 4πεταλουδο χάνεις χαμηλά θα καταφέρεις ακριβώς το αντίθετο από αυτό που θες. Με 1500 ευρώ μπορείς να βάλεις 25αρι μοτερ στο 36αρι σου. Έχει η Λήμνος συγκοινωνία με τ Αθήνα ή μόνο με την Θεσσαλονίκη?
Η πρωτη κινηση ειναι η αλλαγη διαφορικου.
Το 3.15 βγαζει το αυτοκινητο εξω απο καθε σωστο ευρος.
Ενα κοντυτερο διαφορικο θα δωσει τουλαχιστον τις σωστες στροφες της ροπης.
Η αλλαγη ειναι πανευκολη ακομα και αν εχει διαφορετικο αξονα πισω, απο εξακυλινδρο απο οτι καταλαβα.
Προς θεου οχι στην κλιμακα του 4.// αλλα απο 3.40/60 θα ηταν το καλυτερο.