Βασικα περιμενα πως και πως μεχρι να πεσει η μικρη για υπνο για να ανοιξω το συγκεκριμενο θρεντ.
Σημερα λοιπον και πριν φυγω για την καθιερωμενη μου εβδομαδιαια εξοδο στην αγορα, ακουω θορυβο ουαου να μπαινει μεσα στην αυλη του εργοστασιου. Παραταω τα παντα οπως τα ειχα, και μισοσηκωνομαι απο την καρεκλα για να δω τι ειναι αυτο που ακουγεται.
Με μεγαλη μου εκπληξη βλεπω τον κυριακο με το αυτοκινητο του, το οποιο ειναι σε ακινησια για κανα χρονο τωρα. Ο κυριακος εκτος απο καλος φιλος, ηταν και πολυ καλος συνεργατης στα καλα τα χρονια, απλα λογο αλλαγης προσανατολισμου παλι πανω στο επιπλο,εχει διακοπει η συνεργασια μας τον τελευταιο καιρο.
Φιλια κακο ιστοριες λοιπον, και μια φραπα ισα με το μποι του κυριακου και κους κους. Πολυ χαιρομαι το κουτσομπολιο του κλαδου με ατομα που αγαπω και εκτιμω ιδιαιτερα.
Φυσικα, εκτος απο την δουλεια, το περισσοτερο κους κους εγινε γυρω απο τα αμαξια, μιας και τρελος πετροχεντ και ο ιδιος.
Εδω θελω να αναφερω οτι το συγκεκριμενο αμαξι φοραει παρα πολλα πραγματα, ακριβα πραγματα, και ειναι στην κυριολεξια παρα πολυ γρηγορο.
Μια λιστα απο τα βασικα που φοραει ειναι το τετραπεταλουδο, εχει αλλο μεταβλητο που κανει το μοτερακι να βετεκιαζει απο τις 4.000, ΤΕΙΝ αναρτησακι πολυ ωραια ρυθμισμενο, ΤΟΥΟ 888 λαστιχακια, τις γνωστες volk rays ET37, φρενακια τετραπιστονα μπρος πισω.
Το οτι το συγκεκριμενο αμαξι ειναι πιστολι το ξερω απο παλια, μιας και στην πλακα πριν κανα διχρονο ειχα φαει μια καλη τσουνα. Δεν ξερω, ισως να το πειρα και εγω πολυ χαλαρα. Το θεμα ειναι οτι ειναι κατα πολυ γρηγοροτερο απο τα απλα, και στεκεται πολυ καλα σε ανωτερα αυτοκινητα.
Μπλα μπλα μπλα, κουβεντα, αναλυσεις, στησιμο, αλογα, και αναψανε τα αιματα και των δυο απο την κουβεντα.
Ρε μλκ...να σου πω του λεω. Χαζολογουμε που χαζολογουμε. Το παμε καμμια βολτα που εχω μεγαλη απορια να δω πως παει? Και δεν παμε μου λεει...και μου πεταει τα κλειδια.
Σαν επιλογη για να δουμε τι κανει γενικα το αμαξι, εχουμε την αναβαση απο μελλισοχωρι για ωραιοκαστρο.
Κλειστη διαδρομη με ωραιες στροφουλες, ενα καλο ανοιχτο κομματι που πατας μεχρι και 200 σε ενα σημειο, αρκετα εσακια, και δυο καλες αρκετα αποτομες.
Ειλικρινα, επαθα οχι την πλακα μου, αλλα στο τελος κοντεψα να προσκυνησω οταν γυρισαμε πισω.
Ο θορυβος απο το τετραπεταλουδο στο συγκεκριμενο μοτερ απλα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Ο τροπος με τον οποιο δουλευει μεχρι τις 11.500, ειναι απλα απιστευτος. Ανατριχιλα που σου σηκωνει ακομα και την πιο ξεχασμενη τριχα του κορμιου σου. Το σαζμαν του υπακουο, σκληρο, κοντο,σε σημειο που σε πριζωνει ακομα και χωρις λογο να ανεβοκατεβαζεις τις ταχυτητες.
Απιστευτη αποκριση μετα τις 4.500, η οποια δεν πεφτει καθολου ουτε στις μικρες ταχυτητες, ουτε και στις μεγαλες οπως η τεταρτη και η πεμπτη.
Το τιμονι τελειο σε σημειο που το νιωθεις σα να σου μιλαει, ενω το μικρο του βαρος το κανει στην κυριολεξια σαν καρτακι.
Πρωτη φορα βλεπω αμαξι να λυρλιαζουν τα λαστιχα του τοσο πολυ απο την προσφυση και οχι απο το σπινιαρισμα, και στην καμπινα και στο τιμονι να σου λεει το αμαξι οτι εχει πολυ ακομα να δωσει, και οτι αυτο δεν ειναι τπτ.
Κλειστες καμπες με εισοδο απο ανοιχτα, τελειο turn in, εμπιστοσυνη μεγαλη στις πληροφοριες που δινουν αμαξωμα - αναρτηση - τιμονι, και πιεζεις πριν την κορυφη. Τσιριγμα τα ΤΟΥΟ, και οση παραπανω πιεση δινεις στο αμαξι, αυτο σε βαζει ακομα πιο εσωτερικα της στροφης.
Τα φρενα υπεραρκετα, με σταθερη αποδοση, αρκετα μικρη διαδρομη του πενταλ, και σε συνεχεια του υπολοιπου συνολου, σου δινει την δυνατοτητα να μπεις παντου με μονο ενα μικρο και καλο τσιμπημα.
Αφου καναμε μια αναβαση και καταβαση, γυρισαμε πισω...εγω για να'μαι ειλικρινης καταενθουσιαστικα απο το ποσο καλο και αποτελεσματικο μπορει να γινει το συγκεκριμενο αμαξι, μιας και ενω ηξερα οτι ειναι πολυ καλο και γρηγορο του κυριακου,δεν πιστευα οτι σαν συνολο θα ηταν τοσο καλο.
Μιλησαμε για δουλιτσα, ειπιαμε το υπολοιπο καφεδακι το οποιο ειχαμε αφησει και εγινε κατουρο, και ο καθενας στην δουλεια του.
:original::original: