Ξερει καποιο καλο παιδι να μου πει τι ειναι αυτο το error σε ταμπλω Ε90?
σημειωτεον οτι ειναι κοκκινου χρωματος.
υπαρχει καποιο λινκ που να παραπεμπει σε παρομοια FAULΤ - ERROR για να ξερουμε τι μας γινεται?
:thanks:
Printable View
Ξερει καποιο καλο παιδι να μου πει τι ειναι αυτο το error σε ταμπλω Ε90?
σημειωτεον οτι ειναι κοκκινου χρωματος.
υπαρχει καποιο λινκ που να παραπεμπει σε παρομοια FAULΤ - ERROR για να ξερουμε τι μας γινεται?
:thanks:
κ τα συννημμενα...:th_Laie_67-1:
O αισθητήρας πίεσης ελαστικών δεν είναι αυτός Bill????
Νομίζω εκεί παραπέμπει αυτό το εικονίδιο....
Κάτι τρέχει με τα λάστιχα....ή να κράτησε μνήμη απο κάποιο σκασμένο παλιότερα...
Και...αν τα λαστιχα ειναι μια χαρα?:whistle::th_Laie_67-1:
Δεν εχει κουμπι το Ε90 για τα λαστιχα? Το κανεις απο το menu? Στο Ζ εχει κουμπι..
https://media.caranddriver.com/image...s-1280x782.jpg
Δες λιγο εδω https://www.youtube.com/watch?v=zLA4_ZbZxV4
Αν θυμαμαι καλα το κιτρινο σημαινει πως εχασε λίγο αερα - ριξε μια ματια, και το κοκκινο πως κλαταρε. Τρωει σκαλωματα ομως σε λακουβες και βγαζει ακυρες ενδειξεις που και που..
πως καταλαβαινει το εν λογω μπλιμπλικι οτι εχεις λαστιχο?
Απο το ρυθμο περιστροφης του κλαταρισμενου τροχου.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tire-p...itoring_system
Βασίλη, με τα ρανφλατ πρεπει να ψαξεις να δεις τι εχεις πατήσει. Εμένα όσες φορές μου έτυχε΄ήταν όντως καρφί. Πρόσεξέ το!
τσεκαρε πιέσεις γιά σιγουριά και αμέσως μετά πάτα το παρατεταμένα να κάνει reset.
καλορίζικο :original: βάλε καμμιά φωτο.
Μετράει ρυθμό περιστροφής κάθε ελαστικού. Μπορεί και να έχασε κάποιο λάστιχο με τον καιρό αέρα και να ανάψει...το έχω πάθει. Κάθε φορά που τσεκάρεις αέρα στα λάστιχα πρέπει να κάνεις ρεσετ όπως στο βιντεο πιο πάνω. Καλορίζικο....
Στο δικο μου παντως και να περπατησει,αν δεν μπω μεσα στο computer δεν σβηνει και δεν σβηνει επισης εστω και αν πατησω παρατεταμενα το reset στο λεβιεδακι των φλας.Και επειδη ποτε δεν ελενχο την πιεση των ελαστικων,δυο φορες που ηθελαν συμπληρωμα μου εβγαλε αυτην την ενδειξη.Πιθανον λοιπον να πρεπει να σβησεις τη "βλαβη" μεσο της οθονς και του iDrive. thumb
bmwfans κ ξερο ψωμι!:thumbsup:
κοιμασαι ησυχος το βραδυ ρε παιδι μου...:th_Laie_67-1:
:thanks: απαντες για τις απαντησεις!
μου εχει κατσει στο 92αρι......κιτρινο για μικρη ''τυχαια'' απωλεια αερα και κοκκινο για ξαφνικη απωλεια (μεγαλη).....κατι εχεις πατησει.....
κανε ενα check up σε λαστιχα και μετα μολις το βαλεις κανε reset και κανε του μια βολτα...thumb
Καλοταξιδο, σιγα μη ξεκολλαγες.
Το 46αρι τι εγινε?
Βασιλη, κανε reset , και αν δεν διορθωθει τοτε πας για λαστιχο.....
καλοριζικος.....πιο πηρες τελικα?
Ευχαριστω ολους για τις ευχες!
Ενα Ε90 facelift 09 Μοντελο thumb
ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!...το ξεφουσκωτο,αντε και με ενα καλο φουσκωτο!!!!:thumbsup:
ενας ακομα με Ε 90!!πες μας και τπτ περισσοτερο,με το τσιγκελι στα βγαζουμε......ποσταρε και καμια φωτο!!
Καλοριζικο σου ευχομαι πολλα και ασφαλη χιλιομετραthumb
Καλοτάξιδο και από μένα Βασίλη.
Καλοτάξιδο,συνονόματε!
Εμένα μου έχει ανάψει μία φορά,μόλις έβαλα τις 18αρες.
Προφανώς,λόγω της (μικρής) αλλαγής βήματος,το θεώρησε ως απώλεια πίεσης αέρα του ελαστικού.
Έκανα reset σταματημένος και όλα ΟΚ.
Αναμένουμε φωτό και εντυπώσεις!