ποιό απο τα δύο και γιατί.
Printable View
ποιό απο τα δύο και γιατί.
στο pdf τα χαρακτηριστικά του.
ανεξάρτητα με τα pdf, οι τιμές ειναι οι ίδιες και για τα δύο.
Οι εξολισμοί είναι αυτοί.
Και τα δύο είναι σε προσφορά.
Με ΑΥΤΑ τα χαρακτηριστικά αποκλειστικά (χρωμα, εξοπλισμός κτλ)
Ας συζητήσουμε λοιπόν τι θα επέλεγε κανείς για προσωπικό του αυτοκίνητο.
Ας πούμε 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο.
320d - Power and Torque: 135kW@4000rpm, 380Nm@1750rpm
328i - Power and Torque: 190kW@5000 rpm, 255Nm@1250 rpm
Αν και δεν εχω μελετησει επαρκως τον εξοπλισμο του καθε μνηστηρα, θα προτιμουσα το 320d.
Στη κομματι της ερωτησης "και γιατι", απαντω:
1. Δεν με ενδιαφερει να πιασω τα 100 απο φαναρι στα 6". Και τα 7,4" μου αρκουν. Μου αρκει επισης που θα υπαρχει ροπη για ολους...
2. Μου αρεσουν ΑΠΕΙΡΩΣ καλυτερα τα χρωματα (κυριως το μεσα) στο 320d, δενουν καλυτερα με την ιδιοσυγκρασια μου, δεν με "υποχρεωνει" να φοραω ποσετ στο σακκακι οποτε ειμαι μεσα.
3. Θα δινω 40% λιγοτερα ευρα για καυσιμα
Το μπλε g@mai
Το πετρελαιο...
το allroad σε πετρελαιο.
320d
α) diesel
b) χρωμα
c) m-pack
εκεινο το μαυρο σαλονι... σπορ καθισματα, τιμονι γκουρμε.....
g@mai...
Μαλλον το ντιζελ με οροφη ...
Κερδιζεις οντως απο την συντηρηση του σε αναλογια με την χρηση ?(περισσοτερα χλμ)...
Και μια γενικη ερωτηση..
Τι προβληματα εχουν βγαλει αυτα τα F εως τωρα ξερει καποιος πραγματικα ??
328 luxury line με m αναρτηση ειναι ωραιος συνδυασμος λογικα!
320d M-pack.. οικονομία-δύναμη-ομορφιά-BMW..end of story.
328i γιατι ειμαι "ακουστικός" τυπος. thumb
Αν και στην αρχή πήγα να πατήσω audi (αφού με τέτοιο θα καταλήξεις μια μέρα), το καλοσκέφτηκα και λέω 328!!!
Γκάζι πολύ γκάζι λέμεεεεεε!!!
Εγω λεω οτι σου ταιριαζει να παρεις τουλαχιστον 245 προεδρικα αλογα!!!!
..ειδικα μετα απο "συμβιωση" με 3λιτρο....
.....,αλλα η λογικη της εποχης επιταζει ντιζελ.....γι'αυτο ψηφησα 320d Μ-Πακ.:original:
2.5λιτρον ειναι Αρη
Παρε 36αρι γαμπριο και κανε το γαμπρο !!!!
η 328ι σε βενζινη δεν εχει 184 αλογα αυτη μαλλον ειναι η εκδοση diesel
η 328i εχει τα παρακατω χαρακτηριστικα...
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1997 cc
Ισχύς: 245 PS/5000 -6500 rpm
Ροπή: 35,7 kgm/1250-4800
Μετάδοση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχ.
Τελική ταχύτητα: 250 km/h
Επιτάχυνση 0-100km: 6,1 sec
Μικτή κατανάλωση (/100km): 11,6 lt (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 147 gr/km
Βάρος: 1.430 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4624/1.811/1.429mm
Χώρος αποσκευών: 480lt
Τέλη κυκλοφορίας: 250 ευρώ ετησίως
Τιμή: 42.950 ευρώ (40.150 με απόσυρση)
Μπιτζινα forever κ τα μυαλα στα καγκελα!!!!
Σοβαρα τωρα. 20.000 χλμ το χρονο ειναι πολυ νορμαλ νουμερο. Δεν αξιζει να στερηθεις την απολαυση...
Ασε που ποια οικονομια? Εδω αγοραζεις ολοκληρο αμαξι!
Αμα θες ταξι... Εχει στην πιατσα!!!
Θα διαλεγα το 328i, εδω δεν ερχεται το 320d, και δεν μπορω να εκφερω γνωμη γι αυτο.
Συναδελφος που εχει το 328, του εβγαλε βλαβη tranmission στα 2000 μιλια. Θα ρωτησω να μαθω περισσοτερα.
Αν έψαχνα για χιλιομετροφάγο, τo E60 του Πάνου και 40 καφετιά στην τσέπη.
Αν ήθελα κάτι οικονομικό και απροβλημάτιστο για λοβοτομημένους οδηγούς, Toyota Pritsus ΙΙΙ μεταχείρω με solar pack, led, navi και 35 καφετιά στην τσέπη.
Αν περνούσα κρίση μέσης ηλικίας, ένα Ε92 Μ3 και 20 καφετιά στην τσέπη.
Αν ήθελα να την πω στον Στάθη, ένα RS6.
Αν, αν, αν...
https://www.youtube.com/watch?v=qz1SWpv27GM
(Βενζινες για 20.000 χλμ τον χρονο) + (τελη κυκλοφοριας) = (πετρελαιο για 20000 χλμ) + (τελη κυκλοφοριας) + (ασφαλεια αυτοκινητου)
Απλα οικονομικα.
Σχετικα με την απολαυση, απολαυση ειναι επισης να εισαι στο σαλονι του συγκεκριμενου 320d για το οποιο ρωτα ο Σταματης
Αφου τελικα θα παρεις Αουδι...τουλαχιστον να εχει οροφη για τα παναστρα βραδινα σουαρε:whistle: κγουασαν χαχαχαα
Η 320d στο μόνο που υπερέχει απ'την 328 είναι στην κατανάλωση.
Όταν όμως μιλάμε για τέτοια αυτοκίνητα, νομίζω ότι η αίσθηση του κινητήρα μετράει περισσότερο από κάποια διαφορά στην κατανάλωση, αν ήταν αμάξι πόλης θα μιλούσα με άλλα κριτήρια προφανώς.
Όσον αφορά στις επιδόσεις, η 320d συγκρίνεται με την 320i πλέον, όχι με την 328 που είναι πολύ πιο γρήγορη παντού.
Και πάλι 320i θα επέλεγα κι ας έκαιγε λίγο παραπάνω.
Η έννοια της σπορ οδήγησης είναι συνυφασμένη για'μενα με την βενζίνη και όσα τη συνοδεύουν (υψηλότερο στροφάρισμα, καλύτερος ήχος κλπ), χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν αξιολογότατοι diesel κινητήρες. Ιδίως η εταιρεία μας έχει ίσως την πιο ολοκληρωμένη και σύγχρονη γκάμα dieseloκινητήρων της αγοράς.
Επειδή ό,τι diesel και να μου δωσουν θα το κανω να καιει στα χέρια μου όσο το βενζινοκίνητο, θα έπαιρνα 328i με M-Pack και φουλ έξτρα, τιμή configurator 60000 euro με τιμές Γερμανίας.....Α!! Και φρένα M.....
η 328i μετα απο πολλα χρονια ειναι ενα περισσοτερο απο αξιοπρεπες διλιτρο ενα αυτοκινητο που τα κανει ολα!!
Η εξοικονομηση απο το diesel ισως δεν ειναι αρκετο κινητρο στις διαφορες που τα χωριζουν.
Ο κινητηρας της βραβευτηκε ως ο καλυτερος στη κατηγορια το 2012.
Η ατυχια ειναι οτι βγηκε σε μια δυσκολη εποχη για την Ελλαδα και την οικονομια.
Απο τότε π πήρα το Μ 67χ κ αρχική είχε Ελλάδα αυτο το επίπεδο εξοπλισμού 95+ είπα δεν ξαναπαιρνω καινούργιο.
Κ όντως δεν το ξανακανω.
Κ φυσικά δεν θ έδινα 50χ για 2λιτρα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Σε ποια τιμή καταλήγουν αυτά σαν προσφορά ;;;
Είχα ρωτήσει για 320d με σπορ αυτόματο, προσαρμοζόμενη ανάρτηση Μ, απλό cruise control, bluetooth, Μ pack, τιμόνι Μ, και μπλε χρώμα και νομίζω έβγαινε περίπου στα 43000 ευρώ και μου φάνηκαν πολλά....
Ντιζελ.
Μετα την τριετη μου εμπειρια με τον ασσο μου ε87 δε νομιζω να ξαναγοραζα βενζινη για καθημερινο οχημα.
Ανεση παντου με οποια σχεση στο κιβωτιο.
Το θεμα της συντηρησης μη σας ξεγελα.τα παλια ντιζελ δεν εχουν τις ιδιες απαιτησεις με τα νεα, αλλα και παλι ντιζελ θα επαιρνα.
σαφως και ο χρονος θα δειξει, ομως κανει μια πολυ καλη αρχη με αυτα τα τεχνικα χαρακτηριστικα.
Μην ξεχναμε οτι μιλαμε για σενταν και οπου αυτο απευθυνεται...
δεστε και εδω περισσοτερα
https://auto.in.gr/testing/article/?aid=1231213783
Στη Γερμανία δεν μπορώ να μετρήσω πόσες 320d έβλεπα καθημερινά. 328 δεν είδα καμία. Τα περισσότερα ήταν καραβάν.