https://www.youtube.com/watch?v=2xwe...eature=g-all-u
Περιμένω να δω το 120 με τα 245 άλογα...
Τα rs δεν παίζονται κατασκευαστικά.
Διάβασε το Drive του Φλεβάρη του 2012 με σύγκριση 1Μ vs RS3 για να δεις τι δεν παίζεται.
Σήκωσε ένα rs4(V8) σε μια ράμπα κ βάλε δίπλα ένα M
Και θα δεις.
Ασε που σε ταξίδι εξωτερικό δεν συγκρίνεται με M5,M6
οδηγικα.
για μένα και για άλλους γνωστούς μου που τα οδηγησαν ολα αυτα εξωτερικο
έτσι είναι.
Για τα rs μιλάω πάντα.
Όχι τα υπόλοιπα.
Πάντα μιλαγα κ μιλάω αντικειμενικά.
Έχεις δίκιο, θα δω ένα διαφορικό παραπάνω που θα μου στερεί το χαμόγελο που μου δίνει ακόμη και η 6κύλινδρη βάρκα μου σε μια διαδρομή ακόμη και 3 χλμ
Το Μ είναι πιο εγωκεντρικό αυτοκίνητο και δίνει την συγκίνηση σε αυτόν που ξέρει να το πάει σε σύγκριση με το RS το οποίο είναι πιο χιλιομετροφάγος κ απευθύνεται στον μέσο οδηγό που απλά πατάει το γκάζι!!
Απλά πράγματα, αλλά ας μην ξεφεύγουμε από την κουβέντα μας..
Μιλάω για ποιότητα κατασκευής πατωματος, ανάρτησης κ πολλα αλλα.
B7 RS4:
https://www.supremepowerparts.com/pr...e/AWERS4NS.jpg
https://www.rsfabrications.com/wp-co...4/cimg1451.jpg
https://www.vividracing.com/catalog/...-Muffler_3.jpg
https://i11.photobucket.com/albums/a...4/frontRS4.jpg
Να δούμε και μια Μ?
https://www.eisenhaus.com/gallery/pics/E60_M5_0-8.jpg
https://www.euroasians.net/wp-conten...s-dsc02820.jpg
https://www.euroasians.net/wp-conten...s-dsc02821.jpg
https://t3.gstatic.com/images?q=tbn:...CyzpFLQnW9DgBQ
https://www.trinityautosport.com/ima...g/IMG_2243.jpg
Καμία σχέση, πράγματι. Το ένα είναι σαν Α4 1.6 με διπλή εξάτμιση και το άλλο σαν άρμα Leopard.
Δυστυχώς για τα rs δεν συμφωνούμε.
Το b7 ειναι στην κατηγορια του e46.
Οχι του Μ5 Ε60.
Αμα θελετε συγκρινετε το τελευταιο με ενα c7 rs6.
Προσωπικα τα θεωρω υπεροχα αυτοκινητα.
Ισως να προτιμουσα το bmw (λογο πισωκινησης κ μονο) αλλα δεν τα ακυρωνω.
Ειναι εξαιρετικα κ απιστευτα αποτελεσματικα.
....νικησε και παλι η ΒMW!!!:thumbsup:
Γιωργο,θα βαλω να φαινεται το ιδιο βιντεο και εδω:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2xwecTp91-o#
To audi δεν εχει σκουριες ομως μεσα...
Μια χαρά σκουριές είχαν εμφανίσει και το Α3 και τα Β classe και Α classe στις πόρτες τους.
Πάλι νίκησε το driver's car !!! :thumbsup:
Η διαφορα τιμης, δε νομιζω να αφηνει περιθωρεια σκεψης για το ποιο απο τα δυο ειναι καλυτερη αγορα.
Δυο σχεδον ιδια αυτοκινητα, με πολυ πολυ μικρες διαφορες στα νουμερα για τον απλο οδηγο.
Νομιζω πως με αυτο το αμαξι, η πεμβε κατατροπωσε το τριαρι χατς της αουντι, και μαλιστα με τρομερη διαφορα.
Ενα πραγμα με χαλαει μονο...δεν χρειαζοταν να το καγκουρεψουν βαζοντας του σηματακι εφοσων δεν ειναι ///Μ καρ. Λεπτομερειες θα μου πεις, αλλα πολλες φορες οι μικρες λεπτομερειες ειναι που κανουν τη διαφορα.
Θυμιζει κατι καγκουρεμενα πεμβεδακια, που οι καφροι δεν χανουν ευκαιρεια να κολλησουν το σηματακι.
Εντιτ...
Α ξεχασα. Μπραβο στην πεμβε. Αντε να βγαλουν και κανα ///Μ της προκοπης μετα την διτουρμπινη μπουρδα που εβγαλαν για αυτη την πενταετια.
Η μούρη της 135 για μένα είναι άκρως ασχημη
εκτος απο τις εικονες που ειναι εμφανεις για εμενα....δεν εχω διαβασει περιοδικο και δεν εχω δει ρεβιου στο νετ που να μην λενε για το understeer του rs...understeer understerr understeer παντου το τονιζουν τι να λεμε?
.
Ασχετα πάντως με το υποκειμενικο θεμα της ομορφιας , πρέπει να το παραδεχτεις σαν μηχανη απόλαυσης. Στο test track του TopGear ηταν οριακα ταχυτερο από την Μ3 , και τα λόγια του Clarcsson ηταν τα εξης : "this is a brilliant , brilliant , brilliant car. Better than Audi , better than Mercedes , better than pretty much everything"
Καλοφτιαγμένα τα Audi , ψαγμένα τεχνολογικά , αλλά την απόλαυση των ΒMW δεν την δινουν.
Κοιτα. Γενικα εμενα δεν μου αρεσει το "μπαστερδεμα" που εχει κανει η εταιρεια στα αμαξια της, και γενικα μου αρεσουν ολα τα οραγματα που εχουν μια συγκεκριμενη φιλοσοφια.
Αυτο για μενα ισχυει για τα παντα, πρωτα για την δουλεια μου σαν κατασκευαστης που ειμαι, και επειτα για οτι αλλο τυγχανει να σχοληθω, οπως καλη ωρα τα αμαξια.
Εμενα πχ καποιοι πελατες μου δεν με αλλαζουν με τπτ, επειδη σε καποια πραγματα ειμαστε ανενδοτοι οσων αφορα την φυση των εμπορευματων που παραγουμαι.
Οι φιλοσοφιες αλλαζουν συνεχως, καποιοι προσπαθουν να ακολουθουν μονιμως την εξελιξη των πραγματων, με αποτελεσμα να χανουν την ταυτοτητα τους με την παροδο του χρονου.
Μεγα φαουλ.
Το μυστικο του μαρκετινγκ δεν ειναι να προσπαθεις εσυ να προσαρμοζεσαι με το θελω του κοσμου, γιατι ειναι σαν να ζητιανευεις. Μαγκια στο μαρκετινγκ, ειναι να μυησεις τον πελατη πανω στην δικη σου φιλοσοφια με οποιονδηποτε τροπο, και οχι απλα να πεις...οκ αυτο θες, μπορω να στο κανω. Μολις το κανεις αυτο, αρχιζεις καινχανεις την ταυτοτητα σου.
Ενα πραγμα θα πω, το οποιο ειναι και η μεγαλυτερη γκαφα της πεμβε.
Η πραγματικη δυναμη, δεν συμπιεζετσι. Και μην μου γραψετε τα κλασικα χαριτωμενα, συμπιεζεται και παρασυμπιεζεται, γιατι μιλαω για συγκεκριμενο πραγμα και οχι ναχαμε να λεγαμε οπως κανουν πολλοι, αρκει να γραψουν δυο γραμμες.
Πάντως για το Μ135i μόνο καλά πράγματα ακούγονται. Μάλιστα τόσο στο BMWCar όσο και στο αγγλικό EVO δηλώνανε πως το αμάξι κάνει τρελό ήχο, για την ακρίβεια καλύτερο και από αυτόν κάποιων κορυφαίων Μ κινητήρων όπως έλεγε το BMWCar...
Ιεεεεεεετς.
Ο ελβετοστ ομιλησε.
Ακριβώς αυτο διορθωθηκε κ στο δικο μου
Μόλις έβγαλα τη race κ ξαναεβαλα το csl τελικό
Ξαναεπανηλθε ο ήχος απο μπροστά ...
Γιάννη αφού το τελικό πάνω από τις 3500rpm έτσι κι αλλιώς δεν ακούγεται σχεδόν καθόλου...κλασικό μοτέρ Μ3 ακούς...
Αυτό μου έκανε εντύπωση...μιλάνε για ήχο μοτέρ (με νότες εξάτμησης...που στα ατμο Μ ήταν πάντα φιμωμένες)...
Τα ίδια έντυπα τα νέα Μ5 και Μ6 τα κράζουν ότι δεν κάνουν ήχο, μόνο εξάτμηση και τέτοια...
Κλασεις πιο όμορφο μπροστά το αουντι
Εμένα προσωπικά η παλια 1 μ αρεσε
Υπάρχει πλήθος αναφορών για εμφάνιση σκουριάς σε μοντέλα 2005-6 κυρίως σε ξένα φόρα.
Πχ https://www.audi-sport.net/vb/a3-s3-...-problems.html
Αλλά κυρίως έχουν ακουστεί προβλήματα για το εσωτερικό της πόρτας.
Γενικά είναι αμάξια που ενοχλούν με την παρουσία τους και εμφανίζουν αμα τη γεννέση τους πολλά και ακριβά προβλήματα (αυτά τα έχω δει και τα ξέρω από πρώτο χέρι).
https://alt-a.bitg.net/nightmobile/c...400/124439.jpg
Οι turbo κινητηρες εχουν 'φιμωμενη' εισαγωγη λογω της αρχης λειτουργιας τους καθως πριν την εισαγωγη-κυλινδροκεφαλη εχουν intercooler, ενα καρο σωληνωσεις και το κυριοτερο την τουρμπινα που παρεμβαλλεται ενδιαμεσα καθως ολος ο αερας εισαγωγης ειναι αναγκασμενος να περνα απο κει. Οποτε δεν ειναι θεμα μαγκιας να ξεφιμωσεις ηχητικα εναν turbo κινητηρα αλλα θεμα κατασκευαστικου περιορισμου. Γιαυτο και ο ηχος εισαγωγης στους υπερσυμπιεζομενους κινητηρες επηρεαζεται κυριως απο το χαρακτηριστικο σφυριγμα της τουρμπινας.
μήτσο...πλάκα πλάκα, εσύ γιατί δεν σκάς απο σέρρες ρε???
Αυτά που λες φίλε μου όντως ισχύουν αλλά μόνο σε μια συγκεκριμένη σειρά αυτοκινήτων στα οποία είχε γίνει ανάκληση και προοληπτικός έλεγχος απο την τότε Ergocar (αν θυμάμαι καλά) με κωδικοποίηση WAUZZZ8L199 μέχρι WAUZZZ8L100 για ατελή μόνωση (μέσα στα οποία ήταν και το δικό μου και μάλιστα έκανα χρήση της εγγύησης για το θέμα με το αυλάκι υδάτων της οροφής) απο το 99Β έως και την πρώτη σειρά των facelift 00Α και αναφέρεται στο σκάφος 8L. Όπως και να έχει, η γνώμη σου είναι απόλυτα σεβαστή και αξιοπρεπής. thumb