Εχει καποιος ή ξερετε (καλα) καποιον που να εχει κανα 520d (F10) ?
Θα ηθελα να μαθω απο πρωτο χερι τι "λεει" το αυτοκινητο, κυριως τι καει στην πραξη...
Σκεφτομαστε να τραμπαρουμε ενα Ε-200 CGI (W212)
Printable View
Εχει καποιος ή ξερετε (καλα) καποιον που να εχει κανα 520d (F10) ?
Θα ηθελα να μαθω απο πρωτο χερι τι "λεει" το αυτοκινητο, κυριως τι καει στην πραξη...
Σκεφτομαστε να τραμπαρουμε ενα Ε-200 CGI (W212)
Αγαπατε τα μερσεντε μου φαινετε :D
Ενα σαν αυτο:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2804574/
Για ενα σαν αυτο:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2130044/
Εχει πελατης μου απο περυσι . . .
Απ'οτι ξερω εχει βγαλει με ενα φουλαρισμα με 17αρες ζαντες 1000 χλμ . . .
Εχει δουλεια στην Τουρκια οποτε καταλαβαινεις . . .
Παλαιοτερα ειχε Ε60d και μου εχει πει οτι ειναι αλλη φυλοσοφια το αυτοκινητο παντου . .
Και απο δυναμη που το εκανα βολτα οταν του αλλαξα τα ελαστικα ειναι πολυ καλο και
ειναι αυτοματο βεβαια !!!
Απο καταναλωση δεν πρεπει να εχει μεγαλη διαφορα απο το Merc. απο δυναμη μπορει να ειναι καλυτερο (Diesel).
Χωρίς να γνωρίζω τα αυτοκίνητα( αν και με merc παίζει να με πήγε ταρίφας βόλτα) ψηφίζω BMW! έτσι γιατί το πιστεύω ! :warriorsmiley::rally:
Ντίνο, ρίξε μια ματιά εδώ: https://www.autobild.de/artikel/spri...h-1129421.html
Οι γερμανοί της Autobild συγκρίνανε τις πραγματικές καταναλώσεις ενός μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων, με αυτές που ανακοινώνει ο κατασκευαστής. Σίγουρα έχει την 520d και αν δεν κάνω λάθος και την Ε200.
Παράθεση:
BMW 520d Touring Sport-Aut. (184 PS) • Verbrauch laut Hersteller: 4,9 l D/100 km; Testverbrauch: 7,1 l/100 km; Abweichung: 44,9 Prozent.
Παράθεση:
BMW 520d Sport-Aut. (184 PS) • Verbrauch laut Hersteller: 4,7 l D/100 km; Testverbrauch: 7 l/100 km; Abweichung: 48,9 Prozent.
Ντινο αξιζει να αλλαξεις ενα τοσο καινουριο αυτοκινητο για την καταναλωση?
Εκτος βεβαια αν ειναι χρονομισθωση το μερκ
Αν είναι και το μπεμπε κούτα? γιατί όχι...? εγώ κατάλαβα πως κούτα θέλει να πάρει...
εχει 78.οοο χλμ ηδη.... (απο τον Μαιο του 2010)
Φυσικα και δεν αξιζει παντως....
Και ποσο θα πιανει το μερσεντε .....
Στα 55χιλιαρικα περιπου θα βγει το f10
άντε μεγειά!
Κατσε να δουμε ποσο θα πιασει το μερσεντε, το οποιο δεν θα το σκοτωσουμε
https://www.car.gr/classifieds/cars/...=%3E2010&so=mi
Πόσο θεωρείς καλή τιμή για το merc? (δεν ξέρω από τέτοια)
θέλω βόλτα με το μπεμπέ...μήπως και ερωτευτώ 5αρια και δώσω το e92 για οικογενειακό από τώρα...(πλακίτσα...)
Άρη? (Aristent) αν κάνω 3-4 κουτσούβελα ίσως μπω σε 5αρι
F11 / 330d xdrive για τα κουτσουβελα και μπαγκαζιερα οροφης...
30.000 με 35.000 και "φεσι" <20.000 το ψιλο βλεπουμε θετικα...
μμμ σε βλέπω να το χτυπάς το νέο όχημα...
εχουμε το f10 αλλα το τριλιτρο με 210....στο ταξιδι το αμαξι ειναι αλλου αν και γενικα με τετιο μεγεθος εχεις ενα θεμα στην ευκινισια...ταξιδι ισα ισα που καταλαβαινεις ρνω το κιβωτιο 8αρι βοηθαει τα μεγιστα...μολις γυρισα απο ορκομοσια μιας και ημουν νεοσυλλεκτος στρατιωτης απο σπαρτη και δεν καταλαβα χριστο απο κουραση...σιγουρα το diesel θα καει λιγοτερο οποτε θα ειναι και αρκετα πιο οικονομικο..προχωρα....
Το θεμα ειναι οτι το μερσεντε πληρωθηκε 52Κ πριν απο 2μιση χρονια. Να δωσουμε αλλα 20Κ (στην καλυτερη) για το F10, ειναι καπως εως πολυ κουκουρουκου....
Θα μου πεις αλλο 400 τον μηνα βενζινη (κοβει πολυ χιλιομετρο), αλλο 200 για πετρελαιο.
Αλλο 130 τελη, αλλο 380.
Δλδ απο αυτα, ενα κερδος της ταξης των 2500 ευρω τον χρονο. Τριχες (συγκριτικα με τα 20000+ που πρεπει να πληρωσουμε)
Το θεμα ειναι οτι το μερσεντε εχει και παραλογα ακριβα σερβις....
Δεν ξερω...
Mην ξεχνας οτι τα χλμ. που εχει ειναι πολλα !!! Φαντασου σε 2 χρονια ακομα , δεν θα πιανει τιποτα απο λεφτα με 100000+ χλμ. Τωρα πρεπει να φυγει!!!
https://www.youtube.com/watch?v=-9rw...feature=fvwrel
λοιπόν, αυτός ο τύπος, έχει το 520D και λέει οτι το έχει μετανοιώσει όσο τίποτα άλλο στη ζωή του.
Με τα λεφτά που του πήγε, (κοντά στα 60, αυτόματο, στέησιον κτλ) σήμερα θα έπαιρνε ένα Mercedes γιατί οδήγησε ένα και λέει ο ίδιος τύπος πάντοτε, οτι σε ντήζελ, τα μερκ δεν παίζονται.
Ειναι πιο ομοιγενή και ξαπλωτά απο το 520 το οποίο προσπαθεί να δείξει και λιγο σπορ αλλά δεν του βγαίνει με αποτέλεσμα να είναι απλα, τραχύ, σκληρό και χωρίς λόγο μη-άνετο.
αυτά.
Τελικα δεν προχωρησε στο προτζεκτ, μειναμε στο μερσεντε...