τι γνώμη έχετε για την εισαγωγή έλεγα να την κάνω χειροποίητη τι λέτε θα δώσει καθόλου άλογα η θα το χαλάσει το αμάξι τελείως???:):):):)
Printable View
τι γνώμη έχετε για την εισαγωγή έλεγα να την κάνω χειροποίητη τι λέτε θα δώσει καθόλου άλογα η θα το χαλάσει το αμάξι τελείως???:):):):)
Την τσεπη σου θα χαλασει, γιανλιγα αλογα και λιγο παραπανω βαβουρα.
Ρωτα τον καζακο που φοραεινστο δικο του να σου πει λεπτομερειες.
Κατι τετοιο δλδ για να καταλαβω??
https://www.racecarsdirect.com/listi...0_3_2_z3m.html
η ετσι ...
https://www.racecarsdirect.com/listi...on_airbox.html
να σου πω την αλήθεια δεν την βρήκα κ πανάκριβα μπορώ να πω προσιτή τιμή βέβαια στην σημερινή εποχή δεν μας περισσεύει τίποτα αλλά κ εγώ άμα μπορέσω μέσα στο χειμώνα έλεγα να την βάλω....όταν λες βαβούρα θα αλλάξει ο θόρυβος της εξάτμισης?κ θα αρχίζει να βουίζει? κ πες μου το nick name του παιδιού που λες να τον ρωτήσω λεπτομέρειες!!:):)
ναι αυτό αντί από καρμπον που είναι πανάκριβο έλεγα να το φτιάξω από αλουμίνιο νομίζω....κ να κουμπώσει μετά λουφτ κ ο παπάς κανονικά όπως είναι τώρα...
Εγω Πάντως θα το έβαζα όχι χειροποίητο φυσικα αλλα κανόνικο ήξερα έναν φίλο που είχε βάλει απο ca automotive και το είχα πάρει και πήγαινε τέλεια (είχε και εκεντροφορεια shrick)
βαλε λαστιχα
Κωνσταντίνα αμα είναι να κάνεις κάτι,κάντο καλά στην προκειμένη,αλλιώς πεταμένα λεφτά.
Αν βρεις σαν αυτή που πόσταρε παραπάνω ο Σωκράτης (την carbon ή και όχι carbon) να ξέρεις ότι θα αποδώσει τα αναμενόμενα σε συνδιασμό με alphaN (κατάργηση μαφ) thumb
Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να υπολογίσεις και τον προγραμματισμό στο budget.
Δεν υπάρχει ουσιαστικό αποτέλεσμα αν αλλάξεις την εισαγωγή και κρατήσεις τον παπά και το μαφ...Αστην καλύτερα όπως είναι,κάτι ξέρανε και αυτοί στο ντιβίζιον όταν την σχεδίαζαν thumb
εάν καταργήσω το λουφτ κ τον παπά θα χρειαστεί να βάλω άγραφο μετά για να δουλέψει ? η θα δουλεύει κ έτσι με ένα απλό πρόγραμμα που φοράω?
εγω το δουλευω χωρις μαζας.εχι λιγω καταναλοσι ομος παι καλα.στιλε π.μ να σε πω περισοτερα.
έχουμε κανέναν που να το φτιάχνει???:):) αλλά μετά θα καίει τον αγλέουρα ε? σε τι θα έχω επίπτωση εγώ μετά?από όλα αυτά?
ΕΣΥ γιατί θες να το κάνεις;
Για παραπάνω δύναμη;
ε ναι για παραπάνω άλογα....:):):)
8 με 10 άλογα max με προγραμματίστή κορυφή δίνει.
Το value for money δεν είναι καλό.
10 συν να υπολογίσω μόνο με το πρόγραμμα κ άλλα 10 συν με την εισαγωγή???η όλα μαζί κ τα δυο δίνει 10 συν..???:) η κατανάλωση θα πάει στο θεό αλλά δεν γ@μιεται τουλάχιστον να πηγαίνει...:):):)
Στο e46 δίνει 10 άλογα μετα τις 5000 στροφές με προγραμμα κορυφή.
3000 η εισαγωγή στο e46 συν προγραμμα για maf less για 10 άλογα δεν θα έδινα ποτε.
10 σύνολο thumb
https://www.youtube.com/watch?v=LTKwSFDq6gE
4κινητο ήταν αυτό????:shok: το καρμπον με το αλουμίνιο ειναι το ιδιο???εκτός από το βάρος...
Κωνσταντίνα καλύτερα να βάλεις ελαφρυές ζάντες.
Άσε το αυτοκίνητο στην ησυχία του, θα μπλέξεις !
ότι θα μπλέξω θα μπλέξω δεν αμφιβάλω...αλλά με τις ελαφριές ζάντες δεν νομίζω να δω μεγάλη διαφορά...όπως 10 αλογάκια....:):)
Βλέπω σε τρώει ο απ'αυτός σου για προβλήματα !
Με τις ζάντες θα δεις μεγάλη διαφορά σε πληροφορώ.
Άν πάρεις κάτι ελαφρύ έτσι, π.χ. ζάντες των 7 κιλών (άν έχεις τις γνήσιες του Μ3 Ε36 τώρα είσαι στα 10 κιλά).
Θα έχεις καλύτερη επιτάχυνση, καλύτερη επιβράδυνση, καλύτερο turn-in, καλύτερο κράτημα κτλ.
Με την εισαγωγή θα κάνει λίγο βαβούρα και από άποψη απόδοσης μια τρύπα στο νερό, γιατί στα 290 δεν θα καταλάβεις τίποτα άν είσαι 295.
θες να μου πεις τώρα ότι από τα 291 που ήταν μαμά με πρόγραμμα κ εισαγωγή άλλη δεν φτάσει τα 300? δεν θα δω διαφορά από τα 291 στα 300? (εάν πάει 300)
Σου ξαναλέω,
Το 291 που εβγαλες στο συγκεκριμένο δυναμομετρο είναι παρα πολυ καλο.
Με το προγραμμα το χάλασες Ήδη.
Κύττα με την εισαγωγή, αν ο προγραμματιστης δεν γνωρίζει απο τέτοιες εισαγωγές σε m
Μην βγάλεις 260
Το Ε36 Μ3 του παντελακη ....
https://img163.imageshack.us/img163/562/dsc04358ab.jpg
By soc12r at 2012-09-12
Το θεμα δεν ειναι τι θα καιει... το θεμα ειναι τι θα διαβαζει ο εγκεφαλος!!! οταν λοιπον γινει alpha N δεν σημενει μονο οτι καταργεις μονο το louft... αυτοματα καταργεις και αλλα πραγμματα!!!! Επεισης θα σου προωτεινα να μην βαλεις αλουμινιο και γενικα μεταλικη εισαγωγη γιατι ¨αναβει¨που λεμε, και εσυ δεν θες να αυξησεις τι θερμοκρασια στην εισαγωγη σου αλλα να την μιωσεις...!!! thumb
Για να μπαινουν τα πραγματα στη θεση τους και να βελτιωσεις σωστα την Μ3,συμβαινουν τα εξης..Αν βαλεις εισαγωγη βαζεις carbon ή carbon look(τις καλυτερες τις φτιαχνει ο Goke στη Γερμανια σαν αυτη που φοραει η Μ3 του βιντεο αλλα για να δουλεψει σωστα,κρατας τα μεταλλικα χωνια του εξαπεταλουδου γιατι τα πλαστικα ή carbon που δινουν για να κουμπωσει η εισαγωγη σπανε με τον καιρο.Η κανεις αυτο ή βαζεις απο τον Goke CSL replica carbon fibre εισαγωγη που ειναι διαιρουμενη δυο κομματιων και κοστιζει για Ε36 Μ3 1500¤.Μεχρι εδω καλα?Για να δουλεψει η εισαγωγη καταργεις το MAF και παιζεις με προγραμμα AlphaN ή τυπου AlphaN το οποιο ή στο φτιαχνει καποιος πολυ γνωστης εδω(δυσκολο,αλλα οχι αδυνατον)η το παιρνεις κονσερβα απο εξωτερικο,ητοι 1000¤ επιπλεον.Μεχρι εδω εισαι στα 2500¤ και για να σεταρεις το σταδιο αυτο χρειαζεσαι εκκεντροφορους,που ως γνωστον για να δουλεψει σωστα η εισαγωγη και να αποδωσει τα μεγιστα,τους χρειαζεται οπως το κρεας το αλατι.Που σημαινει εισαι ηδη στα 3500¤ χωρις εργασια για την τοποθετηση των εκκεντροφορων.Το προγραμμα που φορας καταργειται και παιρνει τη θεση του το AlphaN.Επισης,ειναι γνωστο οτι στις Μ3 Ε36,με μιση εξατμιση,απο χταποδι και πισω,με καταλυτες απο Ε46 Μ3 και αλουμινενιο βολαν,ανεβαινεις στα 300 περιπου και περνας Ε46 Μ3.Αν βαλεις και ελαφρυτερες τροχαλιες στροφαλου-τιμονιου-δυναμο ανεβαινεις ακομα πιο πανω γιατι στροφαρεις ακομα πιο ανετα.Συν εισαγωγη σε αυτα,συν εκκεντροφορους θα δεις more or less 355 ιππους στο μοτερ.Φυσικα μιλαμε για επενδυση των 5000¤.Συνοψιζοντας,αν κινηθεις ετσι,αξιζει η εισαγωγη,αν οχι,ασε το αμαξι οπως ειναι για να το χαιρεσαι παντου και παντα χωρις προβληματα.Το αμαξι του Παντελακη το εφτιαξε εξ αρχης ο Βουδουρης και σκοτωνε με 400 ιππους πανω κατω,με γνωση.Ενω οταν το εφτιαχνε αλλος και το εστειλαν εξω ουτε 300 ιππους δεν εβγαλε.Το αμαξι μετα γυρισε πολλα συνεργεια και το χαλασαν,δεν ειναι οπως τοτε...Αυτα για την ιστορια..Αν θελεις αλογα,χωρις να σπασει με επενδυση της ταξης του πεντοχιλιαρου,βαλε ενα κιτ κομπρεσσορα με τα παρελκομενα του να δεις γυρω στα 500 αλογα μοτερ σχεδον με 0.5 πιεση και αξιοπιστια εργοστασιου..Αυτα..
πείτε μου εάν μπορέσω στο μέλλον για καρμπον από που λέτε να το ψωνίσω?από εδώ Ελλάδα η από ebay?άμα ξέρετε κάποιον από εδώ να μου πείτε να πάω να ρωτήσω....
Sorry, για να καταλαβω λιγο.
Με εισαγωγη-alpha N-εκκεντροφορια-τροχαλιες, θα παρει 60 αλογα???
Τροχαλιες κ βολάν σε άλογα δεν δίνουν τίποτα.
Εισαγωγή κ εκκεντροφοροι με σπεσιαλ πολυ ψαγμενο προγραμμα
Μαξ 20-25 άλογα.
Κατι δινουν σε ταχυτητα ομως Γιαννη.
Η λογικη αυτο λεει απ την στιγμη μου το αμαξι ανεβαζει στροφες πιο ευκολα.
οι τροχαλιες σε κοντρα δεν δινουν τιποτα ψηλα.
το βολαν δινει ευστροφια και αυτη αναλογα το ποσο βαρυ ειναι το εργοστασιακο βολαν
τα πλεονεκτηματα της οποιας οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα μειωνονται.
και σε συγκεκριμενα παντα ανοιγματα ειναι καλυτερο,οχι σε ολα.
στο αυστηρο δυναμομετρο κανενα απο τα δυο δεν δινει ιππους.