https://cdn3.worldcarfans.co/2012/9/...1369675722.jpg
https://cdn3.worldcarfans.co/2012/9/...7347262715.jpg
:warriorsmiley:
περισσότερα
εδώ
Printable View
https://cdn3.worldcarfans.co/2012/9/...1369675722.jpg
https://cdn3.worldcarfans.co/2012/9/...7347262715.jpg
:warriorsmiley:
περισσότερα
εδώ
καλη κινηση της BMW 1,5 μηπως θα ηταν καλυτερο ενα 1,2 ή 1,4 ? Για να χτυπησει και το VW
Δε νομίζω να χει στόχο η πεμβε να χτυπήσει τ βαγκ πιστεύω ούτε να την κλ@σει δε θέλει:original:
Σε λιγο θα βλεπουμε 116i στο δρομο και θα σκιαζομαστε να το προσπερασουμε.....:shok:
Για προσθιοκίνητο είναι αυτό ?
ελα ντε.. από την θέση του intercooler φαίνεται να τοποθετείται εγκάρσια ο κινητήρας! :thumbsdown:
Και για προσθιοκίνητο και για πισοκούνα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εγώ δεν θα απορήσω άν βγάλει η BMW προσθιοκίνητο και πολλοί μετά πούνε :
Το προσθιοκίνητο της αγαπημένης μας μάρκας είναι τέλειο, γιατί το φτιάξανε σωστά !
Δυστυχώς όχι μόνο. Αρχικά θα τοποθετηθεί στον άσσο GT, στην εγκάρσια διεύθυνση, μιας και το 1GT είναι προσθιοκίνητο αφού πατάει στην UKL πλατφόρμα της ΜΙΝΙ, αντίθετα με τους υπόλοιπους (πισωκίνητους) άσσους που πατάνε στη μικρή Modular της bmw μαζί με την 3αρα και τα Χ1 και Χ3.
Μετά θα μπει σε όλη τη γκάμα της σειράς 1 καθώς και στη σειρά 3 όπως ακούγεται.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πιο το νόημα του 1.5 και του 1.6. Δηλαδή έχει τώρα δύο μοτέρ με πολύ παραπλήσιο κυβισμό. Επίσης ο Ν13 (1.6) ξεκινάει πλέον από τα 95 άλογα (x14i) και φτάνει μέχρι 170. Ο Β38 (1.5) θα ξεκινάει από 120 έχω 195 αρχικά, αφού ανακοίνωσαν απόδοση από 40 έως 65 άλογα στον κύλινδρο.
Mάλιστα, ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Ίσως καταργήσουν τον υπάρχον κινητήρα.
Διάβασα στο λινκ ότι ο νέος τρικύλινδρος μοιράζεται πολλά ανταλλακτικά με τον ντίζελ κινητήρα.
Ότι ακριβώς θέλουν για να μειώσουν το κόστος παραγωγής, όχι ότι η τιμή πώλησης θα μειωθεί.
Τα νούμερα είναι εντυπωσιακά μπορώ να πω.
Βέβαια, εμένα δεν μου άρεσει ο τρόπος λειτουργίας αυτών των μικρών κινητήρων που είναι φορτωμένοι με περιφερειακά για να αποδώσουν.
Αυτό χωράει συζήτηση. Δεν ξέρω πως είναι τα προσθιοκίνητα πενβέ στο δρόμο. Δεν έχω οδηγήσει ποτέ κάποιο ΜΙΝΙ.
Θα ήθελα πολύ τα προσθιοκίνητα απ' το Μόναχο να έχουν τη συμπεριφορά των Megane RS, αλλά πολύ αμφιβάλλω. Όχι πως αν ήθελα ακόμα ένα προσθιοκίνητο θα πήγαινα στο Μόναχο.
Αυτό όμως που οφείλουμε να αναγνωρίσουμε, είναι ότι και τα ΜΙΝΙ και ο 1GT έχουν πολύ μικρό front overhang. Δεν θυμάμαι πως λέγεται στα ελληνικά, αλλά είναι η απόσταση από το θόλο μέχρι το τέλος του μπροστά προφυλακτήρα, και παραδοσιακά στα προσθιοκίνητα είναι μεγάλη. Στα ΜΙΝΙ και στο 1GT αυτό δεν ισχύει όμως!
ο κυβισμος δεν ειναι τυχαιος.....
ειναι Ν54 μοτερ/2....
Αμα ειναι πεμβε, καλο θα ειναι. Τελος.
No need to say anymore, παρακαλω να κλειδωθει το θρεντ.
Και μη μου πειτε ναι μεν αλλα, γιατι με μπροστοκινητο αμαξι η πεμβε θα επρεπε να ντρεπεται.
Το παρελθον:
https://s16.postimage.org/c5o0gyasl/P1040558.jpg
instant image upload and sharing without account
και το μελλον:
https://s10.postimage.org/6ylkse0uh/...dros_turbo.jpg
photo hosting
Τα συμπερασματα δικα σας thumb
Τελικα μόνο η Porsche έχει μείνει στην παλιά σχολη.....
Ρε παίδες τα ίδια λέγαμε για τα Ε60 όταν βγήκαν και για τα Ε90.
Το ίδιο και για τον παλιό άσσο.
Το ίδιο και για τα μοτέρ τους, μήπως τελικά επειδή είναι τόσο παλιάμαξα όμως, γέμισε ο τόπος από χαρούμενους αγοραστές; Πριν κρίνετε αρνητικά περιμένετε.
Κοιτάτε όλοι τα σπορ αλλά δεν είδα κανένα σας να παίρνει έστω και μεταχειρισμένο κανένα BMW την βασική έκδοση, μόνο με a/c και το πολύ με ηλεκτρικά.
Αυτά βλέπει η κ@λόεταιρεία και βγάζει το Μ5 δυο τόνους. Για εσάς που κρίνετε αλλά εν τέλει αγοράζετε την full extra έκδοση. Ααααα όλα κι όλα.
Δειτε ιμαντα και τροχαλιες που εχει το πριονι ρε...ουτε ενα ποντο φαρδος.
Τοτε ηξεραν πως να φτιαξουν μοτερ που να σε κανει να χανεις τον υπνο σου. Εν αντιθεση με τα σημερινα.
Λευθερη...το προβλημα δεν ειναι το φουλ εξτρα σε ενα πεμβε.
Αλωστε το Μ5 Ε39 δεν του λειπει τπτ, και ειναι αμαξαρα. Εν αντιθεση με την τουρμπολατερνα που κυκλοφορησε προσφατα.
Η τεχνολογια χρειαζεται. Οκ...αλλα μπροστοκινητο στην γκαμα της πεμβε???4 fock's sake...just call it another mini that bullshit.
Γέμισε τουρμπισια κ η μπεμβε......
Ναι σε αυτό έχεις δίκιο όσον αφορά το branding, αλλά κακά τα ψέμματα και τα σύγχρονα μοτέρ είναι απλά απίστευτα και αποδοτικότατα.
Εγώ δεν κολλάω τόσο στην μπρος - πίσω κίνηση(λέμε τώρα)γιατί κάποιος που ξέρει να απολαμβάνει οδήγηση αυτό θα το βρει σε ένα σωστά στημένο αμάξι, ανεξάρτητα από τους ποιους τροχούς κινεί.
Ναι είναι ψιλορομαντικό το θέμα, αλλά τι να κάνουμε;
Αντε και του χρόνου μονοκύλινδρο με μανιβέλα...να χτυπήσουμε και την Yamaha με τα XT.
Από την άλλη, η λογική λέει ότι ο Β38 δεν φτιάχτηκε για να μπει σε κάποιο Μ. Φτιάχτηκε για το κάτω άκρο της γκάμας, εκεί που παλιότερα υπήρχε ένας ατμοσφαιρικός με 100κάτι άλογα. Στοχεύει σε αυτούς που θα αγοράσουν BMW επειδή έχει εκείνο το ωραίο στρογγυλό μπλε - άσπρο - μαύρο σηματάκι στο καπώ, και που ένα τέτοιο έχει η φίλη της η Λίτσα, ή ο γείτονας ο Κώστας, σε αυτούς που προτιμούν ένα ποιοτικό γερμανικό, από ένα αντίστοιχο ευρωπαϊκό/ ασιατικό που θα ήταν πήχτρα στα έξτρα, από εκείνουν που αντέχουν να πληρώσουν την πισωκίνηση, δεν βγαίνουν όμως να αγοράσουν άλογα, κλπ.
Ίσως να είναι αρκετά ζωντανό μοτεράκι. Δυστυχώς είναι τρικύλινδρο, αλλά οι διάμετρος/διαδρομή όπως είπε και ο nik200 δεν είναι τυχαία!
Από ήχο, πάντως, δεν είναι τόσο χάλια:
https://www.youtube.com/watch?v=7GE6...?v=7GE6SGcT_eI
Και εδώ κάποια πράγματα από το δελτίο τύπου:
https://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=744332
τι συζηταμε τωρα????
δεν φτανει που εκοψε ενα μοτερ στην μεση για να βγαλει αλλο (τρελλη γυφτια κατ εμε..τυπου vw)..δεν φτανει που μπορει να ειναι και προσθιοκινητο..και 3κυλινδρο που εχει τους τρελλους κραδασμους..θα πρεπει να μπουν 10 αντιβαρα για να "υσηχασει" το μοτερ..και στα 100χιλ χιλιομετρα που ολα θα χουν λασκαρει θα χεις ενα μοτερ aygo...(εχετε ακουσει πως κανει απο εξω?...και ειναι για κλωτσιες...)
στα καλα τωρα..τα 3κυλινδρα τουλαχιστον εχουν εγγενη ταση για στροφαρισμα..αλλα τι να λεμε....
ρε s54 και αγιος ο θεος..εγινε και η bmw κατασκευαστης της σειρας....
πάντα το έκανε η πεμβε ο m10(s14) είναι κομμένος m30(s38), m42(s42) είναι κομμένος m50(s50) κτλ απλά τώρα το χει παραχ!@# λιγάκι κ έκοψε έναν κύλινδρο παραπάνω, πάλι καλά που μπήκε τουρμπακι :warriorsmiley:
σε λιγο θα λεμε<μια φορα και ενα καιρο υπηρχε μια εταιρεια με σημα τον ελικα που κατασκευαζε ατμοσφαιρικα που χτυπουσαν 8αρες........>
κατι τετοια λεγαμε και για το νεο ασσο
και τελικα τον ειδαμε 10 φορες στο δρομο,
ενταξει, το συνηθισαμε...
εχει και συμφερον μοτερακι...
τη μπροστινη κινηση ομως, δεν ξερω αν την αντεξω (σε πεμβε).
αλλα δε με ρωτησανε κιολας...
μαλλον ρωτησανε το υπολοιπο *2εκατ. σε πωλησεις που στοχευουν...
απλως ελπιζω να παραμεινουνε στη γκαμα και μοντελα που να αρεσουν και στους παλιους φανς...
*τυχαιο #, δεν ξερω τους στοχους τους σε πωλησεις
______________________
sent from samsung "smartphone" using tapatalk
Ρε συ Νικ μιλάμε για το entry level μοτέρ της εταιρείας, ένα τρικύλινδρο 1500άρι μοτέρ παστωμένο με τεχνολογία το οποίο με το ανάλογο BMWδικό στήσιμο μπορεί να προσφέρει φοβερές επιδόσεις.
Δεν πιστεύω ότι θα χαρχαλέψει όπως τον Aygo γιατί η BMW παραμένει premium εταιρεία και όχι μαζικής παραγωγής όπως η Toyota/PSA (τουλάχιστον η γκάμα που είναι το Aygo είναι υπέρ μαζικής παραγωγής).
Δλδ ρε σεις θα προτιμούσατε τον Μ4Χ (8v) που τον κράτησε σε παραγωγή από το 88 μέχρι το 02 από αυτό το μοτέρ; Και μάλιστα τον έβαλε σε σκάφος 1300+ κιλών; Αλλά ΠΑΡΟΛΑ αυτά ΚΑΙ με αυτό το ψόφιο μοτέρ το πανάρχαιο και το άχρηστο πούλησε σα ζεστό ψωμί, μαντέψατε γιατί ε; Γιατί ΜΙΛΟΥΣΕ στον οδηγό, το αμάξι, όχι το μοτέρ. Περιμένετε να πέσει στα χέρια οδηγών - σοβαρών - να βγάλουν καμιά σοβαρή κριτική και μετά αν βγει μάπα το σύνολο, πρώτος εγώ θα φάω ban λόγω βρισίματος.